SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
Quote deze post als je deuce een douchebag vindt voor het structureel openen van nieuwe topics.
Quote deze post als je deuce een douchebag vindt voor het structureel openen van nieuwe topics.
wat verwacht je dan vriendquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef RaymondK het volgende:
gisteren trouwens bijna een maagpiercing van die knaken liftbelt van body&Fit die ze hebben liggen @ the gym.
Kansloos ding is dat zeg.
behalve dat het laatste gaatje me net aan past![]()
prikte die in m'n abs/maag met deadlift
![]()
voel het nou nog een beetje
ff eigen riem scoren
lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:33 schreef seto het volgende:
[..]
wat verwacht je dan vriend
koop gewoon zo'n dik leren amerikaans ding
Spud inc heeft profi belts. Als ik er 1 koop koop ik er zoeen. Die leren riemen doen er veel te lang over om een klein beetje soepel te worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik was al aan het zoeken een tijdje. maar nu maar bestellen idd.
Voorheen gebruikte ik geen riem, maar kreeg weer last van back pump nog voor ik m'n laatste sets kon afmaken. Form gewoon goed.
Nu doe ik na m'n opwarmen een belt en is het zogoed als over.
VOlgens mij vind ik een heel brede belt wel het fijnste iig
Niet zo zeiken op Deuce: hij werkt de OP tenminste netjes bij met een goede mascotte en een goede gym chick.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
'k thanks voor de tipquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Spud inc heeft profi belts. Als ik er 1 koop koop ik er zoeen. Die leren riemen doen er veel te lang over om een klein beetje soepel te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
deze lijkt me wel iets voor jou raymond
heb je nog een beetje swag in de gym en dat is uiteindelijk toch wel het belangrijkste tijdens het trainen
hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n Inzer belt nemen, wel een roze die mooi matcht met je pink mini shakebeker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet zo zeiken op Deuce: hij werkt de OP tenminste netjes bij met een goede mascotte en een goede gym chick.
Echte mannen dragen roze, toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n Inzer belt nemen, wel een roze die mooi matcht met je pink mini shakebeker
[ afbeelding ]
http://www.fitness-seller.nl/fitnessartikelen/fitness/riemen/quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:28 schreef RaymondK het volgende:
gisteren trouwens bijna een maagpiercing van die knaken liftbelt van body&Fit die ze hebben liggen @ the gym.
Kansloos ding is dat zeg.
behalve dat het laatste gaatje me net aan past![]()
prikte die in m'n abs/maag met deadlift
![]()
voel het nou nog een beetje
ff eigen riem scoren
Lol inderdaad, heb hem 1x besteldquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
elke keer zie ik hem weer staan die mini roze shaker bij b&f
Ik heb die caliper laatst bij besteld, nog niet geprobeerd, wel de handleiding gelezenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol inderdaad, heb hem 1x besteldstaan trouwens veel nieuwe dingen bij nu, o.a. pindakaas, salade shakers, wrist wraps en een bodyfat caliper ding
mn trainingsmaatje. beer van een donkere jongen van 19 yo loopt ook elke keer met die roze shakerquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol inderdaad, heb hem 1x besteldstaan trouwens veel nieuwe dingen bij nu, o.a. pindakaas, salade shakers, wrist wraps en een bodyfat caliper ding
Weetje. Ik care eigenlijk totaal niet om die shit. Van de 547delen heb ik misschien 7x de gymchick en/of mascotte gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet zo zeiken op Deuce: hij werkt de OP tenminste netjes bij met een goede mascotte en een goede gym chick.
Ik snap niet waarom je als man zo'n rose beker zou nemen, tenzij je als hommo aan het cruizen bent in de gym.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mn trainingsmaatje. beer van een donkere jongen van 19 yo loopt ook elke keer met die roze shaker![]()
ja idd. dat is i niet volgens mij LOL.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als man zo'n rose beker zou nemen, tenzij je als hommo aan het cruizen bent in de gym.
Dan hang je een klein douche gordijntje uit je zak toch? Das veel duidelijker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als man zo'n rose beker zou nemen, tenzij je als hommo aan het cruizen bent in de gym.
Ik heb die roze salade shaker besteldquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik heb die caliper laatst bij besteld, nog niet geprobeerd, wel de handleiding gelezen
heb je lunchpakket daarin gezeten? wat is het?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een doos met oud zaadquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb je lunchpakket daarin gezeten? wat is het?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb je lunchpakket daarin gezeten? wat is het?
Geen idee waar je dat zou bewarenquote:Well, it is exactly what it sounds like. It’s a shoebox, or at least once was, and whenever I masturbate I cum into it. I’ve had it for two or three years now I think, so it has a fair amount of cum. It smells atrocious, and I tried to burn it once. When I lit it on fire, it was too damp due to the cum that it simply sizzled and didn’t manage to actually lite up. Turns out burning cum smells awful, so I had to spray it with a deodorant body spray just to get the old smell of burnt cum away. It also has some drenched papers stuck to it. That’s pretty much it.
quote:
oh die doos die onder z'n bureau staat, zodat i niet elke keer een keukenrol hoeft te pakken die.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Geen idee waar je dat zou bewaren
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Geen idee waar je dat zou bewaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |