Hoe is Destiny? Trailer was erg mooi en las dat t het duurste spel ooit was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk, heb 't ding net een maand. Ik speel nu vooral Destiny. Ik heb FIFA15 ook maar daar zuig ik zo kkhard in. Verder wel eens Watchdogs en straks GTAV kopen.
Verhaallijn is kut maar spel is wel tof. Beetje een kruising tussen Halo en WoW.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe is Destiny? Trailer was erg mooi en las dat t het duurste spel ooit was.
Koop gewoon een nieuwe Camaroquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Stijve nek en emo dat ik mn auto heb verpest
[..]
pcies
Hahaha, ben jij recent?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:07 schreef IrCute het volgende:
Yuri ik dacht dat we maatjes waren, dat laat maar weer eens zien. Dont trust a nigga.
quote:
Jij bent hier altijd welkom en ze zaten maar wat te pesten. 't gros hier wat lullig liep te doen heb amper een rijbewijs, of nog geen eens 100000km achter hun kiezen maar denken wel te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ik dan zielig hier achter mijn pc met mijn stijve nek, terwijl mijn matties liggen te haten en ik hier kennelijk niet meer welkom ben.
was zeker zonder sport remmenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nouja, van wat ik heb gehoord is dat als het frame gebogen is oid hij al total loss kan zijn. Radiator lekte sowieso al meteen, maar ik hoop dat het te maken is, anders kost het mij flink wat extra geld om een andere te kopen met zelfde opties. Bedrag wat ik uitgekeerd zou krijgen zou lang niet zoveel zijn als dat een andere kost. Harman Kardon speakers, leren stoelen, stoelverwarming, sport package etc etc
Dankjewel Raymond. Altijd een gentleman.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd welkom en ze zaten maar wat te pesten. 't gros hier wat lullig liep te doen heb amper een rijbewijs, of nog geen eens 100000km achter hun kiezen maar denken wel te kunnen rijden.
Waar van akte
jwzquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
IrCute is ook gewoon 'one of the guys' jatoch.
Is het een MMO ook?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Verhaallijn is kut maar spel is wel tof. Beetje een kruising tussen Halo en WoW.
Nee oke geen WoW maar je moet soms wel materialen farmen en je kan raids doen en shit.
verbogen frame is exit. Lekkende radiator hoeft niks te betekenen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nouja, van wat ik heb gehoord is dat als het frame gebogen is oid hij al total loss kan zijn. Radiator lekte sowieso al meteen, maar ik hoop dat het te maken is, anders kost het mij flink wat extra geld om een andere te kopen met zelfde opties. Bedrag wat ik uitgekeerd zou krijgen zou lang niet zoveel zijn als dat een andere kost. Harman Kardon speakers, leren stoelen, stoelverwarming, sport package etc etc
mocht ik ooit weer een motor Total loss rijden mag je de vergelijking met je brommer achterwege laten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd welkom en ze zaten maar wat te pesten. 't gros hier wat lullig liep te doen heb amper een rijbewijs, of nog geen eens 100000km achter hun kiezen maar denken wel te kunnen rijden.
Waar van akte
Zo op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen, voorbumper ziet er ook nog best okay uit. Geen idee hoe het werkt met kreukelzones verder of hoe het inwendig allemaal in is gedrukt maar het lijkt bijna alsof je met een nieuwe motorkap alweer klaar bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ik dan zielig hier achter mijn pc met mijn stijve nek, terwijl mijn matties liggen te haten en ik hier kennelijk niet meer welkom ben.
Andere kant is erger. Maar het is niet heel extreem inderdaad. Voornamelijk motorkap die verkreukeld is. Maar goed, ik ken iemand met een truck die een knullig ongelukje had en zijn frame was verbogen = total lossquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen, voorbumper ziet er ook nog best okay uit. Geen idee hoe het werkt met kreukelzones verder of hoe het inwendig allemaal in is gedrukt maar het lijkt bijna alsof je met een nieuwe motorkap alweer klaar bent
Die kan idd wel een klap hebben gekregen en zijn verbogen, ook al lijkt het op het eerste gezicht mee te vallen. Maar een Mini is wel Duitse kwaliteit en geen flimsy Amerikaans ding dus hopen dat het goed komt danquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef IrCute het volgende:
[..]
Andere kant is erger. Maar het is niet heel extreem inderdaad. Voornamelijk motorkap die verkreukeld is. Maar goed, ik ken iemand met een truck die een knullig ongelukje had en zijn frame was verbogen = total loss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Shiiit son, dat ziet er wel gelikt uit. Ik hoop alleen wel dat je kunt kiezen tussen 1stp en 3rdp. Ik zie mezelf niet alles in 1stp doen. Enige jammer voor mij is, is dat ik de story al gedaan heb.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VMSBRAHHH
http://www.ign.com/videos(...)first-person-trailer
Er zijn echt tig series die veel beter zijn. Maar als je die allemaal al gezien hebt is het wel oke.quote:
Lijstje?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Er zijn echt tig series die veel beter zijn. Maar als je die allemaal al gezien hebt is het wel oke.
eerste seizoenen wel.quote:
Ammel al gezien. Ff stinkies tip checken. Ik mis écht epische series, de laatste jaren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Breaking bad
Suits
Game of Thrones
Dexter
Homeland
Etc.
quote:
Ik vind Arrow ook nog wel aardig. En the Flash, net begonnnen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ammel al gezien. Ff stinkies tip checken. Ik mis écht epische series, de laatste jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |