Ahaaa. Morgen eens goed lezen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.fitness-tips.nl/voeding/dieten/intermittent-fasting
Ik vind het lezen van verschillende diëten goed om uiteindelijk te komen tot iets wat voor jou haalbaar is. Er zijn zoveel diëten met zoveel verschillende regels dat ik er niet aan begin. Ik wil gezond kunnen eten zonder erover na te denken en wanneer ik iets ongezonds eet dan wil ik niet meer het gevoel hebben dat ik faal.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Intermittent Fasting, zijn eigenlijk verschillende dieeten waarbij een vastenperiode centraal staat.
Denk het ja, eitjes gemist.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meer eiwitten?
Ik heb net een shitload aan zooi weggewerkt en moet over 45 min hardlopenHoladijeej
Toooold yaaaquote:Op donderdag 6 november 2014 19:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Denk het ja, eitjes gemist.
Ik heb nu vanavond havermout pannenkoeken gebakken, die zijn wel lekker
quote:
Jup! Anders zijn het chocolaatjes en geen bonbonsquote:
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup! Anders zijn het chocolaatjes en geen bonbonsMet o.a amaretto
Als ik chocolaatjes had weten verneuken was het wel heel triest gesteld met mequote:
Ze zien er toch best wel nice uitquote:Op donderdag 6 november 2014 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik chocolaatjes had weten verneuken was het wel heel triest gesteld met me
Ja, had ik niet verwachtquote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze zien er toch best wel nice uit
Zo dus. En bij bootcamp 100 burpees gedaan... dat was tot aan hetquote:Op donderdag 6 november 2014 09:34 schreef douche-eendje het volgende:
O: havermout met rozijnen en pompoenpitten
T: 2 mandarijnen, peer
L: 3 volkoren boterhammen met kaas. Gekookt ei. Halve rode paprika, tomaat, stuk komkommer
T appel, rijstwafel
TvoorSport: 2 crackers appelstroop, 2 smeerkaas
S: Bootcamp
D: witlof/champignonrisotto met geitenkaas.
T: wheyshake
Nicequote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, had ik niet verwachtDe achterkant zag er in de eerste instantie echt verneukt uit. Maar toen ik ze uit de mal haalde was het gewoon goed
En ze zijn ook al goedgekeurd
Welnee. Appel eitje. Ben half uurtje bezig geweest inclusief schoonmaken.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice. Ook niet heel moeilijk?
Niet gek. En beter dan uit de winkel, nu weet je tenminste wat je er in gooit. Goed of slecht.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee. Appel eitje. Ben half uurtje bezig geweest inclusief schoonmaken.
Meest kutste was de slagroom handmatig kloppen omdat ik de mixer niet wilde pakken
Precies!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet gek. En beter dan uit de winkel, nu weet je tenminste wat je er in gooit. Goed of slecht.
Trouwens, eerst Sinterklaas nog hè
Ach ja. Kerstman lijkt wel op Sinterklaas. Het zijn die engeltjes die de boel wat verpesten.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies!
Action had geen sinterklaasbonbon mallenvd week maar gevuld speculaas bakken
Past ook niet in mijn schema. Daarom eet ik het ook nietquote:Op donderdag 6 november 2014 22:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach ja. Kerstman lijkt wel op Sinterklaas. Het zijn die engeltjes die de boel wat verpesten.
Speculaas tering, das lekker. Past niet in mijn schema
Maar ik ga pitten
Ja. Zo gaat het wel hardquote:Op donderdag 6 november 2014 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Past ook niet in mijn schema. Daarom eet ik het ook nietmaar vind het wel kek om op mijn rustdagen lekker in de keuken te klooien
kan mijn kerel het mooi op eten, stukkie mee voor de PT'er, stukkie naar schoonouders.. En op
Ik doe met je meetrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |