Als ze haar best niet doet, dan duurt het nog geen uur.quote:Op maandag 3 november 2014 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen doet er toch minimaal een uur over om hem omhoog te krijgen?
Waar ik vooral mee zit... Ik ben ondertussen al zo oud, maar wanneer ga ik me eens oud voelen?quote:
nou schijnbaar wanneer je hem helemaal niet meer omhoog krijgt.quote:Op maandag 3 november 2014 23:47 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ik vooral mee zit... Ik ben ondertussen al zo oud, maar wanneer ga ik me eens oud voelen?
Verdomme, te laatquote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
nou schijnbaar wanneer je hem helemaal niet meer omhoog krijgt.
*proest*quote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dankje, dit gesprek heeft me goed gedaan.quote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit was niet echt een gesprek...quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje, dit gesprek heeft me goed gedaan.
Neequote:
Welterusten, en zwemmen hequote:
Je was gewoon een heer omdat je Yv voor liet gaan. Zeg dat dan.quote:Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee
Ik zag de voorzet komen, was mijn sprong aan het timen.
Royco jumps and scores, crowd goes wild!!!!
Maar die kleine spits die ik niet gezien had was eerder
Nee hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 23:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je was gewoon een heer omdat je Yv voor liet gaan. Zeg dat dan.
Roy, soms mag je je mannelijkheid ook wel eens opzij schuiven in plaats van ermee te wijzen.quote:
Kan ik nog iets anders voor je doen?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thats it!
Geen ontbijt voor jou morgenvroeg.
Ja maar waar laat je zo'n gevaarte hequote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Roy, soms mag je je mannelijkheid ook wel eens opzij schuiven in plaats van ermee te wijzen.
Hangt er vanaf... Heb je al een contract getekend bij faxie en staat daar een concurentieclausule in?quote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik nog iets anders voor je doen?
Ik doe niet aan kleine lettertjesquote:Op maandag 3 november 2014 23:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... Heb je al een contract getekend bij faxie en staat daar een concurentieclausule in?
Draag hem als een riem. Doe ik ook.quote:Op maandag 3 november 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar waar laat je zo'n gevaarte he
Niet inkoppen... niet inkoppen... For God's sake, niet inkoppen...quote:
Nee, wil jij met mij concurreren? Jij bent ook op zoek naar werk?quote:Op maandag 3 november 2014 23:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... Heb je al een contract getekend bij faxie en staat daar een concurentieclausule in?
Kleurt niet bij mijn schoenenquote:Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Draag hem als een riem. Doe ik ook.
Nee en Jaquote:Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wil jij met mij concurreren? Jij bent ook op zoek naar werk?
Te laatquote:Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet inkoppen... niet inkoppen... For God's sake, niet inkoppen...
Ik had misschien wel een baantje voor jou?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het dan, als je mijn baantje niet wilde?
Het is altijd wel wat he.quote:
Nou je weet mij te vindenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had misschien wel een baantje voor jou?
Ja sowieso!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:01 schreef Royco1 het volgende:
Wat? Bij een pak is de juiste kleur schoenen en riem ook gewoon belangrijk.
Emo eterquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
Aan de 2e portie crackers met kaas begonnen
Wat voor kaas?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
Aan de 2e portie crackers met kaas begonnen
Je hebt ze graag jong en belegen hé Fax.quote:
Liever onbelegenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt ze graag jong en belegen hé Fax.
Dat heet ontvoeringquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet gewoon de juiste ertussenuit plukken
Ja makkelijk gezegdquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet gewoon de juiste ertussenuit plukken
Nee, wat meer privacy dacht ik, maar hier mag ook hoor als je je daar comfortabeler bij voelt, geen probleemquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:04 schreef rival het volgende:
[..]
Om de concurrentie buiten te sluiten?
Of in keldersquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd alles in hokjes stoppen
Dat doe je bij een ontvoering toch ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd alles in hokjes stoppen
Ja, in de kelder van Fritzel,quote:
Wat een slechte rijmquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, in de kelder van Fritzel,
Kregen ze geen schnitzel.
Hier is tenminste nog een beetje sociale controle!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wat meer privacy dacht ik, maar hier mag ook hoor als je je daar comfortabeler bij voelt, geen probleem
ok, duidelijk/begrijpelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is tenminste nog een beetje sociale controle!
Dat rijmt niet eens. Beter je best doen Roy!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een slechte rijm
Bijna erger dan de besproken crime.
Vindt je?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is tenminste nog een beetje sociale controle!
Dat rijmt goed genoegquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat rijmt niet eens. Beter je best doen Roy!
[..]
Vindt je?
Dat kan natuurlijk ook nog eens positief voor je uitpakken als ik en faxie straks tegen elkaar op gaan bieden voor je diensten!quote:
Niet dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat rijmt niet eens. Beter je best doen Roy!
[..]
Vindt je?
Vind je rijmen fijn,quote:
We zijn sociaal, dat is waar. Maar er is hier net zoveel controle als in een demente apenkolonie.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn sociaal, dat is waar. Maar er is hier net zoveel controle als in een demente apenkolonie.
Das nog best veelquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn sociaal, dat is waar. Maar er is hier net zoveel controle als in een demente apenkolonie.
Eigenlijk heerst hier complete anarchie. En aan de andere kant ook weer niet. En misschien heb je wel gelijk. SC staat niet voor Slow Chat, maar voor Sociale Controle dan.quote:
Nou dat zeg je nou wel, maar als bepaalde users al een tijdje niet online zijn geweest maak in mij zowaar soms zorgen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk heerst hier complete anarchie. En aan de andere kant ook weer niet. En misschien heb je wel gelijk. SC staat niet voor Slow Chat, maar voor Sociale Controle dan.
Echt ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nou wel, maar als bepaalde users al een tijdje niet online zijn geweest maak in mij zowaar soms zorgen.
Ik hou jullie iig allemaal in de gatenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk heerst hier complete anarchie. En aan de andere kant ook weer niet. En misschien heb je wel gelijk. SC staat niet voor Slow Chat, maar voor Sociale Controle dan.
Soms wel. Maar aan de andere kant zijn het soms ook users waar het me niet veel van kan schelen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nou wel, maar als bepaalde users al een tijdje niet online zijn geweest maak in mij zowaar soms zorgen.
Dat is mijn werk, maar ik vind gedeelde werktijd prima. Al zou ik wel een betere vermomming aanschaffen als je hier weer eens door de straat loopt. Er zijn geen zwervers hier kerel, sorry.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou jullie iig allemaal in de gaten
Misschien heeft hij zelfde ninja-skills die jij hebtquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel. Maar aan de andere kant zijn het soms ook users waar het me niet veel van kan schelen eerlijk gezegd.
[..]
Dat is mijn werk, maar ik vind gedeelde werktijd prima. Al zou ik wel een betere vermomming aanschaffen als je hier weer eens door de straat loopt. Er zijn geen zwervers hier kerel, sorry.
Oh, nou als jij hier bijv zou zeggen dat je ziek bent en ik zou je een week niet online zien (wat voor jou doen wel lang is) dan zou ik toch echt wel even checken hoe het met je zou gaan (wat wel erg lastig wordt aangezien ik je nummer niet heb, maar dan nog).quote:
We kunnen niet allemaal haute couture betalen gastquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is mijn werk, maar ik vind gedeelde werktijd prima. Al zou ik wel een betere vermomming aanschaffen als je hier weer eens door de straat loopt. Er zijn geen zwervers hier kerel, sorry.
Ja herkenbaar wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Smoothquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
(wat wel erg lastig wordt aangezien ik je nummer niet heb, maar dan nog).
Ik weet uit ervaring dat ze dat doet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou als jij hier bijv zou zeggen dat je ziek bent en ik zou je een week niet online zien (wat voor jou doen wel lang is) dan zou ik toch echt wel even checken hoe het met je zou gaan (wat wel erg lastig wordt aangezien ik je nummer niet heb, maar dan nog).
Smoothquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou als jij hier bijv zou zeggen dat je ziek bent en ik zou je een week niet online zien (wat voor jou doen wel lang is) dan zou ik toch echt wel even checken hoe het met je zou gaan (wat wel erg lastig wordt aangezien ik je nummer niet heb, maar dan nog).
Zag je wat ik net deed?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zelfde ninja-skills die jij hebt
Ja, je flikkerde uit een boom, oen.quote:
Dat zal voor iedereen hetzelfde zijn!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
Het is supertof dat we hier op elkaar letten natuurlijk, en op sommige mensen meer dan anderen. Maar zoals gezegd zijn er ook users waar je niets mee hebt en ja, dat die dan wegblijven boeit me persoonlijk net zoveel als wat er in de wc beland.
Ik hou van jullie allemaal trouwens hoor. En dat zeg ik als de realist die in me zit.
Hetgeen dat in de WC belandt geeft wel een indicatie van je gezondheidquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
Het is supertof dat we hier op elkaar letten natuurlijk, en op sommige mensen meer dan anderen. Maar zoals gezegd zijn er ook users waar je niets mee hebt en ja, dat die dan wegblijven boeit me persoonlijk net zoveel als wat er in de wc beland.
Ik hou van jullie allemaal trouwens hoor. En dat zeg ik als de realist die in me zit.
Precies. Straks Yv nog SMS-en dat ik naar bed ga. Vindt ze leuk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal voor iedereen hetzelfde zijn!
Ik ben kerngezond. Het zou pas ongezond zijn als er niks uit zou komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hetgeen dat in de WC belandt geeft wel een indicatie van je gezondheid
Ja, jij kan mensen ook het hof maken. Goed bezig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben er ook best trots op eigenlijk.
Ik sms haar altijd als ik om kwart voor 5 op sta.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Straks Yv nog SMS-en dat ik naar bed ga. Vindt ze leuk.
[..]
Ik ben kerngezond. Het zou pas ongezond zijn als er niks uit zou komen
Faxie DMde toch wel meteen zijn nummer he? Of moeten we hem nog meer zetjes geven?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat nooit zo kan waarderen, al is het wel weer fijn want dan ben ik wel gelijk vroeg wakker en heb ik ook een productievere dagquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sms haar altijd als ik om kwart voor 5 op sta.
Anders krijgt ze het veel te druk.quote:
Dat is ook een hele goede.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sms haar altijd als ik om kwart voor 5 op sta.
Sorryquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
Gelukkig reageren er hier net zo veel mensen op me als in het dagelijks leven. Dus ik ben er weer vandoor.
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
Gelukkig reageren er hier net zo veel mensen op me als in het dagelijks leven. Dus ik ben er weer vandoor.
Nou nou..quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
Dat is iedereen toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent zeker iemand die alleen WA gebruikt en niet de moeite meer doet om te SMSen?
En daar doe ik het voor hequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat nooit zo kan waarderen, al is het wel weer fijn want dan ben ik wel gelijk vroeg wakker en heb ik ook een productievere dag
Hoezo? Sms'en is tenminste gratisquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent zeker iemand die alleen WA gebruikt en niet de moeite meer doet om te SMSen?
Gewoon beide gebruiken.quote:
Heb ik eigenlijk niet nodig. Wel onbeperkt sms, dus het is geen probleem als iemand geen whatsapp heeftquote:
Als wij dan contact zouden hebben zou ik toch elk mogelijk middel gebruiken, lijkt me niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb geen smartphone, dus geen WA
Ik gebruik het allebei. En de DM functie hier, maar dat is toch anders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet nodig. Wel onbeperkt sms, dus het is geen probleem als iemand geen whatsapp heeft
Ook op het resultaat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:33 schreef rival het volgende:
[..]
Faxie DMde toch wel meteen zijn nummer he? Of moeten we hem nog meer zetjes geven?
Ow hoiquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
Ik zit al mobiel, das waardeloosquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik het allebei. En de DM functie hier, maar dat is toch anders.
Ja je kunt niet alles hebben hequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer het ook wel, alleen op dat moment dan niet echt.
Trustequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:41 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga lekker slapen. Welterusten
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:41 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga lekker slapen. Welterusten
Ja, had nog wel iets liefs verwacht van 'natuurlijk zou ik jou ook na een week missen' ofzoiets slijmerigs.quote:
Zo rol ik niet, dat weet je tochquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, had nog wel iets liefs verwacht van 'natuurlijk zou ik jou ook na een week missen' ofzoiets slijmerigs.
Jouw manier van rollen werkt wel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:51 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moet je eens anders rollen voor een ander resultaat!
Wijze woorden
Zal het onthoudenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:51 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moet je eens anders rollen voor een ander resultaat!
Wijze woorden
Tadaa:quote:
Kan fax nog wat van leren.quote:
Dus jij denkt dat niet klagen/je mond houden genoeg is om de chickies naar je toe te lokken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Tadaa:
[..]
Kan fax nog wat van leren.
Tja ik heb ook wat om over te klagen hequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Tadaa:
[..]
Hey je bent er nogquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Tadaa:
[..]
Klagen lokt ook geen chickiesquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat niet klagen/je mond houden genoeg is om de chickies naar je toe te lokken?
Nee, dat snap ik. Maar niet klagen is niet direct een wondermiddel lijkt mij?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klagen lokt ook geen chickies
Misschien heb jij in leuke dingen zin, dat maakt het iig al wel iets makkelijker natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe gewoon waar ik zin in heb, is niet echt iets waar je wat aan hebt he
Zo zwart/wit wil ik het nu ook weer niet stellen. Maar als iemand deze houding ook heeft in het dagelijks leven dan heeft dat zeker effect ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat niet klagen/je mond houden genoeg is om de chickies naar je toe te lokken?
Nee.quote:
Dan moet je er als Johnny Depp uitzien denk ik, die kan gewoon zijn mond houdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar niet klagen is niet direct een wondermiddel lijkt mij?
Ik heb zin in dingen die mijn leven leuker maken inderdaad!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heb jij in leuke dingen zin, dat maakt het iig al wel iets makkelijker natuurlijk.
Ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo zwart/wit wil ik het nu ook weer niet stellen. Maar als iemand deze houding ook heeft in het dagelijks leven dan dan heeft dat zeker effect ja.
[..]
Nee.
Ja, maar als je dingen leuk vindt als biertje drinken in de kroeg of op je zolderkamer de SIMS wilt spelen dat zijn beide dingen die iemand misschien een verrijking vindt, maar niet allebei even aantrekkelijk zijn voor iedereen. En voordat mensen beledigd zijn, dit is een voorbeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zin in dingen die mijn leven leuker maken inderdaad!
Jij toch ook wel?
Oh zo!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar als je dingen leuk vindt als biertje drinken in de kroeg of op je zolderkamer de SIMS wilt spelen dat zijn beide dingen die iemand misschien een verrijking vindt, maar niet allebei even aantrekkelijk zijn voor iedereen. En voordat mensen beledigd zijn, dit is een voorbeeld.
Hoi ik ben Royco, ik niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi, ik ben hetzalallemaalwel. Wie wil daten?
Faxie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou ik kan mij voorstellen dat dat heel erg helpt waardoor je dus minder een 'geheim' nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:04 schreef rival het volgende:
[..]
Oh zo!
Ja duidelijk, ik ben sowieso altijd in voor de gezelligere dingen inderdaad
Pick mequote:Op dinsdag 4 november 2014 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Jij denk ik?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat inderdaad, en ik denk stiekem ook wel dat ik leuk gezelschap benquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ik kan mij voorstellen dat dat heel erg helpt waardoor je dus minder een 'geheim' nodig hebt.
Ah, zelfvertrouwen, ook altijd fijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en ik denk stiekem ook wel dat ik leuk gezelschap ben
Trek (ja, ik weet dat dat heel irritant is om die verbetering te doen, maar kan het niet laten).quote:
Wat dan?quote:
Jij scoort niet veel dates hier, of wel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Trek (ja, ik weet dat dat heel irritant is om die verbetering te doen, maar kan het niet laten).
Net nog een nummer gescoord, en jij?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij scoort niet veel dates hier, of wel?
Ik ben hier netquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net nog een nummer gescoord, en jij?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, zelfvertrouwen, ook altijd fijn
Tsja, jij begon... (ja, we zijn verder heel volwassen hier hoor)quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bedankt voor de heads up wel..
Niet zoveel eigenlijk. Ik probeer nu met mijn honger te leven.quote:
-quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, jij begon... (ja, we zijn verder heel volwassen hier hoor)
dapperquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk. Ik probeer nu met mijn honger te leven.
Trekquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Vraag maar aan Huppel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:13 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt eigenlijk...
Ik heb een kast volquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb een uur in bad spiderman comics gelezen.....quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, jij begon... (ja, we zijn verder heel volwassen hier hoor)
Ik voel me niet echt ziek meer nee. Maar werken zou niet fijn geweest zijn denk ik...quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te zien voel je je alweer iets beter
Tsja, zoals je zelf al zei, dat is hoe echte mannen relaxenquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een uur in bad spiderman comics gelezen.....
Ik heb een trui met een afbeelding van iron man aanquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een uur in bad spiderman comics gelezen.....
Juist.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, zoals je zelf al zei, dat is hoe echte mannen relaxen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou ik ga maar weer eens, deze slowchat stemt mij ook depressief.
Ik heb net met een Transformer gespeeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, zoals je zelf al zei, dat is hoe echte mannen relaxen
Welke?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een trui met een afbeelding van iron man aan
Doeiquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gadverdamme Faxquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb net met een Transformer gespeeld
Welke?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb net met een Transformer gespeeld
Oh, die is wel leukquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zoiets
http://priscprodcds.blob.(...)9cc-d3778db4632c.jpg
Daar heb ik deze sc niet voor nodig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Maar goed ook, dan was ik vast niet meer te houdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:21 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zie je hem nog niet eens met mij erin, kan je nagaan!
'Sup?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb ik deze sc niet voor nodig.
Alleen echte?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:18 schreef Royco1 het volgende:
Echte mannen worden dan ook nooit helemaal volwassen.
Waarom heb je vanavond juist met die gespeeld?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een 3rd party, Toyworld Trace![]()
Als de hele serie uit is, vormen ze een grote robot
Oh, dat klinkt eigenlijk wel interessant!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar goed ook, dan was ik vast niet meer te houden
Ok, wie ben jij en wat heb je met de echte Yvie gedaan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, Let op, want deze man heeft wijze woorden (soms).
Ik game af en toe, ik dacht dat dat voldoende wasquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, de niet echte vast ook niet.
Maar die lezen geen spiderman.
Omdat ik even geen zin had in de restquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom heb je vanavond juist met die gespeeld?
Mannen blijven altijd kleuters. Ze hechten allemaal waarde aan Pokemon en moeders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, de niet echte vast ook niet.
Maar die lezen geen spiderman.
Ik heb niks met pokemon.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd kleuters. Ze hechten allemaal waarde aan Pokemon en moeders.
Pokemonquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mannen blijven altijd kleuters. Ze hechten allemaal waarde aan Pokemon en moeders.
It's me. Ik zei toch somsquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, wie ben jij en wat heb je met de echte Yvie gedaan?
Leuk dat je generaliseert, maar nee. Zowel Pokémon als mijn moeder kunnen mij gestolen worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wel aan mijn moederquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Leuk dat je generaliseert, maar nee. Zowel Pokémon als mijn moeder kunnen mij gestolen worden.
quote:
Hey waarom quote je mij niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Oke, misschien ontmoet ik gewoon de verkeerde. Opinie bijgesteld.
Ja denk het,mijn moeder is lief.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:30 schreef aeque het volgende:
Ben ik dan de enige die niks met zijn moeder heeft?
Omdat jij een obsessie hebt voor faxapparatuur.quote:
Nog meer misverstanden waarmee we kunnen helpen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Oke, misschien ontmoet ik gewoon de verkeerde. Opinie bijgesteld.
Mijn ouders zijn geweldigquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:30 schreef aeque het volgende:
Ben ik dan de enige die niks met zijn moeder heeft?
WOW HIER ZIT OOK EEN MUG.quote:
Hij kan dat switchen naar jou hoor, geen probleemquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat jij een obsessie hebt voor faxapparatuur.
Helemaal nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat jij een obsessie hebt voor faxapparatuur.
Faxie kan zelfs multitasken wat obsessies betreftquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij kan dat switchen naar jou hoor, geen probleem
Truequote:Op dinsdag 4 november 2014 01:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je had het vrouwelijke poppetje nog niet opgemerkt? Meestal ben je er als de kippen bij.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja mensen, denken in oplossingen, niet in problemen
Haar DM zit al vol hoor maak je maar niet drukquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had het vrouwelijke poppetje nog niet opgemerkt? Meestal ben je er als de kippen bij.
Je kunt altijd nog voor de DP gaan en een PM sturen rival.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:34 schreef rival het volgende:
[..]
Haar DM zit al vol hoor maak je maar niet druk
Voor nu even niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:31 schreef rival het volgende:
[..]
Nog meer misverstanden waarmee we kunnen helpen?
Send!quote:
Ik doe niet aan mannen, neem wel een hond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze was bijna zo smooth als dat ik was. Specifiek vissen naar zijn obsessiequote:Op dinsdag 4 november 2014 01:34 schreef rival het volgende:
[..]
Beastiality mag nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor nu even niet.
[..]
Send!
[..]
Ik doe niet aan mannen, neem wel een hond.
Vrouwen nemen dan toch juist katten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor nu even niet.
[..]
Send!
[..]
Ik ben daar veel te braaf voor!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog voor de DP gaan en een PM sturen rival.
Omdat het mijn werk is om te denken in problemen zodat we ze voor kunnen zijn en achteraf niks hoeven op te lossen.quote:
Nee ik heb pas 6,3 dagen een account dus ik mag niet DM'en.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:34 schreef rival het volgende:
[..]
Sneaky dat woord alvast in zijn hoofd planten!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze was bijna zo smooth als dat ik was. Specifiek vissen naar zijn obsessie
quote:
Ja I've got skills...quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:37 schreef rival het volgende:
[..]
Sneaky dat woord alvast in zijn hoofd planten!!
Ik ben zo trouw als een hond hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor nu even niet.
[..]
Send!
[..]
Hij heeft al poesjes waardoor zij afvalt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:37 schreef aeque het volgende:
Fax, waar blijft je "ik hou wel van poesjes" opmerking?
Lol, mag dat niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee ik heb pas 6,3 dagen een account dus ik mag niet DM'en.
gelukkig!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van een beetje sarcasme op zijn tijd
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:37 schreef aeque het volgende:
Fax, waar blijft je "ik hou wel van poesjes" opmerking?
Honden lopen weg.quote:
Pas na zeven dagen.quote:
Correct, maar meestal maak je dat nog even graag duidelijk.quote:
Jij mag!quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef Royco1 het volgende:
Is de likken als lassie opmerking al geweest?
Ik niet hoor. 't Is zelfs lastig om van me af te komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Honden lopen weg.
[..]
Pas na zeven dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |