Als ze haar best niet doet, dan duurt het nog geen uur.quote:Op maandag 3 november 2014 23:40 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen doet er toch minimaal een uur over om hem omhoog te krijgen?
Waar ik vooral mee zit... Ik ben ondertussen al zo oud, maar wanneer ga ik me eens oud voelen?quote:
nou schijnbaar wanneer je hem helemaal niet meer omhoog krijgt.quote:Op maandag 3 november 2014 23:47 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ik vooral mee zit... Ik ben ondertussen al zo oud, maar wanneer ga ik me eens oud voelen?
Verdomme, te laatquote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
nou schijnbaar wanneer je hem helemaal niet meer omhoog krijgt.
*proest*quote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dankje, dit gesprek heeft me goed gedaan.quote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit was niet echt een gesprek...quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje, dit gesprek heeft me goed gedaan.
Neequote:
Welterusten, en zwemmen hequote:
Je was gewoon een heer omdat je Yv voor liet gaan. Zeg dat dan.quote:Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee
Ik zag de voorzet komen, was mijn sprong aan het timen.
Royco jumps and scores, crowd goes wild!!!!
Maar die kleine spits die ik niet gezien had was eerder
Nee hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 23:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je was gewoon een heer omdat je Yv voor liet gaan. Zeg dat dan.
Roy, soms mag je je mannelijkheid ook wel eens opzij schuiven in plaats van ermee te wijzen.quote:
Kan ik nog iets anders voor je doen?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thats it!
Geen ontbijt voor jou morgenvroeg.
Ja maar waar laat je zo'n gevaarte hequote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Roy, soms mag je je mannelijkheid ook wel eens opzij schuiven in plaats van ermee te wijzen.
Hangt er vanaf... Heb je al een contract getekend bij faxie en staat daar een concurentieclausule in?quote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik nog iets anders voor je doen?
Ik doe niet aan kleine lettertjesquote:Op maandag 3 november 2014 23:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... Heb je al een contract getekend bij faxie en staat daar een concurentieclausule in?
Draag hem als een riem. Doe ik ook.quote:Op maandag 3 november 2014 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar waar laat je zo'n gevaarte he
Niet inkoppen... niet inkoppen... For God's sake, niet inkoppen...quote:
Nee, wil jij met mij concurreren? Jij bent ook op zoek naar werk?quote:Op maandag 3 november 2014 23:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... Heb je al een contract getekend bij faxie en staat daar een concurentieclausule in?
Kleurt niet bij mijn schoenenquote:Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Draag hem als een riem. Doe ik ook.
Nee en Jaquote:Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wil jij met mij concurreren? Jij bent ook op zoek naar werk?
Te laatquote:Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet inkoppen... niet inkoppen... For God's sake, niet inkoppen...
Ik had misschien wel een baantje voor jou?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het dan, als je mijn baantje niet wilde?
Het is altijd wel wat he.quote:
Nou je weet mij te vindenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had misschien wel een baantje voor jou?
Ja sowieso!!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:01 schreef Royco1 het volgende:
Wat? Bij een pak is de juiste kleur schoenen en riem ook gewoon belangrijk.
Emo eterquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
Aan de 2e portie crackers met kaas begonnen
Wat voor kaas?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
Aan de 2e portie crackers met kaas begonnen
Je hebt ze graag jong en belegen hé Fax.quote:
Liever onbelegenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt ze graag jong en belegen hé Fax.
Dat heet ontvoeringquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet gewoon de juiste ertussenuit plukken
Ja makkelijk gezegdquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet gewoon de juiste ertussenuit plukken
Nee, wat meer privacy dacht ik, maar hier mag ook hoor als je je daar comfortabeler bij voelt, geen probleemquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:04 schreef rival het volgende:
[..]
Om de concurrentie buiten te sluiten?
Of in keldersquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd alles in hokjes stoppen
Dat doe je bij een ontvoering toch ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd alles in hokjes stoppen
Ja, in de kelder van Fritzel,quote:
Wat een slechte rijmquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, in de kelder van Fritzel,
Kregen ze geen schnitzel.
Hier is tenminste nog een beetje sociale controle!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, wat meer privacy dacht ik, maar hier mag ook hoor als je je daar comfortabeler bij voelt, geen probleem
ok, duidelijk/begrijpelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is tenminste nog een beetje sociale controle!
Dat rijmt niet eens. Beter je best doen Roy!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een slechte rijm
Bijna erger dan de besproken crime.
Vindt je?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is tenminste nog een beetje sociale controle!
Dat rijmt goed genoegquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat rijmt niet eens. Beter je best doen Roy!
[..]
Vindt je?
Dat kan natuurlijk ook nog eens positief voor je uitpakken als ik en faxie straks tegen elkaar op gaan bieden voor je diensten!quote:
Niet dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat rijmt niet eens. Beter je best doen Roy!
[..]
Vindt je?
Vind je rijmen fijn,quote:
We zijn sociaal, dat is waar. Maar er is hier net zoveel controle als in een demente apenkolonie.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn sociaal, dat is waar. Maar er is hier net zoveel controle als in een demente apenkolonie.
Das nog best veelquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zijn sociaal, dat is waar. Maar er is hier net zoveel controle als in een demente apenkolonie.
Eigenlijk heerst hier complete anarchie. En aan de andere kant ook weer niet. En misschien heb je wel gelijk. SC staat niet voor Slow Chat, maar voor Sociale Controle dan.quote:
Nou dat zeg je nou wel, maar als bepaalde users al een tijdje niet online zijn geweest maak in mij zowaar soms zorgen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk heerst hier complete anarchie. En aan de andere kant ook weer niet. En misschien heb je wel gelijk. SC staat niet voor Slow Chat, maar voor Sociale Controle dan.
Echt ja?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nou wel, maar als bepaalde users al een tijdje niet online zijn geweest maak in mij zowaar soms zorgen.
Ik hou jullie iig allemaal in de gatenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk heerst hier complete anarchie. En aan de andere kant ook weer niet. En misschien heb je wel gelijk. SC staat niet voor Slow Chat, maar voor Sociale Controle dan.
Soms wel. Maar aan de andere kant zijn het soms ook users waar het me niet veel van kan schelen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nou wel, maar als bepaalde users al een tijdje niet online zijn geweest maak in mij zowaar soms zorgen.
Dat is mijn werk, maar ik vind gedeelde werktijd prima. Al zou ik wel een betere vermomming aanschaffen als je hier weer eens door de straat loopt. Er zijn geen zwervers hier kerel, sorry.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou jullie iig allemaal in de gaten
Misschien heeft hij zelfde ninja-skills die jij hebtquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms wel. Maar aan de andere kant zijn het soms ook users waar het me niet veel van kan schelen eerlijk gezegd.
[..]
Dat is mijn werk, maar ik vind gedeelde werktijd prima. Al zou ik wel een betere vermomming aanschaffen als je hier weer eens door de straat loopt. Er zijn geen zwervers hier kerel, sorry.
Oh, nou als jij hier bijv zou zeggen dat je ziek bent en ik zou je een week niet online zien (wat voor jou doen wel lang is) dan zou ik toch echt wel even checken hoe het met je zou gaan (wat wel erg lastig wordt aangezien ik je nummer niet heb, maar dan nog).quote:
We kunnen niet allemaal haute couture betalen gastquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is mijn werk, maar ik vind gedeelde werktijd prima. Al zou ik wel een betere vermomming aanschaffen als je hier weer eens door de straat loopt. Er zijn geen zwervers hier kerel, sorry.
Ja herkenbaar wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Smoothquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
(wat wel erg lastig wordt aangezien ik je nummer niet heb, maar dan nog).
Ik weet uit ervaring dat ze dat doet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou als jij hier bijv zou zeggen dat je ziek bent en ik zou je een week niet online zien (wat voor jou doen wel lang is) dan zou ik toch echt wel even checken hoe het met je zou gaan (wat wel erg lastig wordt aangezien ik je nummer niet heb, maar dan nog).
Smoothquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou als jij hier bijv zou zeggen dat je ziek bent en ik zou je een week niet online zien (wat voor jou doen wel lang is) dan zou ik toch echt wel even checken hoe het met je zou gaan (wat wel erg lastig wordt aangezien ik je nummer niet heb, maar dan nog).
Zag je wat ik net deed?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zelfde ninja-skills die jij hebt
Ja, je flikkerde uit een boom, oen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |