bahquote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef hairybeardyman het volgende:
Godverdomme nou wil ik supergirl anaal penetreren en een flinke dosis zaad in haar strot deponeren
Morgen gewoon vrij hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, de deadprezjes van deze wereld moeten vroeg op.
Nee was wel blij eigenlijk.quote:
Grapje natuurlijk.quote:
waarquote:Op maandag 3 november 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Ik werd net een strontaap genoemd die terug moet gaan naar waar hij vandaan komt.
Hoe wist die persoon dat?quote:Op maandag 3 november 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
Ik werd net een strontaap genoemd die terug moet gaan naar waar hij vandaan komt.
Veel mensenkennis denk ik.quote:
Ik vind ook dat je weer naar eindhoven moetquote:Op maandag 3 november 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Idioten die vinden dat je moordenaars etc. mag vermoorden als straf
hier ergens
Ja, ik ook.quote:Op maandag 3 november 2014 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je weer naar eindhoven moet
Kees Kankerkachel spottenquote:Op maandag 3 november 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker naar psv en 90 minuten lang boeruh boeruh boeruh roepen
Nee.quote:Op maandag 3 november 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker naar psv en 90 minuten lang boeruh boeruh boeruh roepen
nonsensquote:Op maandag 3 november 2014 23:08 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Bij een vrouw zijn littekens nooit stoer, gewoon goor
Wou eigen chest foto uploaden, IMGUR app crasht #GodSavedMeInAWayquote:
sorry :Squote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef De_Dorstige het volgende:
Klootzak, houd op met je geintjes.
is dat je moederquote:
Beetje googlenquote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Godver. Waar vind je deze lekkere mokkels man
Wtf, gastquote:
Ze hebben wel lekkere tieten.quote:Op maandag 3 november 2014 23:21 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Beetje googlenik denk dat ik me op haar ga uitlezen straks
![]()
[ afbeelding ]
Of toch..
[ afbeelding ]
Dan word ik Toto69quote:Op maandag 3 november 2014 23:24 schreef De_Dorstige het volgende:
Toto, maak weer eens een lekkere Braadsleefoto.
Maak gewoon een kloon man, Kloto44.quote:
hee dat was de 69e post in het topicquote:
lache manquote:
Cancer, waat haal je dit vandaan,. man.quote:
tussen de deurquote:
quote:
Ben zoekende.quote:Op maandag 3 november 2014 23:29 schreef Druppelss het volgende:
[..]![]()
meer van dit! Vooral die kleine dons haartjes op de borsten
![]()
Wtf gastquote:
neequote:Op maandag 3 november 2014 23:30 schreef De_Dorstige het volgende:
Heeft Braddie z'n rijbewijs trouwens al?
What the fuck zitten jullie zieke sites?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:32 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
What the fuck zitten jullie zieke sites?
Dat is geen excuus.quote:
Ja die geven direct promoveren wel wegquote:Op maandag 3 november 2014 23:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JC [ afbeelding ]
Zonde van het andere oranje.
En daarna geen tetanusprik nemenquote:Op maandag 3 november 2014 23:40 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Met het plasgaatje in zo'n scherpe tand stoten![]()
Ik heb geen zusje. Maar als ik zo'n zusje had zou ik haar dagenlang verkrachten. Met zo'n lekker koppie vraag je er om.quote:
Gooi zelf danquote:Op maandag 3 november 2014 23:47 schreef Hamster. het volgende:
Meer tetten. Ik zit in de tram, niemand naast me. Kom maar op.
Totobaas!quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:47 schreef Hamster. het volgende:
Meer tetten. Ik zit in de tram, niemand naast me. Kom maar op.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:50 schreef Druppelss het volgende:
[..]Al wordt het moeilijker de goede te vinden.
[ afbeelding ]
Het viel een beetje tegen vandaag.quote:
Oeiquote:Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het viel een beetje tegen vandaag.
Een klusje wat ik normaal in een uurtje wegwerk, heb ik een halve dag voor nodig.
Niet echt, aankondigen dat je weggaat is nogal lame, helemaal als je de volgende keer weer gaat postenquote:
Ach ga weg met je wilfred hier piemel voor je mongool 8=Dquote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan krijg ik nog wel die 50 euro van jou. Stinkrijk.
Precies. Een braddietje doen noemt men datquote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet echt, aankondigen dat je weggaat is nogal lame, helemaal als je de volgende keer weer gaat posten
PowerLoungen komt bij jou.quote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ga weg met je wilfred hier piemel voor je mongool 8=D
quote:Op maandag 3 november 2014 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bezint voordat ge een topic opent. Dan wordt het druk.
Eigenlijk heb ik Brummetje een tijd niet gespot, onder welke kloon zou zij zitten?quote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies. Een braddietje doen noemt men dat
Het is blauw en maakt alle vrouwen hysterischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brummetje post tegenwoordig onder de username datismijnmeningquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik Brummetje een tijd niet gespot, onder welke kloon zou zij zitten?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is blauw en maakt alle vrouwen hysterischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godverdomme
RED ONS HENNIEGOD
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Brummetje post tegenwoordig onder de username datismijnmening
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is blauw en maakt alle vrouwen hysterischmi gadoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Brummetje kreeg perm na de zoveelste 'ik ga stoppen' gekregen, die kreeg een zetje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik Brummetje een tijd niet gespot, onder welke kloon zou zij zitten?
quote:
Als er nou 2 houten poten aanzaten, is het net alsof je een kruiwagen aan het douwen bentquote:
braddie ook en die post ook weerquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Brummetje kreeg perm na de zoveelste 'ik ga stoppen' gekregen, die kreeg een zetje.
wow vetquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Brummetje kreeg perm na de zoveelste 'ik ga stoppen' gekregen, die kreeg een zetje.
dat is omdat hij hopeloos verslaafd isquote:
Lolquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga mijzelf denk ik maar uit deze NB verwijderen
quote:
Ik post inderdaad weer. Brummetje niet meer overigens, of althans, ik kan haar schfijtstijl nergens in herkennenquote:
Tot over zunneh orenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat is omdat hij hopeloos verslaafd is
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als er nou 2 houten poten aanzaten, is het net alsof je een kruiwagen aan het douwen bent
He babequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:04 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
[..]
Ik post inderdaad weer. Brummetje niet meer overigens, of althans, ik kan haar schfijtstijl nergens in herkennen
en ik maar denken dat bans niet besproken worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is echt al 80 jaar bekend dat ik post onder dit accountquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja die gaat toch vanzelf wel weer onderuit
Wat een tyfushoer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef Hamster. het volgende:
Heb m'n bus gemist![]()
Hier stond die hoer
[ afbeelding ]
Bel een taxiquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef Hamster. het volgende:
Heb m'n bus gemist![]()
Hier stond die hoer
[ afbeelding ]
Lekker voor jequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef Hamster. het volgende:
Heb m'n bus gemist![]()
Hier stond die hoer
[ afbeelding ]
hij staat rechtsquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef Hamster. het volgende:
Heb m'n bus gemist![]()
Hier stond die hoer
[ afbeelding ]
Is ook zo, maar dit staat gewoon ergens in zo'n Brummetje-topic for everyone to seequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
en ik maar denken dat bans niet besproken worden.
maar bedankt voor de info, ik zal brummetje echt niet missen
Dat zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef Toto69 het volgende:
Blondje_93 is ook amper nog op FOK!
Al heb ik zo het idee dat dat door Braddie komt
Kloptquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:05 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het is echt al 80 jaar bekend dat ik post onder dit account
en door haarzelfquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:07 schreef Toto69 het volgende:
Blondje_93 is ook amper nog op FOK!
Al heb ik zo het idee dat dat door Braddie komt
Zijn likjes ook goed?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:06 schreef Furdinand het volgende:
Hoi Moira. Kusjes en groetjes aan mono.
Stabiel. Wanneer afrijden? 19 november toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Great man! en hoe is het met jou?
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
26 steken met een schroevendraaier.
Daaromquote:
Ze kan je lastig aftrekken en bier voor je halen, maar voor de rest is er weinig mis mee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zou d'r gewoon doen, niks mis mee.
Jawel man, nog 2 weken, dan is het zo ver! Ik zie het zonnig in.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stabiel. Wanneer afrijden? 19 november toch?
[..]
[..]![]()
Mooi dat je het zonnig inziet. Niet te zonnig, want dan raak je verblind en rijd je een omaatje dood.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Jawel man, nog 2 weken, dan is het zo ver! Ik zie het zonnig in.
Pardon.quote:
Als je gewoon niet opvallend annoyingly in het oog springtquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Daarom
En zolang ik me gedraag en niet weer topics open met "IK GA WEG EINZWEIDREI" is het allang best toch?
Kutstad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Bus elke 10min
[ afbeelding ]
Gezellig avondje naar bios? Wij hebben al 3 volle Jumbo avondje uit spaarkaarten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zijn likjes ook goed?Wanneer gaan we jullie nou eens meeten dan?
Dat kan ik zelf ook allemaal welquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze kan je lastig aftrekken en bier voor je halen, maar voor de rest is er weinig mis mee.
Bedoel je 'mag ik vragen OF je kaal bent'?quote:
Niet haten op Mokumquote:
Ik rij keurig, en het rijden gaat per les steeds beter en beter, mijn instructeur vond dat ik eigenlijk afgelopen week al examen had mogen doen wat hem betreft, dus je ziet het verkeerd manquote:
Dit is een Marcel Roubos uitspraak moiquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedoel je 'mag ik vragen OF je kaal bent'?
Want anders mag je pas vragen als 'ie kaal is, en dat kan nog wat jaartjes gaan duren.
Ach Toto, daar hebben we toch zonnebrillen voor?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi dat je het zonnig inziet. Niet te zonnig, want dan raak je verblind en rijd je een omaatje dood.
Die heb jij toch altijd op je hoofd ipv voor je ogenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:11 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ach Toto, daar hebben we toch zonnebrillen voor?
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je gewoon niet opvallend annoyingly in het oog springt [ afbeelding ]
Ik dacht mijn prachtige geboortestad al te herkennenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Bus elke 10min
[ afbeelding ]
Zou wat zijn, als jij in iemand z'n oog springt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:11 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren.
Haha nicequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Gezellig avondje naar bios? Wij hebben al 3 volle Jumbo avondje uit spaarkaarten.
Een zonnebril?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heb jij toch altijd op je hoofd ipv voor je ogen![]()
Leugens, jij bent de vrouw. Pak je een biertje voor me?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha niceJumbo zit hier niet dichtbij genoeg om nog vaak heen te gaan
Ik vind 't best joh
Neem maar contact op met Monopoly, mijn secretaresse.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou wat zijn, als jij in iemand z'n oog springt.
Op die ene FB foto van je welquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Een zonnebril?Die draag ik nooit, dus dat scheelt C1000.
Maar mocht ik bij de rijles voor het afrijden veel last hebben van laag staande zon, dan gaat ie gewoon op.
Al zal dat bij het examen zelf niet mogen..
Is George nog op vrije voet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]Dan heeft die persoon hele grote ogen, of ik ben opeens heel erg klein.
Dan sprak Marcel Roubos mensen keurig aan op hun taalgebruik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is een Marcel Roubos uitspraak moi
Jij hebt die legende gemist dus?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan sprak Marcel Roubos mensen keurig aan op hun taalgebruik.
tja, ik woon er niet ver vandaan en het centrum vind ik best wel leuk.quote:
Utrecht is ook maar niks.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
tja, ik woon er niet ver vandaan en het centrum vind ik best wel leuk.
Utrecht vind ik wel gezelliger
Klopt, maar dat was puur voor de foto, ik draag zo goed als nooit een zonnebril. Vind het maar niks. Kijk als het moet door felle zon of lage zon, ja ok.. Maar mijn normale bril voldoet primaquote:
Nog muziekjes gemaakt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:15 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was puur voor de foto, ik draag zo goed als nooit een zonnebril. Vind het maar niks. Kijk als het moet door felle zon of lage zon, ja ok.. Maar mijn normale bril voldoet prima
Waar kom jij dan graag?quote:
Monopolio, we gaan binnenkort dubbeldaten naar de hunger games. Kunnen wij fappen op Jennifer lawrens en dan halen de dames bier.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leugens, jij bent de vrouw. Pak je een biertje voor me?
En hoe is het met hem?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:15 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken terug nog met hem gepraat.
Jij misbruikt mij altijd dus nu is 't andersomquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leugens, jij bent de vrouw. Pak je een biertje voor me?
Puik plan broeder!quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Monopolio, we gaan binnenkort dubbeldaten naar de hunger games. Kunnen wij fappen op Jennifer lawrens en dan halen de dames bier.
Mooiste stad van Nederlandquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hilversum is ook niks.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
UtrechtDie stad ken ik van binnen en buiten, wat een dood centrum zeg
Amsterdam, mooie stad, rijk aan historie en op de plattegrond lijkt het op een vingerafdrukquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAAAAAAquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Monopolio, we gaan binnenkort dubbeldaten naar de hunger games. Kunnen wij fappen op Jennifer lawrens en dan halen de dames bier.
Absoluutquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooiste stad van Nederland
Wtf?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:18 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij terminaal was...
Groningen is ook leukquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In Nederland? Mwah, bijna nergensGroningen/Leeuwarden is wel te doen bijvoorbeeld.
Klopt, Hilversum is ook echt ruk, er valt niks te beleven in dat centrum ja.. elke zaterdag bij de G-Spot wel ruzie, of bij Let`s Get Down, al die bontkraagjes die je al een mes tussen je ribben steken als je ze aankijkt.quote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Amsterdam, mooie stad, rijk aan historie en op de plattegrond lijkt het op een vingerafdruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |