quote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel een rode kaart.
Geen zware overtreding.
Van jou? Haha dan stuur ik iemand op je af manquote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt anders krijg je een corrigerende tik
Gijp kan gelukkig altijd goed omgaan met kritiek op zijn persoon.quote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het begin gemist? Daar hebben ze het verrassend open over gehad de eerste 10 minuten
Okequote:Op maandag 3 november 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat NAC thuis tegen Twente speelde?
GTST liep uit.quote:Op maandag 3 november 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het begin gemist? Daar hebben ze het verrassend open over gehad de eerste 10 minuten
Nee nee, niet van hoorquote:Op maandag 3 november 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Van jou? Haha dan stuur ik iemand op je af man
Echt zo'n corpsballetje.quote:
Foeke 'Iedereen is schuldig behalve ik' Booyquote:Op maandag 3 november 2014 20:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Foeke -the strong, silent type- Booy
hihiquote:
Het lijkt heel zwaar omdat die Heracles-speler als een idioot opspringt.quote:Op maandag 3 november 2014 20:46 schreef MouzurX het volgende:
Zo hard was die overtreding toch niet? (net voor het eerst snel gezien)
Echt hequote:Op maandag 3 november 2014 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
Hij breekt bijna zijn scheenbeen.
Rot nou toch alsjeblieft op.
Nee ik ben bang voor hondenquote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Johannes, LR en Karina vinden dit leuk.
hahahahquote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zware tackle
hahah
Erg leuk inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Johannes, LR en Karina vinden dit leuk.
quote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zware tackle
hahah
Eindelijk van die leuke grapjesquote:
DITquote:Op maandag 3 november 2014 20:48 schreef MouzurX het volgende:
Wekenlang zeuren over dat de eredivisie voor watjes is door de scheidsrechters... en nu beoordelen ze deze "lichte" overtreding .. misschien oranje, met "hij breekt zijn been!?#@$@$"
Arend Booyquote:Op maandag 3 november 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus, wie noemt zijn kind nou Foeke?
Jeetje, wat voor aandoening heeft dat beesd.quote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zware tackle
hahah
Nee.quote:Op maandag 3 november 2014 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Foeke betekent toch moeder in het Fries?
"Je Moeder"quote:Op maandag 3 november 2014 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Foeke betekent toch moeder in het Fries?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 3 november 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk nu al uit naar 'het weekend van FOX'.
hee Haags, hoe is etquote:Op maandag 3 november 2014 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een topshow.... echt lachen!
Johannes geniet nu.quote:Op maandag 3 november 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk nu al uit naar 'het weekend van FOX'.
Wat ganja spliff smoken à la Manager Mitchell.quote:Op maandag 3 november 2014 20:50 schreef DrDentz het volgende:
De kleine Timothy Luca straks met een joint in de huiskamer, je moet hem niks verbieden.
topshow was datquote:Op maandag 3 november 2014 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TOP! Heb alleen munchen-dortmund gemist
olé olé olé oléquote:Op maandag 3 november 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
JAAA JOHANNES 3 PUNTEN NAAR GRONINGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Die kon eerst in het slechtste elftal van de Eredivisiequote:Op maandag 3 november 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Linssen gaat Speler van de week worden
Iwanius had een goede post over zijn walgelijke wijze van juichen. Voor het leven schorsen wat mij betreft.quote:
Dat was een lekker potje hoorquote:Op maandag 3 november 2014 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TOP! Heb alleen munchen-dortmund gemist
Ik vind dit wel leuker dan een dansje doenquote:Op maandag 3 november 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iwanius had een goede post over zijn walgelijke wijze van juichen. Voor het leven schorsen wat mij betreft.
Wat was er mis mee dan?quote:Op maandag 3 november 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iwanius had een goede post over zijn walgelijke wijze van juichen. Voor het leven schorsen wat mij betreft.
Ik hoorde het ja!quote:
Vlucht MH17 die in de cornervlag crasht of zo. Ik weet niet meer hoe hij het precies omschreef maar ik was het met hem eensquote:
Nee, ik laat me niet voor het karretje spannen door één of andere popie jopie user.quote:Op maandag 3 november 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan wat uitbundiger, Johannes.
Johannes, hey, ben je boos?quote:Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet voor het karretje spannen door één of andere popie jopie user.
Oh ik versta onder baffen wat andersquote:Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bekende Ajacied en tevens Fokker
Kun je dit uitleggen?quote:Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ik versta onder baffen wat anders
Tering dat je dat er achter zoekt.quote:Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlucht MH17 die in de cornervlag crasht of zo. Ik weet niet meer hoe hij het precies omschreef maar ik was het met hem eens
Dezelfde mensen die dachten dat Brazilië wereldkampioen zou worden.quote:Op maandag 3 november 2014 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie was dat ook alweer die dacht dat Vitesse kampioen zou worden?
Ties, hey, ben je boos?quote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie jopie user..
Sommige mensen zouden dit als een "Caland" grap bestempelen.quote:Op maandag 3 november 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Stef die moet het vroeger wel te Bont hebben gemaakt
quote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden dit als een "Caland" grap bestempelen.
Moet toch warm zijn joh in zo'n volle studio.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:
Die Stef zou het niet lang redden in de gevangenis gok ik
Hebben ze nog wel wat Chelsea spelers eigenlijk?quote:Op maandag 3 november 2014 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whahahaha..... Chelsea 2, presteert geen kut en blijven maar rood staan
Zit airco inquote:Op maandag 3 november 2014 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moet toch warm zijn joh in zo'n volle studio.
Toevallig vind ik Roma een prachtige club dus dat zou je kunnen zeggenquote:Op maandag 3 november 2014 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je voor AS Roma was zou ik zeggen..
Ties die kan wel tegen een Strootje
oh, dan maak ik hem nog een keer maar dan moet je wel doen alsof je hem nog niet hebt gehoord oké?quote:Op maandag 3 november 2014 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toevallig vind ik Roma een prachtige club dus dat zou je kunnen zeggen
Is goed Rolandquote:Op maandag 3 november 2014 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh, dan maak ik hem nog een keer maar dan moet je wel doen alsof je hem nog niet hebt gehoord oké?
Nee, ik bedoelde dat jij mad was omdat Reis helemaal opgebloeid was bij Vitesse en daarmee een lange neus haalde naar PSV, jouw favoriete club.quote:Op maandag 3 november 2014 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is hij daar best blij mee.
Opportunistisch gezwets.quote:Op maandag 3 november 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen geen goede middenvelder vinden, hi ha ho.
Best goed. Geen wereldklasse. Ook niet in de toekomstquote:Op maandag 3 november 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen geen goede middenvelder vinden, hi ha ho.
HAHAHAquote:Op maandag 3 november 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Ties die kan wel tegen een Strootje
Ja, wie is hij? Mod-materiaal?quote:Op maandag 3 november 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind WeertGeelders een hele leuke user
was dat geen kloon ofzoquote:Op maandag 3 november 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 3 november 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, ja, ik ben super mad dat hij het zo geweldig deed daar.quote:Op maandag 3 november 2014 20:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat jij mad was omdat Reis helemaal opgebloeid was bij Vitesse en daarmee een lange neus haalde naar PSV, jouw favoriete club.
kingrolandgodquote:Op maandag 3 november 2014 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat ben je laat man
powerloungengod
Alleen die ene achter Genee gezien.quote:
Zie jequote:Op maandag 3 november 2014 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ben super mad dat hij het zo geweldig deed daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |