SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Deuce92 op 03-11-2014 18:22:48 ]
Beetje hoog gegrepen denk je niet?quote:Op maandag 3 november 2014 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
mn crush lijkt op haar is alleen 10-12cm langer ongeveer
wel vergelijkbare bouw
sylvie is slechts 1.58 wisten jullie dat
Moest lachenquote:Op maandag 3 november 2014 18:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje hoog gegrepen denk je niet?
Haha, hoog gegrepen.
wel minpunt op onze aankomende vriendenevaluatiequote:Op maandag 3 november 2014 18:20 schreef VMSDKR het volgende:
Sorry, liet me even gaan. No offence taken toch?
Toch?
ja he, dima moet bij em in de leerquote:Op maandag 3 november 2014 18:24 schreef Deuce92 het volgende:
Omdat hij niet jankt over zijn lengte?
Dima iets bij moeten leren...quote:Op maandag 3 november 2014 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja he, dima moet bij em in de leer
quote:Op maandag 3 november 2014 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
Die onder elk bericht dat jij post staat.
Gelukkig hou jij het hoogquote:Op maandag 3 november 2014 18:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
jullie zijn in bepaalde opzichten wel van hetzelfde niveau.
Zeg in z'n gezicht dan.quote:Op maandag 3 november 2014 18:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mijn bicepsen zijn net zo breed als zijn romp. Lol.
quote:Op maandag 3 november 2014 18:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mijn bicepsen zijn net zo breed als zijn romp. Lol.
Onderschat hem niet. Is de Lekkerste KLB-hunk van 2013 en KLB-er die het meeste kans heeft om in 2014 aan de vrouw te komen!quote:Op maandag 3 november 2014 18:38 schreef Awesome_ het volgende:
Dima is hier op FOK wel een grote jongen. Dat is ook wat waard.
Daar mag die dan wel eens mee opschieten.quote:Op maandag 3 november 2014 18:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Onderschat hem niet. Is de Lekkerste KLB-hunk van 2013 en KLB-er die het meeste kans heeft om in 2014 aan de vrouw te komen!
Hij pullt regelmatig een chick kan ik uit ervaring melden.quote:Op maandag 3 november 2014 18:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar mag die dan wel eens mee opschieten.
quote:Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha ik snap hem
ben jy dat op die plaatje
quote:Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kijk, Jahr00ns groep 8 schoolfoto:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kenker die airhornquote:Op maandag 3 november 2014 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/pl(...)-28th-september-2014
Vanaf 1 uur 11 min.
Ik doe ook november alleen dan met mijn pikhaar.quote:Op maandag 3 november 2014 19:26 schreef Awesome_ het volgende:
Wie doet nog mee met nofapnovember? Heb ik al gewonnen?
Ja, bedoelde die track ook niet eigenlijk maar deze twee:quote:Op maandag 3 november 2014 19:26 schreef no1uknow het volgende:
Schaamteloze trap VMS, doe mij maar btje future garage.
Is dat je alter ego?quote:
Gewoon hele jaar door movember.quote:Op maandag 3 november 2014 19:36 schreef Awesome_ het volgende:
Maat van me wilde vorig jaar meedoen met movember. Geen snor en of baardgroei whatsoever. Hehe.
Ik heb vorige week besloten om helemaal bear mode te gaan. Ik ga de rest van mijn bulk niet mijn gezicht/hoofd trimmen.quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon hele jaar door movember.
Yup.quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon hele jaar door movember.
Ik ben nog in de race vriendquote:Op maandag 3 november 2014 19:26 schreef Awesome_ het volgende:
Wie doet nog mee met nofapnovember? Heb ik al gewonnen?
Nohomo maar dat old man dick. Oude mannen hebben altijd een dikke piemelquote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe zouden Cor, snakey, stinkie en ray dat daar hebben? Als reeksoudsten and all.
Nohomo.
Ik dacht even dat ik een post van mezelf zag, helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
Stoptober, Movember, NoFapNovember, wat een onzin allemaal.
/sapstengel
PM me voor details maatquote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe zouden Cor, snakey, stinkie en ray dat daar hebben? Als reeksoudsten and all.
Nohomo.
jij bent toch al kaal?quote:Op maandag 3 november 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
Zoeits maar dan met bruin haar en minder rug/schouderhaar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2014 20:17 schreef Ven1972 het volgende:
Hoi
Wie heeft seks gehad met iemand met een lichte beperking? Hoe was dat?
quote:Op maandag 3 november 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat voor beperking? Lichamelijk?
quote:Op maandag 3 november 2014 20:19 schreef Ven1972 het volgende:
Ja lichamelijk of een lichte verstandelijk beperking
quote:Op maandag 3 november 2014 20:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een vrouw naar bed geweest, als je dat ermee bedoelt.
Kan me wel herinneren dat je flinke inhammen hadquote:
Waarom post je dit in een ander topic. Ik ben heel serieus te kijken naar jullie mening hierover.quote:
Dimens bedoelt dat vrouwen over het algemeen een lichtelijke verstandelijke beperking hebben. Om verder antwoord te geven op je originele vraag en je nieuwe vraag: nee, ik heb geen seks gehad met een vrouw met een lichamelijke of erkende verstandelijke beperking. Ik post het hier omdat hier mannen een relatief hoger sekspartners hebben t.o.v. de rest van FOK!quote:Op maandag 3 november 2014 20:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Waarom post je dit in een ander topic. Ik ben heel serieus te kijken naar jullie mening hierover.
De grap uitleggen is nooit grappig.quote:Op maandag 3 november 2014 20:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dimens bedoelt dat vrouwen over het algemeen een lichtelijke verstandelijke beperking hebben.
Goede UI tov deze comment/10quote:Op maandag 3 november 2014 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
De grap uitleggen is nooit grappig.
Dat klopt wel. Ze zijn de afgelopen jaren ongeveer even groot gebleven, dus hopelijk blijft het de komende jaren daarbij.quote:Op maandag 3 november 2014 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kan me wel herinneren dat je flinke inhammen hadLijkt me echt kut om kaal te worden, no offense verder.
klokov weet daar alles van, toch K.quote:Op maandag 3 november 2014 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
De grap uitleggen is nooit grappig.
Telt borderline en manisch depressiviteit als beperking?quote:Op maandag 3 november 2014 20:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dimens bedoelt dat vrouwen over het algemeen een lichtelijke verstandelijke beperking hebben. Om verder antwoord te geven op je originele vraag en je nieuwe vraag: nee, ik heb geen seks gehad met een vrouw met een lichamelijke of erkende verstandelijke beperking. Ik post het hier omdat hier mannen een relatief hoger sekspartners hebben t.o.v. de rest van FOK!
Heb je nog nooit een vrouw gedaan?quote:Op maandag 3 november 2014 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou wel eens een vrouw of man zonder benen willen knallen.
Geen eentje zonder benen man.quote:Op maandag 3 november 2014 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een vrouw gedaan?
Geef je me hier nou van jetje?quote:Op maandag 3 november 2014 20:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
klokov weet daar alles van, toch K.
Ik vind van welquote:Op maandag 3 november 2014 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Telt borderline en manisch depressiviteit als beperking?
Never stick your dick in crazy neem dat van mij aan. Young stalkings all'day er'day.
je kan echt lekker diep stoten dan jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat op repeat hier, fkn lekkerquote:Op maandag 3 november 2014 19:57 schreef G.R.S. het volgende:
http://psapin.github.io/
edit; is muziek trouwens
quote:Op maandag 3 november 2014 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je kan echt lekker diep stoten dan jaIk zou het zo geloven als je dit gewoon in een mapje op je computer hebt staan, samen met talloze vergelijkbare foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens iets vergelijkbaars gehad, maar die ging niet fullretard stalken. Wel hoop drama en aandacht-zuigen.quote:Op maandag 3 november 2014 20:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Telt borderline en manisch depressiviteit als beperking?
Never stick your dick in crazy neem dat van mij aan. Young stalkings all'day er'day.
Die met dat blauwe haar zekerquote:Op maandag 3 november 2014 21:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets vergelijkbaars gehad, maar die ging niet fullretard stalken. Wel hoop drama en aandacht-zuigen.
Deze stond op de meest onmogelijke momenten voor de deurquote:Op maandag 3 november 2014 21:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets vergelijkbaars gehad, maar die ging niet fullretard stalken. Wel hoop drama en aandacht-zuigen.
oh dayum dat gaat wel heel ver, heb ik het er aardig ongeschonden vanaf gebracht.quote:Op maandag 3 november 2014 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Deze stond op de meest onmogelijke momenten voor de deur.
Heb je een ander mokkel over de vloer, alles in kannen en kruiken denkje totdat zij weer compleet loco aan de deur stond te rammelen. Zelfs een halfbakken poging om mn de voordeur in de hens te steken.
Paar weken later zat ze van horen zeggen gedwongen opgenomen. Nooit meer wat van gehoord gelukkig.
Wel goeie seks thoughquote:Op maandag 3 november 2014 21:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh dayum dat gaat wel heel ver, heb ik het er aardig ongeschonden vanaf gebracht.
Ik vind 't het drama zoveel waard dat ik weer contact met d'r had opgenomen, maar ze houd de boot nog af.quote:Op maandag 3 november 2014 21:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel goeie seks though
Maar het drama niet waard.
weirdestbonerever.jpgquote:Op maandag 3 november 2014 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nohomo maar dat old man dick. Oude mannen hebben altijd een dikke piemel
Fucking geil.quote:Op maandag 3 november 2014 21:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel goeie seks though
Maar het drama niet waard.
jij toch?!quote:Op maandag 3 november 2014 21:29 schreef Weissman het volgende:
wie heeft wel eens man met borderline geneukt, eerlijk zeggen (no homo)
mn oomquote:Op maandag 3 november 2014 21:29 schreef Weissman het volgende:
wie heeft wel eens man met borderline geneukt, eerlijk zeggen (no homo)
quote:
Dezen dan?quote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef no1uknow het volgende:
ik kan overigens echt niet naar filmmuziek luisteren.
Dit gaat nog wel (behalve dat Amelie ondertussen is om te kotsen, zovaak hoor je het), maar ik doelde meer op die typische filmmuziek zoals hierboven werd gepost.quote:
gast jij post foto's van je dollo op FOK, jij kan jezelf niet eens vertrouwenquote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Pass die pics dan vriend. Ik vertel niks door.
Heb je gelijk in, dan heb ik liever zoiets:quote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel (behalve dat Amelie ondertussen is om te kotsen, zovaak hoor je het), maar ik doelde meer op die typische filmmuziek zoals hierboven werd gepost.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, dan heb ik liever zoiets:
http://soundcloud.com/samuelkarlbohn/unlocking-the-mindquote:Op maandag 3 november 2014 22:31 schreef no1uknow het volgende:
ik kan overigens echt niet naar filmmuziek luisteren.
nopequote:
Zij heeft prachtige ogen though.quote:
Nee, vooral zo'n opbouw vind ik verschrikkelijk cheesy.quote:Op maandag 3 november 2014 22:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://soundcloud.com/samuelkarlbohn/unlocking-the-mind
deze ook niet?
True, wouldspuitvolquote:[..]
Zij heeft prachtige ogen though.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, vooral zo'n opbouw vind ik verschrikkelijk cheesy.
[..]
True, wouldspuitvol
Kaarten in Carré waren helaas binnen 5 minuten uitverkochtquote:Op maandag 3 november 2014 22:58 schreef no1uknow het volgende:
Verbosity, dit is pas mooi.
Niet naar de clip kijken, slechts op de muziek focussen. Videoclips zijn bij voorbaat kut.
Dayum, dat is wel erg snel.quote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kaarten in Carré waren helaas binnen 5 minuten uitverkocht
Beetje zonde van het origineelquote:
Origineel is sowieso prachtig maar dacht dat je dat nr niet mooi zou vinden omdat het teveel op filmmuziek zou lijkenquote:Op maandag 3 november 2014 23:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dayum, dat is wel erg snel.
[..]
Beetje zonde van het origineel [ afbeelding ]
Herinner me evenquote:Op maandag 3 november 2014 22:38 schreef Deuce92 het volgende:
Alleen even opletten dat Klokov niet kijkt.
Van de b-side.quote:
Dit met elkaar vergelijken, grs plsquote:
fuck jou liam, niet zo gaan doenquote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit met elkaar vergelijken, grs pls
Dat liet ik voor het gemak even buiten beschouwing.quote:Op maandag 3 november 2014 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Origineel is sowieso prachtig maar dacht dat je dat nr niet mooi zou vinden omdat het teveel op filmmuziek zou lijken
Vind je mij op Liam lijken?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:12 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Van de b-side.
Goeie muziek, nadeel is dat ik het allemaal al ken.
minder, maar je wijf is wel aantrekkelijkerquote:Op maandag 3 november 2014 23:28 schreef Klokov het volgende:
Aantrekkelijker of minder aantrekkelijk dan de gif?
Wel verdomme Sander, wat heb jij een slechte smaakquote:Op maandag 3 november 2014 23:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
minder, maar je wijf is wel aantrekkelijker
Ken ik niet, maar is niet iets wat ik zou luisteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
nee man jouw vriendin, ik heb gezien mattiequote:Op maandag 3 november 2014 23:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel verdomme Sander, wat heb jij een slechte smaak
Werkelijk van die selfiefitnessbitches die er bij staan als een eendenkuiken met downsyndroom, soms zelfs met bijbehorende duckface.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die benen lol. Niet per se wat mis mee, maar het ziet er wel vaag uit hier.
[ afbeelding ]
okquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Werkelijk van die selfiefitnessbitches die er bij staan als een eendenkuiken met downsyndroom, soms zelfs met bijbehorende duckface.Wat zou ervan over blijven als ze eens normaal deden?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:32 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Werkelijk van die selfiefitnessbitches die er bij staan als een eendenkuiken met downsyndroom, soms zelfs met bijbehorende duckface.Wat zou ervan over blijven als ze eens normaal deden?
Ja niks mis met mij en de andere persoon, alleen flinke schade op mijn autoquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:01 schreef Verbosity het volgende:
Alleen auto schade mag ik hopen.
Maar je hebt toch een mini cooper en hoe zit het met de verzekering?
Mericaquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
En dan kan ik de komende 2 jaar ook nog worden aangeklaagd door die persoon die ik geraakt heb.
Merica indeedquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Merica
Maar gelukkig geen lichamelijk letsel. Hoop dat het aanklagen ook mee gaat vallen. Sterkte iig.
Watskebeurt dan precies?quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:48 schreef IrCute het volgende:
Kutzooi. Auto ongeluk gehad. Auto is misschien total loss
quote:Op maandag 3 november 2014 19:52 schreef Awesome_ het volgende:
Nohomo.
Alle machtig heeejhhhquote:Op maandag 3 november 2014 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nohomo maar dat old man dick. Oude mannen hebben altijd een dikke piemel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 04-11-2014 07:33:39 ]
Auto stopte ineens voor mij. Ik kon niet meer remmen. Ik rij al 2 jaar lang 4x per week diezelfde route, en nog NOOIT is er ineens dat er iemand stopt daar. En nu wel.quote:
Alleen in een of ander ranzig neukmotel met de Bijbel op t nachtkastje.quote:
hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 07:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen in een of ander ranzig neukmotel met de Bijbel op t nachtkastje.
Eerste generatie BMW mini waren leuk, daarna is het concept veel te hard uitgemolkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 07:53 schreef fathank het volgende:
Fucked up, dat wel.
Een bmw mini? Die verdienen het wel om geplet te worden.
4x per week exact dezelfde route is levensgevaarlijk. Gewenning, autopilot en zulks.
Hier heb je goeie filmmuziek als troost.
tja, zeker met je telefoon of make-up bezig, moet je maar opletten en afstand houdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 06:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Auto stopte ineens voor mij. Ik kon niet meer remmen. Ik rij al 2 jaar lang 4x per week diezelfde route, en nog NOOIT is er ineens dat er iemand stopt daar. En nu wel.
2 jaar? Wtf. I cant hear you over the sound of my freedom.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja niks mis met mij en de andere persoon, alleen flinke schade op mijn autoAlsie total loss wordt verklaard krijg ik er waarschijnlijk 4000$ minder voor dan dat ik heb betaald. En ik ben behoorlijk gehecht aan die auto, zitten mooie opties op enz.
En dan kan ik de komende 2 jaar ook nog worden aangeklaagd door die persoon die ik geraakt heb. Dusfml
quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:25 schreef Klokov het volgende:
Wederom bewijs dat vrouwen niet kunnen rijden.
Hey Erikquote:
nog nooitquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
recentelijk nog aan de coke gezeten?
hahah mijn naam zit hier tussenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:43 schreef JaqenHghar het volgende:
Gregory, Winston, Mohammed, Abdullah
Houden zo. Kost een berg doet een beetje.quote:
Henkie, wat is nou jouw ideale drugsavondje?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Houden zo. Kost een berg doet een beetje.
Pep, bier, X, ket, G en afblussen met een jonko en een kopje thee. Dan 2 slaappillen erin en rap naar bed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Henkie, wat is nou jouw ideale drugsavondje?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
"Toen ik als kapster werkte heb ik zoveel problemen met mensen besproken, ik denk dat ik een goede psycholoog zou zijn."
Wijven.
LOL @ je UI.quote:
Knipte je alleen vrouwen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
"Toen ik als kapster werkte heb ik zoveel problemen met mensen besproken, ik denk dat ik een goede psycholoog zou zijn."
Wijven.
Had ze een groeistoornis oid?quote:Op maandag 3 november 2014 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
mn crush lijkt op haar is alleen 10-12cm langer ongeveer
wel vergelijkbare bouw
sylvie is slechts 1.58 wisten jullie dat
quote:Op maandag 3 november 2014 18:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beetje hoog gegrepen denk je niet?
Haha, hoog gegrepen.
Ik niet, gek. Kijk wel uit. Al die smerige oudjes die eens in de 4 weken hun haar wassen. Nee de verpleegkundige naast me zit te vertellen hoe ze met haar kapsterjaren de mensheid een dienst heeft bewezen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Knipte je alleen vrouwen?
Misschien een topic openen over de meest extreme/debiele/achterlijke/... problemen die er met je gedeeld werden.
Dima en groot in 1 zinquote:Op maandag 3 november 2014 18:38 schreef Awesome_ het volgende:
Dima is hier op FOK wel een grote jongen. Dat is ook wat waard.
Joh.quote:
Veel mensen ervaren een kappersstoel wel als therapeutisch. De verhalen waar mn ex regelmatig mee thuis kwam hadden net zo goed uit een gesloten inrichting kunnen komenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Wijven.
Vertelquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou het wel bij mijn smerige operatiekamerverhalen.
Welke categorie willen we?quote:
Dat laatste.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke categorie willen we?
- Smerige patienten
- Rare ongelukken
- dingen-die-uit-lichaamsopeningen-zijn-gehaald
m'n zus heeft 14jr als OK assistente gewerkt. Die kent er ook wel een paar LOLquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke categorie willen we?
- Smerige patienten
- Rare ongelukken
- dingen-die-uit-lichaamsopeningen-zijn-gehaald
Kusje op je aambei.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef Weissman het volgende:
Gadverdamme jonges, mijn eating window begint straks.
Echt walgelijk jullie
Tanden?!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
m'n zus heeft 14jr als OK assistente gewerkt. Die kent er ook wel een paar LOL
Cystens bij mensen waarin tanden en haar groeien (onderhuids in willekeurige plek in lichaam)
Wat wat wat.quote:Man met open gerete endeldarm (ja ja meneer, honden hebben een weerhaakje aan hun piemeltje)
ja. programmeer foutje ergens waarsch. serieus tanden en/of haar in het lichaamquote:
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja. programmeer foutje ergens waarsch. serieus tanden en/of haar in het lichaam
ja deuce pas op. honden hebben een weerhaakje aan hun pielemuisje zodat dhet teefje niet weg kan rennen op het moment surpeme.
Dat weerhaakje kan bij jou behoorlijke schade veroorzaken
mwehehquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Cystens bij mensen waarin tanden en haar groeien (onderhuids in willekeurige plek in lichaam)
Man met open gerete endeldarm (ja ja meneer, honden hebben een weerhaakje aan hun piemeltje)
Afgebroken bierflesje in aars
enz enz
Ze hebben er zelfs een vitrine met wat er uit mensen gekomen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
coke biedt te weinig imo om het te gaan gebruiken. Truffels staan wel op het lijstje, misschien speed nog een keertje. MDMA ook wel. Mocht ik echt een psychonaut worden ga ik ook LSD overwegen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Houden zo. Kost een berg doet een beetje.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit zit ik ineens in de junkie SC?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, het is duidelijk. Soundcloudtags doen het niet meer door gedoe met Buma/Stemra.
'MURICAquote:Wisconsin has romised an internal review after a bizarre neighborhood dispute ended with a SWAT team killing a family pet.
Resident Kim Polk told WITI that it all began when a neighborhood man’s dog had crapped in her yard on Saturday afternoon.
“His dog proceeded to soil my grass and I asked him you are going to pick that up because I don’t want that sitting on my grass,” Polk recalled.
She said that the man responded by kicking the dog poop into a pile of leaves she was raking, and then threatening her family’s dog with a bow and arrow.
When Polk’s husband went to talk to the man about the confrontation, she said that he came to the door armed.
“He closed the door and came back to the door with a machete in his hand, a very long machete so at that time my husband backed up off the property and I had my daughter call the police,” Polk explained.
Disturbing cell phone video shows tactical officers taking cover behind an armored vehicle, when a small dog runs out of the suspect’s home. The dog appears to turn and head back to the home after spotting the armored vehicle, but officers quickly fire at least two shots and the dog falls to the ground.
“Oh my God!” a person watching from a nearby home can be heard screaming. “They shot the dog. You f*cking a**holes!”
Die blauwe?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goed plan. Daar ga ik me dit weekend met mijn verjaardag weer eens aan tegoed doen.
Gewoon even 8 uur lang de meest smerige bagger posten, gaat zijn hele window voorbij zonder dat hij iets naar binnen krijgt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:12 schreef Weissman het volgende:
Gadverdamme jonges, mijn eating window begint straks.
Echt walgelijk jullie
Rectal prolapsequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon even 8 uur lang de meest smerige bagger posten, gaat zijn hele window voorbij zonder dat hij iets naar binnen krijgt.
Neh, daar hou ik niet zo van. maar wel besteld voor een vriend. Ik ben meer van de witte. En dan erg goede kwaliteit. Dan hoef je niet zo vaak naar de plee als je niet thuis bent.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Man met open gerete endeldarm (ja ja meneer, honden hebben een weerhaakje aan hun piemeltje)
Afgebroken bierflesje in aars
enz enz
Ze hebben er zelfs een vitrine met wat er uit mensen gekomen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer is daar geen gedoe mee?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef VMSDKR het volgende:
Nou, het is duidelijk. Soundcloudtags doen het niet meer door gedoe met Buma/Stemra.
Gefeliciteerd alvastquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goed plan. Daar ga ik me dit weekend met mijn verjaardag weer eens aan tegoed doen.
NK staand schijten?quote:
Komt vaker voor, zo'n tumor. Google maar op teratoom. Op eigen risico.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
fok jullie kaolo boelers
ik kijk gew niet meer hier
Inbe4 Raymond de electronicusquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Komt vaker voor, zo'n tumor. Google maar op teratoom. Op eigen risico.
Oh en de schuimspatel zat in de mond/slokdarm. Gekste uit een piemel waren kogellagers. Al was de man die er een electriciteitsdraadje in had gewurmd en vervolgens onder stroom had gezet ook... bijzonder.
Watquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Komt vaker voor, zo'n tumor. Google maar op teratoom. Op eigen risico.
Oh en de schuimspatel zat in de mond/slokdarm. Gekste uit een piemel waren kogellagers. Al was de man die er een electriciteitsdraadje in had gewurmd en vervolgens onder stroom had gezet ook... bijzonder.
Wel moeilijk zo, kan ook gewoon met een condoom van aluminiumfoliequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Al was de man die er een electriciteitsdraadje in had gewurmd en vervolgens onder stroom had gezet ook... bijzonder.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice.
Een van m'n favorietste verhalen komt van een chirurge waar ik mee bevriend was. Na een sterilisatie moet een man, na 6 weken, een kwakje inleveren om te checken hoe het ervoor staat. Deze patiënt kwam bij d'r op spreekuur, en zet een pot op tafel.
Hij had begrepen dat hij het zes weken lang moest ophopen en bewaren.
stoer hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whahhahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice.
Een van m'n favorietste verhalen komt van een chirurge waar ik mee bevriend was. Na een sterilisatie moet een man, na 6 weken, een kwakje inleveren om te checken hoe het ervoor staat. Deze patiënt kwam bij d'r op spreekuur, en zet een pot op tafel.
Katten hebben weerhaakjes om die reden. Honden hun penis zet op zodat hij niet los kan komen en de sperma niet weg kan lopen. M'n zus had twee hondjes die ze 'in elkaar' vond, die heeft ze met een grote plop losgetrokken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja. programmeer foutje ergens waarsch. serieus tanden en/of haar in het lichaam
ja deuce pas op. honden hebben een weerhaakje aan hun pielemuisje zodat dhet teefje niet weg kan rennen op het moment surpeme.
Dat weerhaakje kan bij jou behoorlijke schade veroorzaken
Pfffffttttquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Nice.
haha. alsof je een kurk uit een fles wijn trekt dan haah.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Katten hebben weerhaakjes om die reden. Honden hun penis zet op zodat hij niet los kan komen en de sperma niet weg kan lopen. M'n zus had twee hondjes die ze 'in elkaar' vond, die heeft ze met een grote plop losgetrokken.
4chan is echt het afvoerputje van de mensheidquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pffffftttt![]()
![]()
Er was op 4chan ook zo'n gozer die zoiets deed en elk jaar met kerst plaatst ie een foto van z'n vooruitgang.
nee dat is de dieetclubquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
4chan is echt het afvoerputje van de mensheid.
Er was ook zo'n Japanse pornoster die vroeg of fans het konden opsturen voor een bukkake filmquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pffffftttt![]()
![]()
Er was op 4chan ook zo'n gozer die zoiets deed en elk jaar met kerst plaatst ie een foto van z'n vooruitgang.
Klopt. Pissen in een zee van pis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
4chan is echt het afvoerputje van de mensheid.
Ohgawd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er was ook zo'n Japanse pornoster die vroeg of fans het konden opsturen voor een bukkake film
[ afbeelding ]
wat zal haar vader trots zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er was ook zo'n Japanse pornoster die vroeg of fans het konden opsturen voor een bukkake film
[ afbeelding ]
Ah okee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. alsof je een kurk uit een fles wijn trekt dan haah.
nou het verhaal ging dat het van een herder was iig. Die vent heel z'n darm lag open
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:19 schreef Awesome_ het volgende:
Die shit stinkt ook echt kk hard na een aantal dagen
Misschien vond hij het wel geweldig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee.
Ik heb wel eens gelezen van een vent die doodgeneukt was door een paard. Paard was iets te wild waardoor alles van binnen opengereten werd. Pijnlijke dood.
Geen idee, hij kon het niet navertellen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien vond hij het wel geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |