Op wie de TT nou echt slaat, tis wel een vaak voorkomend 40 plus probleem tenslottequote:
dat gaat over sjoef natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Op wie de TT nou echt slaat, tis wel een vaak voorkomend 40 plus probleem tenslotte
Sowieso lijkt lezen bij sommige 40 plussers erg lastig te zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
Iedereen vraagt tegenwoordig ''even'' om een samenvatting![]()
lees gewoon terug of niet maar dat is toch geen doen?
ik zit er ook wel eens naast, zeg ik alvast maar voor de zekerheid, want je hebt vast een voorbeeldquote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso lijkt lezen bij sommige 40 plussers erg lastig te zijn.
Ik wist niet dat ik nu de bijnaam iedereen had, sorry hoor, ik heb gewoon geen tijd om echt alles te kunnen lezen en ben wel benieuwd naar jullie belevenissen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
Iedereen vraagt tegenwoordig ''even'' om een samenvatting![]()
lees gewoon terug of niet maar dat is toch geen doen?
Ik ga gewoon even wat thee drinken om weer zen te worden.quote:Op maandag 3 november 2014 22:45 schreef FANN het volgende:
ik zit er ook wel eens naast, zeg ik alvast maar voor de zekerheid, want je hebt vast een voorbeeld
Nou ja, is gewoon niet te doen om steeds alles uit te leggen. misschien dat KT het wil doenquote:Op maandag 3 november 2014 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik nu de bijnaam iedereen had, sorry hoor, ik heb gewoon geen tijd om echt alles te kunnen lezen en ben wel benieuwd naar jullie belevenissen.
Zal ik dan maar niks meer vragen dan?
Ik hoef nou ook niet alles te weten hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, is gewoon niet te doen om steeds alles uit te leggen. misschien dat KT het wil doen
die is daar wel goed in...
Om eerlijk te zijn waren de laatste topics zo verwarrend dat ik niet zou weten waar ikquote:Op maandag 3 november 2014 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef nou ook niet alles te weten hoor.
O van KT krijg je altijd wel leuke levendige samenvattingen. Of alles klopt dan maakt me weer niks uit.![]()
je hebt het over Lienquote:Op maandag 3 november 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Geitenwollen sexy Vlielandsondergoed wordt ik niet warm van
Heb pizza gebakken vandaag.quote:Op maandag 3 november 2014 22:46 schreef drakin het volgende:
ben wel benieuwd naar jullie belevenissen.
Lekker!quote:
Zelf gemaakt met bolognesesaus die ik nog had staan en tonijn + kaas erop.quote:Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
Gewoon uit een doosje uit de winkel of zelf het deeg gemaakt, gekneden en verder lekker belegd met...met wat?
Dat is het lekkerste, was de saus ook zelfgemaakt of uit een potje?quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelf gemaakt met bolognesesaus die ik nog had staan en tonijn + kaas erop.
Je hebt een paar pics van jezelf gemist in het smoelenboek en een topic uit 2013.quote:Op maandag 3 november 2014 22:48 schreef drakin het volgende:
O van KT krijg je altijd wel leuke levendige samenvattingen. Of alles klopt dan maakt me weer niks uit.
Ui, knoflook, gehakt, gezeefde tomaten, potje van de Aldi, Italiaanse kruiden, beetje room en nog een scheut tomatenketchup.quote:Op maandag 3 november 2014 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is het lekkerste, was de saus ook zelfgemaakt of uit een potje?
Ik heb nu een nieuwe oven na 15 jaar zonder(stom combimagnetronnetje is geen echte oven) en wil binnenkort een lekkere helemaal zelfgemaakte plaatpizza maken
Ik ben nu op pagina 3 en heb sasq en mij daar al gevonden. Maar een topic uit 2013?????quote:Op maandag 3 november 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een paar pics van jezelf gemist in het smoelenboek en een topic uit 2013.
Verder ben je redelijk up-to-date.
Steen vind ik te hard om te eten, doe liever deeg eronder.quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ui, knoflook, gehakt, gezeefde tomaten, potje van de Aldi, Italiaanse kruiden, beetje room en nog een scheut tomatenketchup.
Leg de steen van een oude steengrill in een gasoven die nog aardig heet wordt op max.
Dat hosseltopic van Sacha is van maart 2013.quote:Op maandag 3 november 2014 23:12 schreef drakin het volgende:
Ik ben nu op pagina 3 en heb sasq en mij daar al gevonden. Maar een topic uit 2013?????
Pizza bak je op een steen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Steen vind ik te hard om te eten, doe liever deeg eronder.
O die heb ik ook open staan, maar daar wordt meer gepraat over hosselen of husselen dan dat er werkelijk wat gebeurdquote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hosseltopic van Sacha is van maart 2013.
En als je geen steen hebt?quote:
Ik had gister wel een steen in mijn soep! Een flink grote ook nog.quote:
Oopsquote:Op maandag 3 november 2014 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had gister wel een steen in mijn soep! Een flink grote ook nog.
een hunebed?quote:Op maandag 3 november 2014 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had gister wel een steen in mijn soep! Een flink grote ook nog.
Het was denk ik zelfs expres in de soep gedaan! De soep was namelijk echte steensoep.quote:Op maandag 3 november 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops
Ik dit jaar al 2 keer in mn brood, maar dat was dus een stuk kies
Nee een steen, niet een versleepte zwerfkeiquote:
quote:“Sushi taste all the same, like gum”
1 van 5 sterren
Beoordeling in behandeling
This was probably the worst sushi we've ever had.
It was made from the wrong rice or had no acid and/or sugar added, while it was sticky like gum (maybe extremely pressed) and all sushi rolls, whatever the ingredients included, taste the same. The tuna roll had an extreme thin slice of tuna on it, you could see straight through it.
Tasteless, this has nothing to do with the fine art of Japanese sushi.
Our fried rice was served cold and the waitress had no idea about how sushi had to be made.
Neither the manager or the cook showed up after we complained about the food at the waitress.
Do not visit this place!
Bezocht November, 2014
1 van 5 sterren Waarde
2 van 5 sterren Sfeer
2 van 5 sterren Service
1 van 5 sterren Eten
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
de groepsles 98%quote:
die sfeer was toch nog 2 sterren waardquote:Op dinsdag 4 november 2014 06:16 schreef MadMaster het volgende:
Na het debacle van Mexico vlakbij het hotel gegeten in een sushi restaurant, Tensai in Eagle Pass.
Niet te vreten, doodgedrukte rijst en alle sushi, ongeacht de ingrediënten, smaken hetzelfde. Smakeloos namelijk. De gebakken rijst met garnalen werd bijna koud geserveerd en werd na een opwarmronde in de magnetron weer teruggebracht. 'Gegrilde' yakitori waren simpelweg gefrituurde kipblokjes, net zo smakelijk als de sushi.
Net deze tent neergesabeld op Tripadvisor (recensie wacht op akkoord), die zaak moet heel slecht dicht.
[..]
De serveerster was mooi en had een leuke piepstem.quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die sfeer was toch nog 2 sterren waard
quote:Op dinsdag 4 november 2014 06:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De serveerster was mooi en had een leuke piepstem.
That's all...
Alweer bedaard of moet ik nog een flesje posten?
Niet bedaard dus...quote:
We wachten in spanning op het vervolgbericht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Zojuist bij mijn huisarts geweest voor een consult gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |