Ik heb al door dat ik jou niet nog meer dingen moet leren, want anders heb je binnen no-time een ban te pakken.quote:
O jee... moet ik vast afscheid nemen?quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al door dat ik jou niet nog meer dingen moet leren, want anders heb je binnen no-time een ban te pakken.
Nee ik doe rustig aan ... Want ik heb ook een nieuwe jas , bij toeval al voor de val besteld ...quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Scheelt toch weer... voor dat je het weet val je weer op je snuffert
Of een beetje knoflook.quote:Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem dan meestal eerst een whisky
DIe doe ik nietquote:Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef FANN het volgende:
Jullie zijn aan de beurt~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!
met de X
klaarquote:Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef FANN het volgende:
Jullie zijn aan de beurt~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!
met de X
je bent jezelf weerquote:Op maandag 3 november 2014 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag runderstoofvlees in bockbier ...
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 3 november 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uitleg hoe je je Zwarte Piet banner kan blokkeren:
DIG / Zwarte Piet-banner blokkeren
Sex sellsquote:
Ik ben alweer weg. Eerste posting ooit op dat forum en daar wilde ik het voorlopig ook even bij laten.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg. Eerste posting ooit op dat forum en daar wilde ik het voorlopig ook even bij laten.
Ik denk die heeft het te druk met al die cijfers enzo...quote:
Nee ik denk omdat hij het een stom spelletje vindquote:Op maandag 3 november 2014 18:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik denk die heeft het te druk met al die cijfers enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |