Stoer wel.quote:Op maandag 3 november 2014 15:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heeft u mijn antwoord al gezien?
ow... dat is wel een idee, dom dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op maandag 3 november 2014 15:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar het bijpassende plaatje wat er in de OP gaat komen.
Dit was je zeker ook weer vergeten?quote:Op maandag 3 november 2014 15:56 schreef FANN het volgende:
ow... dat is wel een idee, dom dat ik daar niet aan gedacht heb
quote:
Dit ging in een flits kwestie van seconden enzoquote:Op maandag 3 november 2014 15:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit was je zeker ook weer vergeten?
[..]
Bij jou stroomde het bloed al niet meer naar je hersenen?quote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit ging in een flits kwestie van seconden enzo
Nouhou.... Lienquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij jou stroomde het bloed al niet meer naar je hersenen?
Jij bent ook niet lekkerquote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef chufi het volgende:
Spaans stierevlees heerlijk, zeker als je er zelf mee hebt mogen rennen, zo mals en met een scheutje wikki lijkt ie me helemaal lekker
Dierenbeulquote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Treehut362 het volgende:
In de tussentijd heb ik even een blikje vis verorbert.
Je bedoelt Wickey?quote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef chufi het volgende:
Spaans stierevlees heerlijk, zeker als je er zelf mee hebt mogen rennen, zo mals en met een scheutje wikki lijkt ie me helemaal lekker
Het schijnt dat de vis niet goed is daar maar ik heb het al op.quote:
Ik probeer dat even uit te zoeken.quote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef FANN het volgende:
Wat hebben die visje eigenlijk gedaan dat ze fout zijn?
Hebben ze buren lastig gevallen peuken over het balkon gegooid of auto gereden met
een glaasje teveel op?
Ja ja, koffie is niet goed, een borrel is niet goed een sigaret is niet goed, vlees is niet goedquote:Op maandag 3 november 2014 16:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de vis niet goed is daar maar ik heb het al op.
http://www.goedevis.nl/Wat-is-Goede-VISquote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik probeer dat even uit te zoeken.
Niet alle vis kunnen we onbeperkt eten. Sommige vissen zijn zo zwaar bevist dat ze dreigen uit te sterven. Die vissen kunnen we veel beter een tijdje niet eten, totdat er weer genoeg vis in zee komt. Gelukkig zijn er genoeg vissen die we wel met goed geweten kunnen eten! Stichting De Noordzee wil consumenten en ondernemers in de visketen informeren, stimuleren en inspireren om te kiezen voor vissoorten die niet overbevist worden of die op een milieuvriendelijke manier worden gekweekt.quote:Op maandag 3 november 2014 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ja, koffie is niet goed, een borrel is niet goed een sigaret is niet goed, vlees is niet goed
en jij bent niet goed
Neequote:Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Over Vis gesproken... heb je een vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef Treehut362 het volgende:
TriestWat is triest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat Treehut geen vriendin heeft.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat Treehut geen vriendin heeft.
Doe dat MEN nou mee...quote:
SOAquote:Op maandag 3 november 2014 16:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt er 1 aanvragen in dit topic:
40+ / 40+ hosseltopic
Succes!
complimenteuze of andere aardige benamingen voor elkaar met een Nquote:
Je denkt dat je van elke vrouw een SOA krijgt?quote:
Alleen als men intiem is toch?quote:Op maandag 3 november 2014 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je denkt dat je van elke vrouw een SOA krijgt?
Niet helemaal lekker?quote:Op maandag 3 november 2014 16:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
complimenteuze of andere aardige benamingen voor elkaar met een N
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 3 november 2014 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Je denkt dat je van elke vrouw een SOA krijgt?
Ja, bloed, sperma of urine om precies te zijnquote:
Necrofielquote:Op maandag 3 november 2014 16:27 schreef Treehut362 het volgende:
complimenteuze of andere aardige benamingen voor elkaar met een N
ik denk niet dat dat goed gerekend wordt...quote:
ik denk niet dat dat goed gerekend wordt...quote:
Ik heb Narcis ingevuld.quote:
Als iemand de O invult, is het goed gegaan.quote:
Dat moet toch in MEN dan?quote:Op maandag 3 november 2014 16:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als iemand de O invult, is het goed gegaan.
Dat vroeg ikquote:
Ik speel daar wel vaker, maar zoals altijd verdwijnen sommige topics uit mn ATquote:Op maandag 3 november 2014 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
en je gaat meteen meespelen?
[..]
nou jah... waarom ook niet
Dat durf ik nietquote:
Nee,zilvervliesrijst is lekkerder om eerlijk te zijnquote:Op maandag 3 november 2014 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
VIndt je dat lekker? Das toch een user?
Ik had vanmiddag runderstoofvlees in bockbier ...quote:Op maandag 3 november 2014 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee,zilvervliesrijst is lekkerder om eerlijk te zijn
Lijkt me érg lekker ...moest je eerst dat beest zelf toetakelen of hadden ze dat al voor jequote:Op maandag 3 november 2014 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag runderstoofvlees in bockbier ...
Ik was om 6.30 gelijk met de kok op de zaak.. Die doet dat voor ons ...quote:Op maandag 3 november 2014 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me érg lekker ...moest je eerst dat beest zelf toetakelen of hadden ze dat al voor je
gedaan?
Scheelt toch weer... voor dat je het weet val je weer op je snuffertquote:Op maandag 3 november 2014 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was om 6.30 gelijk met de kok op de zaak.. Die doet dat voor ons ...
Ik heb al door dat ik jou niet nog meer dingen moet leren, want anders heb je binnen no-time een ban te pakken.quote:
O jee... moet ik vast afscheid nemen?quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al door dat ik jou niet nog meer dingen moet leren, want anders heb je binnen no-time een ban te pakken.
Nee ik doe rustig aan ... Want ik heb ook een nieuwe jas , bij toeval al voor de val besteld ...quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Scheelt toch weer... voor dat je het weet val je weer op je snuffert
Of een beetje knoflook.quote:Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem dan meestal eerst een whisky
DIe doe ik nietquote:Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef FANN het volgende:
Jullie zijn aan de beurt~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!
met de X
klaarquote:Op maandag 3 november 2014 17:48 schreef FANN het volgende:
Jullie zijn aan de beurt~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!
met de X
je bent jezelf weerquote:Op maandag 3 november 2014 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag runderstoofvlees in bockbier ...
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 3 november 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uitleg hoe je je Zwarte Piet banner kan blokkeren:
DIG / Zwarte Piet-banner blokkeren
Sex sellsquote:
Ik ben alweer weg. Eerste posting ooit op dat forum en daar wilde ik het voorlopig ook even bij laten.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg. Eerste posting ooit op dat forum en daar wilde ik het voorlopig ook even bij laten.
Ik denk die heeft het te druk met al die cijfers enzo...quote:
Nee ik denk omdat hij het een stom spelletje vindquote:Op maandag 3 november 2014 18:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik denk die heeft het te druk met al die cijfers enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |