quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Jongens en vooral meisjes, als je 100% puur natuur wilt leven, stop er dan maar mee...
quote:En anders is het 100 gram kipfilet + 100 gram gekookte rijst per 10 kg hond .
Op een bedje van pesto pastaquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de geroosterde Chihuahua sticks.
Delicaat!
De hoogleraar had de argumenten om aan te geven waarom het niet zo gezond is als wordt beweerd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar laat me raden![]()
Het is niet zo gezond als altijd werd beweerd?
Ik sta nergens meer van te kijken hoor
Oja. Toen veranderde mijn gezicht wel een beetje in eenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De hoogleraar had de argumenten om aan te geven waarom het niet zo gezond is als wordt beweerd.
De kookboekenschrijfster hield het erbij dat ze zich er zo ontzettend goed bij voelt.
Tja, en toch moet ik nu denken aan al die artsen die dan beweren dat iets goed voorquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De hoogleraar had de argumenten om aan te geven waarom het niet zo gezond is als wordt beweerd.
De kookboekenschrijfster hield het erbij dat ze zich er zo ontzettend goed bij voelt.
Ik moet dan vooral denken aan het placebo effect. Omdat jij denkt dat iets slecht is voor je, voel je je slecht. En als jij denkt dat iets goed voor je is, dan voel je je goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, en toch moet ik nu denken aan al die artsen die dan beweren dat iets goed voor
je is en dat je er dan achter komt dat het (voor jou) helemaal zo goed niet is en dat
je je i.p.v. beter juist slechter voelt....
dus wie heeft er dan gelijk, jij of de artsen?
Ja, de groetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik moet dan vooral denken aan het placebo effect. Omdat jij denkt dat iets slecht is voor je, voel je je slecht. En als jij denkt dat iets goed voor je is, dan voel je je goed.
Nou, zo kwam die kookboekmevrouw in dat filmpje dus wel over. Omdat zij zich goed voelt is het goed voor jequote:
Ja, waarschijnlijk omdat zij dat kookboek heeft geschreven, is eigenlijk ook niet helemáál tequote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, zo kwam die kookboekmevrouw in dat filmpje dus wel over. Omdat zij zich goed voelt is het goed voor je.
Zit net mijn pohi in KLB te checken en heb daar in totaal 4 topics geopend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:24 schreef FANN het volgende:
Ja, dat was ook best stom eigenlijk![]()
Terechte klacht dus
KLB is ook echt een kutforum. Ik kom er af en toe en heb redelijk actief contact met een mod daar. Maar toch blijf ik telkens van die kinderachtige reacties krijgen m.b.t. mijn genderdysforie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit net mijn pohi in KLB te checken en heb daar in totaal 4 topics geopend.
De enige terechte klacht krijgt 12 reacties en de 3 andere bullshit-topics worden volgespamd. Wat een kutforum is dat toch ook zeg.
Je zou er een topic over kunnen openen in KLB?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit net mijn pohi in KLB te checken en heb daar in totaal 4 topics geopend.
De enige terechte klacht krijgt 12 reacties en de 3 andere bullshit-topics worden volgespamd. Wat een kutforum is dat toch ook zeg.
Maar ja, ze verkoopt haar kookboeken met de bewering dat het zo ontzettend goed voor je is. En als de hoogleraar dan vertelt dat er, in vergelijking tot andere vetten (bijv. boter) twee belangrijke nadelen aan zitten...quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk omdat zij dat kookboek heeft geschreven, is eigenlijk ook niet helemáál te
vergelijken
KLB is wat ze noemen een free for all. Daar hoeft niemand zichzelf te censureren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
KLB is ook echt een kutforum. Ik kom er af en toe en heb redelijk actief contact met een mod daar. Maar toch blijf ik telkens van die kinderachtige reacties krijgen m.b.t. mijn genderdysforie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |