Wie is dát nou weer!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan George Kooymans vragen wat die er van vindt.
300 postings, maar dat had jezelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat is dan het bereik van dat 'postten ooit'?
Mij ontgaat ten ene male de logica daarachter. Treurig gebruik van het woord 'ooit', wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
300 postings, maar dat had jezelf ook wel kunnen bedenken.
Als ik ooit iets aan Kim Wilde ga vragen, dan moet je even je DM/PM-box checken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef FANN het volgende:
Ik zat net te googelen en hé hé ik had hem door
Sinds ik in de USA ben heb ik 1 biertje gedronken. That's all v.w.b. alcohol.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nobody denk ik?![]()
Dus neem maar gerust een borrel...
Nee, hè...quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat net te googelen en hé hé ik had hem door
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik ooit iets aan Kim Wilde ga vragen, dan moet je even je DM/PM-box checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik veel dat die gast zo heetquote:
Over iets vergelijkbaars heb ik ook ooit een topic in KLB geopend:quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:18 schreef Lienekien het volgende:
Mij ontgaat ten ene male de logica daarachter. Treurig gebruik van het woord 'ooit', wat mij betreft.
Ja, dat was ook best stom eigenlijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over iets vergelijkbaars heb ik ook ooit een topic in KLB geopend:
KLB / Klacht invoeren bij
Blijkbaar hebben dat soort zaken geen prioriteit en/of zijn de mensen die zulke teksten bedenken lichtelijk taal-gehandicapt.
Ja, terecht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:30 schreef FANN het volgende:
Oók best een terechte klacht KLB / mensen met standaard lach-PI
geldt voor ieder vaste PI eigenlijk...
Het moest zijn 'ten enenmale'.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over iets vergelijkbaars heb ik ook ooit een topic in KLB geopend:
KLB / Klacht invoeren bij
Blijkbaar hebben dat soort zaken geen prioriteit en/of zijn de mensen die zulke teksten bedenken lichtelijk taal-gehandicapt.
Bestaat er écht een shampoo voor vrouwen boven de veertig?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het moest zijn 'ten enenmale'.
Ik zie/hoor wel eens reclames en dan denk ik: heeft nou niemand een beetje serieus over die teksten nagedacht?
Bijv. een shampoo voor vrouwen van boven de veertig. Dat heet dan 'voor vrouwen over veertig'. Huh?!
Omdat het oestrogeenniveau daalt, kun je last krijgen van haaruitval. Die shampoo beweert daar iets tegen te doen. Is natuurlijk blabla.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Bestaat er écht een shampoo voor vrouwen boven de veertig?![]()
Wat is het verschil met een andere shampoo dan?
Ik had alweer gegoogeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat het oestrogeenniveau daalt, kun je last krijgen van haaruitval. Die shampoo beweert daar iets tegen te doen. Is natuurlijk blabla.
Maar heb je ook gelezen dat ik zeg dat het blabla is?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had alweer gegoogeld![]()
zie post boven je...
Yep... en ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar heb je ook gelezen dat ik zeg dat het blabla is?
Nee, maar laat me radenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:57 schreef Lienekien het volgende:
Heb je gisteren Kassa Groen nog gezien, over kokosolie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |