Vanavond om 21:20 op Nederland 3 de eerste aflevering.quote:Ruben gaat dit seizoen de strijd aan met niemand minder dan Geraldine! Ze pakte hun koffers en gingen helemaal naar Canada. Het is een keiharde strijd. Wie wint deze battle? Ruben... of Geraldine?
quote:
Alsof zij iets met Limburgers wiltquote:Op maandag 3 november 2014 21:12 schreef appelen het volgende:
[..]
Afblijven he, alleen toegankelijk voor limburgers
Maken ze daar in Canada ook eens kennis mer een lekker wijfquote:
Hebben ze daar genoeg hoorquote:Op maandag 3 november 2014 21:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maken ze daar in Canada ook eens kennis mer een lekker wijf
Nou dat is dan perfect voor jouquote:
In 2 minuten klaarkomenquote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor echte 'kuts' moet je naar RTL5 zappen
Ik hoopte de 'kuts' van geraldine te spotten hierquote:Op maandag 3 november 2014 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor echte 'kuts' moet je naar RTL5 zappen
ik zit al!quote:
Zullen we klieken?quote:
Linkjequote:Op maandag 3 november 2014 21:44 schreef appelen het volgende:
Fylax hangt de expert uit in het rtl 5 topic
Lijkt er wel opquote:
Geraldine Kemperquote:
Ja Fylax is raar aan het doenquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Toch mis ik de rode draak een beetje
Die had haar tieten weer tevoorschijn gehaald.quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
absoluutquote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
hardop lachen om dat momentquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maken ze daar in Canada ook eens kennis mer een lekker wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 07:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar die heeft ook Nederlandse rootsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Okequote:Op woensdag 5 november 2014 07:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar die heeft ook Nederlandse roots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oke
Pamela Anderson, was ooit ook een lekker Canadees wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:BNN past programma Ruben en Geraldine aan
BNN heeft een aflevering van het programma Ruben vs Geraldine aangepast. In de aflevering, die volgende week wordt uitgezonden, zat een item over monstertrucks
Dit is opgenomen vóór de ramp in Haaksbergen en speelde zich af in Canada. De omroep heeft nu besloten om dit item weg te laten.
"Ondanks dat het een spannende opdracht was en we alle veiligheidsmaatregelen in acht hebben genomen, vinden wij dat we het richting iedereen die dit verschrikkelijke ongeluk nog op z'n netvlies heeft staan niet kunnen maken om dit uit te zenden", zo laat BNN in een reactie weten.
Hierdoor is de aflevering van het programma waarin Ruben Nicolai en Geraldine Kemper het tegen elkaar opnemen 10 minuten korter dan anders.
En ze hebben het programma niet geschrapt ondanks dat ze met het vliegtuig naar Canada zijn gevlogen?quote:BNN heeft een aflevering van het programma Ruben vs Geraldine aangepast. In de aflevering, die volgende week wordt uitgezonden, zat een item over monstertrucks.
Dit is opgenomen vóór de ramp in Haaksbergen en speelde zich af in Canada. De omroep heeft nu besloten om dit item weg te laten, aldus BNN.
"Ondanks dat het een spannende opdracht was en we alle veiligheidsmaatregelen in acht hebben genomen, vinden wij dat we het richting iedereen die dit verschrikkelijke ongeluk nog op z'n netvlies heeft staan niet kunnen maken om dit uit te zenden", aldus BNN in een reactie.
Hierdoor is de aflevering van het programma, waarin Ruben Nicolai en Geraldine Kemper het tegen elkaar opnemen, tien minuten korter dan anders.
http://www.nu.nl/media/39(...)luk-haaksbergen.html
Belachelijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:47 schreef Nober het volgende:
BNN past aflevering aan
[..]
En ze hebben het programma niet geschrapt ondanks dat ze met het vliegtuig naar Canada zijn gevlogen?
Inderdaad! En er zijn afgelopen weekend heel wat mensen wereldwijd overleden door auto-ongelukken, meer dan bij dat incident met die monster trucks. Ik vind dat uit respect voor deze mensen het eerste onderdeel van het programma ook geknipt had kunnen wordenquote:Op maandag 17 november 2014 21:49 schreef muzas het volgende:
Ik vind dat met de recente uitbraak van vogelaids die eendjes ook wel achterwege gelaten hadden kunnen worden.
Zolang de opdracht niet was dat ze vol op het publiek in moesten rijden lijkt me dit vrij overdreven.quote:Op woensdag 19 november 2014 18:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wel raar inderdaad. Maarja, gevalletje van beter voorkomen dan genezen wellicht. Je weet niet wat de opdracht verder was.
Misschien poppetjes proberen te ontwijken of weet ik het. Ik vind het ook overdreven, maarja zoals ik al zei dus..quote:Op woensdag 19 november 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang de opdracht niet was dat ze vol op het publiek in moesten rijden lijkt me dit vrij overdreven.
Dat vond ik toch anders, dat was een groot nationaal trauma. Dat monstertruck-incident is , met alle respect, het merendeel van de bevolking over een jaar vergeten.quote:Op woensdag 19 november 2014 19:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien poppetjes proberen te ontwijken of weet ik het. Ik vind het ook overdreven, maarja zoals ik al zei dus..
Was laatst ook met Criminal Minds op Veronica. Vanwege de vliegramp ging de uitzending niet door. Dit was dus in Oktober/November ofzo
Hoeveel nederlanders weten dat precies denk jij?quote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Gruisman het volgende:
Geraldine weet niet wanneer d-day was
Als we de resultaten van de uitzending als representatief mogen beschouwen 50%. Zo erg zal het wel niet gesteld zijn natuurlijk, maar Geraldine had het de afgelopen uitzending ook de hele tijd over euro's dus dan weet je wel genoegquote:Op woensdag 19 november 2014 21:00 schreef y8987 het volgende:
[..]
Hoeveel nederlanders weten dat precies denk jij?
Ik denk dat dat soort datums bij veel nederlanders niet bekend is, zeker niet bij de jongeren. de meeste zullen het jaar wel goed hebben maar de complete datum neuh.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als we de resultaten van de uitzending als representatief mogen beschouwen 50%. Zo erg zal het wel niet gesteld zijn natuurlijk, maar Geraldine had het de afgelopen uitzending ook de hele tijd over euro's dus dan weet je wel genoeg
Gerrie is een ontzettend lekker wijf inderdaad, maar ze moet niet al teveel praten.. dan gaat de charme er wel een beetje vanafquote:Op woensdag 19 november 2014 21:40 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort datums bij veel nederlanders niet bekend is, zeker niet bij de jongeren. de meeste zullen het jaar wel goed hebben maar de complete datum neuh.
De eerste keer dat geraldine zag vond ik er totaal niks aan, een langharige blond incest volendammertje maar ik moet er op terugkomen het is best een lekker wijf geworden, fuckable.
hoezo? is toch vrij acentloos nederlands, iniedergeval geen volendamsquote:Op woensdag 19 november 2014 21:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gerrie is een ontzettend lekker wijf inderdaad, maar ze moet niet al teveel praten.. dan gaat de charme er wel een beetje vanaf
Nee het accentje is prima maar ik bedoel meer de domme opmerkingen die ze soms uitkraamtquote:Op woensdag 19 november 2014 21:46 schreef y8987 het volgende:
[..]
hoezo? is toch vrij acentloos nederlands, iniedergeval geen volendams
Ik heb nog weinig doms van haar gehoord.quote:Op woensdag 19 november 2014 21:59 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee het accentje is prima maar ik bedoel meer de domme opmerkingen die ze soms uitkraamt. Al was de manier die ze bedacht om de auto te verkopen wel erg slim
![]()
Ja dacht ik ook al te horen jaquote:Op maandag 24 november 2014 21:32 schreef alors het volgende:
Ter land te zee en in de lucht-muziekje
Dat dacht ik ook ja.quote:
Je vergeet de triviant afleveringquote:Op dinsdag 25 november 2014 08:31 schreef maxmit het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.
1. TV
2. Auto
3. Houthakken
Hoe kan de score dan 2:2 zijn?
Ik begrijp het niet, wat heb ik gemist?
Gerrie is toch wel serieus lekker hè?
Ja dat is wel jammer aan het programma, verder was het weer een mooie aflevering. Vooral door Rubenquote:Op maandag 24 november 2014 21:58 schreef tralalala het volgende:
Dit was nep, sowieso dat Ruben en die gast sneller kunnen zagen.
+1 zowel voor Geraldine als voor de Gordon muziek.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Geraldine zag er wel echt retegeil uit deze aflevering zeg![]()
![]()
![]()
Hardop lachen om die Gordon muziek bij die kerel trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |