hardop lachen om dat momentquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maken ze daar in Canada ook eens kennis mer een lekker wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 07:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar die heeft ook Nederlandse rootsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Okequote:Op woensdag 5 november 2014 07:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar die heeft ook Nederlandse roots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oke
Pamela Anderson, was ooit ook een lekker Canadees wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:BNN past programma Ruben en Geraldine aan
BNN heeft een aflevering van het programma Ruben vs Geraldine aangepast. In de aflevering, die volgende week wordt uitgezonden, zat een item over monstertrucks
Dit is opgenomen vóór de ramp in Haaksbergen en speelde zich af in Canada. De omroep heeft nu besloten om dit item weg te laten.
"Ondanks dat het een spannende opdracht was en we alle veiligheidsmaatregelen in acht hebben genomen, vinden wij dat we het richting iedereen die dit verschrikkelijke ongeluk nog op z'n netvlies heeft staan niet kunnen maken om dit uit te zenden", zo laat BNN in een reactie weten.
Hierdoor is de aflevering van het programma waarin Ruben Nicolai en Geraldine Kemper het tegen elkaar opnemen 10 minuten korter dan anders.
En ze hebben het programma niet geschrapt ondanks dat ze met het vliegtuig naar Canada zijn gevlogen?quote:BNN heeft een aflevering van het programma Ruben vs Geraldine aangepast. In de aflevering, die volgende week wordt uitgezonden, zat een item over monstertrucks.
Dit is opgenomen vóór de ramp in Haaksbergen en speelde zich af in Canada. De omroep heeft nu besloten om dit item weg te laten, aldus BNN.
"Ondanks dat het een spannende opdracht was en we alle veiligheidsmaatregelen in acht hebben genomen, vinden wij dat we het richting iedereen die dit verschrikkelijke ongeluk nog op z'n netvlies heeft staan niet kunnen maken om dit uit te zenden", aldus BNN in een reactie.
Hierdoor is de aflevering van het programma, waarin Ruben Nicolai en Geraldine Kemper het tegen elkaar opnemen, tien minuten korter dan anders.
http://www.nu.nl/media/39(...)luk-haaksbergen.html
Belachelijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:47 schreef Nober het volgende:
BNN past aflevering aan
[..]
En ze hebben het programma niet geschrapt ondanks dat ze met het vliegtuig naar Canada zijn gevlogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |