Dit topic is uiteraard binnen 2 uur vol.quote:Op maandag 3 november 2014 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Als morgen in LB 2 Coldplay zit is SC jouw beste vriend, Bronszoon
Verkeerde account, Ed!quote:Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nou weer voor matig kutnummer?
Oeps.quote:
Same. Do I Wanna Knowquote:
Gelukkig niet zeg.quote:
nog zuidelijker?quote:
Ik woon in bijna het noordelijkste puntje van Nederland, de waddeneilanden niet meegerekent.quote:
Ook gezelligquote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik woon in bijna het noordelijkste puntje van Nederland, de waddeneilanden niet meegerekent.
Verkeert XDquote:Op maandag 3 november 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij spelde het verkeert. Dakhaas
Leuk grapje he?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik nu van Somerengod gemist
Ik ga even een stukje luisterenquote:Op maandag 3 november 2014 15:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]dat klopt. Je kunt het nog terugluisteren op www.3fm.nl.
Ja, met z'n koters.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef MarijeH het volgende:
Ik luister even naar de Roodshow. Wie is de mol is in Sri Lanka opgenomen. Was Michiel Veenstra niet naar Sri Lanka geweest dit voorjaar tijdens zijn vakantie?
Damn, als het nu de videoclip wasquote:Op maandag 3 november 2014 15:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Die van mij was Baby one more time.
Ik weet het.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Damn, als het nu de videoclip was
Dit vindt muis niet leukquote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Al zag Britney er ook heel appetijtelijk uit op de hoes.
Fan?quote:
Van Albatrousequote:
Vraag Bronsonquote:
Ja waar de fuck was jij dan op Schiphol?quote:
Nergensquote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja waar de fuck was jij dan op Schiphol?
matig verwijtquote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nope. Je hebt te weinig gepost ook.
Oh, je speelt hard to getquote:
twitter:LauraTuininga twitterde op maandag 03-11-2014 om 16:21:55Taylor Swift haalt al haar muziek van #Spotify. En dit is de briljante reply. #vindikleuk https://t.co/5QyzMliXke reageer retweet
Ik denk dat ik hem dit wintersportseizoen ook wel regelmatig zal horen...quote:
Waarom? Ze verdient te weinig? Dom kind.quote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef rubbereend het volgende:
twitter:LauraTuininga twitterde op maandag 03-11-2014 om 16:21:55Taylor Swift haalt al haar muziek van #Spotify. En dit is de briljante reply. #vindikleuk https://t.co/5QyzMliXke reageer retweet
Wolf en ik op de plee?quote:
veel plezier, als je het maar veilig doetquote:
http://www.radioforum.nl/(...)548&p=419523#p419517quote:Op maandag 3 november 2014 09:56 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zeg Somertijd op vrijdagmiddag van 12:00 tot 14:00. 2 vliegen in 1 klap!
Kan ik van jou wat condooms lenen voor anaal gebruik? Minthy kennende heb je die vast wel liggenquote:Op maandag 3 november 2014 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier, als je het maar veilig doet
Hey...quote:Op maandag 3 november 2014 19:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik van jou wat condooms lenen voor anaal gebruik? Minthy kennende heb je die vast wel liggen
Ik bedoel dat jij dat niet doet en hij ze dus over heeftquote:
Oh... Ik schreeuwde weer voordat ik geslagen werdquote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij dat niet doet en hij ze dus over heeft
Goede reddingquote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij dat niet doet en hij ze dus over heeft
quote:
Vind je lekker hequote:Op maandag 3 november 2014 19:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Ik schreeuwde weer voordat ik geslagen werd![]()
is goed, komen jullie allebei naar de meet?quote:Op maandag 3 november 2014 19:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik van jou wat condooms lenen voor anaal gebruik? Minthy kennende heb je die vast wel liggen
Vast wel. Hij heet niet voor niets RUBBEReend.quote:Op maandag 3 november 2014 19:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is nog 0,1 seconde te lang.quote:Op maandag 3 november 2014 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n tv zapte net na 0,1 seconde vanzelf door bij Jandino op NPO3.
Oh, ik dacht die van Melrosequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
het origineel van DJ Paul Elstak is beter.
Godverquote:
Nicequote:
De klas heeft gekozen, en het is sublime fm geworden!quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mogge Bama
Waar luister je vandaag naar?
Ik heb vernomen dat ze de bandnaam gaan aanpassen naar Go back to the Roel. Omdat je zo'n fan bent.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Go Back to the Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Sympathiek!quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze de bandnaam gaan aanpassen naar Go back to the Roel. Omdat je zo'n fan bent.
Sublime FMquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
De klas heeft gekozen, en het is sublime fm geworden!
3FM was echt even te gay.
Dit niet
Het is mij om het even, zolang ik er maar in pas.quote:
Te veel herinneringen, ik kan dat niet aanquote:
Bedankt voor deze mental imagequote:Op dinsdag 4 november 2014 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te veel herinneringen, ik kan dat niet aan
Net als tegen de sigarettenautomaat van de Zwarte Ruiter
Ze wilde graag hard gepeukt worden?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te veel herinneringen, ik kan dat niet aan
Net als tegen de sigarettenautomaat van de Zwarte Ruiter
twitter:radiofreak twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 10:52:43De drie bewoners van Het Glazen Huis 2014 van 3FM worden op dinsdag 11 november bekend http://t.co/oHguqS1XFs reageer retweet
Godverquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze wilde graag hard gepeukt worden?
Manmanmanquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef Bronson het volgende:
Godsamme.
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_Giel_Beelen__.html
Je bent me net voor. Ik wilde hetzelfde artikel posten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef Bronson het volgende:
Godsamme.
Je zou een zelfde soort reactie geven?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Je bent me net voor. Ik wilde hetzelfde artikel posten.
Zeer goed gesprek. Maar volgens mij ben ik niet echt wat ze zoekenquote:
Aha, maar wat zoek jij dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zeer goed gesprek. Maar volgens mij ben ik niet echt wat ze zoeken
Baan als product designer/researcher in begin van productontwikkeling (concept fase)quote:
jammer dat henk dit niet leestquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
Sinterklaas surprise lootjes getrokken
Dus weer de bijpassende user icon van stal gehaald
Waarvoor ik henkde_j nog altijd enorm dankbaar voor ben
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jammer dat henk dit niet leest
Zit je nou mijn gemiddelde date te beschrijvenquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zeer goed gesprek. Maar volgens mij ben ik niet echt wat ze zoeken
Haha, het is apart dat hij opeens niet meer te horen is "en 2 weken op vakantie is" vanuit het niets en dan kan ik ook nog begrijpen dat mensen daarover twitteren, maar om dan als Telegraaf-journalist daar een heel artikel over te gaan typen..quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef Bronson het volgende:
Godsamme.
Een legendequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Inderdaad
Wat zal er ooit van henkde_j gekomen zijn
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:30 schreef Bronson het volgende:
Godsamme.
Hij kan toch gewoon zeggen dat ie (alweer) op vakantie is?quote:Dat hoort bij zijn 'nieuwe levensstijl: "Er is meer dan radio",
Ik mis hem niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Hij kan toch gewoon zeggen dat ie (alweer) op vakantie is?
Hij is al afgelopenquote:
Zeg het eens?quote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 15:44:45As dinsdag wordt @paul3fm tussen 14-16u bekend welke 3 DJs in het Glazen Huis zullen worden opgesloten voor #3FM Serious Request #SR14 reageer retweet
Kunnen we dus concluderen dat Paul er wel in zit? Of juist niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:17 schreef BobW het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 04-11-2014 om 15:44:45As dinsdag wordt @paul3fm tussen 14-16u bekend welke 3 DJs in het Glazen Huis zullen worden opgesloten voor #3FM Serious Request #SR14 reageer retweet
Vorig jaar werd het bij Coen & Sander bekend gemaakt en toen zat Coen er in. Ze belden de deelnemers en opeens ging de telefoon van Coen af. Dus het kan allebei denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we dus concluderen dat Paul er wel in zit? Of juist niet?
Kom eens achter uit die kast Rockjequote:Op dinsdag 4 november 2014 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
lieve kitty
zo, 1e hele dag "begeleid" bellen zit er op. na gisteren al 3 gesprekjes gevoerd te hebben vond de trainer het een goed idee om mij zonder buddy en vaste begeleider te lijn in te tyfen. en Rockie heeft hen natuurlijk niet teleurgesteld. verzekeringetjes verkocht, opgezegd, dekkingkjes aangepast. Dit alles natuurlijk in een wat trager tempo en met wat meer haperingen dan normaal, maar geen boze of huilende klanten, geen gestresst Rocky en wel een tevreden begeleider. Best leuk, met klantjes babbelen. Ze complimenteren met hun nieuwe auto, een fijne vakantie naar Colombia wensen en sterkte wensen bij een scheiding. nu ben ik kapot.
/lievekitty
De spreekwoordelijke of de echte?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kom eens achter uit die kast Rockje
ik ben zo bang voor de moffen....quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kom eens achter uit die kast Rockje
Omdat het een steengoede foute Duitse plaat is. Bijna net zo goed als:quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef Evertjan het volgende:
hallo waarom heb ik deze plaat de hele dag al in mijn kop zitten
Paul is wel een leuke voor SR, daar kan ik mee leven. Maar we zien wel, Giel op vakantie nu.... even uitrusten voor SR? Michiel gaat goed met zn show, kan ook wel. Ik zou graag Claudia weer er bij zien, geen idee of zij het wilt, maar ze hoort bij de oprichters van SR. En ik vind haar een tof wijf, maardat delen wij niet met zn allen hierquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we dus concluderen dat Paul er wel in zit? Of juist niet?
Giel gaat niet in het huis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paul is wel een leuke voor SR, daar kan ik mee leven. Maar we zien wel, Giel op vakantie nu.... even uitrusten voor SR? Michiel gaat goed met zn show, kan ook wel. Ik zou graag Claudia weer er bij zien, geen idee of zij het wilt, maar ze hoort bij de oprichters van SR. En ik vind haar een tof wijf, maardat delen wij niet met zn allen hier
het is de laatste jaren een herhaling van zetten inderdaad. De laatste echt leuke vond ik die waar Rob bij was;quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Evertjan het volgende:
van mij mag dat hele SR worden afgeschaft en vervangen worden door een nieuwe radio-evenement
2007, 2010, 2012 zijn de leukeren voor mij. Maar 2007 was echt de leukste ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is de laatste jaren een herhaling van zetten inderdaad. De laatste echt leuke vond ik die waar Rob bij was;
correct. die gaat toch iets met bandjes ofzo doen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel gaat niet in het huis.
Descendents....daar ken ik volgens mij maar 1 of 2 nrs van Dog en Pony Show en.....Nothing with you volgens. lekkere muziek welquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:32 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Descendents
![]()
![]()
Ik wil Mister Lee's Mysterious Washing Machine terug. Of in ieder geval een vast uur met alleen dit soort muziek.
je doelt op het Gronings accent? dat is geen spraakgebrek, zo praat het halve Groningse platteland....quote:Op woensdag 5 november 2014 07:33 schreef SilentChaos het volgende:
"Dit is echt de ergste aardbeving die ik ooit heb meegemaakt"
Zo erg zelfs dat ik er een spraakgebrek van heb gekregen
Dan heeft het halve Groningse platteland een spraakgebrekquote:Op woensdag 5 november 2014 07:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je doelt op het Gronings accent? dat is geen spraakgebrek, zo praat het halve Groningse platteland....
t scheelt dat Hagenezen, Limburgs en Nijmegenaren geen spraakgebrek hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 07:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan heeft het halve Groningse platteland een spraakgebrek
maar je hebt gelijk, ben helaas bekend in de regionen(alhoewel dat meer Emmen is, maar goed, patato patato
)
Hagenezen.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t scheelt dat Hagenezen, Limburgs en Nijmegenaren geen spraakgebrek hebben
Apple.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heel de nacht op je iPhone6 zitten spelen?
Neequote:Op woensdag 5 november 2014 08:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heel de nacht op je iPhone6 zitten spelen?
Hagenaarsquote:
Foei.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb jouw post even gecorrigeerd, Bronsje
Uiteraard.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino112 is het met mijn correctie eens.
Lunchbox 1quote:
DeLuna vind LB2 fantastisch.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Lunchbox 1
Summer - Calvin Harris
Peter Gunn Theme - Emerson, Lake & Palmer
Lunchbox 2
Streets - Kensington
Shower - Becky G
Verdomme.
Becky G.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DeLuna vind LB2 fantastisch.
Ik voor 50% (want Becky G)
Dat is technisch toch niet haalbaar zonder een scherm in je speakers?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er geen ondertiteling bij het radionieuws?
quote:
Scherm genoeg op m'n radio:quote:Op woensdag 5 november 2014 09:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is technisch toch niet haalbaar zonder een scherm in je speakers?
Ja maar die werkt niet op fm!!!quote:Op woensdag 5 november 2014 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Scherm genoeg op m'n radio:
[ afbeelding ]
Dat zou wel een bazen openingsplaat zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:08 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Ik heb de openingsplaat fout. Door de laatste aanwijzing via twitter dacht ik aan Queen met Fat Bottomed Girls.
Ik ook. Deze was iets te cryptisch...quote:Op woensdag 5 november 2014 10:08 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Ik heb de openingsplaat fout. Door de laatste aanwijzing via twitter dacht ik aan Queen met Fat Bottomed Girls.
quote:Op woensdag 5 november 2014 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er geen ondertiteling bij het radionieuws?
Ah, wijn... ehhhhhhh fijnquote:Op woensdag 5 november 2014 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Even om te laten zien dat ik leef.
Dat lijkt me iets om spuugzat te worden...quote:Op woensdag 5 november 2014 10:43 schreef themauster het volgende:
Zo! Even de jaarlijkse schademelding gedaan bij de NAM en dat terwijl we deze keer door de aardbeving heensliepen.
Jep, altijd kippenvel op plekken die ik niet ken.quote:
iphone.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
jongens er zijn weer iphones op voorraad
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availability
Vind je alles t/m The Joshua Tree oke of toevallig dit liedje?quote:
The Joshua Tree staat in mijn top 3 beste albums ooit.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je alles t/m The Joshua Tree oke of toevallig dit liedje?
Tof, ga ik er nog een bestellenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het bij tijd wel lekker noisy maar ook te vlak. Under a Blood Red Sky stond wel in mijn top 100 en War en The Unforgettable Fire vind ik ook erg tof.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
The Joshua Tree staat in mijn top 3 beste albums ooit.
Ik ken alleen hun hits...quote:Op woensdag 5 november 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tof, ga ik er nog een bestellen.
Nouja U2 is toch wel heel erg britpop/Coldplay/2005hippebritsebandjesachtig dus daarom dacht ik eigenlijk dat je het vreselijk zou vindenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken alleen hun hits...
Deze en Sunday bloody Sunday, still haven't found what I'm looking for, One en Angel of Harlem zijn de enige die ik kan waarderen.
Dit vind ik toevallig ook nog een goed nummer, de rest stoor ik me niet aan.
Verder vind ik U2 over het algemeen nietszeggende saaie gitaarrock. Maar het is vooral zijn stem waar ik me aan erger. Muzikaal doet het me weinig maar is niet storend (zoals bijvoorbeeld plaatjes als Geronimo, Will & the People etc...)quote:Op woensdag 5 november 2014 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Ebola ook een plekje moet krijgen op de nationale radio.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:11 schreef Bronson het volgende:
Godsamme zeg. Vanwaar wordt Train weer zoveel gedraaid.
Ik liep vandeweek op schiphol rondquote:Op woensdag 5 november 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Ebola ook een plekje moet krijgen op de nationale radio.
Ik ben dól op m'n nieuwe S5quote:Op woensdag 5 november 2014 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
De nummer zijn wel wat dieper/beter in elkaar gezet dan de Coldplay-platen. Ook meer diversiteit tussen de nummers en natuurlijk toen nog weinig "ooooooooooooooooooh"quote:Op woensdag 5 november 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja U2 is toch wel heel erg britpop/Coldplay/2005hippebritsebandjesachtig dus daarom dacht ik eigenlijk dat je het vreselijk zou vinden
Ik ook op m'n 5Squote:
Overloper?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook op m'n 5S
Maar goed, die heb ik al een tijdje
Mwah dat oooohoooooh is vooral vanaf de derde plaat. Ik vind Parachutes een hele goede plaat, beter dan wat U2 bijvoorbeeld deed op Achtung Baby.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De nummer zijn wel wat dieper/beter in elkaar gezet dan de Coldplay-platen. Ook meer diversiteit tussen de nummers en natuurlijk toen nog weinig "ooooooooooooooooooh"
Nu doen ze ook mee aan die ooooooooooh hype helaas
Mijn grootste ergernis is niet zozeer britrock, wat wel tergend kut is blijft indierock met hun vrolijke huppelkutmuziekjes en dramatische accentquote:Op woensdag 5 november 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat oooohoooooh is vooral vanaf de derde plaat. Ik vind Parachutes een hele goede plaat, beter dan wat U2 bijvoorbeeld deed op Achtung Baby.
En dingen als Editors lijken ook wel een beetje op de eerste 2, 3 platen van U2.
Ik heb al een iPhone sinds de iphone 2Gquote:
Reply!quote:
Ja maar dat is britpop anno 2005 toch? Alles wat The Libertines nadoet? The Kooks, Razorlight, moet ik doorgaan met muziek die je ronduit kut vindt?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn grootste ergernis is niet zozeer britrock, wat wel tergend kut is blijft indierock met hun vrolijke huppelkutmuziekjes en dramatische accent
Godverdommequote:Op woensdag 5 november 2014 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Times Like TheseEen van de weinige toffe nummers van deze overrated band.
Sorry Roel, deze keer sta ik niet aan jouw kant
Dat iddquote:Op woensdag 5 november 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat is britpop anno 2005 toch? Alles wat The Libertines nadoet? The Kooks, Razorlight, moet ik doorgaan met muziek die je ronduit kut vindt?
Ja, en dan heb je nog wat zooi die Joy DIvision nadoet. Wat ik een stuk toffer vind.
Times Like These en Everlong vind ik wel tof, en Best of You is wel grappig vanwege het intro. Maar het is echt een overrated bandje verder inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme.
Deze teksten zijn net zo saai als Dotan. 80 keer hetzelfde achter elkaar.
Ik hou wel van dat donkere. Dat eerste luisterde ik vroeger heel veel, maar vind ik nu ook wel een beetje tienermeisjesmuziek die grappig is om op te zetten als je echt hersenloos bezig bent - zelfs The Libertines vind ik ook overrated, terwijl die toch zeer hoog aangeschreven staat.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat idd
Joy division is een stuk beter te pruimen maar word er ook niet warm of koud van...
Ik ben meer van het stevigere gitaarwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |