Dit topic is uiteraard binnen 2 uur vol.quote:Op maandag 3 november 2014 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Als morgen in LB 2 Coldplay zit is SC jouw beste vriend, Bronszoon
Verkeerde account, Ed!quote:Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is dit nou weer voor matig kutnummer?
Oeps.quote:
Same. Do I Wanna Knowquote:
Gelukkig niet zeg.quote:
nog zuidelijker?quote:
Ik woon in bijna het noordelijkste puntje van Nederland, de waddeneilanden niet meegerekent.quote:
Ook gezelligquote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik woon in bijna het noordelijkste puntje van Nederland, de waddeneilanden niet meegerekent.
Verkeert XDquote:Op maandag 3 november 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij spelde het verkeert. Dakhaas
Leuk grapje he?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb ik nu van Somerengod gemist
Ik ga even een stukje luisterenquote:Op maandag 3 november 2014 15:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]dat klopt. Je kunt het nog terugluisteren op www.3fm.nl.
Ja, met z'n koters.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef MarijeH het volgende:
Ik luister even naar de Roodshow. Wie is de mol is in Sri Lanka opgenomen. Was Michiel Veenstra niet naar Sri Lanka geweest dit voorjaar tijdens zijn vakantie?
Damn, als het nu de videoclip wasquote:Op maandag 3 november 2014 15:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Die van mij was Baby one more time.
Ik weet het.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Damn, als het nu de videoclip was
Dit vindt muis niet leukquote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Al zag Britney er ook heel appetijtelijk uit op de hoes.
Fan?quote:
Van Albatrousequote:
Vraag Bronsonquote:
Ja waar de fuck was jij dan op Schiphol?quote:
Nergensquote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja waar de fuck was jij dan op Schiphol?
matig verwijtquote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nope. Je hebt te weinig gepost ook.
Oh, je speelt hard to getquote:
twitter:LauraTuininga twitterde op maandag 03-11-2014 om 16:21:55Taylor Swift haalt al haar muziek van #Spotify. En dit is de briljante reply. #vindikleuk https://t.co/5QyzMliXke reageer retweet
Ik denk dat ik hem dit wintersportseizoen ook wel regelmatig zal horen...quote:
Waarom? Ze verdient te weinig? Dom kind.quote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef rubbereend het volgende:
twitter:LauraTuininga twitterde op maandag 03-11-2014 om 16:21:55Taylor Swift haalt al haar muziek van #Spotify. En dit is de briljante reply. #vindikleuk https://t.co/5QyzMliXke reageer retweet
Wolf en ik op de plee?quote:
veel plezier, als je het maar veilig doetquote:
http://www.radioforum.nl/(...)548&p=419523#p419517quote:Op maandag 3 november 2014 09:56 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zeg Somertijd op vrijdagmiddag van 12:00 tot 14:00. 2 vliegen in 1 klap!
Kan ik van jou wat condooms lenen voor anaal gebruik? Minthy kennende heb je die vast wel liggenquote:Op maandag 3 november 2014 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier, als je het maar veilig doet
Hey...quote:Op maandag 3 november 2014 19:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan ik van jou wat condooms lenen voor anaal gebruik? Minthy kennende heb je die vast wel liggen
Ik bedoel dat jij dat niet doet en hij ze dus over heeftquote:
Oh... Ik schreeuwde weer voordat ik geslagen werdquote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij dat niet doet en hij ze dus over heeft
Goede reddingquote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij dat niet doet en hij ze dus over heeft
quote:
Vind je lekker hequote:Op maandag 3 november 2014 19:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh... Ik schreeuwde weer voordat ik geslagen werd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |