SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 96% gewijzigd door Maringo op 03-11-2014 12:08:42 ]
Helaasquote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef Molurus het volgende:
Zat maar twee uur tussen foto's en oppakken. Is dat een record?
Zal pas vanavond worden dat ik hem neerleg. En dat zal niet in de buurt van een treinstation zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas
Volgens mij was dat binnen een uur. Als Maringo opschiet kunnen we wel een 3 verplaatsingenrecord vestigen
Ontslagenquote:Op maandag 3 november 2014 12:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zal pas vanavond worden dat ik hem neerleg. En dat zal niet in de buurt van een treinstation zijn.
Dat was juist de reden dat ik even niet meer netjes op mn werk was.quote:Op maandag 3 november 2014 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ontslagen
Als jij gewoon netjes op werk was lag ie rond 3u in omgeving Leiden
quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was juist de reden dat ik even niet meer netjes op mn werk was.
Misschien wilt Molurus wel even naar Leiden rijden vanmiddag, kan je gelijk weerquote:Als ik zo tijd heb, leg ik hem hier wel om de hoek neer. Doe ik wat ik wil een ander keertje.
Vandaag ga ik denk ik niet meer redden. Bovendien moet ie twee keer door iemand anders zijn verplaatst voordat je hem weer mag oppakken, toch?quote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wilt Molurus wel even naar Leiden rijden vanmiddag, kan je gelijk weer
Nattekat brengt hem naar Leiden dan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vandaag ga ik denk ik niet meer redden. Bovendien moet ie twee keer door iemand anders zijn verplaatst voordat je hem weer mag oppakken, toch?
Of dan verplaats jij hem nog even tussendoor?
Jij > Maringo > Ik > Jijquote:Op maandag 3 november 2014 12:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vandaag ga ik denk ik niet meer redden. Bovendien moet ie twee keer door iemand anders zijn verplaatst voordat je hem weer mag oppakken, toch?
Of dan verplaats jij hem nog even tussendoor?
Ah, zo. Ik denk niet dat ik dat nog ga redden vandaag, maar wie weet.quote:Op maandag 3 november 2014 12:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nattekat brengt hem naar Leiden dan.
Eerst maar eens zien hoe laat dat allemaal is. Voor hetzelfde geld kun jij hem niet vinden als Maringo hem ergens heeft neergelegd.quote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Zou toch geweldig zijn, 4 of zelfs 5 plaatsingen op een dag
Maringo heeft hem opgepakt in Delft. Het is nu afwachten waar ie straks ligt.quote:
Of ik werd het wachten zat en ben naar huis gegaanquote:Op maandag 3 november 2014 12:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe laat dat allemaal is. Voor hetzelfde geld kun jij hem niet vinden als Maringo hem ergens heeft neergelegd.
Enkel als dat niet betekent dat ie vanavond pas weg wordt gelegdquote:Op maandag 3 november 2014 12:44 schreef Maringo het volgende:
Is er eigenlijk interesse in de kaartjes die er eerst opzaten?
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 3 november 2014 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkel als dat niet betekent dat ie vanavond pas weg wordt gelegd
GC / [10 JAAR] FOK!STOK door Nederland #170: Delft (Molurus)quote:Op maandag 3 november 2014 13:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar lag die nu in Delft? Dan kan ik de wiki's updaten
Nee, in het konijnenhol.quote:Op maandag 3 november 2014 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt de slang al in het berenhol?
Ik zal het eten klaarzetten zodat de kat de weg van het berenhol naar konijnenhol weet te vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kat is onderweg naar het berenhol inmiddels
Tram 16 vertrok 13:50 en bus 18 wordt niet aanbevolen door 9292.quote:Op maandag 3 november 2014 13:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan altijd nog bus 18 of tram 16 nemen.
quote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef Nattekat het volgende:
Waarschuwing: Voor kleine mensen kan een stok (hehe) van pas komen. Het bord is ong. 2-2,50 meter hoog.
Awesome!quote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef Nattekat het volgende:
De leegte is gevuld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar uit betrouwbare bron weet ik dat er een grote kans is dat iemand anders wel onderweg is.quote:
Hmmm... vertrouw ik die bron?quote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, maar uit betrouwbare bron weet ik dat er een grote kans is dat iemand anders wel onderweg is.
6 mei 2013 is de enige die ik kan vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik blijf die wiki's maar bijwerken
4x op 1 dag? Is dat eerder gebeurd?
We hebben er 3 gehad (plaatsing Delft, verplaatsing naar Den Haag/Rijswijk, verplaatsing naar Oegstgeest), moet men nog wel aardig aan de bak vanavondquote:Op maandag 3 november 2014 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 mei 2013 is de enige die ik kan vinden.
Met een beetje geluk wordt het vandaag 5x.
en 3 april 2006, maar die telt eigenlijk niet helemaal mee vanwege de actie van stinkiequote:Op maandag 3 november 2014 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 mei 2013 is de enige die ik kan vinden.
Die 16 mei had ik inmiddels ook gevonden, maar die 5x op een dagquote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
en 3 april 2006, maar die telt eigenlijk niet helemaal mee vanwege de actie van stinkie
Maar we vergeten deze bazenactie:
13. 28-11-2008 Boerenhol Zeeland nachtzuster
14. 28-11-2008 St Anna ter Muiden Zeeland Menn0
15. 28-11-2008 Turkeye Zeeland theclansman
16. 28-11-2008 Terhofstede Zeeland robertzone
17. 28-11-2008 Oostburg Zeeland DerMeister
En nog een 4x dag:
172. 16-05-2010 Hellendoorn Overijssel Broertie
173. 16-05-2010 Wierden Overijssel zwagertie
174. 16-05-2010 Azelo Overijssel boertie
175. 16-05-2010 Apeldoorn Gelderland Nijnja / babybel
Nice!quote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef Molurus het volgende:
Confirmed!
De stok is gevonden / opgepikt door Perrin !
Zijn er twee toch?quote:Op maandag 3 november 2014 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 16 mei had ik inmiddels ook gevonden, maar die 5x op een dag![]()
Waarom telt die niet mee dan?
En waarom missen er bij enkele verplaatsingen nummers?
Worden wel nachtfoto's dan.quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef Maringo het volgende:
Is er een tijdsindicatie van plaatsen? Dan weet ik of ik kan hopen op nog een verplaatsing vandaag of niet.![]()
Nachtfoto's worden zo vaak gedaan. Als het bord en een beetje omgeving maar zichtbaar is.quote:Op maandag 3 november 2014 17:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Worden wel nachtfoto's dan.
Ik zal eens informeren.
Heb hem verteld dat we hier stilletjes hopen op een record. Reactie: "ow, dan verstop ik m zo nog."quote:Op maandag 3 november 2014 17:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nachtfoto's worden zo vaak gedaan. Als het bord en een beetje omgeving maar zichtbaar is.
Awesomequote:Op maandag 3 november 2014 17:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb hem verteld dat we hier stilletjes hopen op een record. Reactie: "ow, dan verstop ik m zo nog."
5quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef Maringo het volgende:
Is er een tijdsindicatie van plaatsen? Dan weet ik of ik kan hopen op nog een verplaatsing vandaag of niet.![]()
Gaat lastig worden... Evenaren is ook goed.quote:Op maandag 3 november 2014 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5
Eigenlijk moet er dan nog een verplaatsing komen om het record te breken
Hangt er van af waar jij hem dumptquote:Op maandag 3 november 2014 17:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gaat lastig worden... Evenaren is ook goed.
Ik kan vanavond laat pas. Dus ik denk dat jij er eerder zal zijn dan ik.quote:Op maandag 3 november 2014 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af waar jij hem dumpt
Ik mag nog niet danquote:Op maandag 3 november 2014 17:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan vanavond laat pas. Dus ik denk dat jij er eerder zal zijn dan ik.
quote:Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef Molurus het volgende:
Stok is geplaatst, wij zijn in afwachting van de beelden.
Team ZHquote:Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo doe je dat dus. Neem een voorbeeld aan Zuid-Holland.
ja daar gaan plaatsen naadloos in elkaar over.. geen kunst aan :wquote:Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo doe je dat dus. Neem een voorbeeld aan Zuid-Holland.
Dat er zo veel plaatsnaambordjes zijn maakt het wel lastiger. In zoiets als Abbekerk kunnen dat maar 2 plaatsen zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 18:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja daar gaan plaatsen naadloos in elkaar over.. geen kunst aan :w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: nu via imgur
[ Bericht 19% gewijzigd door Perrin op 03-11-2014 18:33:06 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Kan even duren voor ze laden, maar ik zie ze wel. (Perrin heeft ze op mijn server gezet. Hij zet ze even op een image server nu.)quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Snap ik niks van topografie of is de hele buurt daar verbouwd sinds Google langs kwam?
Hij is niet makkelijkquote:Op maandag 3 november 2014 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nu iig zeker dat ik de goede locatie heb, maar zo de knetter
Jij gaat hem halen, ja?quote:Op maandag 3 november 2014 18:56 schreef G-NiLES het volgende:
He daar heeftie al gelegen volgens mij. In ieder geval vlakbij..
Jij hebt 'm zelf ooit een paar maanden geleden (quote:Op maandag 3 november 2014 18:56 schreef G-NiLES het volgende:
He daar heeftie al gelegen volgens mij. In ieder geval vlakbij..
Klein ommetje mag toch wel?quote:Op maandag 3 november 2014 19:00 schreef G-NiLES het volgende:
Ik moet vanavond exact de andere kant op (Delft > Vlaardingen)...
Ik heb hem de vorige keer daar volgens mij vlakbij gelegd, is het bij een tunneltje/viaductje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |