haha dat was juist het plan om Hitler om te leggen midden 1944quote:Op maandag 3 november 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Valkyrie?
Ik weet eigenlijk al dat dat de naam was van een andere missie maar misschien heb ik het mis
Dat was toch die moordaanslag op Hitler?quote:Op maandag 3 november 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Valkyrie?
Ik weet eigenlijk al dat dat de naam was van een andere missie maar misschien heb ik het mis
quote:Op maandag 3 november 2014 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
haha dat was juist het plan om Hitler om te leggen midden 1944
Ik weet. Zelfs de film nog gezien, maar ik wist geen anderequote:Op maandag 3 november 2014 01:35 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dat was toch die moordaanslag op Hitler?
Dat was het complete plan voor de Sovjet , Ik wil specifiek de operatie voor Moskou alleen hebbenquote:
Eerder hoe dom Hitler wasquote:Op maandag 3 november 2014 01:40 schreef mig72 het volgende:
Val Blau volgens mij. Maar dat liet de supiereure vastberadenheid en moed zien van het Russisch volk.
Dat wil niet zeggen dat als Hitler intelligent was,hij ook maar een vierkante km van Russisch gebied behouden zou hebben.quote:
Denk het wel , al verpestte Italie alles voor hem . En het weerquote:Op maandag 3 november 2014 01:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat als Hitler intelligent was,hij ook maar een vierkante km van Russisch gebied behouden zou hebben.
Dan heb je groot mis. Misschien speelt je Germaans superioriteitsgevoel weer parten. Rusland zou over een tijdje Duitsland helemaal geplet hebben, met of zonder de Yanks.quote:Op maandag 3 november 2014 01:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk het wel , al verpestte Italie alles voor hem . En het weer
Wat jij wiltquote:Op maandag 3 november 2014 01:45 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan heb je groot mis. Misschien speelt je Germaans superioriteitsgevoel weer parten. Rusland zou over een tijdje Duitsland helemaal geplet hebben, met of zonder de Yanks.
Ik heb het el in de film gezienquote:Op maandag 3 november 2014 01:46 schreef Tassendief het volgende:
We blijven in de tweede wereld oorlog.
In Sainte-Mère-Église is een kerk maar aan die kerk hangt een man hoe heette de man die er toen hing tijdens een dropping?
Dat was toch iets met een parachute?quote:Op maandag 3 november 2014 01:46 schreef Tassendief het volgende:
In Sainte-Mère-Église is een kerk maar aan die kerk hangt een man hoe heette de man die er toen hing tijdens een dropping?
Heel erg specifiek bezig. Hhehe nu zie ik het pas.quote:Op maandag 3 november 2014 01:46 schreef Tassendief het volgende:
Goedquote:Op maandag 3 november 2014 01:49 schreef Toto69 het volgende:
Ha, die weet ik. De amerikaan john steele
Lex is zijn kleinzoon zekerquote:Op maandag 3 november 2014 01:49 schreef dedude87 het volgende:
John Steele, Klinkt als een hele slechte acteur
Nee nee, we gingen dit serieus proberen, ja in Onz.quote:Op maandag 3 november 2014 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
Brace yourself. Er komt een Braddie vraag
Zou het niveau van het topic wel doen laten dalen als het over fokkers zou gaanquote:Op maandag 3 november 2014 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
Brace yourself. Er komt een Braddie vraag
1999?quote:Op maandag 3 november 2014 01:52 schreef Toto69 het volgende:
De nieuwe vraag
Wanneer kwam de eerste american pie film uit?
98quote:Op maandag 3 november 2014 01:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee nee, we gingen dit serieus proberen, ja in Onz.
Oh ik wilde iets over mezelf vragenquote:Op maandag 3 november 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het niveau van het topic wel doen laten dalen als het over fokkers zou gaan
Jaja 30 cm.quote:Op maandag 3 november 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik wilde iets over mezelf vragen
abobobuh-dinges *kucht* zoiets, telt het?quote:Op maandag 3 november 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
In welke Pakistaanse stad werd Bin Laden vermoordt?
abalabad Ik kan die stad niet schrijvenquote:Op maandag 3 november 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
In welke Pakistaanse stad werd Bin Laden vermoordt?
Halfquote:Op maandag 3 november 2014 01:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
abobobuh-dinges *kucht* zoiets, telt het?
Stad kan je wel schrijven hoor. Maar niet goedquote:Op maandag 3 november 2014 01:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
abalabad Ik kan die stad niet schrijven
Hij is wel in Riyad geboren
D ipv t maar inderdaadquote:
Het eindigt wel op bad volgensmijquote:Op maandag 3 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stad kan je wel schrijven hoor. Maar niet goed
36quote:Op maandag 3 november 2014 02:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoeveel zwarte toetsen heeft een standaardpiano?
Verder dan Fur Elise kom ik niet, en laat dat nou net mijn tweede naam zijn, zij het iets anders gespelt.quote:
De ontdekker zijn vrouw was ongesteldquote:Op maandag 3 november 2014 02:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verder dan Fur Elise kom ik niet, en laat dat nou net mijn tweede naam zijn, zij het iets anders gespelt.
Haifisch van Rammstein is op het moment mijn favoriete nummer, maar hoe komt het nou eigenlijk dat de Rode Zee de Rode zee heet?
quote:Op maandag 3 november 2014 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De ontdekker zijn vrouw was ongesteld
Bonuspunten, je zit heel erg warmquote:Op maandag 3 november 2014 02:11 schreef Rezania het volgende:
Sowieso dat er wel iets in het water moet zitten waardoor het rood lijkt, anders waren die naamgevers echt debiel.
Iets met de ondergrond dan ?quote:Op maandag 3 november 2014 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bonuspunten, je zit heel erg warm
quote:Op maandag 3 november 2014 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eh, algen, vissen, dat ongestelde wijf, plantjes, kies maar.quote:Op maandag 3 november 2014 02:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:
Ja ik vond dat ongestelde vrouw verhaal toch leuker, maar helaasquote:Op maandag 3 november 2014 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, algen, vissen, dat ongestelde wijf, plantjes, kies maar.
Vast niet. Zou de hele intentie wel verpesten.quote:
Noorwegen.quote:Op maandag 3 november 2014 02:18 schreef dedude87 het volgende:
Watis de dichtsbijzijnde plek bij Nl waar nu sneeuw ligt?
Antarticaquote:Op maandag 3 november 2014 02:18 schreef dedude87 het volgende:
Watis de dichtsbijzijnde plek bij Nl waar nu sneeuw ligt?
Huehuehuequote:
Dichterbij dan in Nederland zelf kan je niet komen, geef toe.quote:
Die was al dood aapquote:
Mark Ruttequote:Op maandag 3 november 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Een Makkelijke: Het is dit jaar 10 jaar geleden dat Van Gogh vermoord werd door Mohammed B. Tijdens zijn moord stak hij van Gogh met een mes en een brief daaraan verbonden. Wie bedreigde hij in deze brief?
Correctquote:
Je wilt de volgende vraag verzinnen omdat je geen inspiratie hebt? Nice!quote:Op maandag 3 november 2014 02:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Mortaxx mag ik de volgende vraag verzinnen , geen inspiratie
godverquote:Op maandag 3 november 2014 02:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je wilt de volgende vraag verzinnen omdat je geen inspiratie hebt? Nice!
4quote:Op maandag 3 november 2014 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
Hoeveel pijlen heeft de orginele generaliteitsleeuw vast
Zag je hoe serieus we zijn! Ik ben trots op ons(z)quote:Op maandag 3 november 2014 02:31 schreef RingBewoner het volgende:
Wel leuk dat mijn topic potentie heeft.
5quote:Op maandag 3 november 2014 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
Hoeveel pijlen heeft de orginele generaliteitsleeuw vast
Ik ook.quote:Op maandag 3 november 2014 02:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zag je hoe serieus we zijn! Ik ben trots op ons(z)
Ik ookquote:Op maandag 3 november 2014 02:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zag je hoe serieus we zijn! Ik ben trots op ons(z)
Nogal jaquote:
Van de unie van Utrecht.quote:Op maandag 3 november 2014 02:35 schreef Rezania het volgende:
Wtf is een generaliteitsleeuw eigenlijk?
Wapen van de unie Utrechtquote:Op maandag 3 november 2014 02:35 schreef Rezania het volgende:
17 !quote:Op maandag 3 november 2014 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
Is het aantal provincies die Nederland ooit had
Ons wapen jonguhhquote:Op maandag 3 november 2014 02:35 schreef Rezania het volgende:
Loop dit topic ff niet te verziekenquote:
Hoezo tis toch de absurde quiz met ONZin vragenquote:Op maandag 3 november 2014 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loop dit topic ff niet te verzieken
De naam is een beetje jammer inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2014 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo tis toch de absurde quiz met ONZin vragen
( Zal maar verklappen dat mijn pa Archeloog is in Nederland en dat ik vanaf een heel klein houdjemondje doodgegooid word met feitjes en weetjes over vroegah.quote:
mja sorry fokkie ik hou opquote:Op maandag 3 november 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De naam is een beetje jammer inderdaad.
de musquote:Op maandag 3 november 2014 02:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
( Zal maar verklappen dat mijn pa Archeloog is in Nederland en dat ik vanaf een heel klein houdjemondje doodgegooid word met feitjes en weetjes over vroegah.)
Maar om het een algemeen te houden, ik zit graag buiten met een biertje als het mooi weer is, en ik loop graag hard, en dan zie ik wel eens vogeltjes, wat is nou eigenlijk de meest geziene vogel in Nederland?
Je kan meedoen?quote:
De ekster?quote:
Komt goedquote:Op maandag 3 november 2014 02:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
JaaaaaJe moet weer man, sorry !
IJsland, ice bucket challenge en zo.quote:Op maandag 3 november 2014 02:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij welk land hoort het kleine eiland Als
Ik moest lachenquote:Op maandag 3 november 2014 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
IJsland, ice bucket challenge en zo.
quote:Op maandag 3 november 2014 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voortaan maar wat moeilijks verzinnen
duitslandquote:Op maandag 3 november 2014 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar wel land trekt Kain nadat hij zijn broertje Abel heeft vermoord?
Kain had wel die leipe mocro flavour inderdaad, maar nee Marokko bestond toen nog niet in die benaming althansquote:
Persië dan?quote:Op maandag 3 november 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kain had wel die leipe mocro flavour inderdaad, maar nee Marokko bestond toen nog niet in die benaming althans
Nee het is echt een bijbelse naamquote:
Je zit warmquote:Op maandag 3 november 2014 02:54 schreef houdjemond het volgende:
hij zwerft toch, iets met gestraft worden om jaloezie ?
Ja, daar weet ik dus echt niks van.quote:
Goedquote:
Bonuspuntje voor jou omdat Nod Hebreeuws is voor zwervendequote:Op maandag 3 november 2014 02:57 schreef houdjemond het volgende:
En daarna neukt ie ( sorry voor mijn taal ) zijn zusje. Past weer prachtig in onz.
Je was toch niet?quote:
Is dit een vraag?quote:Op maandag 3 november 2014 02:59 schreef Tassendief het volgende:
Deze user registreerde zich op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:32
En reageert hier ook.quote:Op maandag 3 november 2014 02:59 schreef Tassendief het volgende:
Ik?quote:Op maandag 3 november 2014 02:59 schreef Tassendief het volgende:
Wel he, .. bleef bij mij hangen dat ie een beetje ja, in het niets werd getrapt. Maargoed we gaan doorquote:Op maandag 3 november 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bonuspuntje voor jou omdat Nod Hebreeuws is voor zwervende
Oh inderdaad. Niet zo netjes van onze vrouwelijke deelneemsterquote:Op maandag 3 november 2014 03:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jawel! Had dat ding van Utrecht met die pijlen goed!
Zal ik mijn quiz-vraag dan maar herhalen?quote:Op maandag 3 november 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh inderdaad. Niet zo netjes van onze vrouwelijke deelneemster
Vieze beta-fagquote:
Dat is toch geen vraag. En Rez wasquote:
Maar wat vind je van die paint met de daarbij behorende vraag?quote:Op maandag 3 november 2014 03:05 schreef houdjemond het volgende:
Het was RingBewoner zijn topic, dus mits normale vraag een geen pool-party-paints vind ik het wel zo eerlijk dat hij mag.
Ik ben en ik heb mijn vraag herhaald. Voel je tevens vrij om mijn paint-vraag te beantwoorden.quote:
3,14 kg.quote:Op maandag 3 november 2014 03:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoeveel weegt een gemiddeld stuirsvogelei?
Wil je het echt weten? Kut.quote:Op maandag 3 november 2014 03:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar wat vind je van die paint met de daarbij behorende vraag?
Dat is een paint, die ik gejat heb, en heb gestuurd naar iemand die een appartement wil huren in de binnenstad van Groningen, en dat alles in het kader van de Fok! marktplaatsklootzakken. Kijken wat de potentiële huurder er van denkt.quote:Op maandag 3 november 2014 03:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Kut.
We zaten WW II, vogeltjes, planeten, films.
Liften we een onzin-topic eens op naar wat serieus..
Je loopt je eigen topic een beetje te verneuken ik zeg het ffquote:Op maandag 3 november 2014 03:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is een paint, die ik gejat heb, en heb gestuurd naar iemand die een appartement wil huren in de binnenstad van Groningen, en dat alles in het kader van de Fok! marktplaatsklootzakken. Kijken wat de potentiële huurder er van denkt.
Trollen in je eigen topic-kindje is not cool bro, we deden zo ons best !quote:Op maandag 3 november 2014 03:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is een paint, die ik gejat heb, en heb gestuurd naar iemand die een appartement wil huren in de binnenstad van Groningen, en dat alles in het kader van de Fok! marktplaatsklootzakken. Kijken wat de potentiële huurder er van denkt.
Weet ik, maar het zorgt voor posts en views, dus het is promotie!quote:Op maandag 3 november 2014 03:08 schreef houdjemond het volgende:
^ Maar dan niet met die kansloze paint.
[..]
Trollen in je eigen topic-kindje is not cool bro, we deden zo ons best !
Haha, de potentiële huurder kijkt raar op, en dan verzin ik een verhaal van luchbed in het zwembad als bed en oefenen voor de OS.quote:Op maandag 3 november 2014 03:08 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, dat zwembad zou ik trouwens aan die walvis verhuren die jij je moeder noemt. Grgr.
1.3quote:Op maandag 3 november 2014 03:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een heel klein beetje meer en ik rond af op 1 cijfer na de komma.
Ik ben stronken, mag dat ook?quote:Op maandag 3 november 2014 03:10 schreef houdjemond het volgende:
Nee, we kregen zelfs Fylax bijna serieus, en Mortaxx deed ook nog een rondje mee, moet je zuinig op zijn, en aangezien ik nu lekker de TS ben, verpest het nou niet.
Onzin of niet ik denk dat iedereen hier, melig of dronken of whatever, er toch iets van opsteekt met een glimlach en dat zou toch mooi zijn als dat zo zou kon blijven?
Als je je eigen idee niet verpest mag datquote:
Mijn idee was en is geniaal, dat vergeet ik nooit. Als nummer 100 opengaat dan trakeer ik jou op champagne en mezelf ook, mits we het drinken terwijl we elkaar zien.quote:Op maandag 3 november 2014 03:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je je eigen idee niet verpest mag dat
Ik wil ookquote:Op maandag 3 november 2014 03:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mijn idee was en is geniaal, dat vergeet ik nooit. Als nummer 100 opengaat dan trakeer ik jou op champagne en mezelf ook, mist we het drinken terwijl we elkaar zien.
Mag ik wel bij je overnachten?quote:Op maandag 3 november 2014 03:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je eigen drank meeneemt of betaald is dat geen probleem.
C6H120quote:Op maandag 3 november 2014 03:13 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn eerdere vraag. Wat is de formule van glucose?
Bitch pls, kom maar terug als je bijna 50 delen in fucking SES hebt ja.quote:Op maandag 3 november 2014 03:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mijn idee was en is geniaal, dat vergeet ik nooit. Als nummer 100 opengaat dan trakeer ik jou op champagne en mezelf ook, mits we het drinken terwijl we elkaar zien.
Wat is SES?quote:Op maandag 3 november 2014 03:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, kom maar terug als je bijna 50 delen in fucking SES hebt ja.
A-kwadraat plus B-kwadraat=ik geef geen neuk-kwadraat,quote:Op maandag 3 november 2014 03:13 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn eerdere vraag. Wat is de formule van glucose?
Gvd nerdje.quote:Op maandag 3 november 2014 03:13 schreef Rezania het volgende:
Dealquote:Op maandag 3 november 2014 03:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mijn idee was en is geniaal, dat vergeet ik nooit. Als nummer 100 opengaat dan trakeer ik jou op champagne en mezelf ook, mits we het drinken terwijl we elkaar zien.
Heul niet, Pythagoras is:quote:Op maandag 3 november 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A-kwadraat plus B-kwadraat=ik geef geen neuk-kwadraat,
Oh wacht dat is Pythagoras
quote:In een rechthoekige driehoek is het kwadraat van de lengte van de hypotenusa (schuine zijde) gelijk aan de som van de kwadraten van de lengtes van de rechthoekszijden
Nee, hoeveel fucking pijlen een logo van één of andere unie van 400 jaar geleden heeft is gelukkig geen nerdvraag.quote:
Jawel, volgens het kwantumatoommodel kan dat niet.quote:
Dit jaquote:
En nu in normaal Nederlandsquote:Op maandag 3 november 2014 03:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, volgens het kwantumatoommodel kan dat niet.
C6H1206quote:Op maandag 3 november 2014 03:18 schreef Rezania het volgende:
Moet ik maar een andere vraag stellen dan? Wist niet dat ik hier zoveel figuren zaten die niet eens iets van biologie hebben geleerd.
Hoezo ben ik een knuppel? Dit is denk ik mijn tweede account en heb veel momenten gehad dat ik minder online was. Dus mijn vorige account is hier best bekend en ik ben dat met vlagen.quote:Op maandag 3 november 2014 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit jazonde dat een potentieel goed topic door een knuppel wordt geopend
Wattes?quote:Op maandag 3 november 2014 03:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hoeveel fucking pijlen een logo van één of andere unie van 400 jaar geleden heeft is gelukkig geen nerdvraag.
Bij deze.quote:Op maandag 3 november 2014 03:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Top, zet jij hem even als Sig?
Kom eens buiten je eigen vakgebied autistjequote:Op maandag 3 november 2014 03:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hoeveel fucking pijlen een logo van één of andere unie van 400 jaar geleden heeft is gelukkig geen nerdvraag.
Moet jij zeggen, alfabal.quote:Op maandag 3 november 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom eens buiten je eigen vakgebied autistje
Ik ben meer van de natuurkunde. Sorry joh.quote:Op maandag 3 november 2014 03:18 schreef Rezania het volgende:
Moet ik maar een andere vraag stellen dan? Wist niet dat ik hier zoveel figuren zaten die niet eens iets van biologie hebben geleerd.
Jij bent een kloon?quote:Op maandag 3 november 2014 03:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een knuppel? Dit is denk ik mijn tweede account en heb veel momenten gehad dat ik minder online was. Dus mijn vorige account is hier best bekend en ik ben dat met vlagen.
Dan nog, dit is zo'n feitje dat je zelfs op het vmbo leert.quote:Op maandag 3 november 2014 03:20 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de natuurkunde. Sorry joh.
Ja half, mijn vorige account wist ik het mailadres of WW niet meer van, dus derhalve ben ik een soort kloon.quote:
Dan moet jij ff die aardige moeder van Fok bellen.quote:Op maandag 3 november 2014 03:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja half, mijn vorige account wist ik het mailadres of WW niet meer van, dus derhalve ben ik een soort kloon.
Dit dus, je kan je beter in die Spaanse verdiepen. Heuheuheu.quote:
Het antwoord is al gegeven dus ik wacht op n nieuwe vraag vriend.quote:Op maandag 3 november 2014 03:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speel leuk mee of houd je mond.
Wie?quote:Op maandag 3 november 2014 03:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan moet jij ff die aardige moeder van Fok bellen.
Twee keer de helft.quote:Op maandag 3 november 2014 03:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoeveel kloons heeft de gemiddelde Fokker?
Hou je off-topic geneuzel ff voor jequote:Op maandag 3 november 2014 03:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan moet jij ff die aardige moeder van Fok bellen.
1,3674757quote:Op maandag 3 november 2014 03:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoeveel kloons heeft de gemiddelde Fokker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |