Jij bent een kloon?quote:Op maandag 3 november 2014 03:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een knuppel? Dit is denk ik mijn tweede account en heb veel momenten gehad dat ik minder online was. Dus mijn vorige account is hier best bekend en ik ben dat met vlagen.
Dan nog, dit is zo'n feitje dat je zelfs op het vmbo leert.quote:Op maandag 3 november 2014 03:20 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de natuurkunde. Sorry joh.
Ja half, mijn vorige account wist ik het mailadres of WW niet meer van, dus derhalve ben ik een soort kloon.quote:
Dan moet jij ff die aardige moeder van Fok bellen.quote:Op maandag 3 november 2014 03:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja half, mijn vorige account wist ik het mailadres of WW niet meer van, dus derhalve ben ik een soort kloon.
Dit dus, je kan je beter in die Spaanse verdiepen. Heuheuheu.quote:
Het antwoord is al gegeven dus ik wacht op n nieuwe vraag vriend.quote:Op maandag 3 november 2014 03:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Speel leuk mee of houd je mond.
Wie?quote:Op maandag 3 november 2014 03:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan moet jij ff die aardige moeder van Fok bellen.
Twee keer de helft.quote:Op maandag 3 november 2014 03:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoeveel kloons heeft de gemiddelde Fokker?
Hou je off-topic geneuzel ff voor jequote:Op maandag 3 november 2014 03:23 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan moet jij ff die aardige moeder van Fok bellen.
1,3674757quote:Op maandag 3 november 2014 03:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hoeveel kloons heeft de gemiddelde Fokker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |