Gvd nerdje.quote:Op maandag 3 november 2014 03:13 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn eerdere vraag. Wat is de formule van glucose?
Dealquote:Op maandag 3 november 2014 03:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mijn idee was en is geniaal, dat vergeet ik nooit. Als nummer 100 opengaat dan trakeer ik jou op champagne en mezelf ook, mits we het drinken terwijl we elkaar zien.
Heul niet, Pythagoras is:quote:Op maandag 3 november 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
A-kwadraat plus B-kwadraat=ik geef geen neuk-kwadraat,
Oh wacht dat is Pythagoras
quote:In een rechthoekige driehoek is het kwadraat van de lengte van de hypotenusa (schuine zijde) gelijk aan de som van de kwadraten van de lengtes van de rechthoekszijden
Nee, hoeveel fucking pijlen een logo van één of andere unie van 400 jaar geleden heeft is gelukkig geen nerdvraag.quote:
Jawel, volgens het kwantumatoommodel kan dat niet.quote:
Dit jaquote:
En nu in normaal Nederlandsquote:Op maandag 3 november 2014 03:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, volgens het kwantumatoommodel kan dat niet.
C6H1206quote:Op maandag 3 november 2014 03:18 schreef Rezania het volgende:
Moet ik maar een andere vraag stellen dan? Wist niet dat ik hier zoveel figuren zaten die niet eens iets van biologie hebben geleerd.
Hoezo ben ik een knuppel? Dit is denk ik mijn tweede account en heb veel momenten gehad dat ik minder online was. Dus mijn vorige account is hier best bekend en ik ben dat met vlagen.quote:Op maandag 3 november 2014 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit jazonde dat een potentieel goed topic door een knuppel wordt geopend
Wattes?quote:Op maandag 3 november 2014 03:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hoeveel fucking pijlen een logo van één of andere unie van 400 jaar geleden heeft is gelukkig geen nerdvraag.
Bij deze.quote:Op maandag 3 november 2014 03:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Top, zet jij hem even als Sig?
Kom eens buiten je eigen vakgebied autistjequote:Op maandag 3 november 2014 03:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, hoeveel fucking pijlen een logo van één of andere unie van 400 jaar geleden heeft is gelukkig geen nerdvraag.
Moet jij zeggen, alfabal.quote:Op maandag 3 november 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom eens buiten je eigen vakgebied autistje
Ik ben meer van de natuurkunde. Sorry joh.quote:Op maandag 3 november 2014 03:18 schreef Rezania het volgende:
Moet ik maar een andere vraag stellen dan? Wist niet dat ik hier zoveel figuren zaten die niet eens iets van biologie hebben geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |