Dat is toch geen vraag. En Rez wasquote:
Maar wat vind je van die paint met de daarbij behorende vraag?quote:Op maandag 3 november 2014 03:05 schreef houdjemond het volgende:
Het was RingBewoner zijn topic, dus mits normale vraag een geen pool-party-paints vind ik het wel zo eerlijk dat hij mag.
Ik ben en ik heb mijn vraag herhaald. Voel je tevens vrij om mijn paint-vraag te beantwoorden.quote:
3,14 kg.quote:Op maandag 3 november 2014 03:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoeveel weegt een gemiddeld stuirsvogelei?
Wil je het echt weten? Kut.quote:Op maandag 3 november 2014 03:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar wat vind je van die paint met de daarbij behorende vraag?
Dat is een paint, die ik gejat heb, en heb gestuurd naar iemand die een appartement wil huren in de binnenstad van Groningen, en dat alles in het kader van de Fok! marktplaatsklootzakken. Kijken wat de potentiële huurder er van denkt.quote:Op maandag 3 november 2014 03:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Kut.
We zaten WW II, vogeltjes, planeten, films.
Liften we een onzin-topic eens op naar wat serieus..
Je loopt je eigen topic een beetje te verneuken ik zeg het ffquote:Op maandag 3 november 2014 03:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is een paint, die ik gejat heb, en heb gestuurd naar iemand die een appartement wil huren in de binnenstad van Groningen, en dat alles in het kader van de Fok! marktplaatsklootzakken. Kijken wat de potentiële huurder er van denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |