Donder op naar Noord-Korea met je enge linksachtige dwangmaatregelen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ook prima, zolang die organisator maar verplicht wordt om het te melden indien die afwijkt van de voorschriften. Kwestie van je kindjes kunnen 'beschermen', als je bij voorbaat gewaarschuwd bent dan kan je naar een andere intocht gaan.
LOLquote:Op maandag 3 november 2014 20:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Donder op naar Noord-Korea met je enge linksachtige dwangmaatregelen.
Er is niks dwangmatig aan een gentleman's agreement's waarbij organisatoren toch verplicht moeten zijn om afwijkingen van Zwarte Piet te melden? Zwarte Piet is wel het laatste wat je wilt regulerenquote:Op maandag 3 november 2014 20:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
Jij had nog niet in de gaten dat het juist de linkse multiculturele kerk is die achter de Teletubbie Piet zit? Het zou me niet verbazen aangezien jouw leesvaardigheid blijkbaar te wensen laat. Dwang en een "gentleman's agreement" staan namelijk haaks op elkaar.
Zo, gaan we nu weer op een vriendelijke manier verder?
Noord-Korea is multicultureel?quote:Op maandag 3 november 2014 20:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
Jij had nog niet in de gaten dat het juist de linkse multiculturele kerk is die achter de Teletubbie Piet zit? Het zou me niet verbazen aangezien jouw leesvaardigheid blijkbaar te wensen laat. Dwang en een "gentleman's agreement" staan namelijk haaks op elkaar.
Als er geen sprake is van dwang dan is die hele maatregel overbodig. Dan dien je het gewoon te laten zoals het is.quote:Op maandag 3 november 2014 20:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
Tja, dit krijgen we geloof ik niet uitgelegd...quote:Op maandag 3 november 2014 20:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Er is niks dwangmatig aan een gentleman's agreement's waarbij organisatoren toch verplicht moeten zijn om afwijkingen van Zwarte Piet te melden? Zwarte Piet is wel het laatste wat je wilt reguleren.
Nee, communistisch. Helaas gecombineerde met een dictatuur maar het ging natuurlijk om het communistische, dat snap jij toch wel?quote:Op maandag 3 november 2014 20:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Noord-Korea is multicultureel?
Ik ben sociaaleconomisch links, ik ben multicultureel niet links.quote:Op maandag 3 november 2014 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er geen sprake is van dwang dan is die hele maatregel overbodig. Dan dien je het gewoon te laten zoals het is.
Overigens ben jij zelf ook gewoon links, dus dat dedain begrijp ik niet helemaal.
Sociaal-economische linksen zijn juist het ergste.quote:Op maandag 3 november 2014 20:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben sociaaleconomisch links, ik ben multicultureel niet links.
De vraag is in hoeverre dat van de kerk kwam en in welke mate dat was omdat de gehele samenleving in de kerk kwam.quote:Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, de kerk was ook een instituut dat de mensen eronder hield. De rijke mensen mochten vooraan zitten terwijl de arbeiders en paupers genoegen moesten nemen met een plaatsje achterin.
Daar denkt Richard Wilkinson anders over.quote:Op maandag 3 november 2014 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sociaal-economische linksen zijn juist het ergste.
way to miss the point there champ ....quote:Op maandag 3 november 2014 13:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zeg, sp3c... Je gaat toch niet mee met deze onzin. ?
Een beeld scheppen dat er een dwingende moraal is die zwarte mensen privileges geeft.
Favoriet geleuter van whitepridehufters.
Nee, alleen het probleem dat kinderen ineens enge mensen zien die geel, blauw en paars zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 21:05 schreef sp3c het volgende:
laat de individuele piet gewoon zelf over zijn kleurtje bepalen
dan zijn de meesten zwart en is er geen 'probleem' meer
Als het gewoon een vrolijke en aardige Piet is maken die kinderen zich daar natuurlijk geen seconde druk om.quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, alleen het probleem dat kinderen ineens enge mensen zien die geel, blauw en paars zijn.
En het probleem dat ouders aan hun kinderen moeten uitleggen waarom die mensen naast Zwarte Piet lopen. Veel plezier ermee.quote:
We zullen het zien.quote:Op maandag 3 november 2014 21:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het gewoon een vrolijke en aardige Piet is maken die kinderen zich daar natuurlijk geen seconde druk om.
'' dat zijn ook pieten''quote:Op maandag 3 november 2014 21:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En het probleem dat ouders aan hun kinderen moeten uitleggen waarom die mensen naast Zwarte Piet lopen. Veel plezier ermee.
Tuurlijk en eerder ook al bij allerlei intochten en Sinterklaasfeestjes.quote:Op maandag 3 november 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:
Is zwarte piet er nu bij 5 december?
Ja, want het Sinterklaasverhaal is op zichzelf wel lekker geloofwaardig.quote:Op maandag 3 november 2014 21:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En het probleem dat ouders aan hun kinderen moeten uitleggen waarom die mensen naast Zwarte Piet lopen. Veel plezier ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |