In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Uh, oke.quote:Op zondag 2 november 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij vond de rode kaart voor Lima ook terecht dus jou neem ik niet serieus.
Vreemd dat je dat hiervoor nog deed.quote:Op zondag 2 november 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij vond de rode kaart voor Lima ook terecht dus jou neem ik niet serieus.
Rijkaard kan er geen klote vanquote:Op zondag 2 november 2014 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Henk ten Cate was destijds bij Barcelona verantwoordelijk voor de trainingen en dus voor het veldspel. Tot op de dag van vandaag is hij verantwoordelijk voor alle successen. Bron: Henk ten Cate.
Gelukkig ben jij wel fan van die MrStylo. Paardenlul eerste klas.quote:Op zondag 2 november 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werkelijk geen een van jouw posts werkt echt op de lachspieren.
Dit kan ik alleen maar bevestigen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rijkaard kan er geen klote van
Willem V. haalt het slechtste in mij naar boven.quote:Op zondag 2 november 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Om over het tweederangse en discriminerende ervan nog maar te zwijgen.
Geen wonder dat alle topics de laatste tijd dood zijn. Terreurbende.quote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
GGMM is het hier duidelijk niet mee eens
Spitsenkoppel Allback-Berglundquote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef regiliopeace het volgende:
Henk wist je het maar zo goed tegen FC Kopenhagen
#WillemOutquote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Willem V. haalt het slechtste in mij naar boven.
Nou, ik vond het toch wel aardig grensoverschrijdend hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen wonder dat alle topics de laatste tijd dood zijn. Terreurbende.
ooitquote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie je wel als ik ooit eens in Dordrecht ben.
Jij bent ook niks gewend.quote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou, ik vond het toch wel aardig grensoverschrijdend hoor.
madquote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV won met 1-0 van ADO, dat is wel kampioenswaardig.
Zou wel genot zijnquote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks gaat Littlerabbit nog gelijk krijgen dat Dordt max. 8 punten haalt.
Ok sorry Davyquote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was bij een andere post. Helaas
Ik heb ze ooit eens horen zeggen dat ze totaal niet populistisch zijn, daar kan ik mij wel in vinden.quote:
Leverde mij -5 opquote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag de rode kaart van Toeroetsj analyseren.
inb4 davy die mad typtquote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
PSV gaat gewoon weer choken in de tweede seizoenshelft.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leverde mij -5 op![]()
Neem aan dat ze hem seponeren.
Kijk die hoopquote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
Terecht, want gestrekt been.quote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag de rode kaart van Toeroetsj analyseren.
Kijk die vraagquote:Op zondag 2 november 2014 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij met ´kijk die´ aan het begin van je posts?
Arno ook.quote:Op zondag 2 november 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Jean-Paul Boëtius heeft nog steeds slotjes.
Ik ga als een echte bad ass de hekken in om te provoceren om me daarna te verschuilen achter de politie.quote:Op zondag 2 november 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker die boertjes uit het oosten wegjagen
In Oss wonen nogal wat Marokkanen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ga lekker met rotjes gooien en wie niet springt is een jood roepenquote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga als een echte bad ass de hekken in om te provoceren om me daarna te verschuilen achter de politie.
Volgende week rellen tegen het PSV-uitvak of niet danquote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga als een echte bad ass de hekken in om te provoceren om me daarna te verschuilen achter de politie.
Nu kan hij weer fijn kaas eten op de Alkmaarse kaasmarkt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gelukkig, ik gun hem een goed gebit.
Praten is moeilijk hé?quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Woont Dj_Day-V is Oss?![]()
![]()
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSSquote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Is dit racistisch bedoelt op een of andere manier?quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan hij weer fijn kaas eten op de Alkmaarse kaasmarkt.
Hij betrekt graag anderen in zijn meningen omdat hij zelf nogal onzeker is en neit in staat is z'n meningen te beargumenteren. Op deze wijze hoopt hij dat er iemand anders inhaakt die deze rol van hem overneemt zodat hij aan de zijlijn kan blijven staan en degene die deze rol op zich neemt kan toejuichen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En als je uit Oss komt ben je voor PSV!quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij betrekt graag anderen in zijn meningen omdat hij zelf nogal onzeker is en neit in staat is z'n meningen te beargumenteren. Op deze wijze hoopt hij dat er iemand anders inhaakt die deze rol van hem overneemt zodat hij aan de zijlijn kan blijven staan en degene die deze rol op zich neemt kan toejuichen.
Je leest stilletjes mee he?quote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als je uit Oss komt ben je voor PSV!
Wow dit zou eigenlijk best kunnen kloppen. Goede analyse. Ronald de Boer waardig.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij betrekt graag anderen in zijn meningen omdat hij zelf nogal onzeker is en neit in staat is z'n meningen te beargumenteren. Op deze wijze hoopt hij dat er iemand anders inhaakt die deze rol van hem overneemt zodat hij aan de zijlijn kan blijven staan en degene die deze rol op zich neemt kan toejuichen.
Gooi er ook even wat op Smit als je wil. Zo dat paardengebit in kassaquote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
=
[..]
Ik ga lekker met rotjes gooien en wie niet springt is een jood roepen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAA NEDERLANDS ELFTAL
Pizzakoppo en ik keken uit naar dit gesprek.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
De grootste faalshow sinds de stroom uitviel
Vorige week was ook kut.quote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
De grootste faalshow sinds de stroom uitviel
Met PSV heb ik echt niksquote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week rellen tegen het PSV-uitvak of niet dan
Hequote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wow dit zou eigenlijk best kunnen kloppen. Goede analyse. Ronald de Boer waardig.
Vrij logisch, sympathieke club.quote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met PSV heb ik echt niksZelfs als we winnen boeit me dat nooit zoveel in tegen stelling tot Feyenoord, Ajax en Twente.
Verkopen ze wel bier in Zuid Koreaquote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
Kroeg opzoeken voor een.... bak koffie.
inb4 davy die mad postquote:Op zondag 2 november 2014 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV is ook een beetje een club waar je geen mening over kunt vormen.
Hier zit wellicht commercieel succes in.quote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willem Vissers sust mij in slaap.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kritiek is prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Nederland is dus als pakweg Helmond of MVVquote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker boeiend dit zeg. Zelfs met Fortuna Sittard win je van Letland
nou nou nouquote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
WILLEM KRIJG EEN POLIEP OP JE STEMBANDEN VUILE BLOEDHOND
lekker hoorquote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom altijd die overacting Hansiequote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben al de grootste Willem-Vissers-haterquote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Is goed. Dan zal ik haten op de algemene kliek met o.a Sjek, Valentine, Willem Vissers.quote:Op zondag 2 november 2014 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben al de grootste Willem-Vissers-hater
Misschien moet je dit even twitteren naar @willemvissersquote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maalderink?quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben het eens met deze post.quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is al de derde week op rij dat er wordt gefilosofeerd over een plan van aanpak dat er nog niet is.
Ga het godverdomme eens over de afgelopen voetbalweek hebben.
Dat moet wel genot zijn geweest.quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die zat gister bij sport1. Samen met Anouk Hoogendijk
Klopt. Bert was in vorm.quote:Op zondag 2 november 2014 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat moet wel genot zijn geweest.
quote:Op zondag 2 november 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat duurt deze aflevering lang zeg.
Kappen nu.
Wat een saaie wedstrijd.quote:Op zondag 2 november 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid tegen Liverpool
10-0.
Eens, 't is weer niet bepaald een topshow.quote:Op zondag 2 november 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kappen nu.
Duurt lang tot het eerste reclameblok.quote:Op zondag 2 november 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kappen nu.
Hilarische man.quote:Op zondag 2 november 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Maarten van Rossem bij Jinek.
Dat wordt een mooie monoloog met Maarten.quote:Op zondag 2 november 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Maarten van Rossem bij Jinek.
Thx! Ik zou om 23:30 pas hebben gekeken!quote:
twitter:Sjors_09 twitterde op zondag 02-11-2014 om 19:53:04@jackvangelder Zonnebank gepakt Jacky? reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 02-11-2014 om 21:10:05@Sjors_09 Heerlijke week vakantie. Zou je ook een keer moeten doen 😎 reageer retweet
Vrees het ook ja.quote:Op zondag 9 november 2014 13:24 schreef Evertjan het volgende:
vanavond weer 30 min gelul over Hiddink
Inderdaad, dat de interlandstop zo lang mogelijk mag duren!quote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben echt blij dat we het eindelijk weer eens over Oranje gaan hebben. Veel te lang geleden.
Zeg t maar jongensquote:Op zondag 9 november 2014 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
En mannen en vrouwen , moet Guus oprotten ?
Neh.quote:Op zondag 9 november 2014 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
En mannen en vrouwen , moet Guus oprotten ?
JIj hebt echt een kut UIquote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hey dat was de reclame van mijn UI
En dan zeggen tegen elkaar, negeer m maar gewoon.quote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef Evertjan het volgende:
iedereen kijkt naar Jan als die demente opa die langs komt op je verjaardag
goed plaatjequote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, dat duurde lang
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |