Volgende week rellen tegen het PSV-uitvak of niet danquote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga als een echte bad ass de hekken in om te provoceren om me daarna te verschuilen achter de politie.
Nu kan hij weer fijn kaas eten op de Alkmaarse kaasmarkt.quote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gelukkig, ik gun hem een goed gebit.
Praten is moeilijk hé?quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Woont Dj_Day-V is Oss?![]()
![]()
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP OSSquote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Is dit racistisch bedoelt op een of andere manier?quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan hij weer fijn kaas eten op de Alkmaarse kaasmarkt.
Hij betrekt graag anderen in zijn meningen omdat hij zelf nogal onzeker is en neit in staat is z'n meningen te beargumenteren. Op deze wijze hoopt hij dat er iemand anders inhaakt die deze rol van hem overneemt zodat hij aan de zijlijn kan blijven staan en degene die deze rol op zich neemt kan toejuichen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij met ´kijk die´ aan het begin van je posts?
En als je uit Oss komt ben je voor PSV!quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij betrekt graag anderen in zijn meningen omdat hij zelf nogal onzeker is en neit in staat is z'n meningen te beargumenteren. Op deze wijze hoopt hij dat er iemand anders inhaakt die deze rol van hem overneemt zodat hij aan de zijlijn kan blijven staan en degene die deze rol op zich neemt kan toejuichen.
Je leest stilletjes mee he?quote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als je uit Oss komt ben je voor PSV!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |