Wow dit zou eigenlijk best kunnen kloppen. Goede analyse. Ronald de Boer waardig.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij betrekt graag anderen in zijn meningen omdat hij zelf nogal onzeker is en neit in staat is z'n meningen te beargumenteren. Op deze wijze hoopt hij dat er iemand anders inhaakt die deze rol van hem overneemt zodat hij aan de zijlijn kan blijven staan en degene die deze rol op zich neemt kan toejuichen.
Gooi er ook even wat op Smit als je wil. Zo dat paardengebit in kassaquote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
=
[..]
Ik ga lekker met rotjes gooien en wie niet springt is een jood roepen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAA NEDERLANDS ELFTAL
Pizzakoppo en ik keken uit naar dit gesprek.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
De grootste faalshow sinds de stroom uitviel
Vorige week was ook kut.quote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef GlennQuagmire het volgende:
De grootste faalshow sinds de stroom uitviel
Met PSV heb ik echt niksquote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week rellen tegen het PSV-uitvak of niet dan
Hequote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wow dit zou eigenlijk best kunnen kloppen. Goede analyse. Ronald de Boer waardig.
Vrij logisch, sympathieke club.quote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met PSV heb ik echt niksZelfs als we winnen boeit me dat nooit zoveel in tegen stelling tot Feyenoord, Ajax en Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |