Ik zag alleen de investigationquote:
Een spin.quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
wtf zat er op de onboard camera van Maldonado?
Ziet eruit als een barst in de lens wegens steenslag....quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Barstje?quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Movember volgens mijquote:
Nee, maar Rosberg rijdt gewoon net niet goed genoeg.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
Vind het eigenlijk best wel kut dat Hamilton weer kampioen wordt, ik gun het hem niet echt.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef JohnB52 het volgende:
Hamilton moet echt n andere kapper zoeken.
Debris denk ik dan.quote:
Klopt, uiteindelijk is het wel verdiend. Helaasquote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar Rosberg rijdt gewoon net niet goed genoeg.
Lauda klonk ook alsof het team zijn keus al gemaakt heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Rosberg denkt dat ie genaaid door 'm te pushen
en daarom maar bashen met een goed geplaatste inhaal actie.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
Vind het eigenlijk best wel kut dat Hamilton weer kampioen wordt, ik gun het hem niet echt.
Hij doet movember op de verkeerde plaatsquote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef JohnB52 het volgende:
Hamilton moet echt n andere kapper zoeken.
Geworden? Dat is hij al een hele lange tijd...quote:Op zondag 2 november 2014 22:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Aaah, Lauda is ook openlijk Hamilton fapper geworden.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
INderdaad dank Nattekat.quote:
Akkefietje in Francorchamps wordt 'm blijkbaar/schijnbaar nogal nagedragenquote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lauda klonk ook alsof het team zijn keus al gemaakt heeft.
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Geworden? Dat is hij al een hele lange tijd...
Jammer dit, ik mag Hamilton niet.Misschien had ik ''openlijk'' moeten highlighten. Eerst gunde die Rosberg ook complimenten, nu zei die gewoon letterlijk dat het Rosberg zijn eigen fout was en dat ie zijn banden aan gort had gereden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Toen hij zich eens niet van de baan liet drukken. Topactie. Achterlijk dat hij daarvoor wordt aangepkat ipv degene die het doetquote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Akkefietje in Francorchamps wordt 'm blijkbaar/schijnbaar nogal nagedragen
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:55 schreef Nober het volgende:
Champagne spuiten terwijl je collega dood ligt te gaan.
Mario Andretti, Amerikaans racing god.quote:
quote:
Staat onderin links in het beeldquote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef Karstman het volgende:
[..]
INderdaad dank Nattekat.
Weet niet of ik die boordradio een toevoeging vindt, je kan niet zien van wie het is en daardoor mis je volgens mij wel het een en ander.
Andere linkerkant.quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Staat onderin links in het beeld
Hmm niet op mijn tablet...quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Staat onderin links in het beeld
Daarvoor moet je bij de FIA zijn. Hamilton hield zich toen en ook nu aan de regels.quote:Op zondag 2 november 2014 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen hij zich eens niet van de baan liet drukken. Topactie. Achterlijk dat hij daarvoor wordt aangepkat ipv degene die het doet
Volgens mij niet. zal volgende week nog een keer goed kijken.quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je de onderste bar wel? Kan zijn dat er iets wegvalt bij jou.
Toen vlogen ze er ook al hard in tegen Rosberg, had ook anders gekund als ze hadden gewild.quote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Akkefietje in Francorchamps wordt 'm blijkbaar/schijnbaar nogal nagedragen
Ferrari had voor de hardere band moeten gaan bij de laatste stop. Kimi was in de voorlaatste stint helemaal nergens en Alonso viel in de laatste ronde ook sterk terugquote:Op zondag 2 november 2014 23:01 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, was nog super close tussen Alonso en Vettel zeg!
Strafseconden mmdat ie niet gecrashed isquote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef 4-elements het volgende:
Is nou al duidelijk waarom Maldonado in de uitslag op P10 staat? Hij lag op de finishstreep toch duidelijk voor Vergne?
Nou dat dus. Probleem is ook nog eens dat Sport1 vervolgens de persco zoals ie altijd al was en nog altijd gewoon na het podium is vaak niet eens meer uitzenden.quote:Op zondag 2 november 2014 23:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Pff, tijd dat ze dit soort beschamende interviews afschaffen en het aan echte journalisten overlaten.
DC of Brundle mag ook nog wel
5 seconde straf.quote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef 4-elements het volgende:
Is nou al duidelijk waarom Maldonado in de uitslag op P10 staat? Hij lag op de finishstreep toch duidelijk voor Vergne?
Voor de rest vermakelijke race. Een van de nieuwe circuits die ik wil leuk vind. Mooi bochtencombinaties en hoogteverschillen.
te snel rijden in de pits toch? Dat leverde vijf seconden straf opquote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef 4-elements het volgende:
Voor de rest vermakelijke race. Een van de nieuwe circuits die ik wil leuk vind. Mooi bochtencombinaties en hoogteverschillen.
Stop en go van 5 seconden slaat nergens op als je die mag combineren met een pitstop en als geen pitstop meer dan 5 seconden optellen bij je eindtijd. Dat is echt een compleet debiele straf zoals ie nu uitgevoerd wordt.quote:
Zo is deze straf niet bedoeld. Deze is juist bedoeld om minder straf te zijn dan een drive-through (of 20 seconde tijdstraf), omdat het voor een minder vergrijp is. Dus slechts een straf van 5 seconde. Niet van 30 vanwege een stop & go, die er ook al is en zwaarder is dan een drive-through.quote:Op zondag 2 november 2014 23:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stop en go van 5 seconden slaat nergens op als je die mag combineren met een pitstop en als geen pitstop meer dan 5 seconden optellen bij je eindtijd. Dat is echt een compleet debiele straf zoals ie nu uitgevoerd wordt.
Schaf die dan af, want dit gaat nergens over. Een 5 (of 10s) stop en go moet gewoon precies dat zijn. Binnen 3 ronden de pit in en je tijd stilstaan en weer door.
Dat kost je doorgaans al tegen de 30 seconden, maar als je niet meer binnen hoeft maar 5 en als je wel binnen moet ook 5 extra.
Compleet achterlijk
Ja, en eerder al voor te snel rijden achter de safety car.quote:Op zondag 2 november 2014 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
te snel rijden in de pits toch? Dat leverde vijf seconden straf op
neuh, een stop-and-go zoals vroeger was een veel te zware straf voor de vergrijpen die er plaatsvonden. Nu zou vaker ipv een vijf seconden straf een drivethrough uitgedeeld mogen wordenquote:Op zondag 2 november 2014 23:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stop en go van 5 seconden slaat nergens op als je die mag combineren met een pitstop en als geen pitstop meer dan 5 seconden optellen bij je eindtijd. Dat is echt een compleet debiele straf zoals ie nu uitgevoerd wordt.
Schaf die dan af, want dit gaat nergens over. Een 5 (of 10s) stop en go moet gewoon precies dat zijn. Binnen 3 ronden de pit in en je tijd stilstaan en weer door.
Dat kost je doorgaans al tegen de 30 seconden, maar als je niet meer binnen hoeft maar 5 en als je wel binnen moet ook 5 extra.
Compleet achterlijk
Zeker. Ik zeg ook niet dat de straf verkeerd is. Of misschien zei ik dat wel, ik weet het niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 23:32 schreef sasquatsch het volgende:
Ik vind het juist wel goed dat er een kleinere straf is dan een drive-through, omdat die in sommige gevallen gewoon te zwaar is.
quote:Car x did not stay above the minimum time set by the FIA ECU when following the
safety car.
Vanwege de touche van JEVquote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Sutil en Perez zitten nu bij de stewards, straks Grosjean en Vergne blijkbaar ook
Je klinkt als de Rijdende Rechterquote:Op zondag 2 november 2014 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker. Ik zeg ook niet dat de straf verkeerd is. Of misschien zei ik dat wel, ik weet het niet meer.
Ik bedoel dat de benaming gewoon ronduit nergens op slaat, want het is geen 5 seconden stop en go; het is gewoon een 5s tijdstraf en dat is heel wat anders dan een stop en go.
Dat is mijn punt eigenlijk.
Lewis heeft nu 316 puntenquote:Op zondag 2 november 2014 23:47 schreef JohnB52 het volgende:
Heb ik t nou goed?
Als Rosberg 2x wint en Hamilton 2 x tweede, dan in Hamilton alsnog kampioen, toch?
Had niet meegekregen dat het onderzocht werd... leek niks aan de hand.quote:
Alonso viel terug doordat hij niets meer zag door vibraties, of dat door de banden kwam is niet bekend, Kimi had een lekke band doordat Kvyat hem licht toucheerdequote:Op zondag 2 november 2014 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari had voor de hardere band moeten gaan bij de laatste stop. Kimi was in de voorlaatste stint helemaal nergens en Alonso viel in de laatste ronde ook sterk terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |