Neuh, hij zat er niet voor en reed er gewoon tegen aan. Dit kan toch niet legaal zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op de apex wel. Dus mag het gewoon.
Lotus en twittertwitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 02-11-2014 om 22:36:57.@JeanEricVergne has clearly been practicing on the xBox with damage switched off? #BumperCars @charlie_whiting reageer retweet
Haha wauwquote:Op zondag 2 november 2014 22:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Lotus en twittertwitter:Lotus_F1Team twitterde op zondag 02-11-2014 om 22:36:57.@JeanEricVergne has clearly been practicing on the xBox with damage switched off? #BumperCars @charlie_whiting reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Ja dat kunnen ze wel daar.quote:Op zondag 2 november 2014 22:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Volgens de regels wel schijnbaar. Gewoon de bocht induiken en die ander moet maar aan de kant.quote:Op zondag 2 november 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, hij zat er niet voor en reed er gewoon tegen aan. Dit kan toch niet legaal zijn.
ik ben niet anders gewend van Lewis.quote:Op zondag 2 november 2014 22:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton deed exact hetzelfde. Vergne ook al eerder in de race.
Het is gewoon de auto de bocht in gooien en hopen dat die andere maar aan de kant gaat.
Apex is in de bocht, Het gaat om voor de bocht.quote:Op zondag 2 november 2014 22:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op de apex wel. Dus mag het gewoon.
Zat er ook al voor.quote:Op zondag 2 november 2014 22:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Apex is in de bocht, Het gaat om voor de bocht.
Doet ie bij jou ook altijd?quote:Op zondag 2 november 2014 22:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik ben niet anders gewend van Lewis.
Mad?quote:
Prima van Vettel, maar Ricciardo ligt gewoon 3e.quote:Op zondag 2 november 2014 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
Als Ricciardo al die mensen inhaalde had je ze hier moeten horen.
Volgens mij is Riccardio 12 plekken voor 'm gestart?quote:Op zondag 2 november 2014 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij goed was zat hij wel voor Alonso net als Ricciardo.
In Abu Dhabi 2012 werd hij nog 3de vanuit de pits.quote:Op zondag 2 november 2014 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij is Riccardio 12 plekken voor 'm gestart?
Dat was Guit toch?quote:Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef JohnB52 het volgende:
Niet meegelezen, maar had Maldonado nou nog een 5s straf?
nee, JEVquote:Op zondag 2 november 2014 22:46 schreef JohnB52 het volgende:
Niet meegelezen, maar had Maldonado nou nog een 5s straf?
Ik zag alleen de investigationquote:
Een spin.quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
wtf zat er op de onboard camera van Maldonado?
Ziet eruit als een barst in de lens wegens steenslag....quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Barstje?quote:Op zondag 2 november 2014 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Movember volgens mijquote:
Nee, maar Rosberg rijdt gewoon net niet goed genoeg.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
Vind het eigenlijk best wel kut dat Hamilton weer kampioen wordt, ik gun het hem niet echt.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef JohnB52 het volgende:
Hamilton moet echt n andere kapper zoeken.
Debris denk ik dan.quote:
Klopt, uiteindelijk is het wel verdiend. Helaasquote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, maar Rosberg rijdt gewoon net niet goed genoeg.
Lauda klonk ook alsof het team zijn keus al gemaakt heeft.quote:Op zondag 2 november 2014 22:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Rosberg denkt dat ie genaaid door 'm te pushen
en daarom maar bashen met een goed geplaatste inhaal actie.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
Vind het eigenlijk best wel kut dat Hamilton weer kampioen wordt, ik gun het hem niet echt.
Hij doet movember op de verkeerde plaatsquote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef JohnB52 het volgende:
Hamilton moet echt n andere kapper zoeken.
Geworden? Dat is hij al een hele lange tijd...quote:Op zondag 2 november 2014 22:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Aaah, Lauda is ook openlijk Hamilton fapper geworden.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
INderdaad dank Nattekat.quote:
Akkefietje in Francorchamps wordt 'm blijkbaar/schijnbaar nogal nagedragenquote:Op zondag 2 november 2014 22:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lauda klonk ook alsof het team zijn keus al gemaakt heeft.
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 22:53 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Geworden? Dat is hij al een hele lange tijd...
Jammer dit, ik mag Hamilton niet.Misschien had ik ''openlijk'' moeten highlighten. Eerst gunde die Rosberg ook complimenten, nu zei die gewoon letterlijk dat het Rosberg zijn eigen fout was en dat ie zijn banden aan gort had gereden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Toen hij zich eens niet van de baan liet drukken. Topactie. Achterlijk dat hij daarvoor wordt aangepkat ipv degene die het doetquote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Akkefietje in Francorchamps wordt 'm blijkbaar/schijnbaar nogal nagedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |