abonnement Unibet Coolblue
pi_146225185


Hallo, en welkom in het grote β-studenten topic van FOK! *G*

Hier kan je praten over die ene proef die fout ging, die ene berekening die toch niet helemaal blijkt te kloppen, die gave ontdekking die net ergens is gedaan, of gewoon over andere β-topics. :)

Voor hulp bij wiskunde en overige bèta-problemen kan je in de volgende topics terecht:
- SES / [Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic
- SES / [Bèta overig] Huiswerk- en vragentopic
Maar je mag je vraag natuurlijk ook hier stellen, waarschijnlijk zijn er wel mensen hier die je kunnen en willen helpen. :Y

Oh ja, wat verstaan we nou eigenlijk onder bèta hier?
quote:
Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Dat dus. :P

Wie doet wat waar en hoelang?

TU Delft:
- Rezania (Life Science & Technology, 2de jaars)
- MrStalin (Lucht- & Ruimtevaarttechniek, 3de jaars)
- Mitsu (Industrieel Ontwerpen, 2de jaars)

Universiteit Leiden:
- Rezania (Life Science & Technology, 2de jaars)
- Anoonumos (Wiskunde, 4de jaars)
- Nattekat (Informatica, 1e jaars)

Universiteit Utrecht:
- Lokasenna (Aardwetenschappen, 3de jaars)
- Aardappeltaart (Wiskunde, 1e jaars)

Rijksuniversiteit Groningen:
- Novermars (Econometrics & Operations Research, 2de jaars, Theoretische Natuurkunde, 1e jaars)
- Lilliesleaf (Scheikundige Technologie, Technische Bedrijfskunde, 3de jaars)

TU Eindhoven:
- Amoeba (Technische Wiskunde, 2de jaars)
- Dale. (System Control, 7de jaars)

Radboud Universiteit
- Ufopiloot12 (Kunstmatige Intelligentie, 1e jaars)
- Tele6 (Scheikunde & Biologie, 1e jaars)

Wageningen University
- Silk (Dierwetenschappen & Biologie)

Haagse Hogeschool
- Kutmanager (Werktuigbouwkunde, zoveelstejaars)

Avans
- tailfox (Technische Informatica, 1e jaars)

Degene die het topic opent mag een nieuw plaatje in de OP zetten. :)

ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146225214
Sorry, geen inspiratie voor een titel. Als iemand een ander plaatje wil dan zet ik die er in, als wij het leuk genoeg vinden. :)
Hoewel ik niets met drugs heb vind ik het huidige plaatje wel aardig. Het is een intrigerende gedachte dat er jaarlijks 20 miljard USD wordt weggegooid voor iets wat 0 effect heeft, het toont tevens aan hoeveel mensen niet in staat zijn logisch te denken, iets waar wij bèta's ons over verwonderen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bram_van_Loon op 02-11-2014 19:59:32 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146225445
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja true, maar zover ik weet is het wel verstandig om vitamine D te slikken omdat zeer veel mensen daar een tekort aan hebben. Simpelweg omdat vitamine D slechts in kleine hoeveelheden voorkomt in dierlijke producten.

Of is dit onzin? :P
Ja, tenzij je weet dat je een ziekte hebt die er voor zorgt dat je een tekort hebt. Gewoon gezond eten en voldoende buiten komen als de zon 'schijnt'. :)
En ja, dan kan je nog door een of andere ziekte een tekort hebben maar je gaat toch niet je geld verspillen door het de ganse tijd te slikken als je geen tekort hebt?
Je ziet bij veel mensen die heel de dag binnen zitten (opleiding of werk) dat ze dan ook nog binnen zitten tijdens de pauzes. Beter even een uur naar buiten gaan als de zon schijnt. Het is ook beter om even te staan en te wandelen als je de rest van de dag op je gat zit. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146225586
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, tenzij je weet dat je een ziekte hebt die er voor zorgt dat je een tekort hebt. Gewoon gezond eten en voldoende buiten komen als de zon 'schijnt'. :)
En ja, dan kan je nog door een of andere ziekte een tekort hebben maar je gaat toch niet je geld verspillen door het de ganse tijd te slikken als je geen tekort hebt?
Ja, maar het punt is juist dat ook "gezonde" mensen een tekort hebben aan vitamine D.

Zeker in de winter als de zon niet "schijnt" moet je eigenlijk wel vitamine D pillen slikken om aan de gewenste hoeveelheid te komen. Dit komt omdat je vitamine D ook uit dierlijke producten kan halen, maar daar zit vaak maar een hele kleine hoeveelheid in. Tenzij je veel vis eet.

Let op: dit heb ik ook gewoon ergens gelezen, als dit pure onzin is dan moet je dat zeggen. ;)
pi_146225679
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Sorry, geen inspiratie voor een titel. Als iemand een ander plaatje wil dan zet ik die er in, als wij het leuk genoeg vinden. :)
Hoewel ik niets met drugs heb vind ik het huidige plaatje wel aardig. Het is een intrigerende gedachte dat er jaarlijks 20 miljard USD wordt weggegooid aan iets wat 0 effect heeft, het toont tevens aan hoeveel mensen niet in staat zijn logisch te denken, iets waar wij bèta's ons over verwonderen.
Is dat geen cumulatief bedrag?
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_146225776
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar het punt is juist dat ook "gezonde" mensen een tekort hebben aan vitamine D.
Niet als je gezond eet en voldoende buitenkomt. Het probleem is dat veel mensen niet gezond eten (slechts een kleine minderheid eet gezond) en te weinig buiten komen. Je kan dan dom pilletjes gaan slikken maar dan los je slechts een van de 'symptomen' van het ongezond eten en het te weinig buiten komen op. Beter kan je gewoon de oorzaken zelf aanpakken. Get it?

quote:
Zeker in de winter als de zon niet "schijnt" moet je eigenlijk wel vitamine D pillen slikken om aan de gewenste hoeveelheid te komen.
Het hangt sterk van de persoon af maar ook hier geldt dat als je voldoende buitenkomt wanneer de zon wel schijnt dat dat veel verschil maakt. In de winter neem ik elk moment dat de zon schijnt en dat ik naar buiten kan om dit ook te doen en ik zoek de plaatsen op waar de zon vol schijnt. Als je dan toch een tekort hebt kan je ook zo'n lampwekker gebruiken: hetzelfde effect maar minder duur en waarschijnlijk gezonder. Ik overweeg zelf al een tijdje om het eens aan te schaffen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 2 november 2014 @ 19:53:38 #7
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146225802
quote:
5s.gif Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Is dat geen cumulatief bedrag?
Nee, dat is die 1.5 biljoen natuurlijk.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146225837
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar het punt is juist dat ook "gezonde" mensen een tekort hebben aan vitamine D.

Zeker in de winter als de zon niet "schijnt" moet je eigenlijk wel vitamine D pillen slikken om aan de gewenste hoeveelheid te komen. Dit komt omdat je vitamine D ook uit dierlijke producten kan halen, maar daar zit vaak maar een hele kleine hoeveelheid in. Tenzij je veel vis eet.

Let op: dit heb ik ook gewoon ergens gelezen, als dit pure onzin is dan moet je dat zeggen. ;)
Bij dit soort zaken helpt het vaak om teleologisch te redeneren. Ons lichaam is aangepast aan hoe wij gedurende vele duizenden jaren hebben geleefd. Wat is dus het probleem? Dat wij in enkele tientallen jaren onze levensstijl zo drastisch hebben verander. De oplossing ligt dus ook best wel sterk voor de hand.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146225879
quote:
14s.gif Op zondag 2 november 2014 19:53 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nee, dat is die 1.5 biljoen natuurlijk.
Verdomme ja. :') Merk al wel weer dat ik een poos aan het blokken ben. Ik word echt mega incapabel als ik hele dagen voor een tentamen aan het studeren ben, heel naar.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  zondag 2 november 2014 @ 19:56:25 #10
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146225927
quote:
9s.gif Op zondag 2 november 2014 19:55 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Verdomme ja. :') Merk al wel weer dat ik een poos aan het blokken ben. Ik word echt mega incapabel als ik hele dagen voor een tentamen aan het studeren ben, heel naar.
Herkenbaar!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146225931


[ Bericht 100% gewijzigd door Bram_van_Loon op 02-11-2014 19:56:56 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146225991
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 19:56 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Herkenbaar!
Als ik na zo'n dag bijvoorbeeld boodschappen ga doen moet ik echt alle zeilen bijzetten om met een fatsoenlijk plan te komen. Communiceren of sociaal doen gaat ook echt bizar moeilijk. Heb al weer zin om na de tentamens in de kroeg te staan om m'n sociale niveau weer een beetje op peil te krijgen. :D
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_146226205
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bij dit soort zaken helpt het vaak om teleologisch te redeneren. Ons lichaam is aangepast aan hoe wij gedurende vele duizenden jaren hebben geleefd. Wat is dus het probleem? Dat wij in enkele tientallen jaren onze levensstijl zo drastisch hebben verander. De oplossing ligt dus ook best wel sterk voor de hand.
Maar het feit dat "ons" lichaam zich aanpast, wil dat nog niet zeggen dat het gezond is toch?
pi_146226308
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar het feit dat "ons" lichaam zich aanpast, wil dat nog niet zeggen dat het gezond is toch?
Stel dat we nog vele duizenden jaren op dezelfde manier zouden blijven leven dan zou ons lichaam waarschijnlijk een sterkere reactie krijgen op UV-stralen wat betreft de synthese van vitamines. Voor nu geldt dat als we voldoende buiten komen dat het probleem is opgelost maar de Nederlander blijft liever binnen tijdens zijn pauzes aangezien hij het buiten te koud vindt, liever wil blijven zitten en dat soort zaken. Ieder zijn keuze. Ik probeer in de winter minimaal 1-2 uur in daglicht buiten te zijn. Ik voel het verschil met wanneer ik dat niet doe (winterdepressie). Ik zou dus bij een gewone werkdag buiten zijn tijdens de middagpauze, ik kies er liever voor om een stuk te fietsen of te wandelen en dat op mijn gemak te doen in plaats van met de auto te rijden. Kwestie van keuzes die je maakt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146226402
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Stel dat we nog vele duizenden jaren op dezelfde manier zouden blijven leven dan zou ons lichaam waarschijnlijk een sterkere reactie krijgen op UV-stralen wat betreft de synthese van vitamines. Voor nu geldt dat als we voldoende buiten komen dat het probleem is opgelost maar de Nederlander blijft liever binnen tijdens zijn pauzes aangezien hij het buiten te koud vindt, liever wil blijven zitten en dat soort zaken. Ieder zijn keuze. Ik probeer in de winter minimaal 1-2 uur in daglicht buiten te zijn. Ik voel het verschil met wanneer ik dat niet doe (winterdepressie).
Even een ontzettend achterlijke vraag hoor (voel gewoon dat die dom is :P), maar krijg je ook vitamine D binnen als de zon niet merkbaar schijnt?

Is het nu zo dat hoe warmer het is hoe meer vitamine D je binnenkrijgt?
  zondag 2 november 2014 @ 20:08:44 #16
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146226451
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Stel dat we nog vele duizenden jaren op dezelfde manier zouden blijven leven dan zou ons lichaam waarschijnlijk een sterkere reactie krijgen op UV-stralen wat betreft de synthese van vitamines. Voor nu geldt dat als we voldoende buiten komen dat het probleem is opgelost maar de Nederlander blijft liever binnen tijdens zijn pauzes aangezien hij het buiten te koud vindt, liever wil blijven zitten en dat soort zaken. Ieder zijn keuze. Ik probeer in de winter minimaal 1-2 uur in daglicht buiten te zijn. Ik voel het verschil met wanneer ik dat niet doe (winterdepressie). Ik zou dus bij een gewone werkdag buiten zijn tijdens de middagpauze, ik kies er liever voor om een stuk te fietsen of te wandelen en dat op mijn gemak te doen in plaats van met de auto te rijden. Kwestie van keuzes die je maakt.
Neuh. We kunnen prima overleven met de hoeveelheid vitamine D die we nu binnenkrijgen, dus er zit totaal geen evolutionaire druk op :)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146226460
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, tenzij je weet dat je een ziekte hebt die er voor zorgt dat je een tekort hebt. Gewoon gezond eten en voldoende buiten komen als de zon 'schijnt'. :)
En ja, dan kan je nog door een of andere ziekte een tekort hebben maar je gaat toch niet je geld verspillen door het de ganse tijd te slikken als je geen tekort hebt?
Je ziet bij veel mensen die heel de dag binnen zitten (opleiding of werk) dat ze dan ook nog binnen zitten tijdens de pauzes. Beter even een uur naar buiten gaan als de zon schijnt. Het is ook beter om even te staan en te wandelen als je de rest van de dag op je gat zit. ;)
Zonnekracht is in Nederland niet het hele jaar sterk genoeg
Worry is a misuse of imagination
  zondag 2 november 2014 @ 20:10:04 #18
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146226516
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Even een ontzettend achterlijke vraag hoor (voel gewoon dat die dom is :P), maar krijg je ook vitamine D binnen als de zon niet merkbaar schijnt?

Is het nu zo dat hoe warmer het is hoe meer vitamine D je binnenkrijgt?
Sure. Net zoals dat je prima kan verbranden in de schaduw :) Minder snel, want geen direct zonlicht, maar nog steeds wel.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146226571
quote:
3s.gif Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Neuh. We kunnen prima overleven met de hoeveelheid vitamine D die we nu binnenkrijgen, dus er zit totaal geen evolutionaire druk op :)
Je zou dat denken maar kijk eens naar hoeveel zaken goed zijn aangepast terwijl jij en ik niet direct kunnen bedenken hoe dat specifieke deel helpt bij een grotere kans om te overleven, te paren (ook niet onbelangrijk bij het doorgeven van de genen ;)) en gezonde kindjes te krijgen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146226639
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Zonnekracht is in Nederland niet het hele jaar sterk genoeg
Niet als je maar 15-30 minuten buiten komt. Wel als je 60-90 minuten buiten komt. Die tijd kan je nemen. Of niet, maar dat bepaal je zelf. Je kan tijdens je middagpauze binnen blijven zitten en je kan naar buiten gaan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 2 november 2014 @ 20:13:05 #21
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146226664
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je zou dat denken maar kijk eens naar hoeveel zaken goed zijn aangepast terwijl jij en ik niet direct kunnen bedenken hoe dat specifieke deel helpt bij een grotere kans om te overleven, te paren (ook niet onbelangrijk bij het doorgeven van de genen ;)) en gezonde kindjes te krijgen.
Zoals?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146226707
Ik stel deze vragen omdat ik het wel belangrijk vind om "gezond" te leven, maar vind het toch vrij lastig om erachter te komen wat gezond leven nu precies is.

Vind het bijna eng dat je je sterftekans zo kan verhogen of verlagen met voedsel, bewegen enz.
pi_146226767
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:07 schreef theunderdog het volgende:
Is het nu zo dat hoe warmer het is hoe meer vitamine D je binnenkrijgt?
Nee. Het gaat er om hoeveel straling op je 'valt' en dat hangt af van de afstand en de hoek vanuit de zon naar de aarde (varieert met de seizoenen, denk er even over na hoe die seizoenen precies ontstaan ;)) en de bewolking. Het hangt dus samen met de warmte maar je mag niet stellen dat het 1 op 1 samenhangt met de warmte, wat jij nu doet. Niet alleen is het vaak warm en bewolkt of juist koud en helder (in de winter heb je vaak meer straling op koudere dagen, je kan zelf verklaren waarom als je logisch redeneert), ook is de straling in juni het sterkst terwijl het in juli en augustus warmer is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146226829
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet als je maar 15-30 minuten buiten komt. Wel als je 60-90 minuten buiten komt. Die tijd kan je nemen. Of niet, maar dat bepaal je zelf. Je kan tijdens je middagpauze binnen blijven zitten en je kan naar buiten gaan.
Klopt, maar het grootste gedeelte van mijn lichaam is bedekt + draag het hele jaar door spf 20 op mijn gezicht
Worry is a misuse of imagination
  zondag 2 november 2014 @ 20:16:37 #25
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146226831
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik stel deze vragen omdat ik het wel belangrijk vind om "gezond" te leven, maar vind het toch vrij lastig om erachter te komen wat gezond leven nu precies is.

Vind het bijna eng dat je je sterftekans zo kan verhogen of verlagen met voedsel, bewegen enz.
Stress is ook niet heel gezond ;)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146226889
quote:
5s.gif Op zondag 2 november 2014 20:13 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Zoals?
Ik heb niet direct een voorbeeld paraat maar ik kom regelmatig een voorbeeld tegen aangezien ik al vele jaren met het oog op evolutie naar van alles kijk, sinds ik een boek over celbiologie heb gelezen. Er zijn natuurlijk ook variaties die geen of weinig invloed hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146226894
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 20:16 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Stress is ook niet heel gezond ;)
En laat dat nu net iets zijn waar je niet aan kan ontkomen. :') :P
pi_146226947
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En laat dat nu net iets zijn waar je niet aan kan ontkomen. :') :P
Onzin. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 2 november 2014 @ 20:19:57 #29
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146227000
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb niet direct een voorbeeld paraat maar ik kom regelmatig een voorbeeld tegen aangezien ik al vele jaren met het oog op evolutie naar van alles kijk, sinds ik een boek over celbiologie heb gelezen.
Bon, let me know als je weer iets tegenkomt ^O^ Begrijp me niet verkeerd hoor, er vindt constant evolutie plaats op heel veel plekken, maar de druk voor bijvoorbeeld vitamine D ligt zo laag dat ik me afvraag of dat binnen afzienbare tijd zal veranderen :)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146227225
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Onzin. :)
?

Stress dat overkomt je door bepaalde situaties, dat kun je niet echt voorkomen . Dat bedoel ik.
pi_146227267
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Klopt, maar het grootste gedeelte van mijn lichaam is bedekt + draag het hele jaar door spf 20 op mijn gezicht
Ik hoorde dat ook eens van iemand, hij gaf aan dat hij een tekort aan vitamine D had. Ik dus direct aan hem vragen of dat hij zich altijd insmeert, bleek hij inderdaad belachelijk overdreven te smeren. Gek hè, dat je dan een tekort hebt? :')
Gewoon je boerenverstand gebruiken en je niet gek laten maken. Als jij niet gaat zonnen (zonnebank, buiten stil liggen) en de zon schijnt niet krachtig (een maand of 3 per jaar) dan is er geen reden om je in te smeren. Je krijgt dan echt niet direct huidkanker. :)
Idem voor het altijd bedekken van heel je lichaam. Niet doen. De reden dat nu zo veel mensen huidkanker krijgen is omdat zoveel mensen zich als een idioot gedragen en de zon te veel opzoeken (denk ook aan de vakanties waarbij ze ineens van 0 naar 100 gaan).

De uitdrukking dubbelsnijdend zwaard is erg van toepassing op UV-straling, je hebt ze nodig dus het mijden is dom. Ze kunnen ook huidkanker veroorzaken dus het excessief opzoeken (zonnen) is eveneens dom. Gewoon voldoende buiten zijn terwijl je iets doet, je lokaal insmeren als een deel van je lichaam lang in de zon is wanneer het intens weer is (voor wielrenners bijv. de bovenarm vanaf de maand april/mei) en er is niets aan de hand. Ja, dan kan je nog steeds huidkanker krijgen maar een vitaminetekort is ook geen pretje. Philips beweert dat die speciale lampen die ze verkoopt enkel de gewenste UV-straling bevatten (er zijn meerdere soorten, kwestie van golflengte). Misschien is dat gebruiken een interessantere optie? Ook goed voor andere zaken (humeur, biologische klok) dan enkel vitamine D. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146227399
Ik vraag me trouwens af of dat die zonnebrandcrème zo gezond is gezien alle stofjes die daar in zitten en het feit dat de huid van alles opneemt. Ik kies liever voor de strategie om de zon goed te doseren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146227417
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]

?

Stress dat overkomt je door bepaalde situaties, dat kun je niet echt voorkomen . Dat bedoel ik.
Jij kan voorkomen dat jij gestresst wordt. :)
Niet alles wat er gebeurt heb jij in de hand, jij hebt wel in de hand hoe jij daarmee omgaat. Een beetje stress is trouwens niet erg, het probleem bij de moderne mens is dat hij te vaak te veel stress heeft maar dat doen wij onszelf aan. Ook ik vaak. Kwestie van relativeren, een niet al te groot ego hebben, iets los leren laten als je er geen invloed op hebt, goed plannen, dat soort zaken. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146227461
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij kan voorkomen dat jij gestresst wordt. :)
Hoe dan?

Natuurlijk je kan bepaalde situaties uit de weg gaan, maar dat kan niet altijd.
pi_146227471
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik hoorde dat ook eens van iemand, hij gaf aan dat hij een tekort aan vitamine D had. Ik dus direct aan hem vragen of dat hij zich altijd insmeert, bleek hij inderdaad belachelijk overdreven te smeren. Gek hè, dat je dan een tekort hebt? :')
Gewoon je boerenverstand gebruiken en je niet gek laten maken. Als jij niet gaat zonnen (zonnebank, buiten stil liggen) en de zon schijnt niet krachtig (een maand of 3 per jaar) dan is er geen reden om je in te smeren. Je krijgt dan echt niet direct huidkanker. :)
Idem voor het altijd bedekken van heel je lichaam. Niet doen. De reden dat nu zo veel mensen huidkanker krijgen is omdat zoveel mensen zich als een idioot gedragen en de zon te veel opzoeken (denk ook aan de vakanties waarbij ze ineens van 0 naar 100 gaan).

De uitdrukking dubbelsnijdend zwaard is erg van toepassing op UV-straling, je hebt ze nodig dus het mijden is dom. Ze kunnen ook huidkanker veroorzaken dus het excessief opzoeken (zonnen) is eveneens dom. Gewoon voldoende buiten zijn terwijl je iets doet, je lokaal insmeren als een deel van je lichaam lang in de zon is wanneer het intens weer is (voor wielrenners bijv. de bovenarm vanaf de maand april/mei) en er is niets aan de hand. Ja, dan kan je nog steeds huidkanker krijgen maar een vitaminetekort is ook geen pretje. Philips beweert dat die speciale lampen die ze verkoopt enkel de gewenste UV-straling bevatten (er zijn meerdere soorten, kwestie van golflengte). Misschien is dat gebruiken een interessantere optie? Ook goed voor andere zaken (humeur, biologische klok) dan enkel vitamine D. ;)
In de winter bedek ik m'n lichaam wel helemaal anders is het koud :D
En crème is tegen rimpels :P !!!

Ben wel zo vaak mogelijk buiten!

Oh en onder de zonnebank moet je juist geen factor opdoen
Worry is a misuse of imagination
pi_146227488
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe dan?

Natuurlijk je kan bepaalde situaties uit de weg gaan, maar dat kan niet altijd.
Zie de aanvulling.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146227556
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zie de aanvulling.
Ahja uiteraard, maar relativeren kost "tijd" (ook bij intelligente mensen).

Wanneer je het erg druk hebt op je werk dan is stress of geen stress hebben toch vaak een kwestie van de aanleg tot stress die je hebt.

Hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel.
pi_146227579
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef Probability het volgende:

[..]

In de winter bedek ik m'n lichaam wel helemaal anders is het koud :D
Natuurlijk, maar toch niet je gezicht? :)

quote:
En crème is tegen rimpels :P !!!
Oké, dat is een ander verhaal. Het zal weinig helpen maar dat gaat wel heel erg offbèta dus daar ga ik maar niet verder op in. :)

quote:
Oh en onder de zonnebank moet je juist geen factor opdoen
Ja, en het best helemaal niet gebruiken. De enige aanvaardbare reden is als je naar een zonnig oord gaat terwijl het hier winter is en dan nog niet meer dan een beetje. Maar ja, mensen hebben het gekke idee gekregen dat je een bruine huidskleur moet hebben omdat dat er gezonder uit zou zien. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146227712
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:


[..]

Ja, en het best helemaal niet gebruiken. De enige aanvaardbare reden is als je naar een zonnig oord gaat terwijl het hier winter is en dan nog niet meer dan een beetje.
Kleurtje opbouwen onder zonnebank werkt niet hoor? Is ander soort straling. Ben je bruin maar verbrand je alsnog.
Worry is a misuse of imagination
pi_146227765
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ahja uiteraard, maar relativeren kost "tijd" (ook bij intelligente mensen).

Wanneer je het erg druk hebt op je werk dan is stress of geen stress hebben toch vaak een kwestie van de aanleg tot stress die je hebt.

Hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel.
Aanleg zal vast een rol spelen maar ook als je sneller gestressd geraakt kan je ermee leren omgaan, het kost alleen wat meer moeite. Net als dat iemand die verslaafd roken best kan stoppen (genoeg mensen die het doen). Het is een kwestie van attitude. Jij bepaalt zelf hoe je met iets omgaat, je moet er enkel voor kiezen om niet op de automatische piloot te varen maar zelf het roer in handen te nemen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146227817
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 20:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Kleurtje opbouwen onder zonnebank werkt niet hoor? Is ander soort straling. Ben je bruin maar verbrand je alsnog.
Zoiets had ik ook begrepen. Dus gewoon compleet de zonnebank mijden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146227857
Nu laten mensen zich dan weer bruin spuiten. :')
Benieuwd wat voor nadelen dat gaat blijken te hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146227906
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Aanleg zal vast een rol spelen maar ook als je sneller gestressd geraakt kan je ermee leren omgaan, het kost alleen wat meer moeite. Net als dat iemand die verslaafd roken best kan stoppen (genoeg mensen die het doen). Het is een kwestie van attitude. Jij bepaalt zelf hoe je met iets omgaat, je moet er enkel voor kiezen om niet op de automatische piloot te varen maar zelf het roer in handen te nemen. :)
Hmm jij hebt van veel zaken veel meer verstand dan ik, maar hierop durf ik toch wel te zeggen dat de meeste neurowetenschappers het niet eens met je zullen zijn.

Wij zijn ons brein he - Dick Swaab.
pi_146227965
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hmm jij hebt van veel zaken veel meer verstand dan ik, maar hierop durf ik toch wel te zeggen dat de meeste neurowetenschappers het niet eens met je zullen zijn.

Wij zijn ons brein he - Dick Swaab.
Alsof neurowetenschappers het met elkaar eens zijn. :)
In alle ernst, er is nog niet zo veel bekend over het brein. Ja, steeds meer, maar heel erg veel nog niet. Het blijkt gewoon dat de ene verslaafde roker cold turkey stopt en er nooit meer moeite mee krijgt terwijl de ander nooit stopt. Waarom? Niemand weet het maar ik denk dat het een kwestie van attitude is, zelf aan het roer gaan staan in plaats van op de automatische piloot varen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146228035
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alsof neurowetenschappers het met elkaar eens zijn. :)
Het is een exacte wetenschap. Filosofisch zullen ze genoeg meningsverschillen hebben, maar wetenschappelijk zijn ze het wel met elkaar eens (mag ik hopen).
  zondag 2 november 2014 @ 20:40:13 #46
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146228064
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nu laten mensen zich dan weer bruin oranje spuiten. :')
Benieuwd wat voor nadelen dat gaat blijken te hebben.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146228112
quote:
10s.gif Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja, ook dat nog. ;(
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146228132
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alsof neurowetenschappers het met elkaar eens zijn. :)
In alle ernst, er is nog niet zo veel bekend over het brein. Ja, steeds meer, maar heel erg veel nog niet. Het blijkt gewoon dat de ene verslaafde roker cold turkey stopt en er nooit meer moeite mee krijgt terwijl de ander nooit stopt. Waarom? Niemand weet het maar ik denk dat het een kwestie van attitude is, zelf aan het roer gaan staan in plaats van op de automatische piloot varen.
Jij denkt niet dat een bepaalde attitude ook een kwestie van aanleg/erfelijkheid is?
pi_146228960
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat een bepaalde attitude ook een kwestie van aanleg/erfelijkheid is?
Aanleg of niet - ik doe daar geen uitspraak over - , het is trainbaar. Ik heb zelf van nature een driftig temperament (het zit in de familie dus wellicht genetisch), daar kan je mee leren omgaan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146229533
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Aanleg of niet - ik doe daar geen uitspraak over - , het is trainbaar. Ik heb zelf van nature een driftig temperament (het zit in de familie dus wellicht genetisch), daar kan je mee leren omgaan.
Het is niet omdat het jou is gelukt, dat je er een algemene uitspraak over kan doen he.

Uiteindelijk zal alles wel trainbaar zijn, maar er is een grens (en die is voor iedereen verschillend, zeker als je het bijv hebt over intelligentie).
pi_146231048
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hmm jij hebt van veel zaken veel meer verstand dan ik, maar hierop durf ik toch wel te zeggen dat de meeste neurowetenschappers het niet eens met je zullen zijn.

Wij zijn ons brein he - Dick Swaab.
Mindfulness?
Worry is a misuse of imagination
pi_146231170
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Mindfulness?
Jaja, maar dat heeft allemaal geen moer met neurowetenschap te maken.

Dat is gewoon een kwestie van proberen je zoveel mogelijk "bewust" te zijn, wat uiteraard goed is.
pi_146231250
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jaja, maar dat heeft allemaal geen moer met neurowetenschap te maken.

Dat is gewoon een kwestie van proberen je zoveel mogelijk "bewust" te zijn, wat uiteraard goed is.
Nee dat is niet wat mindfulness is
Worry is a misuse of imagination
pi_146231315
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee dat is niet wat mindfulness is
ok
pi_146231494
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

ok
Ben moe, maar er is iig onderzoek naar gedaan, is meer dan bewustwording en wetenschappelijk ondersteund als eh.. Ben het even kwijt (meh hersenschudding is stom). Maar er zijn wel 100 verschillende invalshoeken

Ik ga maar slapen :+
Worry is a misuse of imagination
pi_146231519
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben moe, maar er is iig onderzoek naar gedaan, is meer dan bewustwording en wetenschappelijk ondersteund als eh.. Ben het even kwijt (meh hersenschudding is stom). Maar er zijn wel 100 verschillende invalshoeken

Ik ga maar slapen :+
Truste
  zondag 2 november 2014 @ 22:03:26 #57
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146233120
47 al? pff
pi_146237126
Morgen eerste college Statistical Learning, klinkt vet.

Maar ik vind de meeste vakken wel vet tot het moment dat we de eerste keer huiswerk moeten inleveren.
pi_146238923
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Anoonumos het volgende:
Morgen eerste college Statistical Learning, klinkt vet.

Maar ik vind de meeste vakken wel vet tot het moment dat we de eerste keer huiswerk moeten inleveren.
Dat klinkt best wel awesome! Ben benieuwd hoeveel functionaalanalyse daarin voorkomt haha
  maandag 3 november 2014 @ 00:09:41 #60
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146239399
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Anoonumos het volgende:
Morgen eerste college Statistical Learning, klinkt vet.

Maar ik vind de meeste vakken wel vet tot het moment dat we de eerste keer huiswerk moeten inleveren.
Herkenbaar
pi_146239584
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 00:09 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Herkenbaar
Ga je 'm inkoppen morgen?
pi_146240184
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef Anoonumos het volgende:
Morgen eerste college Statistical Learning, klinkt vet.

Maar ik vind de meeste vakken wel vet tot het moment dat we de eerste keer huiswerk moeten inleveren.
Het ligt er bij mij aan of dat het voor een cijfer is of niet. Ik vind huiswerk inleveren prima maar dan wel graag niet voor een cijfer (onlogisch om dat al te doen als je nog midden in het leerproces zit en er aan het einde van de periode een tentamen is) en graag goede terugkoppeling (uitwerkingen en voldoende tijd om even te vragen wanneer je twijfels hebt of een verkeerde redenatie had). In dat geval is het zinvol. Uiteindelijk komt het natuurlijk weer op hetzelfde neer: onderwijs is geen prioriteit aan onze universiteiten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146240263
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Mindfulness?
Dat is de afgelopen jaren opgekomen, een of andere vorm van mediteren als ik het goed begrijp. Geen ervaring mee, als ik het gratis zou kunnen uitproberen dan zou ik het eens doen maar ik geloof er niet zo in, in ieder geval niet voor mij.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146241331
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 00:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het ligt er bij mij aan of dat het voor een cijfer is of niet. Ik vind huiswerk inleveren prima maar dan wel graag niet voor een cijfer (onlogisch om dat al te doen als je nog midden in het leerproces zit en er aan het einde van de periode een tentamen is) en graag goede terugkoppeling (uitwerkingen en voldoende tijd om even te vragen wanneer je twijfels hebt of een verkeerde redenatie had). In dat geval is het zinvol. Uiteindelijk komt het natuurlijk weer op hetzelfde neer: onderwijs is geen prioriteit aan onze universiteiten.
Ja, maar ook gewoon dat je na een paar weken hard moet gaan werken en dan heb ik al snel genoeg van het vak, hoe leuk het eerst ook leek. ;(
Studeren, bah. /ochmeidtoch
pi_146241336
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 02:50 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Ja, maar ook gewoon dat je na een paar weken hard moet gaan werken en dan heb ik al snel genoeg van het vak, hoe leuk het eerst ook leek. ;(
Studeren, bah. /ochmeidtoch
Och meid toch.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 3 november 2014 @ 08:08:36 #66
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146242675
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 00:16 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ga je 'm inkoppen morgen?
Ofc
pi_146242730
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 00:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is de afgelopen jaren opgekomen, een of andere vorm van mediteren als ik het goed begrijp. Geen ervaring mee, als ik het gratis zou kunnen uitproberen dan zou ik het eens doen maar ik geloof er niet zo in, in ieder geval niet voor mij.
Je kent het niet maar gelooft er niet in?
Ok :P

Is een bepaalde manier om met stress om te gaan (oa) mediteren kan er een onderdeel van zijn
Wordt nu ook vaak als 'therapie' gebruikt door psychologen/artsen
Nu ben ik aan het denken waar ik die onderzoeken tegen ben gekomen
Worry is a misuse of imagination
pi_146246374
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 08:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kent het niet maar gelooft er niet in?
Ok :P

Is een bepaalde manier om met stress om te gaan (oa) mediteren kan er een onderdeel van zijn
Wordt nu ook vaak als 'therapie' gebruikt door psychologen/artsen
Nu ben ik aan het denken waar ik die onderzoeken tegen ben gekomen
http://www.radboudcentrum(...)fulness-bij-adhd.php

http://www.nu.nl/wetensch(...)korte-termijn--.html

http://www.volkskrant.nl/(...)-mediteren~a3456100/
pi_146250565
quote:
Wacht! Mindfulness =/ meditatie

Link 1: bedoel je dat ik mee moet doen?

Link 2: doet het niet

Link 3: zie opmerking hierboven


Ik zeg niet dat het fantastisch is of altijd werkt maar een voorbeeld van omgaan met stress op lange termijn (daar begon de discussie toch mee?)

O en ken je het boek thinking, fast and slow (Kahneman) ben ik nu in bezig. (Interessant)

Daarnaast kwam ik bepaalde onderzoeken tegen die aantoonden dat mindfulness baat heeft op lange termijn (maar dat kan best in een zweverig blaadje zijn geweest)


Ik persoonlijk denk dat het geen kwaad kan en vind het persoonlijk interessant. Ik denk niet dat ik na intensief aan mindfulness doen opeens stressvrije geest heb en een yoga gurru. Gewoon een manier, een middel. Mocht het ook aangetoond worden op lange termijn, met hersenscans weet ik het, prima.

PS wiskunde gaat tot nu toe goed!
Worry is a misuse of imagination
  maandag 3 november 2014 @ 13:07:08 #70
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146250671
Is dit topic nu serieus van 'Zie ons slimme Bèta-studenten zijn' naar 'Vooruit, ook HBO is welkom' naar 'Jeej, ik doe wiskunde B' gegaan? :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146250706
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 13:07 schreef SiIk het volgende:
Is dit topic nu serieus van 'Zie ons slimme Bèta-studenten zijn' naar 'Vooruit, ook HBO is welkom' naar 'Jeej, ik doe wiskunde B' gegaan? :')
Doet dat pijn aan je ego? :P
  maandag 3 november 2014 @ 13:08:59 #72
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146250718
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Doet dat pijn aan je ego? :P
Wat heeft dat met mijn ego te maken?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146250736
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 13:08 schreef SiIk het volgende:

[..]

Wat heeft dat met mijn ego te maken?
Je wil je blijkbaar met een groepje "speciaal" voelen.
  maandag 3 november 2014 @ 13:10:22 #74
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146250765
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je wil je blijkbaar met een groepje "speciaal" voelen.
Ik wil dat het hier over wat nuttigs gaat ipv over mediteren en vwo-cursussen :')
En wiet trouwens. Dat ook.
Kutreeks is het eigenlijk.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146250789
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 13:07 schreef SiIk het volgende:
Is dit topic nu serieus van 'Zie ons slimme Bèta-studenten zijn' naar 'Vooruit, ook HBO is welkom' naar 'Jeej, ik doe wiskunde B' gegaan? :')
En dan ben ik ook nog een meisje ;(
Worry is a misuse of imagination
  maandag 3 november 2014 @ 13:11:40 #76
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146250795
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:11 schreef Probability het volgende:

[..]

En dan ben ik ook nog een meisje ;(
:')
Pics van je tetten of oprotten dan.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146250808
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik wil dat het hier over wat nuttigs gaat ipv over mediteren en vwo-cursussen :')
En wiet trouwens. Dat ook.
Kutreeks is het eigenlijk.
Leer een beetje relativeren. Die meid wil wiskunde weer oppakken en denkt dat ze hier bij het juiste adres is als ze vragen heeft.

Dat mediteren kwam gewoon toevallig aan de orde.
  maandag 3 november 2014 @ 13:11:58 #78
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146250810
Who gives a flying fuck over dat je vrouwelijk bent :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 3 november 2014 @ 13:12:45 #79
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146250837
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Leer een beetje relativeren. Die meid wil wiskunde weer oppakken en denkt dat ze hier bij het juiste adres is als ze vragen heeft.

Dat mediteren kwam gewoon toevallig aan de orde.
Volgens mij is er anders gewoon een wiskundetopic voor dat soort vragen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146250876
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 13:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Volgens mij is er anders gewoon een wiskundetopic voor dat soort vragen.
:*

Je komt er wel overheen. _O-
pi_146251202
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:*

Je komt er wel overheen. _O-
Over mij? Denk het niet :P

Maar wil het topic niet verstoren excuus!
Worry is a misuse of imagination
pi_146251745
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik wil dat het hier over wat nuttigs gaat ipv over mediteren en vwo-cursussen :')
En wiet trouwens. Dat ook.
Kutreeks is het eigenlijk.
Eens. Vooral wiet is 'n goeie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146252368
Weet iemand hier trouwens nog goede sites waarbij je je bèta kennis op academisch niveau kan opschroeven?
pi_146252895
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier trouwens nog goede sites waarbij je je bèta kennis op academisch niveau kan opschroeven?
Bèta kennis ja? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_146253018
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 14:17 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bèta kennis ja? :')
Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie
pi_146253511
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik wil dat het hier over wat nuttigs gaat ipv over mediteren en vwo-cursussen :')
En wiet trouwens. Dat ook.
Kutreeks is het eigenlijk.
Initieer iets, zou ik zeggen.
pi_146254064
Lekker boeiend waar er over gepraat wordt
  maandag 3 november 2014 @ 14:58:04 #88
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146254255
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef Probability het volgende:

[..]

Over mij? Denk het niet :P

Maar wil het topic niet verstoren excuus!
Pas maar op, Silk hosselt alles wat los en vast zit!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146254518
quote:
9s.gif Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Pas maar op, Silk hosselt alles wat los en vast zit!
Bedankt voor de waarschuwing!
Worry is a misuse of imagination
  maandag 3 november 2014 @ 15:09:17 #90
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146254667
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen nu.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146258456
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef SiIk het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen nu.
Huilen is voor jou te laat.
pi_146258738
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 13:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eens. Vooral wiet is 'n goeie.
Speaking of which, kwam pas deze tegen: http://www.washingtonpost(...)your-iq/?tid=rssfeed :)
pi_146259006
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 08:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kent het niet maar gelooft er niet in?
Ok :P
Als ik het zou kennen dan zou ik niets geloven maar weten of dat het wel of niet werkt. De nadruk lag op dat ik niet geloof dat het voor mij nut heeft aangezien ik sowieso al heel erg bewust met dat soort dingen om ga, met en zonder meditatie. Denk ik. Verder geloof ik dat ik al andere zaken doe die een soortgelijk effect hebben zoals wandelen (liefst bos) en hardlopen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146259234
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 13:07 schreef SiIk het volgende:
Is dit topic nu serieus van 'Zie ons slimme Bèta-studenten zijn' naar 'Vooruit, ook HBO is welkom' naar 'Jeej, ik doe wiskunde B' gegaan? :')
Ik vrees het. :@
Ik had de grens getrokken bij het tweede maar ik wou niet lullig doen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 3 november 2014 @ 17:10:32 #95
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_146259744
Ik eigenlijk al bij het eerste maar ik vond kutmanager wel een toffe peer.
  maandag 3 november 2014 @ 17:44:19 #96
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146260975
er zitten hier opeens meer chicks dan op heel LR
pi_146261047
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef MrStalin het volgende:
er zitten hier opeens meer chicks dan op heel LR
2 dus?
pi_146261489
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vrees het. :@
Ik had de grens getrokken bij het tweede maar ik wou niet lullig doen. ;)
Ik heb hier wel eerder mee gepost (zonder voorstellen)

Maar als het zo'n probleem is dan ga ik wel met m'n (beta)vrienden praten over wiskunde. Dit leek mij een mooie stok achter de deur en een gezellig topic.
Worry is a misuse of imagination
pi_146261606
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb hier wel eerder mee gepost (zonder voorstellen)

Maar als het zo'n probleem is dan ga ik wel met m'n (beta)vrienden praten over wiskunde. Dit leek mij een mooie stok achter de deur en een gezellig topic.
Je begrijpt mij verkeerd. Ik heb er geen probleem mee dat jij hier reageert. In ieder geval heb jij serieuze plannen en je bent welkom voor vragen al is de wiskundedraad de meest aangewezen plaats daarvoor. Het was meer een kwinkslag van mij dat het weer iets meer over bèta mag gaan. ;)
Jij bent dus wat mij betreft welkom hier.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146261660
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef MrStalin het volgende:
er zitten hier opeens meer chicks dan op heel LR
_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146261846
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef MrStalin het volgende:
er zitten hier opeens meer chicks dan op heel LR
_O- _O-
pi_146262882
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef MrStalin het volgende:
er zitten hier opeens meer chicks dan op heel LR
:D

tentamen was echt belachelijk simpel trouwens :') zou bijna een klacht indienen
pi_146263004
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 18:39 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

:D

tentamen was echt belachelijk simpel trouwens :') zou bijna een klacht indienen
Wat had je?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146263073
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat had je?
Een tentamen.
pi_146263119
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 18:44 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Een tentamen.
:') Welk vak bedoel ik.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146263888
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 18:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

:') Welk vak bedoel ik.
En jij vindt dat ik soms iets te letterlijk neem? ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146263976
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

En jij vindt dat ik soms iets te letterlijk neem? ;)
_O-
pi_146266156
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 18:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

:') Welk vak bedoel ik.
o rly
  maandag 3 november 2014 @ 19:51:16 #109
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146266241
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 18:08 schreef Mitsu het volgende:

[..]

_O- _O-
heb een of andere boze IO chick op tinder, ben jij dat ? :')
pi_146266991
Maar op welke sites kijken jullie vaak als jullie iets niet meer weten omtrent wiskunde, natuurkunde, scheikunde, informatiekunde, biologie enz enz?
  maandag 3 november 2014 @ 20:20:45 #111
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146267472
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef theunderdog het volgende:
Maar op welke sites kijken jullie vaak als jullie iets niet meer weten omtrent wiskunde, natuurkunde, scheikunde, informatiekunde, biologie enz enz?
In het eerste jaar keek ik vaak filmpjes van PatrickJMT voor calculus
pi_146267530
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef theunderdog het volgende:
Maar op welke sites kijken jullie vaak als jullie iets niet meer weten omtrent wiskunde, natuurkunde, scheikunde, informatiekunde, biologie enz enz?
Ik check eerst mijn aantekeningen, kans is groot dat daar gewoon in staat wat ik moet weten. Mocht dat niet zo zijn kijk ik in mijn boeken, en anders YouTube, Khan Academy of Wikipedia.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 3 november 2014 @ 20:22:45 #113
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146267543
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef theunderdog het volgende:
Maar op welke sites kijken jullie vaak als jullie iets niet meer weten omtrent wiskunde, natuurkunde, scheikunde, informatiekunde, biologie enz enz?
Stackexchange natuurlijk. Daar kijk ik eigenlijk voor alles :') Zelfs als ik mijn veter weer eens niet gestrikt krijg!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146267644
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 20:22 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Stackexchange natuurlijk. Daar kijk ik eigenlijk voor alles :') Zelfs als ik mijn veter weer eens niet gestrikt krijg!
Zonder math.stackexchange haal ik mijn studie niet. ^O^
pi_146267815
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik check eerst mijn aantekeningen, kans is groot dat daar gewoon in staat wat ik moet weten. Mocht dat niet zo zijn kijk ik in mijn boeken, en anders YouTube, Khan Academy of Wikipedia.
Is Wikipedia betrouwbaar omtrent dat soort onderwerpen?
pi_146267897
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Is Wikipedia betrouwbaar omtrent dat soort onderwerpen?
Hangt af van het onderwerp. Je moet altijd goed blijven nadenken of het artikel wel betrouwbaar is. Maar Wikipedia bevat ook zeker veel goede artikelen, dat wel.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 3 november 2014 @ 20:32:32 #117
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146268020
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 20:24 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Zonder math.stackexchange haal ik mijn studie niet. ^O^
Onder andere ja.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146268234
Ik heb nu een vak met een dictaat in progress met hele pagina's van wikipedia erin. :')
Tja, informatica docent.
pi_146268611
Valt biomedische wetenschappen eigenlijk onder de bèta-studies? (want dat wil ik waarschijnlijk studeren, even kijken of ik hier überhaupt welkom ben :') :P ).
pi_146268975
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 19:51 schreef MrStalin het volgende:

[..]

heb een of andere boze IO chick op tinder, ben jij dat ? :')
Hahah nee.
pi_146269109
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 20:36 schreef Anoonumos het volgende:
Ik heb nu een vak met een dictaat in progress met hele pagina's van wikipedia erin. :')
Tja, informatica docent.
Mijn immunologiedocent jatte ook gewoon tabellen van Wikipedia, terwijl ze ook gewoon in het boek stonden. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146269163
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mijn immunologiedocent jatte ook gewoon tabellen van Wikipedia, terwijl ze ook gewoon in het boek stonden. :')
Is wel lekker makkelijk copy pasten.
pi_146269250
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 20:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is wel lekker makkelijk copy pasten.
Hij kon ze ook gewoon uit het ebook halen hoor. Die docent was gewoon zo lui als fuck. Had ook 8 colleges op het rooster, heeft er maar 4 gegeven. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 3 november 2014 @ 21:34:40 #124
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146271326
meet nog op 26 nov?
pi_146271818
Wie komt er allemaal naar de meet?
  maandag 3 november 2014 @ 21:49:18 #126
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146272228
Alleen jij
pi_146272623
Wordt gezellig dan :')
  maandag 3 november 2014 @ 22:17:10 #128
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146273852
Ik vraag me soms echt af wat ik in godsnaam op Fok doe
  maandag 3 november 2014 @ 22:19:16 #129
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146273956
en in Delft ben gaan studeren ;(
pi_146274906
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je begrijpt mij verkeerd. Ik heb er geen probleem mee dat jij hier reageert. In ieder geval heb jij serieuze plannen en je bent welkom voor vragen al is de wiskundedraad de meest aangewezen plaats daarvoor. Het was meer een kwinkslag van mij dat het weer iets meer over bèta mag gaan. ;)
Jij bent dus wat mij betreft welkom hier.
O dan begreep ik het verkeerd!
Ja van mij hoeft het ook niet over meditatie te gaan hoor :D!
Worry is a misuse of imagination
pi_146275068
Delft O+
pi_146276122
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:19 schreef MrStalin het volgende:
en in Delft ben gaan studeren ;(
Omdat je nergens anders LR kan studeren. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 3 november 2014 @ 23:10:07 #133
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146276298
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat je nergens anders LR kan studeren. :')
snelle edit, zag het wel hoor. Maar idd
pi_146276299
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef MrStalin het volgende:
meet nog op 26 nov?
Als er meer dan twee mensen komen ben ik erbij :')
pi_146276332
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef MrStalin het volgende:

[..]

snelle edit, zag het wel hoor. Maar idd
Moest het even checken ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146276444
quote:
10s.gif Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Omdat je nergens anders LR kan studeren. :')
Zelfs niet in België, daar hebben ze geloof ik alleen de hbo variant.
  maandag 3 november 2014 @ 23:13:43 #137
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146276472
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Zelfs niet in België, daar hebben ze geloof ik alleen de hbo variant.
Daarom zitten al die patattenvreters ook bij ons
  maandag 3 november 2014 @ 23:16:01 #138
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146276559
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Als er meer dan twee mensen komen ben ik erbij :')
Incl. jou zitten we al op 3, dus dan moet je wel komen
pi_146276781
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Incl. jou zitten we al op 3, dus dan moet je wel komen
mooi zo
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:45:08 #140
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146292209
Weer wat nieuws geleerd waarvan je kanker krijgt: Zwanger zijn.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146292244
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef SiIk het volgende:
Weer wat nieuws geleerd waarvan je kanker krijgt: Zwanger zijn.
:o
pi_146293318
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef SiIk het volgende:
Weer wat nieuws geleerd waarvan je kanker krijgt: Zwanger zijn.
Weet je waar je nog meer kanker van krijgt? Leven! :o OPEN JE OGEN! (Oh nee, daar krijg je ook kanker van.)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146293596
Nog nooit zo slecht een tentamen gemaakt als daarnet :')

Godver, ik ben blij als ik hoger dan een 3 heb :') :')
pi_146294243
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef Novermars het volgende:
Nog nooit zo slecht een tentamen gemaakt als daarnet :')

Godver, ik ben blij als ik hoger dan een 3 heb :') :')
Hoe komt dat?
pi_146294386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe komt dat?
Moeilijk vak, waardeloze opzet van tentamen, te weinig geleerd en persoonlijke omstandigheden.
pi_146294601
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:45 schreef Novermars het volgende:

[..]

Moeilijk vak, waardeloze opzet van tentamen, te weinig geleerd en persoonlijke omstandigheden.
Om welk vak ging het en balen man.
pi_146294682
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Om welk vak ging het en balen man.
https://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/show?code=EBB075A05
pi_146294707
quote:
Vind jij economie en bedrijfskunde lastig?

Is het raar dat ik dat wat bijzonder vind?
pi_146294760
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vind jij economie en bedrijfskunde lastig?

Is het raar dat ik dat wat bijzonder vind?
Je kan alles zo moeilijk maken als je wilt, maar dit was een statistiektentamen van het tweede jaar econometrie.
pi_146294772
Heuj 11/16 meerkeuzevragen electronica goed gegokt, en sowieso helft wel goed overschreven uit gr voor open vragen, dus 7.5 punten binnnnnen :D
pi_146294810
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:58 schreef Novermars het volgende:

[..]

Je kan alles zo moeilijk maken als je wilt, maar dit was een statistiektentamen van het tweede jaar econometrie.
Naja, hopen dat je er toch nog een voldoende voor hebt. :P
pi_146294874
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Naja, hopen dat je er toch nog een voldoende voor hebt. :P
Die kans is 0% procent. Mocht ik een voldoende hebben, dan kom ik naar de FOK! bèta meeting en ga ik heel veel bier uitdelen.
pi_146294908
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:02 schreef Novermars het volgende:

[..]

Die kans is 0% procent. Mocht ik een voldoende hebben, dan kom ik naar de FOK! bèta meeting en ga ik heel veel bier uitdelen.
Dan kom ik ook, al ben ik nog niet officieel bèta :') .
pi_146295572
Ik heb wel eens gehoord dat relatief veel onderwerpen dat je op het vwo krijgt in het wiskunde (wiskunde b) dat je dat niet meer krijgt op de uni, in hoeverre is dit waar? en over welke onderwerpen gaat dit dan?

En is wiskunde b nog steeds een absolute voorwaarde om überhaupt een bèta studie te kunnen doen? want mijn broer (zit nu in 6 vwo , met het profiel EM) wil graag econometrie of nanobiologie gaan studeren alleen hij heeft dus niet het juiste pakket (wiskunde A enz) + hij is te jong om zo,n colloquium doctum af te leggen.

Alvast bedankt !
pi_146295629
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat relatief veel onderwerpen dat je op het vwo krijgt in het wiskunde (wiskunde b) dat je dat niet meer krijgt op de uni, in hoeverre is dit waar? en over welke onderwerpen gaat dit dan?

En is wiskunde b nog steeds een absolute voorwaarde om überhaupt een bèta studie te kunnen doen? want mijn broer (zit nu in 6 vwo , met het profiel EM) wil graag econometrie of nanobiologie gaan studeren alleen hij heeft dus niet het juiste pakket (wiskunde A enz) + hij is te jong om zo,n colloquium doctum af te leggen.

Alvast bedankt !
Behalve Euclidische meetkunde gebruik ik nog alles van Wiskunde B.

En hij kan altijd gewoon examen doen in Wiskunde B.
pi_146295755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:26 schreef Novermars het volgende:

[..]

Behalve Euclidische meetkunde gebruik ik nog alles van Wiskunde B.

En hij kan altijd gewoon examen doen in Wiskunde B.
Neem aan dat hij dan ook examen in natuurkunde en andere bèta vakken moet doen toch?
pi_146295853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Neem aan dat hij dan ook examen in natuurkunde en andere bèta vakken moet doen toch?
Voor Econometrie enkel wisB, de rest weet ik niet.
pi_146296034
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:33 schreef Novermars het volgende:

[..]

Voor Econometrie enkel wisB, de rest weet ik niet.
Stomme vraag misschien, maar hoe lastig is econometrie?

Kan in principe iedereen die voor wiskunde b is geslaagd het aan of komt er een stuk meer bij kijken?
pi_146296608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat relatief veel onderwerpen dat je op het vwo krijgt in het wiskunde (wiskunde b) dat je dat niet meer krijgt op de uni, in hoeverre is dit waar? en over welke onderwerpen gaat dit dan?

En is wiskunde b nog steeds een absolute voorwaarde om überhaupt een bèta studie te kunnen doen? want mijn broer (zit nu in 6 vwo , met het profiel EM) wil graag econometrie of nanobiologie gaan studeren alleen hij heeft dus niet het juiste pakket (wiskunde A enz) + hij is te jong om zo,n colloquium doctum af te leggen.

Alvast bedankt !
Zelfs op IO, gezien als een van de minst technische/minst beta studies, gebruik ik ongeveer alles behalve meetkunde, dus denk dat je ongeveer voor elke beta studie dan wel wiskunde b nodig hebt.
pi_146296674
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Zelfs op IO, gezien als een van de minst technische/minst beta studies, gebruik ik ongeveer alles behalve meetkunde, dus denk dat je ongeveer voor elke beta studie dan wel wiskunde b nodig hebt.
Waarom word dat gezien als de minst technische studie?
pi_146296955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom word dat gezien als de minst technische studie?
Omdat er voornamelijk in het eerste jaar teveel bullshit omheen is ipv te richten op de techniek, waarbij er echt vakken zijn waarbij je bezig bent met onder de tafel te kleien of waarbij je gewoon random een product ontwerpt en in de werkplaats bouwt zonder dat je er iets van leert behalve dat je een beetje stappenplan uit een ontwerpboek moet aanhouden. En omdat je uiteindelijk ook een ontwerper kan zijn die zelf gewoon niets kan qua techniek, die zich puur bezig houdt met het generen van 30.000 product ideeën.
  dinsdag 4 november 2014 @ 17:05:08 #162
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146296964
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dan kom ik ook, al ben ik nog niet officieel bèta :') .
Ah, daarom deed je zo chagrijnig gisteren. Je studeert ook wiskunde B.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146296993
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:05 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ah, daarom deed je zo chagrijnig gisteren. Je studeert ook wiskunde B.
Nee, examen gehaald. Ben nu opzoek naar een studie, denk dat ik biomedische wetenschappen ga studeren maar weet het nog niet zeker.

En ik ben nooit chagrijnig. :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 17:06:32 #164
349633 SiIk
Echt zijde
pi_146297021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, examen gehaald. Ben nu opzoek naar een studie, denk dat ik biomedische wetenschappen ga studeren maar weet het nog niet zeker.

En ik ben nooit chagrijnig. :P
Verkeerde woordkeuze. Voelde je je aangevallen, ook best.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vind jij economie en bedrijfskunde lastig?

Is het raar dat ik dat wat bijzonder vind?
En dit is wel raar ja. Als iedereen dat maar makkelijk vond zouden ze het allemaal wel studeren hè :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_146297039
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:06 schreef SiIk het volgende:

[..]

Verkeerde woordkeuze. Voelde je je aangevallen, ook best.
Nee hoor.
pi_146297086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:04 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Omdat er voornamelijk in het eerste jaar teveel bullshit omheen is ipv te richten op de techniek, waarbij er echt vakken zijn waarbij je bezig bent met onder de tafel te kleien of waarbij je gewoon random een product ontwerpt en in de werkplaats bouwt zonder dat je er iets van leert behalve dat je een beetje stappenplan uit een ontwerpboek moet aanhouden. En omdat je uiteindelijk ook een ontwerper kan zijn die zelf gewoon niets kan qua techniek, die zich puur bezig houdt met het generen van 30.000 product ideeën.
Ah, op die manier.
pi_146297132
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146297432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:09 schreef Rezania het volgende:

[..]

Likelihoods :') :r
MLE's bepalen van een Inverse Gaussian (Normal) distribution :r :r :r
Asymptotics :r :r :r :r :r
pi_146299543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:04 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Omdat er voornamelijk in het eerste jaar teveel bullshit omheen is ipv te richten op de techniek, waarbij er echt vakken zijn waarbij je bezig bent met onder de tafel te kleien of waarbij je gewoon random een product ontwerpt en in de werkplaats bouwt zonder dat je er iets van leert behalve dat je een beetje stappenplan uit een ontwerpboek moet aanhouden. En omdat je uiteindelijk ook een ontwerper kan zijn die zelf gewoon niets kan qua techniek, die zich puur bezig houdt met het generen van 30.000 product ideeën.
Het lijkt me voor een goed ontwerp toch wel handig dat je weet wat er technisch gezien mogelijk is. Wat dat betreft zie ik de toegevoegde waarde eerlijk gezegd niet. Er zijn natuurlijk mensen nodig die zich richten op de vormgeving maar de goede ideeën krijg je m.i. het snelst als je erg goed weet wat er technisch gezien precies in ontwikkeling is en ontwikkeld kan worden. Just my 2 cents.

Ik vind IO niet de minst technische opleiding, de minst technische opleiding is m.i. TB. Bij ons krijgen ze bij IO in ieder geval nog minstens 1 moeilijker vak na de basisvakken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146299728
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Zelfs niet in België, daar hebben ze geloof ik alleen de hbo variant.
Dat is niet helemaal waar. Je kan het in België studeren als richting binnen werktuigbouwkunde (in ieder geval in Leuven).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146301337
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 15:58 schreef Novermars het volgende:

[..]

Je kan alles zo moeilijk maken als je wilt, maar dit was een statistiektentamen van het tweede jaar econometrie.
Toch wel vreemd dat ze econometrie plaatsen bij economie en bedrijfskunde omdat het echt een totaal andere wereld is.
pi_146301594
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:01 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Toch wel vreemd dat ze econometrie plaatsen bij economie en bedrijfskunde omdat het echt een totaal andere wereld is.
50/50 economie/toegepaste wiskunde. Maar ja, ik zou andersom ook logischer vinden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146301628
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

50/50 economie/toegepaste wiskunde.
Zou eerder zeggen 10/90 economie/toegepaste wiskunde.
pi_146301703
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:06 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Zou eerder zeggen 10/90 economie/toegepaste wiskunde.
Ik had niet die indruk toen ik naar het programma van de Rotterdamse universiteit keek. De basisvakken (calculus, lineaire algebra, statistiek) reken ik tot geen van beide, ik deel enkel de rest op.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146301804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik had niet die indruk toen ik naar het programma van de EU keek. De basisvakken (calculus, lineaire algebra, statistiek) reken ik tot geen van beide, ik deel enkel de rest op.
Dan wordt het misschien anders ja. Maar in principe heb je in je hele bachelor maar 3 economie-vakken. Dus dat is een vrij klein percentage natuurlijk. Maar met mijn post bedoel ik eigenlijk meer te zeggen dat je ectrie niet met economie kunt vergelijken. Het zou eerder thuishoren bij natuurkunde of iets dergelijks. Doordat ectrie vrijwel altijd bij de economiefaculteit hoort krijgen mensen er ook een fout beeld van.
pi_146301962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:11 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Dan wordt het misschien anders ja. Maar in principe heb je in je hele bachelor maar 3 economie-vakken.
Ik kwam voor Rotterdam op een veel groter aantal uit.
Dat veel VWO-leerlingen een verkeerd beeld hebben ben ik met je eens. Dat blijkt ook we luit het sterk gestegen percentage wat afhaakt in het eerste jaar.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146302285
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het lijkt me voor een goed ontwerp toch wel handig dat je weet wat er technisch gezien mogelijk is. Wat dat betreft zie ik de toegevoegde waarde eerlijk gezegd niet. Er zijn natuurlijk mensen nodig die zich richten op de vormgeving maar de goede ideeën krijg je m.i. het snelst als je erg goed weet wat er technisch gezien precies in ontwikkeling is en ontwikkeld kan worden. Just my 2 cents.

Ik vind IO niet de minst technische opleiding, de minst technische opleiding is m.i. TB. Bij ons krijgen ze bij IO in ieder geval nog minstens 1 moeilijker vak na de basisvakken.
Mijn insziens wordt IO ten onrechte gezien als knippen plakken lijmen, gezien er aardig wat moeilijke vakken zijn. Maar dat terzijde.

Maar jij bent te erg gericht op puur vanuit de techniek redeneren om het te snappen met waarom er eerst heeel veel ideeën bedacht worden en dan pas naar techniek gekeken wordt.Maar om het kort te verwoorden: een bedrijf moet innoveren en van daaruit werk je. Het is logisch dat dat eerst gebeurd met heel veel ideeën, daarna een drie goedwerkende concepten en uiteindelijk een eindproduct. Het probleem bij IO in het eerste jaar is echter dat ze zich ofwel focussen op redeneren vanuit een bedrijf (dus het hele proces van waarom moet je nou innoveren) of dat ze zich teveel focussen op het bedenken van zoveel mogelijk ideeën en iets te weinig op de complete, dus technische, uitwerking van een product.
pi_146302362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik kwam voor Rotterdam op een veel groter aantal uit.
Dat veel VWO-leerlingen een verkeerd beeld hebben ben ik met je eens. Dat blijkt ook we luit het sterk gestegen percentage wat afhaakt in het eerste jaar.
Of nee, je hebt er trouwens 4 voor zover ik weet. In je eerste jaar Micro- en macro-economie en in je tweede jaar Finance en Marketing. Volgens mij is het in Rotterdam wel iets meer dan op andere universiteiten maar nog steeds is het aandeel vrij klein.
De uitval kan ook komen omdat veel mensen het puur voor het toekomstperspectief kiezen. Of misschien een combinatie van het perspectief en verkeerd beeld van de opleiding.
pi_146302547
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Mijn insziens wordt IO ten onrechte gezien als knippen plakken lijmen, gezien er aardig wat moeilijke vakken zijn. Maar dat terzijde.
Ik nam het juist op voor IO, ik gaf aan dat het meer het predicaat technisch verdient dan TB. De IO-studenten vormen 1 vak bij mijn faculteit en dat vak is geen kattenpis, zeker niet voor hen (minder gewend aan de wiskunde).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146305190
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Je kan het in België studeren als richting binnen werktuigbouwkunde (in ieder geval in Leuven).
Ja, volgens mij is dat hbo niveau. Duurt ook maar 4 jaar.
pi_146305380
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ja, volgens mij is dat hbo niveau. Duurt ook maar 4 jaar.
Nee, ik heb het over de universiteit van Leuven. 100% zeker, ik ken het programma.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:24:24 #182
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146305475
Gaan we trouwens op de meet gewoon pinten hakken of echt wat doen
pi_146305552
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over de universiteit van Leuven. 100% zeker, ik ken het programma.
I know, maar ik sprak eens een Belg die dat gedaan had en die zei zelf dat het de Belgische equivalent is van hbo luchtvaarttechniek.
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:35:20 #184
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146306095
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef MrStalin het volgende:
Gaan we trouwens op de meet gewoon pinten hakken of echt wat doen
Is pinten hakken dan niet echt wat doen?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146306152
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Of nee, je hebt er trouwens 4 voor zover ik weet. In je eerste jaar Micro- en macro-economie en in je tweede jaar Finance en Marketing. Volgens mij is het in Rotterdam wel iets meer dan op andere universiteiten maar nog steeds is het aandeel vrij klein.
Eens. Ik dacht dat het nog iets meer was.
Ik reken de volgende vakken tot de algemene basisvakken (standaardvakken bij bèta-opleidingen dus niet onderscheidend):
- Lin alg
- Statistiek
- Basiswiskunde
- Analyse 1 (overwegend calculus volgens de vakomschrijving)
- Analyse 2 (ook calculus (vectorcalculus) volgens de vakomschrijving)
- Kansrekening

Misschien moeten ze nog wat meer bewijsjes leveren bij die calculusvakken maar dat vind ik te weinig om ze apart te rekenen.

Dit zijn de echte wiskundevakken:
- Wiskundige methoden
- Optimalisatie
- Vervolgvak statistiek
- Niet-lineaire optimalisatie
- Markov processen
- Numerieke methoden
- Tijdsreeksanalyse

Lineair programmeren en econometrie durf ik niet in te delen. Dat kan ik onvoldoende inschatten.

quote:
De uitval kan ook komen omdat veel mensen het puur voor het toekomstperspectief kiezen. Of misschien een combinatie van het perspectief en verkeerd beeld van de opleiding.
Dat dus volgens mij. Veel mensen die het doen omdat ze hopen een topbaan te krijgen maar die niet begrijpen dat je wel goed wiskunde moet kunnen toepassen voor econometrie.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:37:45 #186
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146306235
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Is pinten hakken dan niet echt wat doen?
ja :p maar ik bedoel gewoon bij iemand thuis of dat we ergens naar toe gaan in delluft
pi_146306337
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:37 schreef MrStalin het volgende:

[..]

ja :p maar ik bedoel gewoon bij iemand thuis of dat we ergens naar toe gaan in delluft
wmb bij iemand thuis, cafe oid kost me te veel :p
pi_146306459
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

I know, maar ik sprak eens een Belg die dat gedaan had en die zei zelf dat het de Belgische equivalent is van hbo luchtvaarttechniek.
Het is een relatief jong programma, opgericht mid/eind jaren 0. Het zal hierdoor wellicht nog wat verbeterd moeten worden. Zij beginnen met een driejarig programma waarvan 1,5 jaar gemeenschappelijk is voor alle techniekstudenten (burgerlijk ingenieur) en 1,5 jaar dient voor de basis binnen een richting (in dit geval werktuigkunde).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146306568
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is een relatief jong programma, opgericht mid/eind jaren 0. Het zal hierdoor wellicht nog wat verbeterd moeten worden. Zij beginnen met een driejarig programma waarvan 1,5 jaar gemeenschappelijk is voor alle techniekstudenten (burgerlijk ingenieur) en 1,5 jaar dient voor de basis binnen een richting (in dit geval werktuigkunde).
Ah, ok.
pi_146306951
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ah, ok.
Die 3 jaar is dus de bachelorfase. Het L&R deel is een specialisatie binnen het werktuigkundeprogramma.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146309028
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eens. Ik dacht dat het nog iets meer was.
Ik reken de volgende vakken tot de algemene basisvakken (standaardvakken bij bèta-opleidingen dus niet onderscheidend):
- Lin alg
- Statistiek
- Basiswiskunde
- Analyse 1 (overwegend calculus volgens de vakomschrijving)
- Analyse 2 (ook calculus (vectorcalculus) volgens de vakomschrijving)
- Kansrekening

Misschien moeten ze nog wat meer bewijsjes leveren bij die calculusvakken maar dat vind ik te weinig om ze apart te rekenen.

Dit zijn de echte wiskundevakken:
- Wiskundige methoden
- Optimalisatie
- Vervolgvak statistiek
- Niet-lineaire optimalisatie
- Markov processen
- Numerieke methoden
- Tijdsreeksanalyse

Lineair programmeren en econometrie durf ik niet in te delen. Dat kan ik onvoldoende inschatten.

[..]

Dat dus volgens mij. Veel mensen die het doen omdat ze hopen een topbaan te krijgen maar die niet begrijpen dat je wel goed wiskunde moet kunnen toepassen voor econometrie.
Lineair programmeren is wiskunde pur sang. Econometrie misschien iets minder, maar dat is eigenlijk ook theoretische statistiek. Zeker op de manier die wij het kregen bij ectrie.
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:53:46 #192
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146310570
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

wmb bij iemand thuis, cafe oid kost me te veel :p
Grootste huis uitzoeken dan :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:09:03 #193
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146314635
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

wmb bij iemand thuis, cafe oid kost me te veel :p
Dan kom ik niet hoor :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146314799
Wat zijn jullie toch ook moeilijk zeg. Man man man. :')

Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146314944
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:09 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dan kom ik niet hoor :')
:')
pi_146314983
Gewoon zuipen op de toko :D
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:18:58 #197
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146315058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')
Wat!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:19:19 #198
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146315080
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:17 schreef Mitsu het volgende:
Gewoon zuipen op de toko :D
Dolletjes!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146315081
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat!
Waarom zou je dan niet gaan?
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:19:40 #200
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146315092
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom zou je dan niet gaan?
Ik ben geen 16 meer :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146315146
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:19 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik ben geen 16 meer :')
Gewoon bij mensen thuiskomen is voor 16 jarige??
pi_146315147
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:17 schreef Mitsu het volgende:
Gewoon zuipen op de toko :D
:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146315159
Ik stel het keldertje voor, gezellig met z'n vieren, jwz.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146315196
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

:')
:')
pi_146315222
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef Mitsu het volgende:

[..]

:')
:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146315307
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
Ik stel het keldertje voor, gezellig met z'n vieren, jwz.
Kelder van de toko :')
pi_146315329
Nee grapje.
Tentamens zijn echt niet goed voor me :')
pi_146315356
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Kelder van de toko :')
Het Keldertje is de kroeg van LST ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:26:23 #209
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146315364
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Gewoon bij mensen thuiskomen is voor 16 jarige??
Vind je niet?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146315389
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het Keldertje is de kroeg van LST ja.
Kijk, die plek gaat dus op mijn lijstje van plekken waar ik nog niet dood gevonden zou willen worden :')
pi_146315438
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:26 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Vind je niet?
Niet echt nee, heb jij valide argumenten waarom dat zo zou zijn dan?

Of je nu biertjes drinkt in de kroeg en het gezellig hebt of bij iemand thuis, boeien?
pi_146315496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:26 schreef Novermars het volgende:

[..]

Kijk, die plek gaat dus op mijn lijstje van plekken waar ik nog niet dood gevonden zou willen worden :')
Ik zou eerst Groningen boven aan de lijst zetten als ik jou was, en dan zo snel mogelijk verhuizen, voordat het de zee in zakt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146315535
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:26 schreef Novermars het volgende:

[..]

Kijk, die plek gaat dus op mijn lijstje van plekken waar ik nog niet dood gevonden zou willen worden :')
Dit dus hahah.
pi_146315561
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik zou eerst Groningen boven aan de lijst zetten als ik jou was, en dan zo snel mogelijk verhuizen, voordat het de zee in zakt.
Nou, ik woonde eerst 5 meter onder zeeniveau en nu woon ik 1 meter boven zeeniveau. Dus het is verstandiger om hier te blijven.
pi_146315565
Of nouja eigenlijk al die studieverenigingen, behalve die van io :D
pi_146315591
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:30 schreef Mitsu het volgende:
Of nouja eigenlijk al die studieverenigingen, behalve die van io :D
En die van ectrie hier :'D

Aankomend weekend actieve leden weekend, ben benieuwd of ik dat ga overleven haha
pi_146315597
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:30 schreef Novermars het volgende:

[..]

Nou, ik woonde eerst 5 meter onder zeeniveau en nu woon ik 1 meter boven zeeniveau. Dus het is verstandiger om hier te blijven.
Wat snap jij niet aan zakken?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:30 schreef Mitsu het volgende:
Of nouja eigenlijk al die studieverenigingen, behalve die van io :D
IO :')_! Rare pluizen. :{w
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146315639
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan zakken?
Ik neem met alle plezier het risico!
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:33:33 #219
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146315668
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet echt nee, heb jij valide argumenten waarom dat zo zou zijn dan?

Of je nu biertjes drinkt in de kroeg en het gezellig hebt of bij iemand thuis, boeien?
In de kroeg komen ook nog leuke mensen.

Dat dus!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146315692
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:33 schreef Bravebart het volgende:

[..]

In de kroeg komen ook nog leuke mensen.

Dat dus!
#shots #fired
pi_146315715
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:33 schreef Bravebart het volgende:

[..]

In de kroeg komen ook nog leuke mensen.

Dat dus!
Als je maar dronken genoeg bent is iedereen leuk.
pi_146315748
rip t keldertje
pi_146315764
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:35 schreef OllieWilliams het volgende:
rip t keldertje
Bestaat nog gewoon hoor. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146315862
Trouwens, dit topic: ONZ / Morgen tentamen over Nespresso, iemand tips?
Hoe verzint men het. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:38:41 #225
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_146315870
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bestaat nog gewoon hoor. :)
daar weet jij alles van :@
Meow?!
pi_146315892
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

daar weet jij alles van :@
~O> oO/
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146315911
Avondje kroeg is altijd ziek duur :')
pi_146315945
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef Mitsu het volgende:
Avondje kroeg is altijd ziek duur :')
Gelukkig ben je op de 26ste een rijke tatta.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146315955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, dit topic: ONZ / Morgen tentamen over Nespresso, iemand tips?
Hoe verzint men het. :')
De tering.
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:41:14 #230
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_146315972
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:

[..]

~O> oO/
ik ben een beetje bang nu :@
Meow?!
pi_146315987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef Mitsu het volgende:
Avondje kroeg is altijd ziek duur :')
Als chick doe je dan iets verkeerd :')
pi_146316000
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:41 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

ik ben een beetje bang nu :@
En terecht.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:42:37 #233
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_146316021
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:

[..]

En terecht.
je hebt me vast gemist op fok! Of niet
Meow?!
pi_146316034
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:41 schreef Novermars het volgende:

[..]

Als chick doe je dan iets verkeerd :')
Of je bent afschuwelijk lelijk.
pi_146316041
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:41 schreef Novermars het volgende:

[..]

Als chick doe je dan iets verkeerd :')
Ik betaal me eigen drank. Emancipatie enzo :D
pi_146316068
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:42 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

je hebt me vast gemist op fok! Of niet
:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146316076
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:43 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik betaal me eigen drank. Emancipatie enzo :D
Slechte zaak
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:47:15 #238
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_146316199
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:43 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik betaal me eigen drank. Emancipatie enzo :D
gewoon drugs nemen ipv alcohol, is goedkoper
Meow?!
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:47:49 #239
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_146316226
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

:')
ik vond het een goeie grap ;(
Meow?!
pi_146316258
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:47 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

gewoon drugs nemen ipv alcohol, is goedkoper
En wordt je niet zo dik van.
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:51:54 #241
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146316375
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef Mitsu het volgende:
Avondje kroeg is altijd ziek duur :')
Tango, daar vergeten ze altijd de helft op te schrijven en na sluit zuip je gratis :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:53:49 #242
425425 KitKatChunky
Have a break, have a kitkat!
pi_146316431
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:48 schreef Mitsu het volgende:

[..]

En wordt je niet zo dik van.
de kater is wel flink waarschijnlijk.
Meow?!
  woensdag 5 november 2014 @ 01:02:48 #243
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146318102
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan zakken?

[..]

IO :')_! Rare pluizen. :{w
De bar van LR heeft de Atmosfeer. Met de slogan "De Atmosfeer, meer dan een bar"

Snap je 'm, 1 atm = 1.013 bar :')
pi_146318108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:02 schreef MrStalin het volgende:

[..]

De bar van LR heeft de Atmosfeer. Met de slogan "De Atmosfeer, meer dan een bar"

Snap je 'm, 1 atm = 1.013 bar :')
emo.gif
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146318333
Mes que un bar
Daar zou ik dus nooit komen he
  woensdag 5 november 2014 @ 01:20:20 #246
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146318418
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:02 schreef MrStalin het volgende:

[..]

De bar van LR heeft de Atmosfeer. Met de slogan "De Atmosfeer, meer dan een bar"

Snap je 'm, 1 atm = 1.013 bar :')
De tyfus :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146318901
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:53 schreef KitKatChunky het volgende:

[..]

de kater is wel flink waarschijnlijk.
alcoholkater blijft de zwaarste
  woensdag 5 november 2014 @ 08:58:15 #248
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146320423
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:15 schreef Anoonumos het volgende:
Mes que un bar
Daar zou ik dus nooit komen he
Barca-hater? :P
pi_146323946
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:15 schreef Anoonumos het volgende:
Mes que un bar
Daar zou ik dus nooit komen he
Haten op Barca :')
pi_146324987
Kronecker products :') Er passen precies twee daarvan op één pagina, ultieme papierverspilling.
  woensdag 5 november 2014 @ 12:21:26 #251
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146325576
Iets uitprinten :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146325753
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:21 schreef Bravebart het volgende:
Iets uitprinten :')
Helaas moet ik ze uitschrijven!
pi_146325797
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:00 schreef Novermars het volgende:
Kronecker products :') Er passen precies twee daarvan op één pagina, ultieme papierverspilling.
Matrices laten we toch echt beter aan computers over. Zolang je maar begrijpt wat je aan het doen bent. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146325913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Matrices laten we toch echt beter aan computers over. Zolang je maar begrijpt wat je aan het doen bent. ;)
Ik heb ook telkens Matlab openstaan, maar op het tentamen moeten we het met de hand doen. Niet dat het heel moeilijk is, maar het is gewoon een rotwerkje.
  woensdag 5 november 2014 @ 12:37:19 #255
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146326094
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:27 schreef Novermars het volgende:

[..]

Helaas moet ik ze uitschrijven!
Ouderwets zeg!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146326467
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef Novermars het volgende:

[..]

Ik heb ook telkens Matlab openstaan, maar op het tentamen moeten we het met de hand doen. Niet dat het heel moeilijk is, maar het is gewoon een rotwerkje.
Ik vind het ook een rotklus, zeker op een A4-velletje. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146326586
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind het ook een rotklus, zeker op een A4-velletje. :)
Heb jij dan ook Kronecker products moeten gebruiken? Ik dacht dat die alleen in de statistiek en econometrie veel gebruikt worden ö
pi_146326665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef Novermars het volgende:

[..]

Heb jij dan ook Kronecker products moeten gebruiken? Ik dacht dat die alleen in de statistiek en econometrie veel gebruikt worden ö
Ik heb geen kronecker producten gebruikt, ik heb wel wat rekenwerk gedaan met matrices waarbij ik zuchtend constateerde dat het vel niet groot genoeg was.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 5 november 2014 @ 13:32:37 #259
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_146327985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:51 schreef Novermars het volgende:

[..]

Heb jij dan ook Kronecker products moeten gebruiken? Ik dacht dat die alleen in de statistiek en econometrie veel gebruikt worden ö
De term Kronecker product ken ik niet (ik ken Kronecker eigenlijk alleen van de delta :p) , maar ik ken het als het tensor product. Mijn master zat vol tensors en tensorproducten en dat was geen statistiek of econometrie :)
pi_146328903
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:32 schreef Gentianella het volgende:

[..]

De term Kronecker product ken ik niet (ik ken Kronecker eigenlijk alleen van de delta :p) , maar ik ken het als het tensor product. Mijn master zat vol tensors en tensorproducten en dat was geen statistiek of econometrie :)
De naam tensor product heb ik ook voorbij horen komen, maar dat is toch iets veel algemener?
pi_146330515
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:32 schreef Gentianella het volgende:

[..]

De term Kronecker product ken ik niet (ik ken Kronecker eigenlijk alleen van de delta :p) , maar ik ken het als het tensor product. Mijn master zat vol tensors en tensorproducten en dat was geen statistiek of econometrie :)
Voor de relativiteitstheorie in ieder geval. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 5 november 2014 @ 14:39:56 #262
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_146330780
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:54 schreef Novermars het volgende:

[..]

De naam tensor product heb ik ook voorbij horen komen, maar dat is toch iets veel algemener?
Ja, maar het tensor product voor matrices is precies dat kronecker product als ik het zo zie :) En die heb ik dus ook regelmatig moeten gebruiken :p
pi_146331700
Ik kom ook de 26e, is er al een plan?
pi_146331786
Stiekem word ik altijd een beetje duizelig van dingen die met tensorwiskunde te maken hebben ;(
pi_146332102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem word ik altijd een beetje duizelig van dingen die met tensorwiskunde te maken hebben ;(
Waarvoor gebruiken de aardwetenschappers dat? Geofysica?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 05-11-2014 15:22:44 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146332164
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Waarvoor gebruiken de aardewetenschappers dat? Geofysica?
Materiaalkunde en seismologie enzo.
pi_146332277
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Materiaalkunde en seismologie enzo.
Zijn dat dan keuzevakken? Bij aardwetenschappen wordt immers geen wiskunde B gevraagd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_146332550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zijn dat dan keuzevakken? Bij aardwetenschappen wordt immers geen wiskunde B gevraagd.
Ja, dat zijn vakken die je zelf kunt kiezen, al worden er wel wiskundevakken aangeboden die je voldoende wiskundige voorkennis geven om dat soort vakken te kunnen volgen, ook als je op de middelbare school geen wiskunde B hebt gedaan.

Het is een beetje omstreden om wiskunde B weer als ingangseis te stellen, aangezien er ook keuzerichtingen zijn binnen de opleiding, zoals paleontologie, waarbij eigenlijk vrijwel geen wiskunde komt kijken. Iedereen die binnenkomt zonder wiskunde B of met een laag cijfer daarvoor wordt wel aangeraden een zomercursus te volgen bij de opleiding om het wiskundeniveau op peil te brengen.
pi_146334075
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kom ook de 26e, is er al een plan?
nee
pi_146334142
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:06 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

nee
Ik ben voor bij iemand thuis, omdat geldgebrek, naar Delft komen is al duur genoeg :')
  woensdag 5 november 2014 @ 16:38:18 #271
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146335348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben voor bij iemand thuis, omdat geldgebrek, naar Delft komen is al duur genoeg :')
Ik geloof iedereen hier
pi_146335380
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Ik geloof iedereen hier
En niemand heeft zich nog aangeboden? :P
  woensdag 5 november 2014 @ 16:40:04 #273
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146335426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En niemand heeft zich nog aangeboden? :P
Het kan best bij mij, maar onze GR is niet zo heel groot
pi_146335575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:40 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Het kan best bij mij, maar onze GR is niet zo heel groot
Als we maar met 4 ofzo zijn maakt dat ook niet zoveel uit.
  woensdag 5 november 2014 @ 16:46:32 #275
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146335698
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als we maar met 4 ofzo zijn maakt dat ook niet zoveel uit.
Oh dat kan inderdaad prima ja :Y

[FOK!AutistenModus] Dm eerst maar wat naaktfoto's, dan zien we wel of ik je uitnodig [/FOK!AutistenModus]
pi_146335879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Oh dat kan inderdaad prima ja :Y

[FOK!AutistenModus] Dm eerst maar wat naaktfoto's, dan zien we wel of ik je uitnodig [/FOK!AutistenModus]
_O-
pi_146336105
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Oh dat kan inderdaad prima ja :Y

[FOK!AutistenModus] Dm eerst maar wat naaktfoto's, dan zien we wel of ik je uitnodig [/FOK!AutistenModus]
:')
pi_146336347
Nou Rez, ga je gang! :P
  woensdag 5 november 2014 @ 17:10:50 #279
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146336628
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:03 schreef Novermars het volgende:
Nou Rez, ga je gang! :P
Die mag jij beoordelen :p
pi_146336842
Ik kwam trouwens vandaag die verenigingsverzamelaar tegen, echt wat een ziek raar wijf is dat.
pi_146336886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:03 schreef Novermars het volgende:
Nou Rez, ga je gang! :P
:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 5 november 2014 @ 17:21:54 #282
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146337000
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:16 schreef Mitsu het volgende:
Ik kwam trouwens vandaag die verenigingsverzamelaar tegen, echt wat een ziek raar wijf is dat.
wie?
  woensdag 5 november 2014 @ 17:31:29 #284
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146337505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:31 schreef MrStalin het volgende:

[..]

ok dan
Ze is echt fucking lelijk en apart.
  woensdag 5 november 2014 @ 17:38:13 #286
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_146337509
ik snap het niet, ze gaat op foto's met bestuursleden?
pi_146337532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:38 schreef MrStalin het volgende:
ik snap het niet, ze gaat op foto's met bestuursleden?
Ze geilt gewoon op verenigingen en verzamelt er alles van, waaronder foto's met bestuur en andere commissies.
  woensdag 5 november 2014 @ 17:54:59 #288
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146338068
Die chick is niet goed hoor :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_146338193
Liever verzamelingen verenigen dan verenigingen verzamelen.

pi_146338241
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:59 schreef Anoonumos het volgende:
Liever verzamelingen verenigen dan verenigingen verzamelen.

[ afbeelding ]
_O_ _O-
pi_146339446
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:59 schreef Anoonumos het volgende:
Liever verzamelingen verenigen dan verenigingen verzamelen.

[ afbeelding ]
:')_!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146339492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:38 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ze is echt fucking lelijk en apart.
Beta zeg maar.
pi_146339527
Gadverdamme, als ze lacht zie je haar tandvlees zo kapot overduidelijk.

Ranzig.
pi_146339547
Ze is ook bij onze vereniging geweest. :{ Ze heeft mijn gegevens. :'(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146341295
quote:
8s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
Ze is ook bij onze vereniging geweest. :{ Ze heeft mijn gegevens. :'(
Hahaha lucky you :')
pi_146341361
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:23 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Hahaha lucky you :')
Ze is blijkbaar met enthousiasme of zo ontvangen. Wtf. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146341428
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ze is blijkbaar met enthousiasme of zo ontvangen. Wtf. :')
Jup ze wordt overal met enthousiasme ontvangen geloof ik.
pi_146341515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:26 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Jup ze wordt overal met enthousiasme ontvangen geloof ik.
Nou, ik vind haar raar, enkel al door die stomme lach van haar. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146341593
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nou, ik vind haar raar, enkel al door die stomme lach van haar. :')
Ik vind haar eng. Maar lach me wel weer kapot als ze een nieuw iets op fb post.
pi_146341666
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:29 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik vind haar eng. Maar lach me wel weer kapot als ze een nieuw iets op fb post.
Je bent een fan dus. :{w
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 5 november 2014 @ 19:39:24 #301
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_146342157
Rez heeft zijn nummer aan de tandvleesverzamelaarster gegeven :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')