quote:Op maandag 3 november 2014 13:11 schreef Probability het volgende:
[..]
En dan ben ik ook nog een meisje
Leer een beetje relativeren. Die meid wil wiskunde weer oppakken en denkt dat ze hier bij het juiste adres is als ze vragen heeft.quote:Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil dat het hier over wat nuttigs gaat ipv over mediteren en vwo-cursussen
En wiet trouwens. Dat ook.
Kutreeks is het eigenlijk.
Volgens mij is er anders gewoon een wiskundetopic voor dat soort vragen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Leer een beetje relativeren. Die meid wil wiskunde weer oppakken en denkt dat ze hier bij het juiste adres is als ze vragen heeft.
Dat mediteren kwam gewoon toevallig aan de orde.
quote:Op maandag 3 november 2014 13:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij is er anders gewoon een wiskundetopic voor dat soort vragen.
Over mij? Denk het nietquote:
Eens. Vooral wiet is 'n goeie.quote:Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bčta kennis ja?quote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef theunderdog het volgende:
Weet iemand hier trouwens nog goede sites waarbij je je bčta kennis op academisch niveau kan opschroeven?
Initieer iets, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pas maar op, Silk hosselt alles wat los en vast zit!quote:Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Over mij? Denk het niet
Maar wil het topic niet verstoren excuus!
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas maar op, Silk hosselt alles wat los en vast zit!
Huilen is voor jou te laat.quote:Op maandag 3 november 2014 15:09 schreef SiIk het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen nu.
Als ik het zou kennen dan zou ik niets geloven maar weten of dat het wel of niet werkt. De nadruk lag op dat ik niet geloof dat het voor mij nut heeft aangezien ik sowieso al heel erg bewust met dat soort dingen om ga, met en zonder meditatie. Denk ik. Verder geloof ik dat ik al andere zaken doe die een soortgelijk effect hebben zoals wandelen (liefst bos) en hardlopen.quote:Op maandag 3 november 2014 08:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kent het niet maar gelooft er niet in?
Ok
Ik vrees het.quote:Op maandag 3 november 2014 13:07 schreef SiIk het volgende:
Is dit topic nu serieus van 'Zie ons slimme Bčta-studenten zijn' naar 'Vooruit, ook HBO is welkom' naar 'Jeej, ik doe wiskunde B' gegaan?
2 dus?quote:Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef MrStalin het volgende:
er zitten hier opeens meer chicks dan op heel LR
Ik heb hier wel eerder mee gepost (zonder voorstellen)quote:Op maandag 3 november 2014 16:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vrees het.
Ik had de grens getrokken bij het tweede maar ik wou niet lullig doen.
Je begrijpt mij verkeerd. Ik heb er geen probleem mee dat jij hier reageert. In ieder geval heb jij serieuze plannen en je bent welkom voor vragen al is de wiskundedraad de meest aangewezen plaats daarvoor. Het was meer een kwinkslag van mij dat het weer iets meer over bčta mag gaan.quote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eerder mee gepost (zonder voorstellen)
Maar als het zo'n probleem is dan ga ik wel met m'n (beta)vrienden praten over wiskunde. Dit leek mij een mooie stok achter de deur en een gezellig topic.
quote:Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef MrStalin het volgende:
Wat had je?quote:Op maandag 3 november 2014 18:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
tentamen was echt belachelijk simpel trouwenszou bijna een klacht indienen
En jij vindt dat ik soms iets te letterlijk neem?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En jij vindt dat ik soms iets te letterlijk neem?
In het eerste jaar keek ik vaak filmpjes van PatrickJMT voor calculusquote:Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef theunderdog het volgende:
Maar op welke sites kijken jullie vaak als jullie iets niet meer weten omtrent wiskunde, natuurkunde, scheikunde, informatiekunde, biologie enz enz?
Ik check eerst mijn aantekeningen, kans is groot dat daar gewoon in staat wat ik moet weten. Mocht dat niet zo zijn kijk ik in mijn boeken, en anders YouTube, Khan Academy of Wikipedia.quote:Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef theunderdog het volgende:
Maar op welke sites kijken jullie vaak als jullie iets niet meer weten omtrent wiskunde, natuurkunde, scheikunde, informatiekunde, biologie enz enz?
Stackexchange natuurlijk. Daar kijk ik eigenlijk voor allesquote:Op maandag 3 november 2014 20:08 schreef theunderdog het volgende:
Zonder math.stackexchange haal ik mijn studie niet.quote:Op maandag 3 november 2014 20:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stackexchange natuurlijk. Daar kijk ik eigenlijk voor allesZelfs als ik mijn veter weer eens niet gestrikt krijg!
Is Wikipedia betrouwbaar omtrent dat soort onderwerpen?quote:Op maandag 3 november 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik check eerst mijn aantekeningen, kans is groot dat daar gewoon in staat wat ik moet weten. Mocht dat niet zo zijn kijk ik in mijn boeken, en anders YouTube, Khan Academy of Wikipedia.
Hangt af van het onderwerp. Je moet altijd goed blijven nadenken of het artikel wel betrouwbaar is. Maar Wikipedia bevat ook zeker veel goede artikelen, dat wel.quote:Op maandag 3 november 2014 20:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is Wikipedia betrouwbaar omtrent dat soort onderwerpen?
Onder andere ja.quote:Op maandag 3 november 2014 20:24 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Zonder math.stackexchange haal ik mijn studie niet.
Hahah nee.quote:Op maandag 3 november 2014 19:51 schreef MrStalin het volgende:
[..]
heb een of andere boze IO chick op tinder, ben jij dat ?
Mijn immunologiedocent jatte ook gewoon tabellen van Wikipedia, terwijl ze ook gewoon in het boek stonden.quote:Op maandag 3 november 2014 20:36 schreef Anoonumos het volgende:
Ik heb nu een vak met een dictaat in progress met hele pagina's van wikipedia erin.
Tja, informatica docent.
Is wel lekker makkelijk copy pasten.quote:Op maandag 3 november 2014 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn immunologiedocent jatte ook gewoon tabellen van Wikipedia, terwijl ze ook gewoon in het boek stonden.
Hij kon ze ook gewoon uit het ebook halen hoor. Die docent was gewoon zo lui als fuck. Had ook 8 colleges op het rooster, heeft er maar 4 gegeven.quote:Op maandag 3 november 2014 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel lekker makkelijk copy pasten.
O dan begreep ik het verkeerd!quote:Op maandag 3 november 2014 18:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je begrijpt mij verkeerd. Ik heb er geen probleem mee dat jij hier reageert. In ieder geval heb jij serieuze plannen en je bent welkom voor vragen al is de wiskundedraad de meest aangewezen plaats daarvoor. Het was meer een kwinkslag van mij dat het weer iets meer over bčta mag gaan.
Jij bent dus wat mij betreft welkom hier.
snelle edit, zag het wel hoor. Maar iddquote:Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je nergens anders LR kan studeren.
Moest het even checken ja.quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef MrStalin het volgende:
[..]
snelle edit, zag het wel hoor. Maar idd
Zelfs niet in België, daar hebben ze geloof ik alleen de hbo variant.quote:Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat je nergens anders LR kan studeren.
Daarom zitten al die patattenvreters ook bij onsquote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zelfs niet in België, daar hebben ze geloof ik alleen de hbo variant.
Incl. jou zitten we al op 3, dus dan moet je wel komenquote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als er meer dan twee mensen komen ben ik erbij
mooi zoquote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Incl. jou zitten we al op 3, dus dan moet je wel komen
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef SiIk het volgende:
Weer wat nieuws geleerd waarvan je kanker krijgt: Zwanger zijn.
Weet je waar je nog meer kanker van krijgt? Leven!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef SiIk het volgende:
Weer wat nieuws geleerd waarvan je kanker krijgt: Zwanger zijn.
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:20 schreef Novermars het volgende:
Nog nooit zo slecht een tentamen gemaakt als daarnet
Godver, ik ben blij als ik hoger dan een 3 heb![]()
Moeilijk vak, waardeloze opzet van tentamen, te weinig geleerd en persoonlijke omstandigheden.quote:
Om welk vak ging het en balen man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:45 schreef Novermars het volgende:
[..]
Moeilijk vak, waardeloze opzet van tentamen, te weinig geleerd en persoonlijke omstandigheden.
https://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/show?code=EBB075A05quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Om welk vak ging het en balen man.
Vind jij economie en bedrijfskunde lastig?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:55 schreef Novermars het volgende:
[..]
https://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/show?code=EBB075A05
Je kan alles zo moeilijk maken als je wilt, maar dit was een statistiektentamen van het tweede jaar econometrie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vind jij economie en bedrijfskunde lastig?
Is het raar dat ik dat wat bijzonder vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |