Tof! Hotel is leuk.quote:
en ik in crème brulle, had er niet over moeten beginnenquote:
Joey is al onderwegquote:Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Kaas als toetje![]()
Ik heb straks chocolademoose
die mag alleen de kaasquote:
quote:
Hmmm klinkt lekkerquote:Op zondag 2 november 2014 18:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ohh ja... Chocolade mousseIk had laatst nutella mousse gemaakt, die was ook lekker!
quote:Op zondag 2 november 2014 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Kaas als toetje![]()
Ik heb straks chocolademoose
kaasplankje met een lekkere dessertwijnquote:Op zondag 2 november 2014 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toetjes horen zoet te zijn. Vind kaas heerlijk, maar niet als nagerecht
dat niet want hij weet niet dat choco nit goed voor hem is, maar het ruikt zo lekkerquote:
quote:
wij hebben heerlijk buiten gezeten, grill aanquote:
zoete desserwijn vind ik smerig, maar ik heb een keer dessertport gehad bij wijnquote:Op zondag 2 november 2014 18:25 schreef crv het volgende:
[..]
kaasplankje met een lekkere dessertwijn![]()
Ik had het warmer kunnen hebben maar begon de dag een stuk noordelijker. Evengoed een briljante dag!quote:
ik moet die zg. ijswijn ook niet, maar je hebt ook desertwijnen die wel zoetig zijn maar niet tequote:Op zondag 2 november 2014 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zoete desserwijn vind ik smerig, maar ik heb een keer dessertport gehad bij wijn
Dit klopt!quote:Op zondag 2 november 2014 18:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Toetjes horen zoet te zijn. Vind kaas heerlijk, maar niet als nagerecht
quote:
Wanneer ?quote:
BOE!!!!!!!quote:Op zondag 2 november 2014 19:00 schreef crv het volgende:
godverdegodverde, heb al bijna de hele dag de hik en kom er niet vanaf
Dank het is weer even weg.quote:
quote:
Na je scheiding. Bigamie is verboden...quote:
Geen kaas eten als desert.quote:Op zondag 2 november 2014 19:00 schreef crv het volgende:
godverdegodverde, heb al bijna de hele dag de hik en kom er niet vanaf
heb ik ook niet gedaan dus dat helpt nietquote:
alsof jouw katten niet bepalen hoe het er bij jouw aan toe gaatquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Jij laat je leven wel bepalen door wat de hond wil hè?Ben blij dat ik katten heb
dat doen hier de kinderen, dus geen plek voor hont of katquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef PaarsBeestje het volgende:
Jij laat je leven wel bepalen door wat de hond wil hè?Ben blij dat ik katten heb
Preciesquote:Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef crv het volgende:
[..]
alsof jouw katten niet bepalen hoe het er bij jouw aan tou gaat![]()
Nou nee, echt nietquote:Op zondag 2 november 2014 20:45 schreef crv het volgende:
[..]
alsof jouw katten niet bepalen hoe het er bij jouw aan tou gaat![]()
denk maar eens goed na.... katten zijn nog veel manipulatiever dan hondenquote:
quote:
Bij ons welquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Bij ons wel, maar ja ze spannen allemaal samen tegen ons
![]()
Vanmiddag een natte kat hier, mijn man was in bad geweest en had de deur opengezet vanwege de warmte en toen kwam Tommie met een noodgang binnengerend en sprong pardoes in het bad wat net aan het leeglopen was, Dat doet hij geen tweede keer meer
[..]
![]()
Vanmiddag een natte kat hier, mijn man was in bad geweest en had de deur opengezet vanwege de warmte en toen kwam Tommie met een noodgang binnengerend en sprong pardoes in het bad wat net aan het leeglopen was, Dat doet hij geen tweede keer meer
Daar hoef ik serieus niet over na te denken. Ik zorg er goed voor en vind ze hartstikke lief maar als ik even wil computeren oid dan gaat dat voor en moeten zij maar gewoon even wachten. Ze mogen hier van alles, maar er zijn ook wel dingen die ik echt niet op prijs stel en dan kan de kat in kwestie op zijn of haar kop gaan staan maar dan gebeurt er toch wat ik wil.quote:Op zondag 2 november 2014 20:50 schreef crv het volgende:
[..]
denk maar eens goed na.... katten zijn nog veel manipulatiever dan honden
[..]
![]()
en ze gaan nooit op je toetsenbord zitten ?quote:Op zondag 2 november 2014 20:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Daar hoef ik serieus niet over na te denken. Ik zorg er goed voor en vind ze hartstikke lief maar als ik even wil computeren oid dan gaat dat voor en moeten zij maar gewoon even wachten. Ze mogen hier van alles, maar er zijn ook wel dingen die ik echt niet op prijs stel en dan kan de kat in kwestie op zijn of haar kop gaan staan maar dan gebeurt er toch wat ik wil.
Ik zou het echt vreemd vinden als één of meerdere katten zouden bepalen hoe het hier aan toegaat in huis of wat ik aan het doen ben op dat moment. Als het nou kinderen waren ok, maar zelfs daarvan vind ik dat je niet alles uit je handen hoeft te laten vallen omdat er één aandacht nodig heeft (afhankelijk van de leeftijd uiteraard).
Afgerichte katten, jonguh! Ik zeg nee en dan houden ze op met hetgeen ze van plan waren.quote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
en ze gaan nooit op je toetsenbord zitten ?
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Afgerichte katten, jonguh! Ik zeg nee en dan houden ze op met hetgeen ze van plan waren.
respectquote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Afgerichte katten, jonguh! Ik zeg nee en dan houden ze op met hetgeen ze van plan waren.
Nee niet op mijn toetstenbord, maar ik zit aan tafel met mijn laptop en de kat ligt tussen mij en de laptop in met zijn poot op mijn muishand, dus eigenlijk is Binky nu aan het postenquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
en ze gaan nooit op je toetsenbord zitten ?
quote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee niet op mijn toetstenbord, maar ik zit aan tafel met mijn laptop en de kat ligt tussen mij en de laptop in met zijn poot op mijn muishand, dus eigenlijk is Binky nu aan het posten
Ah! Mijn plan werkt!quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het is serieus waar. Een nee is voldoende. Als ik van de week tijd heb, maak ik een filmpje
Binky!quote:Op zondag 2 november 2014 21:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee niet op mijn toetstenbord, maar ik zit aan tafel met mijn laptop en de kat ligt tussen mij en de laptop in met zijn poot op mijn muishand, dus eigenlijk is Binky nu aan het posten
quote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah! Mijn plan werkt!![]()
Filmpje![]()
Hier is het wisselend afgericht.Vaak wordt er wenselijk gereageerd op 'nee' maar als men echt geen zin heeft kan ik het lekker uitzoeken.
![]()
Een mede-softiequote:Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef crv het volgende:
Joey haakt ook wel af als we hem maar lang genoeg negeren, maar hij heeft soms periodes met "buien" dan is die superondeugend.
Hij gaat dan aandacht trekken door schoenen uit de gang te halen of zijn deken uit zijn mand te trekken en daar op te gaan kauwen enz. net zolang totdat we met hem gaan spelen
wij willen Joey niet te hard straffen omdat hij in het verleden zeer waarschijnlijk is mishandeldquote:Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als ze het negeren, dan zeg ik potverdikkeme!En dan weten ze dat ik toch wel behoorlijk serieus ben. Stap 3 is de plantenspuit, maar die heb ik echt al een half jaar of langer niet meer gebruikt aangezien de ridder het inmiddels ook snapt.
Wie zegt nou dat je de hond moet mishandelen dan?quote:Op zondag 2 november 2014 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
wij willen Joey niet te hard straffen omdat hij in het verleden zeer waarschijnlijk is mishandeld
plantenspuit is voor een mishandelde hond al veels te ergquote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wie zegt nou dat je de hond moet mishandelen dan?
Voor honden werken er andere methoden waarbij je je volstrekt geen zorgen hoeft te maken maar wel zorgt dat je de alpha blijft in huis.quote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
plantenspuit is voor een mishandelde hond al veels te erg
oh maar ik ben heus wel alpha hoor, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor honden werken er andere methoden waarbij je je volstrekt geen zorgen hoeft te maken maar wel zorgt dat je de alpha blijft in huis.
Maar goed, ondertussen heb ik nog steeds geen ijs
quote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij kan ik nu meteen een laatste woord toevoegen aan de KSC:
-Einde-
quote:
Geen idee wie dezelfde muzieksmaak heeft?quote:Op zondag 2 november 2014 23:46 schreef Miniem het volgende:
Ik heb kaarten voor een concert, maar geen flauw idee wie ik mee moet nemen.
lol, zijn wel meer bekende NL-ers waarvan ik dacht dat ze al lang dood waren, zoals Imca Marina bv.quote:
niet eerder online geweestquote:
quote:
Worden die luie slakkenvreters betaald om niet te werken of zo?quote:Op maandag 3 november 2014 06:31 schreef crv het volgende:
Gelukkig staakt frankrijk dus dat scheelt weer
zoiets ja, is nationale volkssportquote:Op maandag 3 november 2014 06:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Worden die luie slakkenvreters betaald om niet te werken of zo?.
quote:
quote:
quote:
Bonjour Animalequote:
prima 2 mooie dagen, lekker buiten gezeten 20 graden, BBQ aangesmetenquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef crv het volgende:
[..]
prima 2 mooie dagen, lekker buiten gezeten 20 graden, BBQ aangesmeten
takkiequote:
Takkemensquote:
mr takkiequote:
Goed merkquote:
Ja hequote:
W8quote:
Prettyquote:
volgend jaar W10 eropquote:Op maandag 3 november 2014 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja he
En mja, je ontkomt er niet onderuit
solquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 12:05 schreef crv het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-vliegtuig-cafe.html
Muckiequote:
gfquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
bij de mercedes moet een nieuwe voorpijp op
1000 dusquote:Op maandag 3 november 2014 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]![]()
nieuwe pijp gaat 500 kosten
quote:
ah je hebt het weer terug weten te brengen door 500, scheelt toch de helftquote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
en er mee doorrijden durf ik niet
het eerste stuk van de uitlaat vanaf de motorquote:Op maandag 3 november 2014 12:27 schreef crv het volgende:
[..]
ah je hebt het weer terug weten te brengen door 500, scheelt toch de helft
maar wat is een voorpijp?
ah, tja ben totaal niet autotechnisch. ben al blij dat ik weet hoe mijn stuurwiel werktquote:Op maandag 3 november 2014 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het eerste stuk van de uitlaat vanaf de motor
quote:Op maandag 3 november 2014 12:36 schreef crv het volgende:
[..]
ah, tja ben totaal niet autotechnisch. ben al blij dat ik weet hoe mijn stuurwiel werkt
eerste stuk pijp of je spruitstuk?quote:Op maandag 3 november 2014 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het eerste stuk van de uitlaat vanaf de motor
kan je niet gewoon een stuk regenpijp ertussen zetten ?quote:
eerste stuk.quote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerste stuk pijp of je spruitstuk?
dat gaat niet passenquote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een stuk regenpijp ertussen zetten ?
is een stuk goedkoper
aiquote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerste stuk.
die met de katalysator
hebben we al 2x gedaanquote:
of een pool vragen, die "vindt" er vast wel ergens éénquote:Op maandag 3 november 2014 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat niet passen![]()
ben nou aan het kijken of ze erop de sloop nergens 1 hebben liggen.
ik hou me niet bezig met illegale dingenquote:Op maandag 3 november 2014 12:45 schreef crv het volgende:
[..]
of een pool vragen, die "vindt" er vast wel ergens één
hoeft niet illegaal te zijnquote:Op maandag 3 november 2014 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hou me niet bezig met illegale dingen
die is al voorbij hier.quote:
Heb ik bij meer bakkers.quote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef Muck het volgende:
Meh, de hamkaascroissantjes van het stoepje vallen zwaar tegen
sonde...quote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef Muck het volgende:
Meh, de hamkaascroissantjes van het stoepje vallen zwaar tegen
Die zijn lekker. Die van de Jumbo zijn ook niet verkeerd, maar bij de Lidl vind ik ze ook lekkerder. De geur alleen al als je er binnen komt..quote:Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik bij meer bakkers.
Ik haal ze tegenwoordig vers bij de lidl
die zijn lekker jaquote:Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik bij meer bakkers.
Ik haal ze tegenwoordig vers bij de lidl
die luxe hebben we hier helaas nietquote:Op maandag 3 november 2014 13:33 schreef crv het volgende:
[..]
sonde...
Ik eet tegenwoordig enkel nog de echte franse croisants die mijn bakker 's morgens vers maakt
bakkers zijn hier al om 05:00 openquote:Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
die zijn lekker ja
[..]
die luxe hebben we hier helaas niet
Ja maar bij jullie is ook wel een cultuurtje om vóór het ontbijt effe gauw verse stokmik te gaan halenquote:
Ik heb ook wifi, nu ook op mijn tvquote:
Hier helaas nietquote:
Zo lekkerquote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja maar bij jullie is ook wel een cultuurtje om vóór het ontbijt effe gauw verse stokmik te gaan halen.
maar heb ik iets gemist?quote:Op maandag 3 november 2014 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook wifi, nu ook op mijn tv
[..]
Hier helaas niet
De croissants van mijn bakker vind ik ook niet zo fantastisch trouwens. Veel te veel lucht, het is meer een bladerdeegbal, geen croissant
quote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja maar bij jullie is ook wel een cultuurtje om vóór het ontbijt effe gauw verse stokmik te gaan halen.
Ik kan niks vindenquote:Op maandag 3 november 2014 14:09 schreef Muck het volgende:
Argh, verhuizen
Ik kan mijn office-cd nergens vinden
Ik moet juist nog wat dagen vrij nemen, moet er anders te veel laten uitbetalenquote:Op maandag 3 november 2014 14:46 schreef Fha het volgende:
Jeeuj, nog 3 dagen vrij dit jaardat brengt het totaal van verlofdagen op 8 dit jaar, luxe!
Ze lopen hier altijd te zeiken over mensen te kort. met als gevolg dus dat ik maar 8 dagen vrij heb op een heel jaarquote:Op maandag 3 november 2014 14:54 schreef Solique het volgende:
Ik moet juist nog wat dagen vrij nemen, moet er anders te veel laten uitbetalen
Of je moet leren 'nee' te zeggen als je je weer vragen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze lopen hier altijd te zeiken over mensen te kort. met als gevolg dus dat ik maar 8 dagen vrij heb op een heel jaarIk moet toch dringend eens kinderen krijgen
Ruilen?
Nee, heb liever dan wat extra dagen die ik mee kan nemenquote:Op maandag 3 november 2014 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze lopen hier altijd te zeiken over mensen te kort. met als gevolg dus dat ik maar 8 dagen vrij heb op een heel jaarIk moet toch dringend eens kinderen krijgen
Ruilen?
Ik zeg nooit ja, want ik werk nooit extraquote:Op maandag 3 november 2014 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Of je moet leren 'nee' te zeggen als je je weer vragen.
Volgens mijn CAO moet ik minimaal één keer 14 aaneengesloten dagen vrij hebben in een jaar.
Vorig jaar kwam ik er nét aan. Dit jaar dus drie weken gepakt.
jij werkt waar cobra werktquote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg nooit ja, want ik werk nooit extraHet is een kwestie van verlof dat gewoon afgewezen word elke keer
Te vroegquote:
Is er dan geen regeling dat je een aaneengesloten periode vrij moet hebben? En bouw je niet ontzettend veel uren op die je nooit kunt opnemen?quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg nooit ja, want ik werk nooit extraHet is een kwestie van verlof dat gewoon afgewezen word elke keer
*in zak stopt*quote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Heb je weer van de kruidnootjes gesnoept?
Speculaas dan?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Speculaas dan?
Of taaitaai?
Of schuimpjes?
Of marsepein?
Of chocoletter?
Of ...
quote:
Beetje vroeg of niet?quote:
quote:
Te vroeg. De goede man is nog niet eens in het land.quote:
Gelukkig heeft hij wel alvast een berg kruidnootjes vooruit gestuurdquote:Op maandag 3 november 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te vroeg. De goede man is nog niet eens in het land.
Daaromquote:Op maandag 3 november 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te vroeg. De goede man is nog niet eens in het land.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij wel alvast een berg kruidnootjes vooruit gestuurd.
*kruidnootje gooitquote:
Dan nietquote:
Sintstemmingquote:
quote:
Nou ok danquote:
Goede reis!quote:
veeeeeeeeeeeeeeeel drukker, maar dat was voor jouw tijd hierquote:
Succesquote:
Neequote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Cat22 het volgende:
Is er dan geen regeling dat je een aaneengesloten periode vrij moet hebben? En bouw je niet ontzettend veel uren op die je nooit kunt opnemen?
dan begint nu her nieuwe tijdperkquote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veeeeeeeeeeeeeeeel drukker, maar dat was voor jouw tijd hier
ICTquote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat doe je voor werk eigenlijk?
Vraag naar iedereen
quote:
Post bezorgenquote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
Vraag naar iedereen
clubeigenaarquote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
Vraag naar iedereen
applicatie? De wat is datquote:Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
k zit nu in de applicatie hoek, heb zo ongeveer alles al wel gedaan
punt bee ee.quote:
Jij bent vast geen leraar Nederlands??quote:
nope.quote:Op maandag 3 november 2014 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent vast geen leraar Nederlands??
Zie mijn tagje en mijn ondertitel.quote:
test manager/consultantquote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
Vraag naar iedereen
nee van zo'n golfstokkiequote:
Smakelijk!quote:
"laat tailfox een test sturen "test 123 werkt forum.fok.nl?quote:
Ik vind je iig rete irritant, maar dat kan ook aan mij liggenquote:
yeah feestje.quote:Op maandag 3 november 2014 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind je iig rete irritant, maar dat kan ook aan mij liggen
nou jij er bent welquote:
Laat ik dat maar voor me houden, om de liefde te behoudenquote:Op maandag 3 november 2014 18:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
yeah feestje.
Maar goed wat is er irritant aan mij
quote:Op maandag 3 november 2014 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat ik dat maar voor me houden, om de liefde te behouden
Ik ben een aandachts vragende user. I knowquote:Op maandag 3 november 2014 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laat ik dat maar voor me houden, om de liefde te behouden
quote:Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Neenul uren contract dus te erg miepen is wieberen. en ja
Dat is heel kut aan het einde van het jaar qua belasting. Dus ik laat de laatste weken altijd tot 40 uur uitbetalen om dat een beetje op te vangen
Zorg. Kletsen. Coördineren.quote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
Vraag naar iedereen
quote:Op maandag 3 november 2014 19:21 schreef MPG het volgende:
Een donor eten???
de organen zijn toch wel goed terechtgekomen he?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 3 november 2014 19:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo grappig dat een beroep zoveel invult van persoonlijkheid
Economisch.quote:Op maandag 3 november 2014 19:21 schreef MPG het volgende:
Een donor eten???
Jaaa in mijn buikjequote:Op maandag 3 november 2014 19:21 schreef MPG het volgende:
Een donor eten???
Je vraagt naar ons werk, dat is niet per se voor iedereen zn hobbyquote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou gewoon persoonlijkheid zit in hobby's
Er vaak een verschil tussen werk en hobby.quote:Op maandag 3 november 2014 19:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou gewoon persoonlijkheid zit in hobby's
Dat ik gleuven vul, wil niet zeggen dat ik er op los nueckquote:Op maandag 3 november 2014 19:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo grappig dat een beroep zoveel invult van persoonlijkheid
quote:Op maandag 3 november 2014 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik gleuven vul, wil niet zeggen dat ik er op los nueck
[..]
[..]
[..]
Op FOK! postenquote:Op maandag 3 november 2014 20:39 schreef Muck het volgende:
Nu heb ik een mooie, nieuwe laptop en zit ik blij naar hem te staren. Ik heb Firefox geinstalleerd, ben druk zoekende naar mijn office-schijfje en eh, nu?
Ik denk alleen maar moooooooisneeeeeeel
en heb verder nog geen idee wat ik ermee moet doen
[..]
heb je eerst nagedacht wat je wilt testen, hoe je wilt testen, waarom je het wilt testen?quote:Op maandag 3 november 2014 18:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
"laat tailfox een test sturen "test 123 werkt forum.fok.nl?
welk OS draait er op?quote:Op maandag 3 november 2014 20:39 schreef Muck het volgende:
Nu heb ik een mooie, nieuwe laptop en zit ik blij naar hem te staren. Ik heb Firefox geinstalleerd, ben druk zoekende naar mijn office-schijfje en eh, nu?
Ik denk alleen maar moooooooisneeeeeeel
en heb verder nog geen idee wat ik ermee moet doen
banyan vinesquote:
kan, zelfs toen was ie er alquote:
maar dat is er nog niet en wat voor bekabeling moet daar dan bij ?quote:
Kabels voor de nieuwe Olympische sport tokkelenquote:Op maandag 3 november 2014 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
maar dat is er nog niet en wat voor bekabeling moet daar dan bij ?
wat voor trekkracht hebben die dan ?quote:Op maandag 3 november 2014 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kabels voor de nieuwe Olympische sport tokkelen
Welneequote:Op maandag 3 november 2014 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Muck probeert toch niet Office '97 op Windows 8.1 te installeren nu?
niet nodig hoorquote:
Why not?quote:Op maandag 3 november 2014 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Muck probeert toch niet Office '97 op Windows 8.1 te installeren nu?
Date met Cat aan het regelen?quote:Op maandag 3 november 2014 21:32 schreef Bos81 het volgende:
O Cat:
De vaste Meerhoven bezorger heeft nu vakantie. Ik ben er vandaag al heen geweest, en grote kans dat ik er deze en de week erna ook vaak te vinden ben, Dus wie weet....![]()
![]()
![]()
quote:
Nee, ik wil bij haar schoonzus gleuvenquote:
Gezellig!quote:Op maandag 3 november 2014 21:32 schreef Bos81 het volgende:
O Cat:
De vaste Meerhoven bezorger heeft nu vakantie. Ik ben er vandaag al heen geweest, en grote kans dat ik er deze en de week erna ook vaak te vinden ben, Dus wie weet....![]()
![]()
![]()
Jij nueckerd!quote:Op maandag 3 november 2014 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik wil bij haar schoonzus gleuven![]()
Smaakt beter dan de vroege?quote:Op maandag 3 november 2014 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Welnee
Ik was late macchiato aan het maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |