Heb ik bij meer bakkers.quote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef Muck het volgende:
Meh, de hamkaascroissantjes van het stoepje vallen zwaar tegen
sonde...quote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef Muck het volgende:
Meh, de hamkaascroissantjes van het stoepje vallen zwaar tegen
Die zijn lekker. Die van de Jumbo zijn ook niet verkeerd, maar bij de Lidl vind ik ze ook lekkerder. De geur alleen al als je er binnen komt..quote:Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik bij meer bakkers.
Ik haal ze tegenwoordig vers bij de lidl
die zijn lekker jaquote:Op maandag 3 november 2014 13:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik bij meer bakkers.
Ik haal ze tegenwoordig vers bij de lidl
die luxe hebben we hier helaas nietquote:Op maandag 3 november 2014 13:33 schreef crv het volgende:
[..]
sonde...
Ik eet tegenwoordig enkel nog de echte franse croisants die mijn bakker 's morgens vers maakt
bakkers zijn hier al om 05:00 openquote:Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
die zijn lekker ja
[..]
die luxe hebben we hier helaas niet
Ja maar bij jullie is ook wel een cultuurtje om vóór het ontbijt effe gauw verse stokmik te gaan halenquote:
Ik heb ook wifi, nu ook op mijn tvquote:
Hier helaas nietquote:
Zo lekkerquote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja maar bij jullie is ook wel een cultuurtje om vóór het ontbijt effe gauw verse stokmik te gaan halen.
maar heb ik iets gemist?quote:Op maandag 3 november 2014 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook wifi, nu ook op mijn tv
[..]
Hier helaas niet
De croissants van mijn bakker vind ik ook niet zo fantastisch trouwens. Veel te veel lucht, het is meer een bladerdeegbal, geen croissant
quote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja maar bij jullie is ook wel een cultuurtje om vóór het ontbijt effe gauw verse stokmik te gaan halen.
Ik kan niks vindenquote:Op maandag 3 november 2014 14:09 schreef Muck het volgende:
Argh, verhuizen
Ik kan mijn office-cd nergens vinden
Ik moet juist nog wat dagen vrij nemen, moet er anders te veel laten uitbetalenquote:Op maandag 3 november 2014 14:46 schreef Fha het volgende:
Jeeuj, nog 3 dagen vrij dit jaardat brengt het totaal van verlofdagen op 8 dit jaar, luxe!
Ze lopen hier altijd te zeiken over mensen te kort. met als gevolg dus dat ik maar 8 dagen vrij heb op een heel jaarquote:Op maandag 3 november 2014 14:54 schreef Solique het volgende:
Ik moet juist nog wat dagen vrij nemen, moet er anders te veel laten uitbetalen
Of je moet leren 'nee' te zeggen als je je weer vragen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze lopen hier altijd te zeiken over mensen te kort. met als gevolg dus dat ik maar 8 dagen vrij heb op een heel jaarIk moet toch dringend eens kinderen krijgen
Ruilen?
Nee, heb liever dan wat extra dagen die ik mee kan nemenquote:Op maandag 3 november 2014 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze lopen hier altijd te zeiken over mensen te kort. met als gevolg dus dat ik maar 8 dagen vrij heb op een heel jaarIk moet toch dringend eens kinderen krijgen
Ruilen?
Ik zeg nooit ja, want ik werk nooit extraquote:Op maandag 3 november 2014 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Of je moet leren 'nee' te zeggen als je je weer vragen.
Volgens mijn CAO moet ik minimaal één keer 14 aaneengesloten dagen vrij hebben in een jaar.
Vorig jaar kwam ik er nét aan. Dit jaar dus drie weken gepakt.
jij werkt waar cobra werktquote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg nooit ja, want ik werk nooit extraHet is een kwestie van verlof dat gewoon afgewezen word elke keer
Te vroegquote:
Is er dan geen regeling dat je een aaneengesloten periode vrij moet hebben? En bouw je niet ontzettend veel uren op die je nooit kunt opnemen?quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zeg nooit ja, want ik werk nooit extraHet is een kwestie van verlof dat gewoon afgewezen word elke keer
*in zak stopt*quote:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Heb je weer van de kruidnootjes gesnoept?
Speculaas dan?quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Speculaas dan?
Of taaitaai?
Of schuimpjes?
Of marsepein?
Of chocoletter?
Of ...
quote:
Beetje vroeg of niet?quote:
quote:
Te vroeg. De goede man is nog niet eens in het land.quote:
Gelukkig heeft hij wel alvast een berg kruidnootjes vooruit gestuurdquote:Op maandag 3 november 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te vroeg. De goede man is nog niet eens in het land.
Daaromquote:Op maandag 3 november 2014 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Te vroeg. De goede man is nog niet eens in het land.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij wel alvast een berg kruidnootjes vooruit gestuurd.
*kruidnootje gooitquote:
Dan nietquote:
Sintstemmingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |