Goed van ze. Maar ik betwijfel of de gemiddelde Action-shopper dat iets interesseert. Er gaan ook niet minder mensen naar de Primark sinds het 'help me' labeltje.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:19 schreef machtpen het volgende:
Die kinder en dwangarbeid lijkt behoorlijk mee te vallen.
http://www.action.nl/over-action/mvo/supply-chain/
Tip bij zo'n beker; niet na een kwartier denken ' ik neem een lekkere slok hij is vast drinkbaar' .quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik heb me het lazerus gezocht, nog gevraagd, niks gevonden![]()
Uiteindelijk voor 4 euro bij de Flying Tiger een leuke beker gekocht
Ja! Thanks, binnenkort even langs dus.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tochtstrip voor tussen de deuren bedoel je? Jup! Verschillende diktes.
Op de site staat er 1 van 7,5 meter. Of is dat weer te veel van het goede?quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef DJMO het volgende:
iemand een idee of ze ook hdmi kabels van ca vijf meter lengte bij de action verkopen?
heb ik zeker met m'n neus gekekenquote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op de site staat er 1 van 7,5 meter. Of is dat weer te veel van het goede?
Ik heb extragratis nog ff het linkje voor jequote:Op zondag 9 november 2014 21:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb ik zeker met m'n neus gekekennee, meer is ook goed, maar minder niet
thnx
quote:Op zondag 9 november 2014 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb extragratis nog ff het linkje voor je![]()
http://www.action.nl/maxxter-luxe-hdmi-1-4-kabel-7-5m
ik heb een tuin, maar ik denk dat ik de vogels hier juist mee wegjaag!quote:Op donderdag 6 november 2014 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou dat ik een tuin hadNou ja, nee toch niet, maar wel vogeltjes
[ afbeelding ]
Ik heb toch zeker ¤0.42 betaald voor een naaisetje...quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:30 schreef piepkuiken21 het volgende:
gisteren een dure aankoop gedaan 46 cent voor huishoudhandschoenen
Nog geen 1 centquote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik heb toch zeker 0.42ct betaald voor een naaisetje...![]()
En nog wat andere zooi , spullen die ik echt nodig heb
Jij was van de knutselpakketten toch? Ik zag dat ze nu bij de nieuwe producten een knutselpakket hadden van een koekoeksklokquote:Op maandag 10 november 2014 17:17 schreef summer2bird het volgende:
ActionBinnenkort maar weer eens heen
Ik zag hetquote:Op maandag 10 november 2014 17:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij was van de knutselpakketten toch? Ik zag dat ze nu bij de nieuwe producten een knutselpakket hadden van een koekoeksklok
Oeh. Nou dan heb ik maar 60 euro uitgegeven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey ik heb morgen nog wat dingen nodig
Alles gekocht dusquote:Op woensdag 12 november 2014 06:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh. Nou dan heb ik maar 60 euro uitgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |