Nope, ik heb het hert.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dit is een eland ipv een hertzie onderstaande foto.
Die wil ik ook wel![]()
Heb jij dezelfde cat?![]()
[ afbeelding ]
Oh gaafquote:Op woensdag 5 november 2014 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, ik heb het hert.![]()
Heel die eland niet gezien ook
Oei, da's best namaak van zoeen duur nederlandsch porseleinmerk. Pip ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2014 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou dat ik een tuin hadNou ja, nee toch niet, maar wel vogeltjes
[ afbeelding ]
Ja, daaromquote:Op donderdag 6 november 2014 14:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oei, da's best namaak van zoeen duur nederlandsch porseleinmerk. Pip ofzo?
Wat een meukquote:Op donderdag 6 november 2014 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou dat ik een tuin hadNou ja, nee toch niet, maar wel vogeltjes
[ afbeelding ]
Vanmiddag mee in mijn handen gestaan. Fel rozequote:Op donderdag 6 november 2014 16:47 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft de Action ook van die thermobekers (soort van) zonder oor?
Dus een hoge beker met een draaidop en een schuifje waar je uit kunt drinken.
Die mesjes heb ik ook, tig pakjes gekocht, gewoon goed. Heb jij met zwart handvat?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanmiddag mee in mijn handen gestaan. Fel roze
Troep van de action : Aardappelschilmesjes. 4 versleten binnen 48u. Pleuriszooi breekt zo af
Ha! Waar stonden ze?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanmiddag mee in mijn handen gestaan. Fel roze
Troep van de action : Aardappelschilmesjes. 4 versleten binnen 48u. Pleuriszooi breekt zo af
ja! Van 69 cent. Wat een tering dingen. Er breekt er net alweer 1 afquote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mesjes heb ik ook, tig pakjes gekocht, gewoon goed. Heb jij met zwart handvat?
Bij de kampeerspullen!quote:
Tochtstrip voor tussen de deuren bedoel je? Jup! Verschillende diktes.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:01 schreef owl. het volgende:
Heeft de action tochtband of iets in die richting?
Ik heb me het lazerus gezocht, nog gevraagd, niks gevondenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja! Van 69 cent. Wat een tering dingen. Er breekt er net alweer 1 afGewoon bij het schillen van een appel!
[..]
Bij de kampeerspullen!
[..]
Tochtstrip voor tussen de deuren bedoel je? Jup! Verschillende diktes.
Goed van ze. Maar ik betwijfel of de gemiddelde Action-shopper dat iets interesseert. Er gaan ook niet minder mensen naar de Primark sinds het 'help me' labeltje.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:19 schreef machtpen het volgende:
Die kinder en dwangarbeid lijkt behoorlijk mee te vallen.
http://www.action.nl/over-action/mvo/supply-chain/
Tip bij zo'n beker; niet na een kwartier denken ' ik neem een lekkere slok hij is vast drinkbaar' .quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:10 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik heb me het lazerus gezocht, nog gevraagd, niks gevonden![]()
Uiteindelijk voor 4 euro bij de Flying Tiger een leuke beker gekocht
Ja! Thanks, binnenkort even langs dus.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tochtstrip voor tussen de deuren bedoel je? Jup! Verschillende diktes.
Op de site staat er 1 van 7,5 meter. Of is dat weer te veel van het goede?quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef DJMO het volgende:
iemand een idee of ze ook hdmi kabels van ca vijf meter lengte bij de action verkopen?
heb ik zeker met m'n neus gekekenquote:Op zondag 9 november 2014 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Op de site staat er 1 van 7,5 meter. Of is dat weer te veel van het goede?
Ik heb extragratis nog ff het linkje voor jequote:Op zondag 9 november 2014 21:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb ik zeker met m'n neus gekekennee, meer is ook goed, maar minder niet
thnx
quote:Op zondag 9 november 2014 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb extragratis nog ff het linkje voor je![]()
http://www.action.nl/maxxter-luxe-hdmi-1-4-kabel-7-5m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |