Ik dénk dat ik hem voor je hebquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:43 schreef Miniem het volgende:
Ik zoek het MDF hert, ben al bij 2 filialen in de omgeving geweest maar bij beide niet aanwezig.
Kan iemand voor mij kijken of het bij je eigen filiaal ligt en voor me meebrengen?
Verzendkosten ed. betaal ik uiteraard!
[ afbeelding ]
Het is 1 mdf plaat toch? die meerdere in een doosje is het iig nietquote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dénk dat ik hem voor je heb![]()
De doosjes op je plaatje zorgden voor verwarring, maar in mijn Action zaten daar per doosje een stuk of wat kerstdecoraties in.
Hert is los verpakt in plastic en ziet eruit zoals het plaatje wat jij postte.
Het zijn stukken mdf plaat die samen 1 rendierhoofd vormen. Zit in plastic, niet in een doosje.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is 1 mdf plaat toch? die meerdere in een doosje is het iig niet![]()
Ik zie het volgende week welbedankt
![]()
Ja, dat is de goede.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zijn stukken mdf plaat die samen 1 rendierhoofd vormen. Zit in plastic, niet in een doosje.
Zal ik hem vast inpakken voor je?
Nope, ik heb het hert.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dit is een eland ipv een hertzie onderstaande foto.
Die wil ik ook wel![]()
Heb jij dezelfde cat?![]()
[ afbeelding ]
Oh gaafquote:Op woensdag 5 november 2014 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, ik heb het hert.![]()
Heel die eland niet gezien ook
Oei, da's best namaak van zoeen duur nederlandsch porseleinmerk. Pip ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2014 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou dat ik een tuin hadNou ja, nee toch niet, maar wel vogeltjes
[ afbeelding ]
Ja, daaromquote:Op donderdag 6 november 2014 14:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oei, da's best namaak van zoeen duur nederlandsch porseleinmerk. Pip ofzo?
Wat een meukquote:Op donderdag 6 november 2014 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wou dat ik een tuin hadNou ja, nee toch niet, maar wel vogeltjes
[ afbeelding ]
Vanmiddag mee in mijn handen gestaan. Fel rozequote:Op donderdag 6 november 2014 16:47 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft de Action ook van die thermobekers (soort van) zonder oor?
Dus een hoge beker met een draaidop en een schuifje waar je uit kunt drinken.
Die mesjes heb ik ook, tig pakjes gekocht, gewoon goed. Heb jij met zwart handvat?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanmiddag mee in mijn handen gestaan. Fel roze
Troep van de action : Aardappelschilmesjes. 4 versleten binnen 48u. Pleuriszooi breekt zo af
Ha! Waar stonden ze?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanmiddag mee in mijn handen gestaan. Fel roze
Troep van de action : Aardappelschilmesjes. 4 versleten binnen 48u. Pleuriszooi breekt zo af
ja! Van 69 cent. Wat een tering dingen. Er breekt er net alweer 1 afquote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mesjes heb ik ook, tig pakjes gekocht, gewoon goed. Heb jij met zwart handvat?
Bij de kampeerspullen!quote:
Tochtstrip voor tussen de deuren bedoel je? Jup! Verschillende diktes.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:01 schreef owl. het volgende:
Heeft de action tochtband of iets in die richting?
Ik heb me het lazerus gezocht, nog gevraagd, niks gevondenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja! Van 69 cent. Wat een tering dingen. Er breekt er net alweer 1 afGewoon bij het schillen van een appel!
[..]
Bij de kampeerspullen!
[..]
Tochtstrip voor tussen de deuren bedoel je? Jup! Verschillende diktes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |