abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146360158
Weinig nieuws meer rond Kobane. Afgelopen dagen 3-5 nov nog maar 3 air-strikes. Het lijkt erop dat IS zich aan het herorienteren is evenals de koerdische verdedigers. Voor IS lijkt de bevoorrading tot problemen te leiden. Ze kunnen verloren wapens niet zo snel meer vervangen. Wapens en strijders concentreren voor een stevige aanval is uiterst riskant als je tegenstander over een luchtoverwicht beschikt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  donderdag 6 november 2014 @ 10:34:26 #177
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146360403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:21 schreef Digi2 het volgende:
Weinig nieuws meer rond Kobane. Afgelopen dagen 3-5 nov nog maar 3 air-strikes. Het lijkt erop dat IS zich aan het herorienteren is evenals de koerdische verdedigers. Voor IS lijkt de bevoorrading tot problemen te leiden. Ze kunnen verloren wapens niet zo snel meer vervangen. Wapens en strijders concentreren voor een stevige aanval is uiterst riskant als je tegenstander over een luchtoverwicht beschikt.
Bovendien gaat IS tegen het probleem van een meerfrontenoorlog aanlopen. Ze hebben niet de manschappen voor al hun ambities.
  donderdag 6 november 2014 @ 10:44:16 #178
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  donderdag 6 november 2014 @ 10:50:54 #179
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146360816
rConflictNews twitterde op donderdag 06-11-2014 om 07:54:44 American Jordan Matson, fighting with #YPG, warns foreign fighters not to travel via #Turkey. #Kobane @ArmedResearch http://t.co/pVqnZrGboH reageer retweet

Say what?
  donderdag 6 november 2014 @ 11:13:04 #180
105963 doppelgnger
huilen met de kraan open
pi_146361452
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef UpsideDown het volgende:
..meer Peshmerga-konvooien richting Kobane vertrekken..
Weer een nieuwe naam op het strijdtoneel...
Toen ik op het journaal voor het eerst Peshmerga hoorde verstond ik pche melba :')

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  donderdag 6 november 2014 @ 11:17:02 #181
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146361582
Conflict_Report twitterde op donderdag 06-11-2014 om 08:37:02 #BREAKINGNEWS Western war planes strike the #Ahrar_al_Sham headquarters in Basbqa,#Idlib province.Also Jabhat al-Nusra attacked in the area reageer retweet
rConflictNews twitterde op donderdag 06-11-2014 om 07:56:30 The US may have now lost #Syria - Apparent US strikes targeted HQs of Ahrar al-Sham rebels near Mohandiseen & Basiqa in #Idlib last night. reageer retweet

Say what?
pi_146362523
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:17 schreef UpsideDown het volgende:
Conflict_Report twitterde op donderdag 06-11-2014 om 08:37:02 #BREAKINGNEWS Western war planes strike the #Ahrar_al_Sham headquarters in Basbqa,#Idlib province.Also Jabhat al-Nusra attacked in the area reageer retweet
rConflictNews twitterde op donderdag 06-11-2014 om 07:56:30 The US may have now lost #Syria - Apparent US strikes targeted HQs of Ahrar al-Sham rebels near Mohandiseen & Basiqa in #Idlib last night. reageer retweet
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wat is deze?

obama: we willen het liefst assad wippen, maar we ruimen wel eerst al zijn vijanden...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_146368545
IS begint kapot te gaan zoals ik had gezegd paar maanden geleden.
pi_146368868
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:53 schreef hafez1234 het volgende:
Beter dan de slechte voorspellingen van IPA35, die zei dat IS kobane zouden overnemen en dat IS niet de luchtmachtbasis van SAA zouden overnemen. Congrats! :)
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_146369383
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:53 schreef hafez1234 het volgende:
Volgens mij is dat te vroeg geconcludeerd. Pas als IS uit Kobane is verdreven en hun vlaggen er niet meer te zien zijn wordt duidelijk dat ze op de terugtocht zijn. IS lijkt in geldnood omdat de KRG sinds kort Yazidi heeft kunnen vrijkopen. Omdat de economie belandt in 1 van vooral smokkelwaar wordt alles steeds duurder. Als tegelijkertijd de olieproduktie en verkoop stagneert wordt het vanzelf een armoedig bestaan en niet de utopische staat die de mensen wordt voorgespiegeld.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  donderdag 6 november 2014 @ 15:47:05 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_146370329
quote:
99s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is deze?

obama: we willen het liefst assad wippen, maar we ruimen wel eerst al zijn vijanden...
Wie zegt dat Obama Assad wil wippen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 6 november 2014 @ 15:49:12 #187
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_146370414
quote:
updated 14:39 GMT 11.06.14
US strike reportedly kills key bomb maker
By Barbara Starr, CNN Pentagon Correspondent
SHARE THIS
A A A (resize font)
(CNN) - A U.S. airstrike in Syria appears to have killed a key French jihadist who is part of the militant Khorasan Group, a U.S. defense official said Thursday.

The strike happened near Idlib, according to the official, who has access to the latest information about the strikes.

The U.S. fired at a vehicle it believes carried David Drugeon, a skilled bomb maker who also has ties to core Al Qaeda members in Pakistan.

The Khorasan Group is made up of senior al Qaeda leaders who have moved into Syria.

The U.S. targeted the Khorasan Group with a series of strikes in Syria in September. Those attacks came amid intelligence that suggested the group was plotting against a target in the U.S. homeland as well as other Western targets, a senior U.S. official told CNN at the time.
Hebben we dat Khorasanverhaal weer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator donderdag 6 november 2014 @ 16:06:29 #188
8781 crew  Frutsel
pi_146370990
quote:
Amerikaanse vliegtuigen bombarderen al-Nusra

Amerikaanse vliegtuigen hebben in de nacht van woensdag op donderdag bombardementen uitgevoerd op de terreurorganisatie al-Nusra, die banden heeft met al-Qaeda. Volgens het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten zijn daarbij meerdere mensen om het leven gekomen, onder wie twee kinderen.

De Amerikaanse luchtmacht zegt dat het doel van de bombardementen het hoofdkwartier van al-Nusra in de stad Harim was.

Sinds eind september zijn al meerdere aanvallen gepleegd op al-Nusra en de nauw verbonden terreurgroep Khorasan. Beide groepen delen de ideologie van Islamitische Staat, maar staan op voet van oorlog met die extremistische strijders.
pi_146373439
Damascus_01 twitterde op donderdag 06-11-2014 om 13:24:39 #SAA conducting huge ground assault on terrorist positions towards Beit Tima and Beit Saber , up to Beit Jin alongside the Golan . #Syria reageer retweet
PetoLucem twitterde op donderdag 06-11-2014 om 11:54:28 Loy.s.: #SAA and #NDF are advancing in the East #Ghouta and captured the agricultural area of #Bala. #Damascus #Syria http://t.co/odWF5T3Yqx reageer retweet
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_146375622
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:47 schreef Szura het volgende:

[..]

Wie zegt dat Obama Assad wil wippen?
idd

de propaganda strookt niet met de acties die uitgevoerd worden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 6 november 2014 @ 19:10:09 #191
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146377027
Say what?
  donderdag 6 november 2014 @ 19:22:28 #192
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146377508
Berichten op internet dat een Turkse militair een belangrijke Koerdische activiste (Kader Ortakaya) heeft gedood nabij Suruc - Kobane.

Morgen zullen er dus wel weer een aantal Turkse militairen gexecuteerd worden door de PKK als vergelding.
Say what?
pi_146378397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:22 schreef UpsideDown het volgende:
Berichten op internet dat een Turkse militair een belangrijke Koerdische activiste (Kader Ortakaya) heeft gedood nabij Suruc - Kobane.

Morgen zullen er dus wel weer een aantal Turkse militairen gexecuteerd worden door de PKK als vergelding.
bezig met een vreedzame demonstratie waar zij door haar hoofd is geschoten 8}
-Rabia Al-Basri
pi_146380161
van een andere forum, zoals het er naar uitziet lijkt het erop alsof een deal met assad is of wordt gemaakt

quote:
There can't be a victory over IS without SAA. Who else can (or want) to chase IS along Euphrates once the moment comes? Or (together with YPG) push them out of Hasakah? YPG can't do it by themselves, rebel forces in that area (or in Deir ez Zor) don't exist or they're too weak (organized only through some Arab villages militias) to even think about confronting IS. And now that SRF collapsed in the north, coalition targeting JAN and Ahrar ash Sham which represent the bulk of rebel forces in the area there simply can not be a solution without some sort of deal with Damascus. Not to mention Iraq and their armed forces which are supported by US regardless of the fact that they're mainly pro Iranian Shia and thus naturally more inclined to cooperate with other Iranian proxy in Syria. They sure ain't gonna cooperate with FSA. Supporting IDF without at least having some sort of coordination with SAA just doesn't make sense. US made a realistic approach in Iraq, it is time to make the same decision in Syria.
-Rabia Al-Basri
pi_146380662

Zelfgemaakt

Als dat allemaal wordt veroverd door het Syrische leger zijn er ongeveer 10,000 soldaten die op andere plekken kunnen worden neergezet. Als Damascus en Allepo helemaal schoon zijn, is het conflict zo goed als klaar. De andere gebieden kosten relatief weinig tijd om in te nemen.
pi_146380895
ter herinnering aan alle assad fanboys waarom dit conflict uiteindelijk tot een gewapend conflict is gemuteerd

"you want freedom?"

http://www.liveleak.com/view?i=e8f_1415296942
-Rabia Al-Basri
pi_146381641
Je moet dat smerig tuig dan ook laten zien wie er de baas is.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 6 november 2014 @ 20:54:10 #198
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_146381716
quote:
99s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:35 schreef Slayage het volgende:
ter herinnering aan alle assad fanboys waarom dit conflict uiteindelijk tot een gewapend conflict is gemuteerd

"you want freedom?"

http://www.liveleak.com/view?i=e8f_1415296942
Zie dat derde filmpje.

Vele armzalige Soennieten in Syri staan onder invloed van de Salafisten. Die leren dat je genocide moet plegen tegen Alawieten. Kan me goed voorstellen dat die laatsten dan een beetje kort lontje krijgen.
pi_146382123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:55 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Zie dat derde filmpje.

Vele armzalige Soennieten in Syri staan onder invloed van de Salafisten. Die leren dat je genocide moet plegen tegen Alawieten. Kan me goed voorstellen dat die laatsten dan een beetje kort lontje krijgen.
altijd makkelijke om naar "de ander" te wijzen, dit zijn wel de (toen nog redelijk onschuldige) praktijken van het regime dat jij steunt, misselijkmakend zelfs dat het gedrag wordt vergoelijkt door velen, omdat de opstandelingen toch allemaal ratten zijn

ik heb alle drie de filmpjes gezien, haat kweekt haat, geweld kweekt geweld, ik vergoelijk de haat en het geweld niet, maar ik begrijp het wel
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')