Hij lult maar wat.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pure interesse, waar ga je dan heen?
Kijk eens in andere topics. Danny neemt juist wel de moeite om te reageren.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:29 schreef Funkel het volgende:
Owja:
Danny schittert weer eens door afwezigheid.
Verkeerde topic?quote:
Geintjequote:
alsof jij kan bepalen wat "iets bereiken" is in iemands levenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Stop nou eens met dat leuk doen wat niet leuk is. Wees eens jezelf en treedt uit je comfortzone en ontdek dat er meer in de wereld is dan 111 onzinnige posts om een forum. Het is niet iets om trots op te zijn, het is nou niet dat je er iets mee bereikt in je eigen of andermans leven.
danny reageert om het toch nog op een actief forum te laten lijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in andere topics. Danny neemt juist wel de moeite om te reageren.
M'n fles azijn is bijna leeg, omdat ik hem in het koffiezet-apparaat heb gegoten.
De zwartkijkers.
Hulde aan de azijnpissers, terwijl mijn koffie weer te drinken is.
Ik open serieuse topics en word verweten dat ik onzin post. Het is nooit goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
danny reageert om het toch nog op een actief forum te laten lijken
ow wacht dit is in gc. sorry ik zag je user en dacht ... nou ja laat ook maarquote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open serieuse topics en word verweten dat ik onzin post. Het is nooit goed.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ow wacht dit is in gc. sorry ik zag je user en dacht ... nou ja laat ook maar
niet weten wie / wat tong is. tong is fokquote:Op donderdag 6 november 2014 21:43 schreef Funkel het volgende:
Tong moet je negeren. Een pukkelige nerd zonder vrienden die een kick krijgt als men op m reageert. Het zijn de enige hoogtepuntjes in zijn leven. Triestig figuur.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:43 schreef Funkel het volgende:
Tong moet je negeren. Een pukkelige nerd zonder vrienden die een kick krijgt als men op m reageert. Het zijn de enige hoogtepuntjes in zijn leven. Triestig figuur.
Te veel eer. Maar ik ben het wel met je eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet weten wie / wat tong is. tong is fokfok is tong
amen!
dat was niet voor jou bedoeld man hou je erbuitenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel eer. Maar ik ben het wel met je eens.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dat was niet voor jou bedoeld man hou je erbuiten
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef Mr.Ping het volgende:
Wie gaat er mee?
http://forum.viva.nl/
De FP is voor mij een zeldzaamheid geworden.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:29 schreef Funkel het volgende:
Ik kom ook steeds minder op t forum, en al bijna niet meer op de FP sinds de nieuwe site. Begint een trieste bedoeling te worden hier. Ik volg nog een aantal topics, maar dat was t ook.
Owja:
Danny schittert weer eens door afwezigheid.
Rassiest.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef Klaploper het volgende:
Mensen die een Marokkaan spelen en alleen maar poep posten ,, Marokkanen belachelijk maken? ,,,Maar hoe houd je het vol om jaren lang, dag in dag uit, een paar uur per dag je voor te doen alsof je een debiel bent?
Je verwijt mij onzin te posten. Ga vooral door.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou eigenlijk een gratis tong80 uitzet optie willen zien. En dan moet je na een jaar eens kijken hoeveel procent die optie aan heeft staan, ik schat het op 80%.
Met eigen CSS kun je dat doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou eigenlijk een gratis tong80 uitzet optie willen zien. En dan moet je na een jaar eens kijken hoeveel procent die optie aan heeft staan, ik schat het op 80%.
Zonder abo kan dat ook makkelijk. Of valt dat onder dezelfde regelr als adblock?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Met eigen CSS kun je dat doen.
Eén van de redenen waarom ik nog een abo heb
Met een abo kan je veel eenvoudiger een foo instellenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Met eigen CSS kun je dat doen.
Eén van de redenen waarom ik nog een abo heb
Zend me de details, eeuwige dank staat voor je klaar!quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zonder abo kan dat ook makkelijk. Of valt dat onder dezelfde regelr als adblock?
Ja, maar dan zie je nog wel een ingeklapte post toch? Met CSS kun je posts van mensen helemaal laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met een abo kan je veel eenvoudiger een foo instellen
waar wil je dan mee registerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:55 schreef Skv het volgende:
Of wat er vroeger was, dat je je niet met gratis mailextenties kan registreren. Scheelt een heleboel hopeloos volk.
Met het e-mailadres wat je van je provider kreeg. Eigenlijk net als vroeger.quote:
Fok is je leven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:35 schreef laffer het volgende:
FOK is niet meer zoals het vroeger was, helaas.
Maar dat valt niet de crew te verwijten, die doen haar uiterste best om alles hier in goede banen te leiden.
En ik kan het weten, ik ben zelf met veel plezier mod geweest hier![]()
Mensen worden ook ouder, gaan andere dingen doen etc.
De oude garde van vroeger is helaas ( bijna) weg.
De tijden van echte leuke flames/ relletjes is niet meer helaas.
Ook het volgen van programma`s zoals " De Bus" ( sbs6) en "Big Brother" is niet meer.
Ik lees nog dagelijks even mee, maar posten doe ik alleen nog maar in PTA en SHO.
Ondanks alles blijf ik altijd van FOK! houden![]()
Ondanks blijf ik altijd van FOK houden
geboortedatum: 00-00-0000quote:
Dat zeg ik !!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef laffer het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
Jij hebt geen leven!
Ik herken dit wel, maar ook omdat ik, ieder keer wanneer ik me er buiten waag, direct weer zo goed weet waarom ik ook weer binnen dat hoekje blijfquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:35 schreef Dagonet het volgende:
De reeksfunctie en de live updates hebben volgens mij niet heel veel goeds gedaan. Mensen komen amper nog buiten hun MyAT lijkt het en als je een gemiddelde AT bekijkt is het of een vervolgdeel of een SC, iedereen creëert z'n eigen hoekje waar ze niet buiten komen.
Het is gewoon een afspiegeling van de maatschappij, gezapig ingeslapen en doorsudderend, werkend voor de baas. De geest is eruit, hooguit wat mopperen en klieren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:35 schreef laffer het volgende:
FOK is niet meer zoals het vroeger was, helaas.
Maar dat valt niet de crew te verwijten, die doen haar uiterste best om alles hier in goede banen te leiden.
En ik kan het weten, ik ben zelf met veel plezier mod geweest hier![]()
Mensen worden ook ouder, gaan andere dingen doen etc.
De oude garde van vroeger is helaas ( bijna) weg.
De tijden van echte leuke flames/ relletjes is niet meer helaas.
Ook het volgen van programma`s zoals " De Bus" ( sbs6) en "Big Brother" is niet meer.
Ik lees nog dagelijks even mee, maar posten doe ik alleen nog maar in PTA en SHO.
Ondanks alles blijf ik altijd van FOK! houden![]()
Ik heb veel en veel meer last van de mensen die elkaar niet met rust kunnen laten, van de 900.000 slowchats (waarom heeft FES, wat een fora vol SC's over festivals van volgend jaar is, een eigen SC???), de overdaad aan niche-fora en de steeds strakker lijkende regeltjes. Tong levert content, vaak met een kwinkslag maar nooit op de man en nooit zeikerig, daar kunnen legio users nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:45 schreef Dagonet het volgende:
Tong levert content, vaak met een kwinkslag maar nooit op de man en nooit zeikerig,
Waar ging dit topic ook alweer over ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:07 schreef Dagonet het volgende:
Er is steeds meer een neiging in elk forum om zo gevat mogelijk te zijn en het onderwerp is niet belangrijk meer.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:45 schreef Dagonet het volgende:
Tong levert content, vaak met een kwinkslag maar nooit op de man
quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:16 schreef tong80 het volgende:
Zo'n Clapyourhands heb ik nog nooit een positieve bijdrage zien leveren. Loopt overal te zeiken en te stoken.
Maar wat is daarquote:
Ik onderschrijf deze mening. Het viel me ook op dat het rustiger werd en als ik klik op 'nieuwe topics' uit verveling, zag ik maar weinig bizar interessante topics. Ik doe er soms trouwens ook wel aan mee aan die schijtlollige reactiesquote:Op maandag 3 november 2014 21:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat speelt wel een rol denk ik ja. Ik snap niet waarom er nog mensen een serieuze vraag neerzetten in bijvoorbeeld WGR, R&P of SEX. Meer dan de helft van de reacties is niveautje KLB, zoveel mogelijk de TS afzeiken met zo weinig mogelijk creativiteit, en daar wordt niet echt op gemodereerd. Als het daarvoor bans gaat regenen, zal de sfeer een stuk beter worden lijkt me.
Recente wijzigingen (dynamische updates, nieuw-topic-openknoppen) waren ook vooral slowchat-vriendelijk, waarna voor mijn gevoel de slowchats een enorme vlucht hebben genomen, wat de rest wat verdrukt (recente/actieve topics zijn grotendeels SC waar je m.i. weinig mee kan)
Verder ook netwerkeffecten. Een site is de moeite waard door users. Grote sites zoals reddit trekken kleine sites leeg, omdat je daar meer users kan vinden. Waarom zou je een topic posten aan 50 users als je elders 5000 lezers kan krijgen. En dit wordt een zelfversterkend effect.
Mensen stappen over van computers naar telefoon/tablets, waarop er een grotere drempel is om je te registereren voor een site, vergeleken met Facebook/Twitter waar je meestal al een account zal hebben.
Wat dat betreft heeft Fok misschien niet meer het potentieel van een paar jaar geleden.
Toch is er voor het Fok forum nog wel een plaats, als groot Nederlands algemeen forum. Het is vrij uniek voor het Nederlandstalig gebied, het heeft een goede uitgangspositie op Google, het heeft een relatief goed mobiel verhaal.
Ik denk dat het vooral aantrekkelijker gemaakt moet worden voor nieuwe gebruikers die de topics tegenkomen in Google; dan heb je een stabiele aanwas. Een goede onboarding experience: een account aanmaken zonder registratiestap tijdens het reageren op een topic, en/of met je Facebook/Twitter-login bijvoorbeeld. Zero tolerance beleid voor kutusers die de sfeer verzieken of newbies afzeiken, en insider-gedoe ontmoedigen. Vertrouwen kweken door aandacht voor privacy, bijv. HTTPS en je account kunnen verwijderen. Meer community building met evenementen, social media, meets. Misschien zelfs -slik- toch een mobiele app.
Maar ja, je moet er wel een beetje zin in hebben als FA's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |