Pure interesse, waar ga je dan heen?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik echt ergens antwoord op wil hebben of over wil discussieren, ga ik in elk geval niet meer naar fok. Ik ga al helemaal geen energie meer steken in een trolltopic oid.
Voor het dom lullen heb ik een klein privé forum.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pure interesse, waar ga je dan heen?
Hij lult maar wat.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pure interesse, waar ga je dan heen?
Kijk eens in andere topics. Danny neemt juist wel de moeite om te reageren.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:29 schreef Funkel het volgende:
Owja:
Danny schittert weer eens door afwezigheid.
Verkeerde topic?quote:
Geintjequote:
alsof jij kan bepalen wat "iets bereiken" is in iemands levenquote:Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Stop nou eens met dat leuk doen wat niet leuk is. Wees eens jezelf en treedt uit je comfortzone en ontdek dat er meer in de wereld is dan 111 onzinnige posts om een forum. Het is niet iets om trots op te zijn, het is nou niet dat je er iets mee bereikt in je eigen of andermans leven.
danny reageert om het toch nog op een actief forum te laten lijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens in andere topics. Danny neemt juist wel de moeite om te reageren.
M'n fles azijn is bijna leeg, omdat ik hem in het koffiezet-apparaat heb gegoten.
De zwartkijkers.
Hulde aan de azijnpissers, terwijl mijn koffie weer te drinken is.
Ik open serieuse topics en word verweten dat ik onzin post. Het is nooit goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:30 schreef SuperFood het volgende:
[..]
danny reageert om het toch nog op een actief forum te laten lijken
ow wacht dit is in gc. sorry ik zag je user en dacht ... nou ja laat ook maarquote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open serieuse topics en word verweten dat ik onzin post. Het is nooit goed.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:33 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ow wacht dit is in gc. sorry ik zag je user en dacht ... nou ja laat ook maar
niet weten wie / wat tong is. tong is fokquote:Op donderdag 6 november 2014 21:43 schreef Funkel het volgende:
Tong moet je negeren. Een pukkelige nerd zonder vrienden die een kick krijgt als men op m reageert. Het zijn de enige hoogtepuntjes in zijn leven. Triestig figuur.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:43 schreef Funkel het volgende:
Tong moet je negeren. Een pukkelige nerd zonder vrienden die een kick krijgt als men op m reageert. Het zijn de enige hoogtepuntjes in zijn leven. Triestig figuur.
Te veel eer. Maar ik ben het wel met je eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:44 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet weten wie / wat tong is. tong is fokfok is tong
amen!
dat was niet voor jou bedoeld man hou je erbuitenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel eer. Maar ik ben het wel met je eens.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:52 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dat was niet voor jou bedoeld man hou je erbuiten
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:54 schreef Mr.Ping het volgende:
Wie gaat er mee?
http://forum.viva.nl/
De FP is voor mij een zeldzaamheid geworden.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:29 schreef Funkel het volgende:
Ik kom ook steeds minder op t forum, en al bijna niet meer op de FP sinds de nieuwe site. Begint een trieste bedoeling te worden hier. Ik volg nog een aantal topics, maar dat was t ook.
Owja:
Danny schittert weer eens door afwezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |