abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146352705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:03 schreef tong80 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 november 2014 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Denk dat de terugloop van Fok! wel langzaam een feit is. De grootste jaren van groei zijn wel geweest, internet en fora zijn niet nieuw meer en er zijn tal van alternatieven opgedoken.

Ik denk dat een forum als Fok! te lijden heeft onder bijvoorbeeld:
1. Kwaliteit van users. Neem tong80 en djeez. Beiden wordt je kotsmisselijk van. Ooit waren ze misschien leuk, maar tegenwoordig een karikatuur van zichzelf die krampachtig proberen leuk te zijn (en dat eigenlijk al 10 jaar niet meer zijn)

:D

Jij bent :?

:T
Zoals altijd weer krampachtig leuk proberen te doen.
Ik zou eigenlijk wel eens een avondje met je willen kletsen met een biertje erbij om te horen hoe je in deze situatie verzeild bent geraakt en of je niet met wat hulp een stuk andere invulling aan je leven zou kunnen geven.
  Trouwste user 2022 woensdag 5 november 2014 @ 23:07:58 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_146352717
Verder heerlijk om iemand met weinig inhoud moeilijk te zien doen.

Je had meer moeilijke woorden moeten gebruiken. Zou nog interessanter hebben gestaan.

Tot morgen.

Ga ik je weer irriteren. Leer er mee leven.

Met je uit het riool geviste hoogtepunt.

Douche je wel dagelijks ? Op strontvliegen zitten we niet te wachten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_146352749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Denk dat de terugloop van Fok! wel langzaam een feit is. De grootste jaren van groei zijn wel geweest, internet en fora zijn niet nieuw meer en er zijn tal van alternatieven opgedoken.

(ingekort)
Goede punten allemaal. Eigenlijk is Fok! dus net zoiets als een 15 jaar oude VW Golf Diesel, het blijft doorkachelen tot het einde der tijden, maar daar is ook echt alles mee gezegd.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef tong80 het volgende:

Je had meer moeilijke woorden moeten gebruiken. Zou nog interessanter hebben gestaan.

Maar je bent gewoon niet leuk, serieus. Probeert je overal tussen te wurmen met kijk-mij-nou humor die echt niet origineel is. Ga gewoon eens lekker op vakantie of zo want de wereld is groter dan Fok, of ga iets leuks doen met vrienden, en als je ze niet hebt zoek ze dan. Want dit hier brengt je echt nergens in het leven.
Ga maar een cursus doen. ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door PendingApproval op 05-11-2014 23:15:21 ]
pi_146352925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef PendingApproval het volgende:

[..]

Goede punten allemaal. Eigenlijk is Fok! dus net zoiets als een 15 jaar oude VW Golf Diesel, het blijft doorkachelen tot het einde der tijden, maar daar is ook echt alles mee gezegd.
Af en toe een nieuw bandje of beetje verf bijwerken en dan blijft het wel hobbelen inderdaad. Zolang de motor (Danny) het niet begeeft blijft de boel min of meer bij elkaar en is het vizier gericht op het einde der tijden.

Er zou overigens een vernieuwing zijn waar heel Fok! al jaren op wacht en waar andere fora/websites al heel lang mee werken: mobiele apps. Ik vind het echt een gemis en ongelofelijk kop in het zand steken van Danny dat dit nog niet ontwikkeld is. Als het niet in eigen beheer kan dan is dat betaalbaar uit te besteden, een hoop ontwikkelaars zouden sowieso wel de FP of Forum app op hun portfolio willen zetten.
pi_146353010
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef tong80 het volgende:

Tot morgen.

Ga ik je weer irriteren. Leer er mee leven.

Met je uit het riool geviste hoogtepunt.

Douche je wel dagelijks ? Op strontvliegen zitten we niet te wachten.

Stop nou eens met dat leuk doen wat niet leuk is. Wees eens jezelf en treedt uit je comfortzone en ontdek dat er meer in de wereld is dan 111 onzinnige posts om een forum. Het is niet iets om trots op te zijn, het is nou niet dat je er iets mee bereikt in je eigen of andermans leven.
  woensdag 5 november 2014 @ 23:19:12 #131
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146353148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:49 schreef tong80 het volgende:
Zegt iemand met de username klaploper.

:P
Ik zal de naam Klaproller maar vast registreren voor als er wat met mijn benen gebeurt.

Af en toe wat getroll of bagger is wat FOK! zo leuk maakt. Ik heb alleen het idee dat een goede discussie nauwelijks mogelijk is. Soms lees ik een topic van jaren geleden en dan verbaas ik me erover hoe netjes het ging. Natuurlijk werd er toen ook wel gescholden en op de man gespeeld, maar voor mijn gevoel veel minder. Wat inderdaad overal op internet te zien is.

Ik heb genoeg bagger op mijn naam staan, maar denk graag dat ik ook nuttige bijdrages heb. Er lopen ook te veel users rond die echt alleen maar bagger produceren. Mensen die een Marokkaan spelen en alleen maar poep posten en dit maanden of zelfs jaren volhouden bijvoorbeeld. Wat willen ze bereiken? Marokkanen belachelijk maken? Grappig zijn? Soms is het ook wel grappig, en leuke bagger is leuk. Maar hoe houd je het vol om jaren lang, dag in dag uit, een paar uur per dag je voor te doen alsof je een debiel bent?

Ik vind het ook leuk om soms een topic te openen met een achterlijke vraag waardoor mensen gaan twijfelen of het wel goed gaat met de wereld. Maar het jaren lang volhouden?

Er lopen natuurlijk ook echte gekkies rond, maar die vind ik minder erg.

Bovendien kan je in r en p of wgr bijvoorbeeld helemaal kapot gemaakt worden om een spelfout of omdat je iets niet snapt. Terwijl die mensen soms gewoon echt een groot probleem hebben. Dan zie je de modjes soms vrolijk meedoen met iemand die het al moeilijk heeft volledig de grond in stampen. Als het echt een kuttopic is oké, maar een serieus topic van iemand die het al zwaar heeft? Dan haken mensen af.

[ Bericht 21% gewijzigd door Klaploper op 06-11-2014 00:00:53 ]
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  woensdag 5 november 2014 @ 23:24:19 #132
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_146353376
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Af en toe een nieuw bandje of beetje verf bijwerken en dan blijft het wel hobbelen inderdaad. Zolang de motor (Danny) het niet begeeft blijft de boel min of meer bij elkaar en is het vizier gericht op het einde der tijden.

Er zou overigens een vernieuwing zijn waar heel Fok! al jaren op wacht en waar andere fora/websites al heel lang mee werken: mobiele apps. Ik vind het echt een gemis en ongelofelijk kop in het zand steken van Danny dat dit nog niet ontwikkeld is. Als het niet in eigen beheer kan dan is dat betaalbaar uit te besteden, een hoop ontwikkelaars zouden sowieso wel de FP of Forum app op hun portfolio willen zetten.
Ik denk niet dat een mobiele app het antwoord is, dat zou alleen maar meer slowchats in de hand werken.

Geef nou toe, zou jij op je telefoon je best doen om een mooie OP te maken? Of een lange inhoudelijke reactie?
  donderdag 6 november 2014 @ 00:00:59 #133
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_146354415
Fok! is naarmate de jaren verstreken zijn verloederd.

Ik zie in ieder geval nooit meer moie topics voorbij komen.

De topics van BoomLaars O+
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 6 november 2014 @ 00:49:39 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_146355637
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een mobiele app het antwoord is, dat zou alleen maar meer slowchats in de hand werken.

Geef nou toe, zou jij op je telefoon je best doen om een mooie OP te maken? Of een lange inhoudelijke reactie?
Ik sta er soms versteld van wat een lange verhalen mensen soms via mobiel op reddit plaatsen. En er komt een nieuwe generatie internetgebruikers aan die volledig via smartphone/tablet gewend zijn te werken. Desktop computers zullen steeds meer weer iets voor de technische hobbyisten worden, zoals vroeger eigenlijk.

Met een goede mobiele app zou ik zeker meer gebruik maken van Fok! Ik denk dat je met iets als Phonegap al best wat goeds kan maken. Maar ja, een echt goede app vereist wel een continu investering, terwijl mobiel nog steeds continu aan het veranderen is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 6 november 2014 @ 01:11:10 #135
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146356150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik sta er soms versteld van wat een lange verhalen mensen soms via mobiel op reddit plaatsen. En er komt een nieuwe generatie internetgebruikers aan die volledig via smartphone/tablet gewend zijn te werken. Desktop computers zullen steeds meer weer iets voor de technische hobbyisten worden, zoals vroeger eigenlijk.

Met een goede mobiele app zou ik zeker meer gebruik maken van Fok! Ik denk dat je met iets als Phonegap al best wat goeds kan maken. Maar ja, een echt goede app vereist wel een continu investering, terwijl mobiel nog steeds continu aan het veranderen is.
Een goede mobiele website vind ik fijner dan een app. Daar zullen anderen misschien anders over denken, maar ik zit op fok wanneer ik dat wil en zit totaal niet te wachten op notificaties en dergelijke. Dat werkt slowchat in de hand. Hoewel met SC op zich niets mis is, zijn het wel vaak de users daar die topics compleet om zeep helpen. Met de mobiele versie van het forum is in mijn ogen ook niets mis, en de fp, waar ik nauwelijks kom, wordt steeds beter op mobiel. Ik FOK! nu zelfs via de oranje lay-out op mobiel, die ik nog steeds goed genoeg vind, dus misschien ligt het aan mij.
Maar ik vind het totaal geen probleem om op het knopje MyAT te klikken om te kijken waar weer in gereageerd is. Jongere mensen vinden dat misschien achterhaald, en vinden ons misschien maar een stel oude lullen op een primitief forum.

Wel leuk trouwens, ik heb geen flauw idee wat voor posts je maakt en of ik me veel aan je erger of niet, maar ik ken je naam en weet hoe je UI eruit ziet terwijl ik hem nu niet kan zien. FOK-meubilair lijkt ook minder te worden lijkt het.

[ Bericht 6% gewijzigd door Klaploper op 06-11-2014 01:16:53 ]
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  Trouwste user 2022 donderdag 6 november 2014 @ 07:38:05 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_146357708
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Stop nou eens met dat leuk doen wat niet leuk is. Wees eens jezelf en treedt uit je comfortzone en ontdek dat er meer in de wereld is dan 111 onzinnige posts om een forum. Het is niet iets om trots op te zijn, het is nou niet dat je er iets mee bereikt in je eigen of andermans leven.
:D Heerlijk. Citeer bijvoorbeeld eens mijn onzinnige posts van de laatste 24 uur.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_146358053
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Het zou mij in ieder geval de mogelijkheden geven om snel mee te lezen in bepaalde topics en te reageren waar gewenst. Het is zeker niet de heilige graal, maar wel 1 van de actuele opties die je kan gebruiken.

Voor de FP is een app wat mij betreft een must. Als ik om mij heen zie hoe vaak mensen de NU en Telegraaf app openen is het bijna tranen trekkend dat de Fok!FP nog niks heeft.
pi_146358064
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 07:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

:D Heerlijk. Citeer bijvoorbeeld eens mijn onzinnige posts van de laatste 24 uur.

Ik kan in dat geval alles citeren tong80. Blijf vooral lekker je kop in het zand steken.
pi_146358070
quote:
17s.gif Op donderdag 6 november 2014 07:18 schreef Juup© het volgende:

[..]

MiRRoRMaN _O_
LeeT NaMe :P

Hoe heette dat ook alweer, even zoeken :)
  Trouwste user 2022 donderdag 6 november 2014 @ 08:24:08 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_146358096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:22 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik kan in dat geval alles citeren tong80. Blijf vooral lekker je kop in het zand steken.
Asjeblieft :

http://forum.fok.nl/user/history/7889

Ga je gang.

pi_146358147
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Asjeblieft :

http://forum.fok.nl/user/history/7889

Ga je gang.

Wederom komen we allen weer niet bij van het lachen, wat ben je toch een fantastische komediant tong80.

Jammer dat je niet op het aanbod van een biertje drinken in durft te gaan, je kan mij niet vertellen dat je leven echt zo triest is dat zelfs dat niet mogelijk is.
  donderdag 6 november 2014 @ 08:29:41 #143
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146358158
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wederom komen we allen weer niet bij van het lachen, wat ben je toch een fantastische komediant tong80.

Jammer dat je niet op het aanbod van een biertje drinken in durft te gaan, je kan mij niet vertellen dat je leven echt zo triest is dat zelfs dat niet mogelijk is.
Als hij er gelukkig van word, laat hem dan lekker. Neem een abo en negeer hem.

iig is het niet iets om hier te bespreken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146358175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als hij er gelukkig van word, laat hem dan lekker. Neem een abo en negeer hem.

iig is het niet iets om hier te bespreken.
Het is bij uitstek iets om hier te bespreken, ik denk dat 1 van de redenen van het afhaken van nieuwe en oude users mensen als tong80 zijn. En laat dit topic nu net over het minder druk op Fok! worden gaan.

Abo nemen kan op dit moment niet. Dus geen optie. Werkt de ban knop wel?
  Trouwste user 2022 donderdag 6 november 2014 @ 08:31:49 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_146358190
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoe mijn dagelijkse leven er uit ziet gaat je geen ene flikker aan. En mijn vorige post was zoals meestal niet komisch bedoeld. Ik wees je er alleen maar op dat ik nauwelijks onzin heb gepost de laatste 24 uur. Dat je dat niet kunt hebben is alleen maar bewijs van je non-argumentatie en zelf bevlekkende vooroordelen.

donderdag 6 november 2014 @ 08:35:23 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146358246
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:30 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het is bij uitstek iets om hier te bespreken, ik denk dat 1 van de redenen van het afhaken van nieuwe en oude users mensen als tong80 zijn. En laat dit topic nu net over het minder druk op Fok! worden gaan.

Abo nemen kan op dit moment niet. Dus geen optie. Werkt de ban knop wel?
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef Danny het volgende:

[..]

nee, je kunt eventueel het bedrag overmaken naar NL67INGB0004810305 tnv Kajira
vermeld daarbij je usernummer, username en welk abo voor hoe lang :)
Verder is de discussie over wat Tong wel geweest nu. Jij vind iets van hem, prima. Maar genoeg is genoeg.
  donderdag 6 november 2014 @ 08:40:31 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146358320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:36 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

In ieder geval probeer je mijn punt van slechte moderatie te ontkrachten, waarvoor hulde.

Kan niet eens zien welke abo's er zijn op dit moment. Laat maar, ik knutsel wel wat in GreaseMonkey.
080831_1_abosbig.jpg
pi_146358361
Oud overzicht? Miss de friend/foo?
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 november 2014 @ 09:10:43 #149
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146358788
quote:
Er is altijd wel wat te zeiken inderdaad.

Al vind ik wel dat je steeds beter moet zoeken naar topics waar ook daadwerkelijk normale reacties zijn. Het is echt wel weer veranderd. Vroegah had je nog wel eens originele topics. TOen groeide fok en kreeg je reeksen en kliekjes. Vervolgens was alles wel eens gezegd of gedaan. Nu heb je de KLB mongolen.

Voor mezelf is de lol er wel vanaf om een KLB, ONZ of GC topic te openen. Je krijgt geen normale reacties meer. K&W, WGR, PTA en dat soort forums zijn nog wel redelijk intact gebleven, maar de 'lol-forums' zijn niet meer leuk. Het zal de generatiekloof zijn.
Als ik echt ergens antwoord op wil hebben of over wil discussieren, ga ik in elk geval niet meer naar fok. Ik ga al helemaal geen energie meer steken in een trolltopic oid.
pi_146360430
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Verder is de discussie over wat Tong wel geweest nu. Jij vind iets van hem, prima. Maar genoeg is genoeg.
Ik vind het aantal loze reacties van dat figuur ook wel genoeg eigenlijk, die wil er alleen maar bijhoren maar voegt niets toe, het reageren is een doel op zich geworden. Verder zal het heus wel een aardige gozer zijn.

Is het niet beter om alle users weer eens een eenmalige popup te presenteren waarmee ze worden gewezen op de irritaties die slechte posts veroorzaken en dat ze Fok! daarmee misbruiken, dat normaal behoorlijk gedrag een voorwaarde is, met een vinkje voor accoord voor ze verder kunnen. Ik denk indien goed opgesteld dat het effect heeft.

De jeugd en overige leden op diverse buitenlandse fora kunnen wel normaal bijdragen maar Nederland heeft een discipline probleem door gebrek aan opvoeding. Ik zie het verschil dagelijks omdat ik in een stad woon met veel Belgische en Duitse toeristen, alleen Nederlandse kinderen zijn volslagen ongemanierde zeikerds en ouders die te stom zijn om ze op te voeden.
Fok! is een speeltuin voor idioten geworden met gebrek aan professionele moderatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door PendingApproval op 06-11-2014 11:04:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')