Zoals altijd weer krampachtig leuk proberen te doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:03 schreef tong80 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 5 november 2014 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Denk dat de terugloop van Fok! wel langzaam een feit is. De grootste jaren van groei zijn wel geweest, internet en fora zijn niet nieuw meer en er zijn tal van alternatieven opgedoken.
Ik denk dat een forum als Fok! te lijden heeft onder bijvoorbeeld:
1. Kwaliteit van users. Neem tong80 en djeez. Beiden wordt je kotsmisselijk van. Ooit waren ze misschien leuk, maar tegenwoordig een karikatuur van zichzelf die krampachtig proberen leuk te zijn (en dat eigenlijk al 10 jaar niet meer zijn)
Jij bent
Goede punten allemaal. Eigenlijk is Fok! dus net zoiets als een 15 jaar oude VW Golf Diesel, het blijft doorkachelen tot het einde der tijden, maar daar is ook echt alles mee gezegd.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Denk dat de terugloop van Fok! wel langzaam een feit is. De grootste jaren van groei zijn wel geweest, internet en fora zijn niet nieuw meer en er zijn tal van alternatieven opgedoken.
(ingekort)
Maar je bent gewoon niet leuk, serieus. Probeert je overal tussen te wurmen met kijk-mij-nou humor die echt niet origineel is. Ga gewoon eens lekker op vakantie of zo want de wereld is groter dan Fok, of ga iets leuks doen met vrienden, en als je ze niet hebt zoek ze dan. Want dit hier brengt je echt nergens in het leven.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef tong80 het volgende:
Verder heerlijk om iemand met weinig inhoud moeilijk te zien doen.
Je had meer moeilijke woorden moeten gebruiken. Zou nog interessanter hebben gestaan.
Af en toe een nieuw bandje of beetje verf bijwerken en dan blijft het wel hobbelen inderdaad. Zolang de motor (Danny) het niet begeeft blijft de boel min of meer bij elkaar en is het vizier gericht op het einde der tijden.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef PendingApproval het volgende:
[..]
Goede punten allemaal. Eigenlijk is Fok! dus net zoiets als een 15 jaar oude VW Golf Diesel, het blijft doorkachelen tot het einde der tijden, maar daar is ook echt alles mee gezegd.
Stop nou eens met dat leuk doen wat niet leuk is. Wees eens jezelf en treedt uit je comfortzone en ontdek dat er meer in de wereld is dan 111 onzinnige posts om een forum. Het is niet iets om trots op te zijn, het is nou niet dat je er iets mee bereikt in je eigen of andermans leven.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef tong80 het volgende:
Verder heerlijk om iemand met weinig inhoud moeilijk te zien doen.
Je had meer moeilijke woorden moeten gebruiken. Zou nog interessanter hebben gestaan.
Tot morgen.
Ga ik je weer irriteren. Leer er mee leven.
Met je uit het riool geviste hoogtepunt.
Douche je wel dagelijks ? Op strontvliegen zitten we niet te wachten.
Ik zal de naam Klaproller maar vast registreren voor als er wat met mijn benen gebeurt.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:49 schreef tong80 het volgende:
Zegt iemand met de username klaploper.
Ik denk niet dat een mobiele app het antwoord is, dat zou alleen maar meer slowchats in de hand werken.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Af en toe een nieuw bandje of beetje verf bijwerken en dan blijft het wel hobbelen inderdaad. Zolang de motor (Danny) het niet begeeft blijft de boel min of meer bij elkaar en is het vizier gericht op het einde der tijden.
Er zou overigens een vernieuwing zijn waar heel Fok! al jaren op wacht en waar andere fora/websites al heel lang mee werken: mobiele apps. Ik vind het echt een gemis en ongelofelijk kop in het zand steken van Danny dat dit nog niet ontwikkeld is. Als het niet in eigen beheer kan dan is dat betaalbaar uit te besteden, een hoop ontwikkelaars zouden sowieso wel de FP of Forum app op hun portfolio willen zetten.
Ik sta er soms versteld van wat een lange verhalen mensen soms via mobiel op reddit plaatsen. En er komt een nieuwe generatie internetgebruikers aan die volledig via smartphone/tablet gewend zijn te werken. Desktop computers zullen steeds meer weer iets voor de technische hobbyisten worden, zoals vroeger eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een mobiele app het antwoord is, dat zou alleen maar meer slowchats in de hand werken.
Geef nou toe, zou jij op je telefoon je best doen om een mooie OP te maken? Of een lange inhoudelijke reactie?
Een goede mobiele website vind ik fijner dan een app. Daar zullen anderen misschien anders over denken, maar ik zit op fok wanneer ik dat wil en zit totaal niet te wachten op notificaties en dergelijke. Dat werkt slowchat in de hand. Hoewel met SC op zich niets mis is, zijn het wel vaak de users daar die topics compleet om zeep helpen. Met de mobiele versie van het forum is in mijn ogen ook niets mis, en de fp, waar ik nauwelijks kom, wordt steeds beter op mobiel. Ik FOK! nu zelfs via de oranje lay-out op mobiel, die ik nog steeds goed genoeg vind, dus misschien ligt het aan mij.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik sta er soms versteld van wat een lange verhalen mensen soms via mobiel op reddit plaatsen. En er komt een nieuwe generatie internetgebruikers aan die volledig via smartphone/tablet gewend zijn te werken. Desktop computers zullen steeds meer weer iets voor de technische hobbyisten worden, zoals vroeger eigenlijk.
Met een goede mobiele app zou ik zeker meer gebruik maken van Fok! Ik denk dat je met iets als Phonegap al best wat goeds kan maken. Maar ja, een echt goede app vereist wel een continu investering, terwijl mobiel nog steeds continu aan het veranderen is.
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Stop nou eens met dat leuk doen wat niet leuk is. Wees eens jezelf en treedt uit je comfortzone en ontdek dat er meer in de wereld is dan 111 onzinnige posts om een forum. Het is niet iets om trots op te zijn, het is nou niet dat je er iets mee bereikt in je eigen of andermans leven.
Het zou mij in ieder geval de mogelijkheden geven om snel mee te lezen in bepaalde topics en te reageren waar gewenst. Het is zeker niet de heilige graal, maar wel 1 van de actuele opties die je kan gebruiken.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een mobiele app het antwoord is, dat zou alleen maar meer slowchats in de hand werken.
Geef nou toe, zou jij op je telefoon je best doen om een mooie OP te maken? Of een lange inhoudelijke reactie?
Ik kan in dat geval alles citeren tong80. Blijf vooral lekker je kop in het zand steken.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:38 schreef tong80 het volgende:
[..]Heerlijk. Citeer bijvoorbeeld eens mijn onzinnige posts van de laatste 24 uur.
Asjeblieft :quote:Op donderdag 6 november 2014 08:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik kan in dat geval alles citeren tong80. Blijf vooral lekker je kop in het zand steken.
Wederom komen we allen weer niet bij van het lachen, wat ben je toch een fantastische komediant tong80.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Asjeblieft :
http://forum.fok.nl/user/history/7889
Ga je gang.
Als hij er gelukkig van word, laat hem dan lekker. Neem een abo en negeer hem.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wederom komen we allen weer niet bij van het lachen, wat ben je toch een fantastische komediant tong80.
Jammer dat je niet op het aanbod van een biertje drinken in durft te gaan, je kan mij niet vertellen dat je leven echt zo triest is dat zelfs dat niet mogelijk is.
Het is bij uitstek iets om hier te bespreken, ik denk dat 1 van de redenen van het afhaken van nieuwe en oude users mensen als tong80 zijn. En laat dit topic nu net over het minder druk op Fok! worden gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als hij er gelukkig van word, laat hem dan lekker. Neem een abo en negeer hem.
iig is het niet iets om hier te bespreken.
Hoe mijn dagelijkse leven er uit ziet gaat je geen ene flikker aan. En mijn vorige post was zoals meestal niet komisch bedoeld. Ik wees je er alleen maar op dat ik nauwelijks onzin heb gepost de laatste 24 uur. Dat je dat niet kunt hebben is alleen maar bewijs van je non-argumentatie en zelf bevlekkende vooroordelen.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wederom komen we allen weer niet bij van het lachen, wat ben je toch een fantastische komediant tong80.
Jammer dat je niet op het aanbod van een biertje drinken in durft te gaan, je kan mij niet vertellen dat je leven echt zo triest is dat zelfs dat niet mogelijk is.
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is bij uitstek iets om hier te bespreken, ik denk dat 1 van de redenen van het afhaken van nieuwe en oude users mensen als tong80 zijn. En laat dit topic nu net over het minder druk op Fok! worden gaan.
Abo nemen kan op dit moment niet. Dus geen optie. Werkt de ban knop wel?
Verder is de discussie over wat Tong wel geweest nu. Jij vind iets van hem, prima. Maar genoeg is genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, je kunt eventueel het bedrag overmaken naar NL67INGB0004810305 tnv Kajira
vermeld daarbij je usernummer, username en welk abo voor hoe lang
quote:Op donderdag 6 november 2014 08:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
In ieder geval probeer je mijn punt van slechte moderatie te ontkrachten, waarvoor hulde.
Kan niet eens zien welke abo's er zijn op dit moment. Laat maar, ik knutsel wel wat in GreaseMonkey.
Er is altijd wel wat te zeiken inderdaad.quote:
Ik vind het aantal loze reacties van dat figuur ook wel genoeg eigenlijk, die wil er alleen maar bijhoren maar voegt niets toe, het reageren is een doel op zich geworden. Verder zal het heus wel een aardige gozer zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Verder is de discussie over wat Tong wel geweest nu. Jij vind iets van hem, prima. Maar genoeg is genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |