Rassiest.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef Klaploper het volgende:
Mensen die een Marokkaan spelen en alleen maar poep posten ,, Marokkanen belachelijk maken? ,,,Maar hoe houd je het vol om jaren lang, dag in dag uit, een paar uur per dag je voor te doen alsof je een debiel bent?
Je verwijt mij onzin te posten. Ga vooral door.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou eigenlijk een gratis tong80 uitzet optie willen zien. En dan moet je na een jaar eens kijken hoeveel procent die optie aan heeft staan, ik schat het op 80%.
Met eigen CSS kun je dat doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou eigenlijk een gratis tong80 uitzet optie willen zien. En dan moet je na een jaar eens kijken hoeveel procent die optie aan heeft staan, ik schat het op 80%.
Zonder abo kan dat ook makkelijk. Of valt dat onder dezelfde regelr als adblock?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Met eigen CSS kun je dat doen.
Eén van de redenen waarom ik nog een abo heb
Met een abo kan je veel eenvoudiger een foo instellenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Met eigen CSS kun je dat doen.
Eén van de redenen waarom ik nog een abo heb
Zend me de details, eeuwige dank staat voor je klaar!quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:27 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zonder abo kan dat ook makkelijk. Of valt dat onder dezelfde regelr als adblock?
Ja, maar dan zie je nog wel een ingeklapte post toch? Met CSS kun je posts van mensen helemaal laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met een abo kan je veel eenvoudiger een foo instellen
waar wil je dan mee registerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:55 schreef Skv het volgende:
Of wat er vroeger was, dat je je niet met gratis mailextenties kan registreren. Scheelt een heleboel hopeloos volk.
Met het e-mailadres wat je van je provider kreeg. Eigenlijk net als vroeger.quote:
Fok is je leven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:35 schreef laffer het volgende:
FOK is niet meer zoals het vroeger was, helaas.
Maar dat valt niet de crew te verwijten, die doen haar uiterste best om alles hier in goede banen te leiden.
En ik kan het weten, ik ben zelf met veel plezier mod geweest hier![]()
Mensen worden ook ouder, gaan andere dingen doen etc.
De oude garde van vroeger is helaas ( bijna) weg.
De tijden van echte leuke flames/ relletjes is niet meer helaas.
Ook het volgen van programma`s zoals " De Bus" ( sbs6) en "Big Brother" is niet meer.
Ik lees nog dagelijks even mee, maar posten doe ik alleen nog maar in PTA en SHO.
Ondanks alles blijf ik altijd van FOK! houden![]()
Ondanks blijf ik altijd van FOK houden
geboortedatum: 00-00-0000quote:
Dat zeg ik !!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef laffer het volgende:
[..]
geboortedatum: 00-00-0000
Jij hebt geen leven!
Ik herken dit wel, maar ook omdat ik, ieder keer wanneer ik me er buiten waag, direct weer zo goed weet waarom ik ook weer binnen dat hoekje blijfquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:35 schreef Dagonet het volgende:
De reeksfunctie en de live updates hebben volgens mij niet heel veel goeds gedaan. Mensen komen amper nog buiten hun MyAT lijkt het en als je een gemiddelde AT bekijkt is het of een vervolgdeel of een SC, iedereen creëert z'n eigen hoekje waar ze niet buiten komen.
Het is gewoon een afspiegeling van de maatschappij, gezapig ingeslapen en doorsudderend, werkend voor de baas. De geest is eruit, hooguit wat mopperen en klieren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:35 schreef laffer het volgende:
FOK is niet meer zoals het vroeger was, helaas.
Maar dat valt niet de crew te verwijten, die doen haar uiterste best om alles hier in goede banen te leiden.
En ik kan het weten, ik ben zelf met veel plezier mod geweest hier![]()
Mensen worden ook ouder, gaan andere dingen doen etc.
De oude garde van vroeger is helaas ( bijna) weg.
De tijden van echte leuke flames/ relletjes is niet meer helaas.
Ook het volgen van programma`s zoals " De Bus" ( sbs6) en "Big Brother" is niet meer.
Ik lees nog dagelijks even mee, maar posten doe ik alleen nog maar in PTA en SHO.
Ondanks alles blijf ik altijd van FOK! houden![]()
Ik heb veel en veel meer last van de mensen die elkaar niet met rust kunnen laten, van de 900.000 slowchats (waarom heeft FES, wat een fora vol SC's over festivals van volgend jaar is, een eigen SC???), de overdaad aan niche-fora en de steeds strakker lijkende regeltjes. Tong levert content, vaak met een kwinkslag maar nooit op de man en nooit zeikerig, daar kunnen legio users nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:45 schreef Dagonet het volgende:
Tong levert content, vaak met een kwinkslag maar nooit op de man en nooit zeikerig,
Waar ging dit topic ook alweer over ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:07 schreef Dagonet het volgende:
Er is steeds meer een neiging in elk forum om zo gevat mogelijk te zijn en het onderwerp is niet belangrijk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |