SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat staat hierquote:Op zondag 2 november 2014 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was jij gister in september met een leren jas
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
app hem end en vraag of hij bij september naar binnen liep en zwarte leren jas heeft
Ik snap hem al xd xd xdquote:Op zondag 2 november 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn mede spelers zeiden: "maak je niet dik, kan gebeuren"
Zijn mede spelers steunen Verhoeven dan ook door dik en dun maar dat leggen ze er wel dik bovenop. Koffiedik kijken denk ik dat deze wedstrijd eindigt in een dikke overwinning voor vitesse.quote:Op zondag 2 november 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn mede spelers zeiden: "maak je niet dik, kan gebeuren"
Hij moet zich weer scheren. Enkel de echte Tafel van Kees hooligans begrijpen deze post.quote:Op zondag 2 november 2014 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Achenteh toch een matige speler.
Ga dartsen ofzoquote:Op zondag 2 november 2014 13:00 schreef Zipportal het volgende:
Jeroen Verhoek
-Koert
![]()
Die Koert kan beter schijtlollige filmpjes aan elkaar lullen. Met zijn vloertegelkop.
Ik ben verkoudenquote:Op zondag 2 november 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet zich weer scheren. Enkel de echte Tafel van Kees hooligans begrijpen deze post.
Inferieur mens. Had dat ook meer weerstand opgebouwd.quote:
Dat commentaar van Koert is zo ontzettend opportunistisch. Na de doelpunten was het ook ineens een GEWELDIGE WEDSTRIJD WAT EEN SPEKTAKEL. Om een minuut later te stellen dat het los van de doelpunten weinig isquote:
Ja, hij haalt hem eerst onderuit en daarna schopt hij de bal weg. Maar volgens Koert is het niks.quote:
meer dan een uur met 1 man meer spelen en alsnog geen enkele kans weten te creeeren. Ado was tot dusver het slechtste team van de Eredivisie deze speelronde.quote:Op zondag 2 november 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzenfestival. Het voetbal van ADO is er niks bij.
Goed dat ik Rochet niet heb opgesteld in mijn manager.quote:
Ah, je gaat voor een negatieve score?quote:Op zondag 2 november 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat ik Rochet niet heb opgesteld in mijn manager.
Nu heb ik Nordfeldt.
Heerenveen houdt volgende week de nul.quote:Op zondag 2 november 2014 13:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor een negatieve score?
quote:Op zondag 2 november 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen houdt volgende week de nul.
Markeer mijn woorden.
Ik vond het al zo vreemd.quote:Op zondag 2 november 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je hoort Leo Driessen met een stemvervormer.
De kroonprins van het Nederlandse trainersgilde terug in de Eredivisie, ik juich dit toe.quote:Op zondag 2 november 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda gaat praten met Robert Maaskant en Ruud Brood over de vacante functie van hoofdcoach bij de club. Technisch directeur Graeme Rutjes ziet beide trainers als een geschikte kandidaat om de ontslagen Nebosja Gudelj op te volgen.
Onmogelijk, hij loopt extreem gefrustreerd rond. Hij kan er niet zo goed tegen dat die Ayoub hem vandaag overklastquote:
Ik wilde hem nog uit mijn manager halen, maar weet niet zo goed wie ik daar niet moet zetten.quote:Op zondag 2 november 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onmogelijk, hij loopt extreem gefrustreerd rond. Hij kan er niet zo goed tegen dat die Ayoub hem vandaag overklast
Qua verdedigers is het puzzeltje leggen, dit seizoen.quote:Op zondag 2 november 2014 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog uit mijn manager halen, maar weet niet zo goed wie ik daar niet moet zetten.
Van het geld wat ik over heb kon ik alleen een joris kopen. dan kan ik net zogoed leerdam erin laten, die speelt wel.quote:Op zondag 2 november 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua verdedigers is het puzzeltje leggen, dit seizoen.
Feyenoord en PSV zijn enigszins stabiel in het houden van de 0.
Ah. Hij is nog een verdediger in de manager. Dat is wel een nette speler dan (Enkel niet zo heel positief vandaag)quote:Op zondag 2 november 2014 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog uit mijn manager halen, maar weet niet zo goed wie ik daar niet moet zetten.
Fuck de manager.quote:Op zondag 2 november 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme. Vitesse moet winnen voor de manager.
Dalijk Manchester derbyquote:Op zondag 2 november 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Verhoeven gaat gestrekt naar de grond, hooooooooooooooooooooooooooooooo pizza.
Als je het eerste weekend mist, loop je al gelijk achter de feiten aan dus het kan me eerlijk gezegd geen tyfus meer schelen.quote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Een blinde blinde geleidehond zou het nog beter doen dan jij.
Ik vind het sowieso al knap dat een hond een manager kan instellen, laat staan een blinde. Desalniettemin, goede opmerking.quote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Een blinde blinde geleidehond zou het nog beter doen dan jij.
Vandaar dat je hele analyses maakt over wie je erin wil en wie er juist uitquote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het eerste weekend mist, loop je al gelijk achter de feiten aan dus het kan me eerlijk gezegd geen tyfus meer schelen.
Dat doe je jezelf aan, moet je maar niet op vakantie gaan als de manager begintquote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het eerste weekend mist, loop je al gelijk achter de feiten aan dus het kan me eerlijk gezegd geen tyfus meer schelen.
Koert W.quote:
LEUGENSquote:Op zondag 2 november 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat je hele analyses maakt over wie je erin wil en wie er juist uit
Oké ik houd al op
Willem II gaat winnen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Alhoewel, Willem II v SC Cambuur is in potentie een leuke wedstrijd.
Ja dat zei hij.quote:
Dankzij mij.quote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben ik blij dat ik Pietje niet meer op doel heb
Gewoon vermeer toch ja tochquote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben ik blij dat ik Pietje niet meer op doel heb
Het verrast mij niet. Elk woord uit zijn mond is raak.quote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat hij Nederlands heeft gestudeerd?
Hoezo ga je niet met ons kijkenquote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ervandoor, red jezelf. Tot vanavond.
En hij was een goede vriend van Femke Halsema.quote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het verrast mij niet. Elk woord uit zijn mond is raak.
Maar is het ook tot neuken gekomen is dan de vraag.quote:Op zondag 2 november 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hij was een goede vriend van Femke Halsema.
Zag die Lamprou vaker staan, dus zet ik die er in, leverde me door geschuif geld op voor Maher. Die op de bank bleef.quote:
Veel lullen, weinig neuken.quote:Op zondag 2 november 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar is het ook tot neuken gekomen is dan de vraag.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen ben jij mad als Vitesse FC Utrecht voetballes geeft.
quote:Op zondag 2 november 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben echt mad. Mijn hele manager verpest.
quote:Op zondag 2 november 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben echt mad. Mijn hele manager verpest.
Me mad yeahquote:
Zo rolt mrstylo.quote:Op zondag 2 november 2014 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat mrstylo watermerk over mijn gif zit.
Thijs lijkt een beetje op de acteur Barry Sloane. Al is het eigenlijk Barry die op de host van de Thijsshow lijkt.quote:
Thijs is alleen in zijn soort. De hele verrichtingen van PSV hebben enkel tot doel om Thijs een podium te geven.quote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thijs lijkt een beetje op de acteur Barry Sloane. Al is het eigenlijk Barry die op de host van de Thijsshow lijkt.
Mwha, bij Utrecht winnen is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Vitesse speelt het beste voetbal van Nederland. Die hebben gewoon veel pech.
- Stijn.
Typisch dat je dit pas durft te posten nadat Stijn aankondigt te zullen vertrekken.quote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Vitesse speelt het beste voetbal van Nederland. Die hebben gewoon veel pech.
- Stijn.
Dat doen alleen de beste ploegen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, bij Utrecht winnen is bijna onmogelijk.
Leuk gifje johannesquote:Op zondag 2 november 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo rolt mrstylo.
[ afbeelding ]
Is deze gif ook van jou, want dan zie ik een patroon.
Nee idd. Met die geweldige keeper ook.quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, bij Utrecht winnen is bijna onmogelijk.
Is hij weg?quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch dat je dit pas durft te posten nadat Stijn aankondigt te zullen vertrekken.
Angsthaas.
Ik ben ook weg. Tot bij de bord op schoot show jongrens.quote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ervandoor, red jezelf. Tot vanavond.
Die staat er voor de show.quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee idd. Met die geweldige keeper ook.
De bal is rond.quote:
Jij had ooit ook zo'n mooie UI, waar is het mis gegaan?quote:
LeBron is leuker dan Simba.quote:Op zondag 2 november 2014 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij had ooit ook zo'n mooie UI, waar is het mis gegaan?
Gaan ze verliezen?quote:Op zondag 2 november 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat staat het bij Az verschrikkelijk slecht achterin
Excelsior heeft tot nu toe 1 kans gekregen en deze benut terwijl Az verder het veldoverwicht heeft. Valt niet echt iets over te zeggenquote:
Oh, al achter haha.quote:Op zondag 2 november 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Excelsior heeft tot nu toe 1 kans gekregen en deze benut terwijl Az verder het veldoverwicht heeft. Valt niet echt iets over te zeggen
Voorin ook.quote:Op zondag 2 november 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat staat het bij Az verschrikkelijk slecht achterin
Van de afgelopen 7 thuiswedstrijden maar één gewonnen, dus zo raar is het nou ook weer niet.quote:
Tja, je moet wat hè.quote:Op zondag 2 november 2014 14:54 schreef exile79 het volgende:
[..]
En nog opgefokt doen ook he. Idioot.
Dat is best dom.quote:Op zondag 2 november 2014 14:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met gestrekte benen mikken op de enkels van de tegenstander
Niet zo dom als daarna nog pissig worden om de kaart ookquote:
Zeer slecht ingeschoten idd.quote:Op zondag 2 november 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muhren is niet best. Tevens was dit een strafschop
Is die pot van ons toch minder schandalig als het hierbij blijft (of erger wordt)quote:
Nee hoor. AZ kan gewoon verliezen van dat soort clubjes.quote:Op zondag 2 november 2014 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is die pot van ons toch minder schandalig als het hierbij blijft (of erger wordt)
quote:Op zondag 2 november 2014 15:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee hoor. AZ kan gewoon verliezen van dat soort clubjes.
Hoe lang is het geleden dat Heracles je deed juichen?quote:Op zondag 2 november 2014 15:33 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WOP WOP WOP
Ach, volgend jaar hebben ze het grootste stadion van de competitie... Goed, de Jupiler League, maar toch.quote:Op zondag 2 november 2014 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat Heracles je deed juichen?
Precies. Zou ze ook kunnen overkomen als ze eerste hadden gestaan en wel goed speeldenquote:Op zondag 2 november 2014 15:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee hoor. AZ kan gewoon verliezen van dat soort clubjes.
Wat is het verhaal?quote:Op zondag 2 november 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ortiz denkt dat hij Gudelj is. Verbeek had gelijk.
quote:
Hoe ging 'ie er in?quote:
Rollend.quote:
Haps geeft voorzet (iets te diep) en Van Diermen probeert hem er uit te halen, waarna de bal precies binnenvalt.quote:
Slechte voorzet van Haps komt tegen de hak van Van Diermen en rolt er op die wijze langzaam in.quote:
Je bent zelf te diepquote:Op zondag 2 november 2014 15:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haps geeft voorzet (iets te diep) en Van Diermen probeert hem er uit te halen, waarna de bal precies binnenvalt.
Waaromquote:Op zondag 2 november 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechte voorzet van Haps komt tegen de hak van Van Diermen en rolt er op die wijze langzaam in.
[..]
Je bent zelf te diep
Wat?quote:Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'De doelpunten zijn uitermate fraai in Alkmaar vandaag'
'De doelpunten zijn uitermate fraai vandaag in Alkmaar' *quote:Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
'De doelpunten zijn uitermate fraai in Alkmaar vandaag'
quote:Op zondag 2 november 2014 16:20 schreef Monolith het volgende:
Laat ik nou net Turuc opgesteld hebben ipv Linssen.
Thuis ookquote:Op zondag 2 november 2014 16:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooie shirts heeft Heracles vandaag
Initieel was het gewoon de juiste keuze aangezien Linssen op de bank zat. Inmiddels is het een wat minder goede keuze gebleken.quote:Op zondag 2 november 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat is wel een vergissing van grootse proporties
Dit jaquote:Op zondag 2 november 2014 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zat de hele tijd van, waarom begint die wedstrijd nog niet? oja 16.45![]()
Ik twijfel nog wel welke blunder ik erger vindquote:Op zondag 2 november 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ten Rouwelaar is zowaar mogelijk nog slechter dan Esteban en dat is indrukwekkend.
Rouwelaar heeft nog 90 minuten om een einde aan de twijfel te makenquote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wel welke blunder ik erger vind
Van der Brom die Rochet schaamteloos passeert voor Estebanquote:Op zondag 2 november 2014 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wel welke blunder ik erger vind
Babos.quote:Op zondag 2 november 2014 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
heeft nac geen fatsoenlijke keeper in de jeugd lopen?
Ik heb honger gekregen van deze post en zet de oven maar eens aan voor de afbakbroodjesquote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef hottentot het volgende:
En half zeven afgelopen, wat zal het worden daarna, chinees, cafetaria, koken is absoluut geen optie vandaag.
Lekker all you can eat bij de sushibar?quote:Op zondag 2 november 2014 16:54 schreef hottentot het volgende:
En half zeven afgelopen, wat zal het worden daarna, chinees, cafetaria, koken is absoluut geen optie vandaag.
Zijn opquote:Op zondag 2 november 2014 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb honger gekregen van deze post en zet de oven maar eens aan voor de afbakbroodjes
Nah, hier ook wel een wok om de hoek. Maar liever als ik geen storingsdienst heb.quote:Op zondag 2 november 2014 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lekker all you can eat bij de sushibar?
Dan even een snelle vette bek halen in de cafetariaquote:Op zondag 2 november 2014 17:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zijn op
Verder geen snelle hap in huis, alleen maar bewerkelijke maaltijden. Geen zin in i.v.m. storingsdienst, zou niet de eerste keer zijn dat ik het eten weg kan gooien.
Vrees het ook voor vandaag, gelijk maar een zak chips erbij, want na patat krijg ik later altijd weer honger.quote:Op zondag 2 november 2014 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan even een snelle vette bek halen in de cafetaria
't lijkt er wel op als er over vreten wordt gepraat en niet over de wedstrijd.quote:
De wedstrijd is ook niet echt heel spannend of zo.quote:Op zondag 2 november 2014 17:29 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
't lijkt er wel op als er over vreten wordt gepraat en niet over de wedstrijd.
Ben em niet eens aan het kijken...Van Gerwen aan het zien
Heb wel de wekelijkse grabbel van Ten Rouwelaar gemistquote:Op zondag 2 november 2014 17:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
De wedstrijd is ook niet echt heel spannend of zo.
Nopequote:
Gatverdamme ongezonde troep.quote:Op zondag 2 november 2014 17:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nope
Ook niet van mijn patat oorlog, en niet van de frikadel speciaal, en zeker niet van mijn medium bananen milkshake.
Allemaal voor mij
Wie wel?quote:Op zondag 2 november 2014 17:56 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius en ik genieten echt totaal niet van deze wedstrijd.
Maar voor een keer wel lekker.quote:
Anytymequote:Op zondag 2 november 2014 17:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vooral als het uit Hoogezand komt welke snackbar ben je geweest?
Cafetaria of een persoon?quote:
Ja weet niet precies hoe die heet... cafetaria. Zit aan zo'n hele lange straat..quote:Op zondag 2 november 2014 18:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Cafetaria of een persoon?
(antwoord is trouwens nee)
Geen idee, meestal ga ik naar Gorecht als ik een patatje wil, maar vandaag even snel i.v.m. voetbalpauzequote:Op zondag 2 november 2014 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja weet niet precies hoe die heet... cafetaria. Zit aan zo'n hele lange straat..
vroeger heeft daar zo'n kanaal tussen gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |