SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ik moet echt PI's gebruikenquote:Op zondag 2 november 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 relaties gehad VA echt
Drenk jezelf toch niet steeds in zlefmedelijden
Was je pik te kleinquote:Op zondag 2 november 2014 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je snapt me niet he?
Laat ik het anders formuleren, sommige shit wil ik niet over praten
Omdat ik nog niet klaar ben daarvoor. Ik zou mezelf eerst op orde willen hebben voor ik diegene tegenkom. Anders loopt het t snel stukquote:
Voor de ware ben je altijd klaarquote:Op zondag 2 november 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet klaar ben daarvoor. Ik zou mezelf eerst op orde willen hebben voor ik diegene tegenkom. Anders loopt het t snel stuk
of gezellie samen dat doenquote:Op zondag 2 november 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet klaar ben daarvoor. Ik zou mezelf eerst op orde willen hebben voor ik diegene tegenkom. Anders loopt het t snel stuk
Daarom. Zijn nog genoeg die maagd zijn op die leeftijd. Komt echt nog wel een langdurige relatie aanquote:Op zondag 2 november 2014 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet echt PI's gebruiken
Nee ik dacht vanmiddag nog. Nog geen 20, wel twee relaties gehad. Best prima
VA is maagd?quote:Op zondag 2 november 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Zijn nog genoeg die maagd zijn op die leeftijd. Komt echt nog wel een langdurige relatie aan
Jij hebt echt een talent om zinnen op een bepaalde manier te interpreterenquote:
Ik bezit meerdere talentenquote:Op zondag 2 november 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt een talent om zinnen op een bepaalde manier te interpreteren
Ja weet niet. Misschien wl inderdaadquote:
Bij een potentiele levenspartner maakt de fase echt niet uit. Die krijg je in een relatie altijd wel.quote:Op zondag 2 november 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet. Misschien wl inderdaad
dan ben ik so so i luv met mijn nieuwe levenspartnerquote:Op zondag 2 november 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wacht maar tot over een paar jaar.
*kuch* inso *kuch*quote:Op zondag 2 november 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan ga je maar trouwen om de relatie te redden hè.
En daarna een kind.
Wie is je nieuwe dan? VAquote:Op zondag 2 november 2014 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan ben ik so so i luv met mijn nieuwe levenspartner
Ik zou eerst een IKEA kast in elkaar zetten samen, ultieme testquote:Op zondag 2 november 2014 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan ga je maar trouwen om de relatie te redden hè.
En daarna een kind.
IKEA bed en kast hierquote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou eerst een IKEA kast in elkaar zetten samen, ultieme test
Ik keur jullie huwelijk goedquote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
IKEA bed en kast hier
come@me brah
en dat lukte niet?quote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou eerst een IKEA kast in elkaar zetten samen, ultieme test
Ik zie jullie ook nog niet zo snel uit elkaar gaan neequote:Op zondag 2 november 2014 01:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
dude, aldo is gewoon fucking leuk![]()
niemand overtreft mijn mannelijke versie
Alles kan kapot Fok-itquote:Op zondag 2 november 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jullie ook nog niet zo snel uit elkaar gaan nee
braafquote:Op zondag 2 november 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jullie ook nog niet zo snel uit elkaar gaan nee
dus?quote:
Klopt. Maar bij de een heb je een beter gevoel dan bij de anderquote:
Maatje van me binnekort voor de 3e keer vader.quote:Op zondag 2 november 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar bij de een heb je een beter gevoel dan bij de ander
Jezusquote:Op zondag 2 november 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maatje van me binnekort voor de 3e keer vader.
Waarom wil je datquote:
Vanmiddag amara geupdated, nu is VA aan de beurtquote:Op zondag 2 november 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je GRTD project aan het bijwerken?
Genoeg manieren om het te voorkomen. Het is volgens mij ook gewoon die laksheid of totaal niet goed voorgelicht vroeger. Kan me niet anders voorstellen.quote:
Gewoon laksheidquote:Op zondag 2 november 2014 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Genoeg manieren om het te voorkomen. Het is volgens mij ook gewoon die laksheid of totaal niet goed voorgelicht vroeger. Kan me niet anders voorstellen.
haha nog getrouwd ookquote:Op zondag 2 november 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Gozer gaat ook op de lopende band vreemd verder.
Tophuwelijk wel.
Ja man. Ik moest nog komen ook.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Gozer gaat ook op de lopende band vreemd verder.
Tophuwelijk wel.
Word niets man.quote:Op zondag 2 november 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Die kinderen krijgen goeie levenslessen mee
Blijft dan gewoon generatie na generatie hangen. Je weet eigenlijk al dat je kinderen in een verneukte omgeving zullen opgroeienquote:
Klopt.quote:Op zondag 2 november 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijft dan gewoon generatie na generatie hangen. Je weet eigenlijk al dat je kinderen in een verneukte omgeving zullen opgroeien
Inderdaad, lekker roken tijdens de bevalling dit datquote:Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik nu toevallig kind kreeg zou ik wel beter opvoeden.
Maar sommige van dat volk is zo laks als wat :")
Succesquote:Op zondag 2 november 2014 01:29 schreef LETMEIN het volgende:
ik heb wel trek om ff te ketsen eigenlijk
Tijdens de bevalling nog welquote:Op zondag 2 november 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker roken tijdens de bevalling dit dat
Kan je altijd doenquote:Op zondag 2 november 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Tijdens de zwangerschap bedoel ik![]()
Tijdens de bevallinggvd zeg
leuk voor jequote:Op zondag 2 november 2014 01:29 schreef LETMEIN het volgende:
ik heb wel trek om ff te ketsen eigenlijk
moest lachenquote:Op zondag 2 november 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Tijdens de zwangerschap bedoel ik![]()
Tijdens de bevallinggvd zeg
Als ik nou ook eens om jou kon lachenquote:
dat kon je vroeger welquote:Op zondag 2 november 2014 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik nou ook eens om jou kon lachen
of een mongool zoals jijquote:Op zondag 2 november 2014 01:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daar van kryg je slimme kinderen
ben dan nog steeds pwettyquote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
of een dikke walvis moeder zoals jij de moeder
quote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 november 2014 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
Fok tijdens uitgaanmaar ik denk dat ik lr heb gezien
quote:Op zondag 2 november 2014 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
Fok tijdens uitgaanmaar ik denk dat ik lr heb gezien
Ezell heeft thigh gap xdquote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zou wel een medisch wonder zijn als ik die niet had inderdaadquote:
je punt?quote:Op zondag 2 november 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel een medisch wonder zijn als ik die niet had inderdaad
Ik moet godverdomme helemaal niksquote:
.quote:
dat doen na je 13equote:Op zondag 2 november 2014 01:37 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga zo ff goed hard aan mn pik trekken
Jij kreeg na je 13de al je chick dus dan hoeft het ook niet meerquote:
nee op 14e (bijna 15e) pasquote:Op zondag 2 november 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kreeg na je 13de al je chick dus dan hoeft het ook niet meer
pyjamas zijn kut.quote:Op zondag 2 november 2014 01:39 schreef Ezell het volgende:
kon pyjama (gisteren nieuw) net niet vinden
dus andere aan
nu vind ik mijn andere pyjama
wtf waarom slaap je in pyjamaquote:Op zondag 2 november 2014 01:40 schreef Ezell het volgende:
frustrerend.. twee pyjama's tegelijk hebben![]()
Echt bizar hoorquote:
Op je 14de überhaupt een serieuze relatie krijgen die ook nog eens uitmondt in een huwelijkquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
we hoeven niet echt details over jouw fapleven ofsow :S
waarom draag jij een focking pyjamaquote:Op zondag 2 november 2014 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
we hoeven niet echt details over jouw fapleven ofsow :S
quote:Op zondag 2 november 2014 01:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
waarom draag jij een focking pyjama
je bent toch geen 8 meer
Verklaard?quote:Op zondag 2 november 2014 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
verklaard wel je huidige toestand inso
Was eigenlijk best makkelijkquote:Op zondag 2 november 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op je 14de überhaupt een serieuze relatie krijgen die ook nog eens uitmondt in een huwelijk
wat is er mis met mijn toestandquote:Op zondag 2 november 2014 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
verklaard wel je huidige toestand inso
is liefquote:Op zondag 2 november 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op je 14de überhaupt een serieuze relatie krijgen die ook nog eens uitmondt in een huwelijk
Ja maar jij vond alles makkelijkquote:
Het kwijl is inmiddels de grachten ingelopen. Stop eensquote:
oh okequote:Op zondag 2 november 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vrij behoorlijk gaan ja.
Tja als het moet dan leer je je zulke dingen vrij snel aanquote:Op zondag 2 november 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij vond alles makkelijkik kan me sowieso al niets voorstellen bij iemand van 14 alleen in het buitenland wonen zonder ouders
gok je nogquote:Op zondag 2 november 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kwijl is inmiddels de grachten ingelopen. Stop eens
so so in luvquote:Op zondag 2 november 2014 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kwijl is inmiddels de grachten ingelopen. Stop eens
Naja het leek je makkelijk af te gaan zoals je het verteld.quote:Op zondag 2 november 2014 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat ik alles makkelijk vond is een leugen.
Karaktertrekje.quote:Op zondag 2 november 2014 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het leek je makkelijk af te gaan zoals je het verteld.
Dag moequote:
Hm weet niet hoor. Op je 14de ben je echt ng kwetsbaarquote:Op zondag 2 november 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk dat de meeste mensen dat wel zouden redden.
Een mens kan zich eigenlijk vrij goed aan de situatie aanpassen
hoe wil je dat financieel doenquote:Op zondag 2 november 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk dat de meeste mensen dat wel zouden redden.
Een mens kan zich eigenlijk vrij goed aan de situatie aanpassen
Als je geen keuze hebtquote:Op zondag 2 november 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm weet niet hoor. Op je 14de ben je echt ng kwetsbaar
Waar een wil is is een weg.quote:Op zondag 2 november 2014 01:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
naar Uk alleen wonen enz in een huis
Omdat ik de taal niet goed genoeg spreek.quote:
waarom geen duitsland danquote:Op zondag 2 november 2014 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik de taal niet goed genoeg spreek.
Omdat je kansen toch een pak beter zijn hier.
Omdat het in de winter niet stervenskoud is.
internationale schoolquote:Op zondag 2 november 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik geen Duits spreek misschien.
Eens.quote:
okquote:Op zondag 2 november 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eens.
Echter heb ik geen familie in Duits en sprak ik zeker toen de taal niet.
Wat had je gedaan/gemoeten als je geen familie in Engeland had gehad dan?quote:Op zondag 2 november 2014 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welterusten succes met je project
Geen idee.quote:Op zondag 2 november 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had je gedaan/gemoeten als je geen familie in Engeland had gehad dan?
Polen was ook niks geweestquote:Op zondag 2 november 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Naar Polen misschien?
Of anders internaat ben ik bang.
Waarvoor?quote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar moet wel ben geband van stars
heb je m niet?quote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
app hem end en vraag of hij bij september naar binnen liep en zwarte leren jas heeft
zo 6 maandjes terug ofzo zei ik tegen iemand iets van i will fucking murder your whole family en nu komen ze ermee en gooien ze me eraf voor altijd permanent closurequote:
LOLquote:Op zondag 2 november 2014 02:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zo 6 maandjes terug ofzo zei ik tegen iemand iets van i will fucking murder your whole family en nu komen ze ermee en gooien ze me eraf voor altijd permanent closure
Zo, die zitquote:Op zondag 2 november 2014 02:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
onzin man heb gelijk die hele pokerstars de k toegewenst en gezecgt dat ze mogge doodvalle
doe het zelfquote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
app hem end en vraag of hij bij september naar binnen liep en zwarte leren jas heeft
omdat het niet jouw levenspartner is? kan de naam volgende keer voor je veranderen hoorquote:
morgenquote:Op zondag 2 november 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ezell, wanneer gaan jij en Aldo trouwen?
nee ik hoef Aldo nietquote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat het niet jouw levenspartner is? kan de naam volgende keer voor je veranderen hoor
[..]
morgen
Wees eens eerlijk tegen jezelf.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 2 november 2014 10:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat het niet jouw levenspartner is? kan de naam volgende keer voor je veranderen hoor
[..]
morgen
Yoquote:
Supquote:
Jaquote:
Met jouquote:
ik hoef aldo nietquote:Op zondag 2 november 2014 10:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk tegen jezelf.
Nicequote:Op zondag 2 november 2014 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook
Hele goede white widow gekocht gister
ik volg deze post nietquote:Op zondag 2 november 2014 11:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ikke gisteren wat buitenspul gekocht, was best potent. Gisteren boter gemaakt
ja heel goed, met jou?quote:
Rook wiet, ga slapen, word wakker, katerquote:
Geen idee wat ik me daar bij moet voorstellenquote:Op zondag 2 november 2014 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rook wiet, ga slapen, word wakker, kater
Ik stond op school alleen bekend als sukkel, kan ergerquote:Op zondag 2 november 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Gisteren zei een jongen (die ik wel eens spreek van de middelbare school 10 jaar terug): Het wordt tijd voor een serieus gesprek, op school stond je alleen maar bekend als het meisje met de mooie borsten!!!!!!
Weet niet echt hoe ik het moet beschrijvenquote:Op zondag 2 november 2014 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen
quote:Op zondag 2 november 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet echt hoe ik het moet beschrijven
Je krijgt geen kater van wietquote:Op zondag 2 november 2014 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet echt hoe ik het moet beschrijven
Niet helemaal. Opstaan is een stuk moeilijker, klein beetje zombie effect voor even. Is snel weer weg, maar met opstaan merk je het wel even.quote:
dat is geen katerquote:Op zondag 2 november 2014 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet helemaal. Opstaan is een stuk moeilijker, klein beetje zombie effect voor even. Is snel weer weg, maar met opstaan merk je het wel even.
Dat heb ik elke ochtend zonder verdovende middelenquote:Op zondag 2 november 2014 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet helemaal. Opstaan is een stuk moeilijker, klein beetje zombie effect voor even. Is snel weer weg, maar met opstaan merk je het wel even.
Wiet vond je niks meer aan toch?quote:Op zondag 2 november 2014 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
wat mij trouwens niet minder verliefd maakt op de wiet die ik gister gekocht heb.
Wajooooo vieze stalker. Tevens zijn er maar weinige die mij kunnen appen #Exclusiefquote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik blow amper dus deels nietquote:
Kom chillen dan, doen we er wat aanquote:
Chilling zetten onder john frostbrugquote:Op zondag 2 november 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom chillen dan, doen we er wat aan
quote:Op zondag 2 november 2014 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Chilling zetten onder john frostbrug
Wat een schobbejakquote:Op zondag 2 november 2014 04:02 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die is in z'n hunebed gekropen meneer Etsu.
Te ver weg, man.quote:Op zondag 2 november 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom chillen dan, doen we er wat aan
Wanneer zien wel elkaar eens danquote:
Had je maar voor het feestje van Fera moeten kiezenquote:Op zondag 2 november 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer zien wel elkaar eens dan
Het blijft niks, zo'n lange afstand relatie
Was belangrijker feestjequote:Op zondag 2 november 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je maar voor het feestje van Fera moeten kiezen
Nietquote:Op zondag 2 november 2014 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was belangrijker feestje![]()
![]()
Was de verjaardag van mijn beste vriendquote:
FOK!kers in de steek laten voor echte vriendenquote:Op zondag 2 november 2014 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was de verjaardag van mijn beste vriend
Nee niks, boeit me geen flikker gvdquote:Op zondag 2 november 2014 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was de verjaardag van mijn beste vriend
Sof wilde eigenlijk liever naar d'r boy dan met mij naar de melkwegquote:Op zondag 2 november 2014 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FOK!kers in de steek laten voor echte vrienden
Onbegrijpelijk VA.quote:Op zondag 2 november 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof wilde eigenlijk liever naar d'r boy dan met mij naar de melkweg
Ik had me nooit zo alleen gevoeld dan toen ze dat zeiquote:Op zondag 2 november 2014 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk VA.
Al blijft de melkweg natuurlijk wel een Amsterdamse aangelegenheid.
ik voel me ook alleen nu sof niet meer fokleef heeftquote:Op zondag 2 november 2014 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vandaag niks te doen, what to do?
Fokkenquote:Op zondag 2 november 2014 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb vandaag niks te doen, what to do?
Ik ga niet de hele dag de toto uithangenquote:
je schamen voor hele dag FOK!kenquote:Op zondag 2 november 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele dag de toto uithangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |