SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat staat hierquote:Op zondag 2 november 2014 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was jij gister in september met een leren jas
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 02:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
app hem end en vraag of hij bij september naar binnen liep en zwarte leren jas heeft
Ik snap hem al xd xd xdquote:Op zondag 2 november 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn mede spelers zeiden: "maak je niet dik, kan gebeuren"
Zijn mede spelers steunen Verhoeven dan ook door dik en dun maar dat leggen ze er wel dik bovenop. Koffiedik kijken denk ik dat deze wedstrijd eindigt in een dikke overwinning voor vitesse.quote:Op zondag 2 november 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn mede spelers zeiden: "maak je niet dik, kan gebeuren"
Hij moet zich weer scheren. Enkel de echte Tafel van Kees hooligans begrijpen deze post.quote:Op zondag 2 november 2014 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Achenteh toch een matige speler.
Ga dartsen ofzoquote:Op zondag 2 november 2014 13:00 schreef Zipportal het volgende:
Jeroen Verhoek
-Koert
![]()
Die Koert kan beter schijtlollige filmpjes aan elkaar lullen. Met zijn vloertegelkop.
Ik ben verkoudenquote:Op zondag 2 november 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet zich weer scheren. Enkel de echte Tafel van Kees hooligans begrijpen deze post.
Inferieur mens. Had dat ook meer weerstand opgebouwd.quote:
Dat commentaar van Koert is zo ontzettend opportunistisch. Na de doelpunten was het ook ineens een GEWELDIGE WEDSTRIJD WAT EEN SPEKTAKEL. Om een minuut later te stellen dat het los van de doelpunten weinig isquote:
Ja, hij haalt hem eerst onderuit en daarna schopt hij de bal weg. Maar volgens Koert is het niks.quote:
meer dan een uur met 1 man meer spelen en alsnog geen enkele kans weten te creeeren. Ado was tot dusver het slechtste team van de Eredivisie deze speelronde.quote:Op zondag 2 november 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzenfestival. Het voetbal van ADO is er niks bij.
Goed dat ik Rochet niet heb opgesteld in mijn manager.quote:
Ah, je gaat voor een negatieve score?quote:Op zondag 2 november 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat ik Rochet niet heb opgesteld in mijn manager.
Nu heb ik Nordfeldt.
Heerenveen houdt volgende week de nul.quote:Op zondag 2 november 2014 13:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor een negatieve score?
quote:Op zondag 2 november 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen houdt volgende week de nul.
Markeer mijn woorden.
Ik vond het al zo vreemd.quote:Op zondag 2 november 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je hoort Leo Driessen met een stemvervormer.
De kroonprins van het Nederlandse trainersgilde terug in de Eredivisie, ik juich dit toe.quote:Op zondag 2 november 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda gaat praten met Robert Maaskant en Ruud Brood over de vacante functie van hoofdcoach bij de club. Technisch directeur Graeme Rutjes ziet beide trainers als een geschikte kandidaat om de ontslagen Nebosja Gudelj op te volgen.
Onmogelijk, hij loopt extreem gefrustreerd rond. Hij kan er niet zo goed tegen dat die Ayoub hem vandaag overklastquote:
Ik wilde hem nog uit mijn manager halen, maar weet niet zo goed wie ik daar niet moet zetten.quote:Op zondag 2 november 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onmogelijk, hij loopt extreem gefrustreerd rond. Hij kan er niet zo goed tegen dat die Ayoub hem vandaag overklast
Qua verdedigers is het puzzeltje leggen, dit seizoen.quote:Op zondag 2 november 2014 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog uit mijn manager halen, maar weet niet zo goed wie ik daar niet moet zetten.
Van het geld wat ik over heb kon ik alleen een joris kopen. dan kan ik net zogoed leerdam erin laten, die speelt wel.quote:Op zondag 2 november 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua verdedigers is het puzzeltje leggen, dit seizoen.
Feyenoord en PSV zijn enigszins stabiel in het houden van de 0.
Ah. Hij is nog een verdediger in de manager. Dat is wel een nette speler dan (Enkel niet zo heel positief vandaag)quote:Op zondag 2 november 2014 13:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog uit mijn manager halen, maar weet niet zo goed wie ik daar niet moet zetten.
Fuck de manager.quote:Op zondag 2 november 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme. Vitesse moet winnen voor de manager.
Dalijk Manchester derbyquote:Op zondag 2 november 2014 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Verhoeven gaat gestrekt naar de grond, hooooooooooooooooooooooooooooooo pizza.
Als je het eerste weekend mist, loop je al gelijk achter de feiten aan dus het kan me eerlijk gezegd geen tyfus meer schelen.quote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Een blinde blinde geleidehond zou het nog beter doen dan jij.
Ik vind het sowieso al knap dat een hond een manager kan instellen, laat staan een blinde. Desalniettemin, goede opmerking.quote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Een blinde blinde geleidehond zou het nog beter doen dan jij.
Vandaar dat je hele analyses maakt over wie je erin wil en wie er juist uitquote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het eerste weekend mist, loop je al gelijk achter de feiten aan dus het kan me eerlijk gezegd geen tyfus meer schelen.
Dat doe je jezelf aan, moet je maar niet op vakantie gaan als de manager begintquote:Op zondag 2 november 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het eerste weekend mist, loop je al gelijk achter de feiten aan dus het kan me eerlijk gezegd geen tyfus meer schelen.
Koert W.quote:
LEUGENSquote:Op zondag 2 november 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat je hele analyses maakt over wie je erin wil en wie er juist uit
Oké ik houd al op
Willem II gaat winnen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Alhoewel, Willem II v SC Cambuur is in potentie een leuke wedstrijd.
Ja dat zei hij.quote:
Dankzij mij.quote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben ik blij dat ik Pietje niet meer op doel heb
Gewoon vermeer toch ja tochquote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben ik blij dat ik Pietje niet meer op doel heb
Het verrast mij niet. Elk woord uit zijn mond is raak.quote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat hij Nederlands heeft gestudeerd?
Hoezo ga je niet met ons kijkenquote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ervandoor, red jezelf. Tot vanavond.
En hij was een goede vriend van Femke Halsema.quote:Op zondag 2 november 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het verrast mij niet. Elk woord uit zijn mond is raak.
Maar is het ook tot neuken gekomen is dan de vraag.quote:Op zondag 2 november 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hij was een goede vriend van Femke Halsema.
Zag die Lamprou vaker staan, dus zet ik die er in, leverde me door geschuif geld op voor Maher. Die op de bank bleef.quote:
Veel lullen, weinig neuken.quote:Op zondag 2 november 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar is het ook tot neuken gekomen is dan de vraag.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen ben jij mad als Vitesse FC Utrecht voetballes geeft.
quote:Op zondag 2 november 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben echt mad. Mijn hele manager verpest.
quote:Op zondag 2 november 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben echt mad. Mijn hele manager verpest.
Me mad yeahquote:
Zo rolt mrstylo.quote:Op zondag 2 november 2014 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat mrstylo watermerk over mijn gif zit.
Thijs lijkt een beetje op de acteur Barry Sloane. Al is het eigenlijk Barry die op de host van de Thijsshow lijkt.quote:
Thijs is alleen in zijn soort. De hele verrichtingen van PSV hebben enkel tot doel om Thijs een podium te geven.quote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thijs lijkt een beetje op de acteur Barry Sloane. Al is het eigenlijk Barry die op de host van de Thijsshow lijkt.
Mwha, bij Utrecht winnen is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Vitesse speelt het beste voetbal van Nederland. Die hebben gewoon veel pech.
- Stijn.
Typisch dat je dit pas durft te posten nadat Stijn aankondigt te zullen vertrekken.quote:Op zondag 2 november 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Vitesse speelt het beste voetbal van Nederland. Die hebben gewoon veel pech.
- Stijn.
Dat doen alleen de beste ploegen.quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, bij Utrecht winnen is bijna onmogelijk.
Leuk gifje johannesquote:Op zondag 2 november 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo rolt mrstylo.
[ afbeelding ]
Is deze gif ook van jou, want dan zie ik een patroon.
Nee idd. Met die geweldige keeper ook.quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, bij Utrecht winnen is bijna onmogelijk.
Is hij weg?quote:Op zondag 2 november 2014 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch dat je dit pas durft te posten nadat Stijn aankondigt te zullen vertrekken.
Angsthaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |