De jaarlijkse blad terroristen weer?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
De jaarlijkse blad terroristen weer?
Resten van een treinkopperquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Allemaal spetters en vegen op de ramen.
De eerste keer dat ik het hoorde vond ik het zo'n vaag verhaal.quote:
You keep messing with darkness, deed me even aan 10min geleden denken.. Mannetje uit de straat waar mijn ouderlijk huis staat, normale wijk .. staat hij (schoffie, moeilijk raar kind, vroeger mega verlegen denkt nu dat hij gangster is), te praten met iemand die in een dikke bentley zit.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You keep messing with darkness, deed me even aan 10min geleden denken.. Mannetje uit de straat waar mijn ouderlijk huis staat, normale wijk .. staat hij (schoffie, moeilijk raar kind, vroeger mega verlegen denkt nu dat hij gangster is), te praten met iemand die in een dikke bentley zit.
Van die tjappies die 300euro in de maand opmaken aan wietquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Hebben we er hier ook wel een aantal van. Vooral de 'coffeeshop gangsters' die de hele dag om de shop hangen en iedereen begroeten die er naar binnen loopt.
Oi, 200 ongeveer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die tjappies die 300euro in de maand opmaken aan wiet
Ben blij dat ik niet rookquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi, 200 ongeveer.![]()
Maar dat verdeel ik omdat ik ongeveer een half jaar kan roken van eigen kweek.
En nu helemaal niks omdat ik geen tabak meer wil roken.
Mooi weer, iedereen gaat iets doenquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:01 schreef Sardu het volgende:
Lol. File bij Rotterdam omdat iedereen richting Blijdorp gaat.![]()
Dat word een goeie meet.
Mwah, eerder wou ik elke dag, de hele dag wel blowen. Tabak roken heeft me altijd al tegen gestaan en deed ik vooral uit verveling.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet rook![]()
Ieder zijn ding, maar vind het echt veel geld.En als je het zo vaak is misschien ook wel iets te veel
Neequote:
Maar iedereen doet het.quote:
Heel de avond opgezwolle als muziek ?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar Zwolle straks. Party bij matties jeweet
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Robert Long schreef er zelfs een liedje over.
Bij het beluisteren was ik al bijna onderweg naar de koelkast om vrolijk hossend met een biertje door te kamer te dartelen.quote:
Klinkt goed. Fijn weekend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij het beluisteren was ik al bijna onderweg naar de koelkast om vrolijk hossend met een biertje door te kamer te dartelen.![]()
#weekend!
Mono, ouwe trekvogel. Hoe ist?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar Zwolle straks. Party bij matties jeweet
We zijn niet naar Blijdorp geweestquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je de geluiden van blijdorp na?
Wat hebben jullie gedaan? Bios?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We zijn niet naar Blijdorp geweest
Chillings bij Henk en keezenquote:
Geen idee wie Henk is.. en keezen alsin dat drank spel?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Chillings bij Henk en keezen
Bordspel bij een kroegjequote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee wie Henk is.. en keezen alsin dat drank spel?
We zijn nu voetbal aan het kijkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Of niet, dat je daarom op FOK! zit.
Vind dat nog steeds gek dat jij voetbal leuk vindquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We zijn nu voetbal aan het kijken
Voetbalquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind dat nog steeds gek dat jij voetbal leuk vind![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ook voetballen kijken, bij mijn ouders dus ik ben wegveel plezier nog.
Dat zijn dus vier woorden.quote:
In feedbackquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:09 schreef Homijn het volgende:
Kan ik ergens klagen over het gedrag van moderators?
Smegmanus heeft dit pareltje gesloten: ONZ / Drie woorden spel
[..]
Dat zijn dus vier woorden.
Bondagequote:Op zaterdag 1 november 2014 21:32 schreef bondage het volgende:
LBHelaas nog niet gelukt om je layout in Mycroft te knutselen. Moet toch redelijk aangepast worden om het goed te laten werken.
Ik geloof nooit dat iemand uit het niets 65 posts per dag maakt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Aan user-id te zien redelijk nieuw.
Je hebt ze er bij zitten!quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat iemand uit het niets 65 posts per dag maakt.
Kloon ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat iemand uit het niets 65 posts per dag maakt.
Deze gebruikt ook PI's, doen nieuwe users nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:36 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Je hebt ze er bij zitten!
Klopt. Maar deze quote uit de fobo is ook wel verdacht.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:36 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Je hebt ze er bij zitten!
Die heb ik nog live gezien afgelopen weekendquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:30 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Absurd hoe eng de zoon van Willie Nelson als z`n pa klinkt.
Prachtig duet.
Super vet! Die wil ik ook echt nog zo graag 1 keer live zien, Willie Nelson. Wat een fantastische gitarist is dat zegquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik nog live gezien afgelopen weekend
Dit was ook op diezelfde schoolquote:
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:46 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dit was ook op diezelfde school
Tom Jones is echt waanzinnig ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VerschrikkelijkHet is op het benefietconcert trouwens, de school zelf is ergens anders
Tom Jones ook gezien daar vorige week, wat een stem heeft die vent nog, is 74 inmiddels
Je bent scherp dago. hihi.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze quote uit de fobo is ook wel verdacht.
"Hoin ik ben nieuw. grapjen. Maar oke doei."
Ik ben erquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Waar zijn jullie allemaal? Ik voel me eenzaam...
quote:
quote:
quote:
Leuk dat je het leuk hebt gehad.quote:
Ja leuk hequote:Op zaterdag 1 november 2014 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk hebt gehad.
Ja.quote:
Die met BBQSausage en DrNickquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
welke meet heb ik gemist?
nick is eng johquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die met BBQSausage en DrNick
Nah valt meequote:
Zie hierbovenquote:
en lb?quote:Op zaterdag 1 november 2014 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die met BBQSausage en DrNick
mijn film is nog bezigquote:Op zondag 2 november 2014 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
00.15 Tucker & Dale vs. Evil op veronica![]()
GEEN TRAILER kijken als je hem gaat kijken..
En LBquote:
lucky nick en bbqquote:
quote:
wat hebben jullie gedaan?quote:
We wilden Blijdorp bezoeken maar werd te laat. We zijn vervolgens naar 't Halve Maatje geweest (waar alle ESF meets plaatsvinden) en hebben gekeezd, voetbal gekeken, praten, chillen en zoquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Radler en cola op. Helemaal loco joh
LB aan de alcohol wowowowowoquote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Radler en cola op. Helemaal loco joh
Somsquote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LB aan de alcohol wowowowowo
gekeezd?quote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We wilden Blijdorp bezoeken maar werd te laat. We zijn vervolgens naar 't Halve Maatje geweest (waar alle ESF meets plaatsvinden) en hebben gekeezd, voetbal gekeken, praten, chillen en zo
Keezen, keezbord.quote:
quote:
nooit van gehoord. Bij kezen heb ik een ander beeld voor ogenquote:Op zondag 2 november 2014 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Keezen, keezbord.
Topspel, combi van mens erger je niet en klaverjassen. Afgeleid van een Indiaas spel
Keezen niet kezenquote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit van gehoord. Bij kezen heb ik een ander beeld voor ogen
gaan wij meeten dan ?quote:Op zondag 2 november 2014 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik neem m'n bord wel mee als we meeten
Weet ik nietquote:
Gewoon stil en verlegenquote:
dat ben ik ook met nieuwe mensenquote:
Hoe is dat tof danquote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ben ik ook met nieuwe mensen
Socially awkward en alles
niet, het is een beetje een drempelquote:
JCbaasquote:
Ga naar huis danquote:
Jawelquote:
je bent liev. Als je niet tof was zou ik je niet vaker willen meetenquote:
geloof er niks vanquote:
Ja was baasquote:Op zondag 2 november 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hallo, nog leuk feestje gehad gister?
Hehe, flink losgegaan dusquote:Op zondag 2 november 2014 00:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja was baasalleen nu wel beetje spierpijn
Gatverdamme zegquote:
quote:
Jij zou d'r eventueel willen doen?quote:
Kiek em goan...quote:Op zondag 2 november 2014 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Preciesheb ook nog een snuifje pep genomen
![]()
Ja, dus? Goede 2 plaats voor het uiterlijkquote:
Neequote:
Nu niet. Maar als ik op een onbewoonde eiland zit met haar en na 2 jaar leven we nog.. dan begint er toch wat te jeuken ben ik bang.. holle boom zal pijn doen dusja..quote:Op zondag 2 november 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij zou d'r eventueel willen doen?
quote:Op zondag 2 november 2014 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
Meet was leuk idd. Ondanks de goede voorbereiding en planning toch meer dan geslaagd.
Hij heeft al een berichtje gestuurdquote:Op zondag 2 november 2014 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeStaat 'ie straks nog op 't station omdat 'ie z'n trein heeft gemist.
En is z'n telefoon leeg
![]()
![]()
Heb 2 uurtjes geslapen ofsoquote:Op zondag 2 november 2014 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kiek em goan...
Kan jij daarna nog gewoon slapen of heb je dan slaappil bij?
Blijft leuk dat je serieus antwoord geeftquote:Op zondag 2 november 2014 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu niet. Maar als ik op een onbewoonde eiland zit met haar en na 2 jaar leven we nog.. dan begint er toch wat te jeuken ben ik bang.. holle boom zal pijn doen dusja..
quote:Op zondag 2 november 2014 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blijft leuk dat je serieus antwoord geeft
quote:
Nahquote:Op zondag 2 november 2014 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeStaat 'ie straks nog op 't station omdat 'ie z'n trein heeft gemist.
En is z'n telefoon leeg
![]()
![]()
Navigatie was ook duidelijkquote:Op zondag 2 november 2014 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
Meet was leuk idd. Ondanks de goede voorbereiding en planning toch meer dan geslaagd.
Jaquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Oh kut, afslag, snel het verdrijvongsvlak meepakken"
Showenquote:Op zondag 2 november 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
En een toffe streetphotographyfoto gemaakt.
Ik wachtquote:Op zondag 2 november 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
Ik had mijn camera om mijn nek hangen, zeiden twee van die meisjes die ook op het perron stonden "selfie" ofzo. Beetje mee gepraat, tof volk
En een toffe streetphotographyfoto gemaakt.
Oh, gelukkig.quote:Op zondag 2 november 2014 01:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft al een berichtje gestuurd
Nicequote:Op zondag 2 november 2014 01:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah
Wel net de metro gehaald, rende voor de zekerheid maar, en toen ik op het perron was kwam ie net aanrijden
Ssssstquote:Op zondag 2 november 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Oh kut, afslag, snel het verdrijvongsvlak meepakken"
quote:
quote:
Ik welquote:Op zondag 2 november 2014 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
Jullie durven de volgende keer duidelijk niet meer bij mij in de auto te zitten, gevaar op de weg deze.
quote:Op zondag 2 november 2014 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
Jullie durven de volgende keer duidelijk niet meer bij mij in de auto te zitten, gevaar op de weg deze.
quote:
quote:
Zou ik ook niet durvenquote:Op zondag 2 november 2014 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
Jaquote:
Ligt eraan welke fotoquote:
Duidelijk jaquote:
WhatsApp groepquote:
70quote:Op zondag 2 november 2014 01:35 schreef DrNick het volgende:
Hoeveel had Henk nog gekregen eigenlijk?
Whyquote:
Ja jij gaf geen neukquote:
BBQ wilt ook al mijn geld nietquote:Op zondag 2 november 2014 01:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
En ik had haast
Mij hoef je niets te betalen iig
quote:Op zondag 2 november 2014 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BBQ wilt ook al mijn geld niet
Ik trakteer jullie wel een keer anders
Als ik ook kanquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 01:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BBQ wilt ook al mijn geld niet
Ik trakteer jullie wel een keer anders
Jaren 60?quote:
Ja moet ff kijken of ik werk enzulksquote:
Closequote:
quote:Op zondag 2 november 2014 01:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja moet ff kijken of ik werk enzulks
Ook nooit gezien, alleen stukjesquote:
Moet je toch wel eens kijken.quote:Op zondag 2 november 2014 01:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook nooit gezien, alleen stukjes
Staat lang op m'n lijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |