De jaarlijkse blad terroristen weer?quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
De jaarlijkse blad terroristen weer?
Resten van een treinkopperquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Allemaal spetters en vegen op de ramen.
De eerste keer dat ik het hoorde vond ik het zo'n vaag verhaal.quote:
You keep messing with darkness, deed me even aan 10min geleden denken.. Mannetje uit de straat waar mijn ouderlijk huis staat, normale wijk .. staat hij (schoffie, moeilijk raar kind, vroeger mega verlegen denkt nu dat hij gangster is), te praten met iemand die in een dikke bentley zit.quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You keep messing with darkness, deed me even aan 10min geleden denken.. Mannetje uit de straat waar mijn ouderlijk huis staat, normale wijk .. staat hij (schoffie, moeilijk raar kind, vroeger mega verlegen denkt nu dat hij gangster is), te praten met iemand die in een dikke bentley zit.
Van die tjappies die 300euro in de maand opmaken aan wietquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:45 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Hebben we er hier ook wel een aantal van. Vooral de 'coffeeshop gangsters' die de hele dag om de shop hangen en iedereen begroeten die er naar binnen loopt.
Oi, 200 ongeveer.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van die tjappies die 300euro in de maand opmaken aan wiet
Ben blij dat ik niet rookquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi, 200 ongeveer.![]()
Maar dat verdeel ik omdat ik ongeveer een half jaar kan roken van eigen kweek.
En nu helemaal niks omdat ik geen tabak meer wil roken.
Mooi weer, iedereen gaat iets doenquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:01 schreef Sardu het volgende:
Lol. File bij Rotterdam omdat iedereen richting Blijdorp gaat.![]()
Dat word een goeie meet.
Mwah, eerder wou ik elke dag, de hele dag wel blowen. Tabak roken heeft me altijd al tegen gestaan en deed ik vooral uit verveling.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet rook![]()
Ieder zijn ding, maar vind het echt veel geld.En als je het zo vaak is misschien ook wel iets te veel
Neequote:
Maar iedereen doet het.quote:
Heel de avond opgezwolle als muziek ?quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar Zwolle straks. Party bij matties jeweet
quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Robert Long schreef er zelfs een liedje over.
Bij het beluisteren was ik al bijna onderweg naar de koelkast om vrolijk hossend met een biertje door te kamer te dartelen.quote:
Klinkt goed. Fijn weekend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij het beluisteren was ik al bijna onderweg naar de koelkast om vrolijk hossend met een biertje door te kamer te dartelen.![]()
#weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |