abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146183702
Beste mensen,

Sinds een tijdje krijg ik anonieme brieven, wat allemaal goed in elkaar zit.
In de brieven beweert een anonieme persoon dat mijn vriendin vreemd gaat.
Dit is helaas geen zaak voor politie dus ben ik op rechercheur stoel gaan zitten.

Ik ben lange tijd bezig geweest met analyseren van de poststempel.

Middenstrook = de datum
Bovenaan = is de sorteercentrum waar de brief is geweest.

De vraag is: Wie weet wat de onderste cijfercode betekend op de stempel. Heeft dit mogelijk met de regio/plaats te maken waar die op de post gedaan. Ik heb Post NL meerdere keren, maar zij weten dit niet? Maar ik heb meer het gevoel dat ze niet mogen vertellen.
Het gaat om de code's 501,502 en 503. , zie foto hieronder.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groet,
Tos29
pi_146183718
Wat triest van diegene. :')
pi_146183753
Helaas zijn nogal zieke mensen! Helaas heeft de laatste brief climax bereikt, waardoor ik m'n vriendin ook niet helemaal meer kan vertrouwen.. Beetje spijtig allemaal.
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:24:57 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_146183763
Sorry man, zal de volgende keer mijn naam onderaan vermelden.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_146183772
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Wat triest van diegene. :')
Waarom triest - gewoon een bro behoeden voor de zoveelste slut.
pi_146183782
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:25 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Waarom triest - gewoon een bro behoeden voor de zoveelste slut.
Maar dan ga je er automatisch al vanuit dat TS z'n vriendin ook echt vreemdgaat.
pi_146183795
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Maar dan ga je er automatisch al vanuit dat TS z'n vriendin ook echt vreemdgaat.
Ja oke, dat moet hij even uitzoeken.
  Donald Duck held zaterdag 1 november 2014 @ 13:26:39 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_146183801
Gewoon op de achterkant van de envelop naar de afzender kijken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_146183843
Misschien weet je vriendin wie haar zwart probeert te maken?
dag
pi_146183881
Da
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon op de achterkant van de envelop naar de afzender kijken
Staat helaas niks op de achterkant van de envelop
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:31:43 #11
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_146183906
iewl wat eng
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_146183925
Iemand die je willekeurig bestookt met brieven over het wangedrag van je vriendin? Dat lijkt mij sterk.

In plaats van dit te zien als een zieke actie, zou ik twee keer nadenken over 'waarom?' iemand jou deze brieven zou sturen. Wellicht wilt de boodschapper niet 'afgeschoten worden' als het tussen jou en je vriendin niet meer botert om wat voor reden dan ook.

Ik denk dat een zeer bekende van je achter de brieven zit. Op deze manier probeert hij of zij jou te waarschuwen voor het schadelijke gedrag van je vriendin.
De klaagbaak is een machine.
pi_146183927
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:28 schreef Peter het volgende:
Misschien weet je vriendin wie haar zwart probeert te maken?
Weet ze helaas ook niet? Helaas heeft de laatste brief beetje tot climax gekomen.
Staan dingen in die niet veel mensen kunnen weten, o.a. wat we hebben gegeten dat weekend.
Weten alleen ik, m'n ouders en mijn zus en zij. Ouders en zus zijn uitgesloten.
Dus zij blijft over of ik heb te maken met een hele goede stalker.
pi_146183956
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:32 schreef Multivitamine het volgende:
Iemand die je willekeurig bestookt met brieven over het wangedrag van je vriendin? Dat lijkt mij sterk.

In plaats van dit te zien als een zieke actie, zou ik twee keer nadenken over 'waarom?' iemand jou deze brieven zou sturen. Wellicht wilt de boodschapper niet 'afgeschoten worden' als het tussen jou en je vriendin niet meer botert om wat voor reden dan ook.

Ik denk dat een zeer bekende van je achter de brieven zit. Op deze manier probeert hij of zij jou te waarschuwen voor het schadelijke gedrag van je vriendin.
Amen! Wijze woorden..
pi_146184003
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:33 schreef Tos29 het volgende:

[..]

Amen! Wijze woorden..
Of heeft iemand een oog op je vriendin en zodra je haar dumpt kan hij haar troosten.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_146184080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:32 schreef Tos29 het volgende:

[..]

Weet ze helaas ook niet? Helaas heeft de laatste brief beetje tot climax gekomen.
Staan dingen in die niet veel mensen kunnen weten, o.a. wat we hebben gegeten dat weekend.
Weten alleen ik, m'n ouders en mijn zus en zij. Ouders en zus zijn uitgesloten.
Dus zij blijft over of ik heb te maken met een hele goede stalker.
Beweer je hier nu dat je vriendin die brieven stuurt :?
pi_146184214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Beweer je hier nu dat je vriendin die brieven stuurt :?
Het hele verhaal is zo ingewikkeld, dat ik het ook niet meer weet.
Maar in de laatste brief wel veel specifieke informatie; locatie waar wij zondag waren, wat we aten, wat mijn moeder aan had enzovoort.
pi_146184239
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:35 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Of heeft iemand een oog op je vriendin en zodra je haar dumpt kan hij haar troosten.
Ja, zelfs die kans is aanwezig.
pi_146184285
Raar verhaal zeg dit...

Als je vriendin die brieven schrijft, dan zou ze zich toch alleen maar verdacht maken door die feiten erbij te zetten?

Misschien is je zus erachter gekomen dat ze vreemd gaat en durft ze het niet zelf te zeggen?

Maar waarom worden die feiten genoemd? Om aan te geven dat het een 'betrouwbaar' persoon is?

Of iemand heeft gewoon serieus een probleem en probeert de boel op te naaien?
  zaterdag 1 november 2014 @ 13:48:01 #20
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_146184296
Wat triest :')
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_146184387
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:47 schreef Dyre het volgende:
Raar verhaal zeg dit...

Als je vriendin die brieven schrijft, dan zou ze zich toch alleen maar verdacht maken door die feiten erbij te zetten?

Misschien is je zus erachter gekomen dat ze vreemd gaat en durft ze het niet zelf te zeggen?

Maar waarom worden die feiten genoemd? Om aan te geven dat het een 'betrouwbaar' persoon is?

Of iemand heeft gewoon serieus een probleem en probeert de boel op te naaien?
Ik citeer de laatste brief: '' Ik accepteer dat want ik hou oprecht van haar, maar ik geef toe dat het niet altijd leuk is altijd dat eeuwige gelieg van haar. Maar ja ik vergeef haar steeds weer, met deze brief wil ik je alleen bewijzen dat ik geen stalker of 1 of andere gek ben vandaag info. Ik weet ook dat wat ik je nu vertel niet aardig is tegen over ..... is maar punt 1: ik ben echt beu om als een leugenaar tw orden neergezet 2: ze komt toch altijd weer bij mij terug.''
pi_146184432
Bizar...

Die code op de stempel is volgens mij trouwens een volgnummer. Met zo'n nummer is altijd terug te vinden op welk sorteercentum en welke machine de envelop gestempeld heeft. Nogmaals: volgens mij. Misschien een postmedewerker in WGR / [Centraal] PostNL medewerkerstopic #217 Met een nieuwe CAO? die er meer verstand van heeft?
pi_146184528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Tos29 het volgende:

[..]

Ik citeer de laatste brief: '' Ik accepteer dat want ik hou oprecht van haar, maar ik geef toe dat het niet altijd leuk is altijd dat eeuwige gelieg van haar. Maar ja ik vergeef haar steeds weer, met deze brief wil ik je alleen bewijzen dat ik geen stalker of 1 of andere gek ben vandaag info. Ik weet ook dat wat ik je nu vertel niet aardig is tegen over ..... is maar punt 1: ik ben echt beu om als een leugenaar tw orden neergezet 2: ze komt toch altijd weer bij mij terug.''
Dus het zou de gene zijn met wie ze vreemdgaat? Wat zegt je vriendin over de inhoud van de brieven?
pi_146184541
Bedankt voor jullie steun en meedenken! Vanavond een gesprek met mijn (ex) vriendin. Ben benieuwd!
Mochten iemand privédetective, van harte welkom haha! Ik heb de vraag ook gepost op de topic van medewerkers POST NL.
pi_146184566
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:00 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dus het zou de gene zijn met wie ze vreemdgaat? Wat zegt je vriendin over de inhoud van de brieven?
Ja die zegt dat zij het niet is, ontkent alles wat in de brief staat! Maar verhaal zit nog ingewikkelder in elkaar, want dag later kreeg zij ook z'n brief van dezelfde fictive Patrick.
pi_146184824
Dis gon b gud
pi_146184830
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:02 schreef Tos29 het volgende:

[..]

Ja die zegt dat zij het niet is, ontkent alles wat in de brief staat! Maar verhaal zit nog ingewikkelder in elkaar, want dag later kreeg zij ook z'n brief van dezelfde fictive Patrick.
:D wtf dit is wel heel interessant. Raar en creepy maar ook interessant.
pi_146184936
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:14 schreef _Loki het volgende:

[..]

:D wtf dit is wel heel interessant. Raar en creepy maar ook interessant.
Wie zicht geroepen voelt om privédetective uit te hangen, graag! Ik ben zelf nogal klaar mee!
En wie goed boeken kan schrijven, het is een aardige thriller, gelukkig wel zonder moord en met nog een open end.
pi_146184981
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:17 schreef Tos29 het volgende:
Wie zicht geroepen voelt om privédetective uit te hangen, graag! Ik ben zelf nogal klaar mee!
En wie goed boeken kan schrijven, het is een aardige thriller, gelukkig wel zonder moord en met nog een open end.
Kun je de inhoud van die brieven even uploaden en hier plaatsen? Dat geeft mss meer aanwijzingen voor de detectives plus dat we ons dan ook een beter beeld kunnen vormen van het hele verhaal.
pi_146185112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Kun je de inhoud van die brieven even uploaden en hier plaatsen? Dat geeft mss meer aanwijzingen voor de detectives plus dat we ons dan ook een beter beeld kunnen vormen van het hele verhaal.
Ik zou dat best willen doen, maar lijkt me niet heel handig.
In priveberichten zou het eventueel wel kunnen.
pi_146185235
Jemig TS, wat een apart verhaal! Ik ben benieuwd wat eruit komt, en ik hoop dat het snel duidelijk is voor je.
  Donald Duck held zaterdag 1 november 2014 @ 14:33:15 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_146185298
Veel werk, maar niet onmogelijk: vingerafdrukken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_146185337
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:30 schreef xSeara het volgende:
Jemig TS, wat een apart verhaal! Ik ben benieuwd wat eruit komt, en ik hoop dat het snel duidelijk is voor je.
Dankje! Ben bang dat nooit achter kom, maar dan maar kiezen voor mezelf!
pi_146185363
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel werk, maar niet onmogelijk: vingerafdrukken
Haha! Tja, zou eventueel kunnen!
Ik wilde eerst privédetective inhuren, maar dat kan een verpleegkundige niet betalen haha.
pi_146185428
Wel verdacht dat zij een dag later een brief krijgt.
Was je gesprek met haar voor of na de brievenbuslichting de dag voor ontvangst?
dag
pi_146185460
Misschien stuurt je vriendin het om te kijken of jij haar vrertrouwt als er gezegd wordt dat ze vreemd gaat?
(she/her)
pi_146185519
Zijn het trouwens getypte brieven? Of handgeschreven? Wellicht kun je daar nog wat uithalen.
pi_146185522
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
Misschien stuurt je vriendin het om te kijken of jij haar vrertrouwt als er gezegd wordt dat ze vreemd gaat?
Dan moet je d'r sowieso dumpen.
pi_146185580
Hoe staat je vriendin in het leven? Ook geestelijk gezien?
Als ze zelf deze brieven gaat sturen zou ziek zijn.
Een goede stalker, tsja die kan inderdaad moeilijk heel specifieke dingen zien denk ik.

Waarom kan je zus die niet hebben geschreven bv?
pi_146185630
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:38 schreef Peter het volgende:
Wel verdacht dat zij een dag later een brief krijgt.
Was je gesprek met haar voor of na de brievenbuslichting de dag voor ontvangst?
Ik zal kort even samenvatten hoe het helemaal ging, rondom de 3e brief.

Kreeg op donderdag een app van haar, wat heb je lieve kaart naar mij gestuurd. Ik dacht huh? Kaart? Nee die heb ik niet gestuurd. Dezelfde dag lag bij mij weer z'n fictieve brief op de mat. Met allemaal dingen over weekend wat wij hadden gedaan. Daarna haar boos opgebeld omdat zulke specifieke informatie instaat dat wel een hele goede stalker moet zijn. De dag later appte ze mij dat ze ook brief had gehad van de fictieve Patrick.
pi_146185653
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:41 schreef xSeara het volgende:
Zijn het trouwens getypte brieven? Of handgeschreven? Wellicht kun je daar nog wat uithalen.
Alle 3 brieven zijn getypt op de computer. Op de envelop zit een etiketten.
pi_146185698
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:44 schreef Zoev het volgende:
Een goede stalker, tsja die kan inderdaad moeilijk heel specifieke dingen zien denk ik.

Hele goede band met m'n zus! Toen ik de 3e brief kreeg zou ze een weekend weg gaan met collega's heeft ze meteen afgezegd, omdat ik psychisch beetje in de put zit. Lijkt me wel heel raar als je dan zo timed. Ze ging dus niet mee en heeft wel haar verblijf moeten betalen.
pi_146185734
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:44 schreef Zoev het volgende:

Ze zat wel flink in een dip, omdat ze geen contact had met haar ouders. Dat had te maken omdat wij heel vaak bij mij thuis waren en haar ouders waren flink jaloers op. Donderdag kreeg ik die brieven en zaterdag zouden we naar die ouders gaan om het te bespreken. Wel gek dat die brieven toen zijn gekomen.
pi_146185763
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:49 schreef Tos29 het volgende:
Hele goede band met m'n zus! Toen ik de 3e brief kreeg zou ze een weekend weg gaan met collega's heeft ze meteen afgezegd, omdat ik psychisch beetje in de put zit. Lijkt me wel heel raar als je dan zo timed. Ze ging dus niet mee en heeft wel haar verblijf moeten betalen.
Ik snap je, je zus is het denk ik niet.
Je ouders zouden het je ook wel zo vertellen.
Jij zelf bent het niet.
Dus je hebt twee opties: Zij of een stalker.
Gezien er wel heel gedetailleerde info is en jij of zij niet weet wie het op haar of jou gemunt heeft gaan mijn twijfels uit naar je vriendin.

Misschien zit er een geestelijke ziekte achter waar je nog niet achter bent?
Ik kwam er bij mijn ex ook pas na 6 jaar achter (borderline). Ook die had erg maffe streken.
pi_146185808
Hoe is jullie relatie verder? Ik wil haar niet vals beschuldigen, maar ik snap heel goed waarom je je twijfels hebt.
pi_146185843
De gedachte dat je vriendin borderline heeft komt ook bij me op..
dag
pi_146185846
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:51 schreef Zoev het volgende:

[..]

Ik snap je, je zus is het denk ik niet.
Je ouders zouden het je ook wel zo vertellen.
Jij zelf bent het niet.
Dus je hebt twee opties: Zij of een stalker.
Gezien er wel heel gedetailleerde info is en jij of zij niet weet wie het op haar of jou gemunt heeft gaan mijn twijfels uit naar je vriendin.

Misschien zit er een geestelijke ziekte achter waar je nog niet achter bent?
Ik kwam er bij mijn ex ook pas na 6 jaar achter (borderline). Ook die had erg maffe streken.
Ik snap heel goed wat je zegt, die optie is zeker aanwezig!
pi_146185867
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:53 schreef xSeara het volgende:
Hoe is jullie relatie verder? Ik wil haar niet vals beschuldigen, maar ik snap heel goed waarom je je twijfels hebt.
Perfecte relatie, op gezeik na met haar ouders en die brieven!
pi_146185914
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:54 schreef Peter het volgende:
De gedachte dat je vriendin borderline heeft komt ook bij me op..
Die kans lijkt me ook aanwezig, heb zelf ook jaar stage gelopen als verpleegkundige in de psychiatrie. Die mensen drijven je tot waanzin en zijn heel slim... Maarja! Dan snap ik niet waarom ze dit doet, want ze raakt me dan waarschijnlijk wel kwijt.. En het leek dat ze heel veel van mij hield/houdt.
pi_146185915
Hoe oud zijn jullie?
Hoe was haar jeugd?
Hoe is het contact tussen haar en haar ouders? Scheiding?
pi_146185941
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:56 schreef Tos29 het volgende:
Dan snap ik niet waarom ze dit doet, want ze raakt me dan waarschijnlijk wel kwijt.. En het leek dat ze heel veel van mij hield/houdt
Borderliners zien niet altijd de gevolgen in van hun gedrag ivm hun ziekte.
Nemen grote risico's, maar loopt het uit de hand zijn ze niet thuis en zul jij beschuldigd worden.

Verhaal lijkt veel de mijne. Alleen dan niet met brieven.
Maar stiekem gedrag heel zeker
pi_146186103
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:56 schreef Zoev het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Hoe was haar jeugd?
Hoe is het contact tussen haar en haar ouders? Scheiding?
Ik ben 22 en zij is 19
Haar jeugd was lastig, veel botsingen met haar ouders en zus. Mogelijk ook dat ouders/zus daar rol in spelen. Ik heb een perfecte jeugd gehad, daarom twijfel ik ook niet over mijn ouders en zus.
Haar contact tussen ouders was niet altijd perfect. Haar ouders waren erg jaloers op mijn ouders, omdat wij veel bij mij ouders waren. Dit gebeurde ook al bij haar vorige vriend.
pi_146186140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:57 schreef Zoev het volgende:

[..]

Borderliners zien niet altijd de gevolgen in van hun gedrag ivm hun ziekte.
Nemen grote risico's, maar loopt het uit de hand zijn ze niet thuis en zul jij beschuldigd worden.

Verhaal lijkt veel de mijne. Alleen dan niet met brieven.
Maar stiekem gedrag heel zeker
Ik heb vanavond een gesprek over de situatie. Ik vind echt heel lastig wat ik moet doen...
pi_146186253
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:04 schreef Tos29 het volgende:
Haar jeugd was lastig, veel botsingen met haar ouders en zus
Borderline openbaart zich vaak in de leeftijd tussen de 18 en 25.
De oorzaak is niet bekend maar een lastige jeugd mbt ouders is vaak wel een rede wat men aangeeft.
In haar geval lijkt dit te kloppen, dus de kans dat er in haar koppie wat mis is gegaan is aannemelijk.
Maar let op ... dat kan ik en niemand hier natuurlijk zo via FOk! zeggen!
Ik wil je alleen proberen te laten inzien dat het niet allemaal rooskleurig hoeft te zijn.

Vanavond een gesprek met haar:
Ik zou eens opletten hoe ze reageert tijdens dit gesprek. Overdreven emotioneel of juist heel boos.
Dit zijn uiterste die passen bij borderline, aftrekken en afstoten tactiek.
Ik zou gaan voor op zijn minst een break.
Samen blijven met een borderline is erg lastig, met alle respect voor hen.
Maar al heeft ze dit niet, als zij die brieven stuurt (wat wel aannemelijk lijkt) fuckt ze je en kun je haar dus niet vertrouwen. Geen goede basis.
pi_146186356
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:10 schreef Zoev het volgende:

[..]

Borderline openbaart zich vaak in de leeftijd tussen de 18 en 25.
De oorzaak is niet bekend maar een lastige jeugd mbt ouders is vaak wel een rede wat men aangeeft.
In haar geval lijkt dit te kloppen, dus de kans dat er in haar koppie wat mis is gegaan is aannemelijk.
Maar let op ... dat kan ik en niemand hier natuurlijk zo via FOk! zeggen!
Ik wil je alleen proberen te laten inzien dat het niet allemaal rooskleurig hoeft te zijn.

Vanavond een gesprek met haar:
Ik zou eens opletten hoe ze reageert tijdens dit gesprek. Overdreven emotioneel of juist heel boos.
Dit zijn uiterste die passen bij borderline, aftrekken en afstoten tactiek.
Ik zou gaan voor op zijn minst een break.
Samen blijven met een borderline is erg lastig, met alle respect voor hen.
Maar al heeft ze dit niet, als zij die brieven stuurt (wat wel aannemelijk lijkt) fuckt ze je en kun je haar dus niet vertrouwen. Geen goede basis.
Veel mensen zeggen ook kies voor jezelf, je moet met jezelf 80 worden en als je dit uit evenwicht brengt moet je er mee stoppen. Wel heel lastig, als je mooie tijd met z'n meisje hebt gehad en heel veel van haar houdt en jou gesteund heeft in moeilijke periode. We hebben nu al een break van ongeveer 3 weken.
pi_146186360
Oh wauw, van een topic met rare anonieme brieven tot de diagnose borderline in 54 posts, well, that escalated quickly.
Mokkel met stuntstok
pi_146186407
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:15 schreef Mord_Sith het volgende:
Oh wauw, van een topic met rare anonieme brieven tot de diagnose borderline in 54 posts, well, that escalated quickly.
Zit ook wat in, het is gewoon heel apart verhaal! Mooi verhaal voor een boek!
pi_146186506
raaaaaaaaaaaaaaaaaar verhaal hoor...
pi_146186519
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:21 schreef FANN het volgende:
raaaaaaaaaaaaaaaaaar verhaal hoor...
Vertel mij wat hahah! Denk je normale relatie te hebben, leuke baan als verpleegkundige en dan dit, top!
pi_146186533
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:15 schreef Mord_Sith het volgende:
het kan ook TS zijn alternatieve persoonlijkheid zijn natuurlijk :+ ..
dag
pi_146186548
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Peter het volgende:

[..]

het kan ook TS zijn alternatieve persoonlijkheid zijn natuurlijk :+ ..
Dat ik het ben? Dat kan ik beter stoppen met leven, haha!
pi_146186564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Tos29 het volgende:

[..]

kun je uit de schijfstijl niet afleiden wie het is?
pi_146186622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

kun je uit de schijfstijl niet afleiden wie het is?
Ja zitten wel dingen in die zei ook zo op app; maar dan ga je wel heel paranoïde kijken.
Lijkt wel jonger iemand te zijn, zitten in brieven afkortingen zoals; apps, fb enzovoort.
  zaterdag 1 november 2014 @ 15:46:42 #64
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_146187086
Weet je zeker dat ze die info niet gewoon van de Facebook van je moeder/vriendin/zus hebben kunnen halen?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 1 november 2014 @ 15:49:55 #65
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_146187144
Dit ga ik volgen. Succes TS.

Groetjes Patrick
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_146187148
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:46 schreef MichaelScott het volgende:
Weet je zeker dat ze die info niet gewoon van de Facebook van je moeder/vriendin/zus hebben kunnen halen?
Ze kunnen helaas niet van af halen, dat ik percies om 14:00 in stad was met haar, dat wij zaterdag een bomstammetje hebben gegeten. Ze hebben wel foutje gemaakt ze schreven salade dat wij erbij aten, maar dat was broccoli... Misschien wel bewust gedaan.
pi_146187154
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Tos29 het volgende:
ertel mij wat hahah! Denk je normale relatie te hebben, leuke baan als verpleegkundige en dan dit, top!
Het leven is niet altijd rozengeur en mannenschijn broeder. Helaas
pi_146187180
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:50 schreef Zoev het volgende:

[..]

Helaas niet, komt wel goed! Alleen lastig, omdat je in dit verhaal niks 100% zeker weet.
En stiekem nog veel haar houdt.
pi_146187271
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:51 schreef Tos29 het volgende:
Helaas niet, komt wel goed! Alleen lastig, omdat je in dit verhaal niks 100% zeker weet.
En stiekem nog veel haar houdt.
Je zit in een k*t situatie, dat is een feit.
Veel sterkte!
pi_146188881
Bizar
pi_146192526
Jullie hebben al drie weken een break? Wellicht dat je vriendin hoopt dat jij een punt achter de relatie zet?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  Moderator zaterdag 1 november 2014 @ 19:22:12 #72
184769 crew  Deisyy
pi_146192663
Was er al sprake van een break toen de eerste brief kwam?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_146193356
Ik zou echt he-le-maal paranoia worden als mij zoiets overkwam, derhalve een ordinaire tvp!
pi_146195173
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 november 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zou echt he-le-maal paranoia worden als mij zoiets overkwam, derhalve een ordinaire tvp! [ afbeelding ]
:D

het is redelijk eng ja :P
pi_146211952
Tos, hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al wat wijzer? Hoe is het gesprek met je vriendin gegaan?
pi_146215496
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:08 schreef xSeara het volgende:
Tos, hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al wat wijzer? Hoe is het gesprek met je vriendin gegaan?
Gaat redelijk, was geen makkelijk gesprek. Brengt je misschien alleen maar weer in verwarring. Maar ze had wel (goede) redenen waarom; zei de brieven heeft geschreven of ''andere (sex) relatie''.
Ik heb wel gezegd dat ik mijn ouders niet wil kwijt raken door dit, dat snapte ze wel. En stelde voor om gesprek aan te gaan met mijn ouders. Dus mogelijk dat gesprek komt tussen mijn (ex) vriendin, ouders en ik. Maar m'n ouders zijn wel beetje klaar mee, die zijn soort van overtuigd dat zij het is en ze wil niet dat ik nog keer zo geraakt wordt. Dus ben benieuwd of ze het gesprek willen...

Lastig allemaal! Want als je dat meisje dan weer ziet, komen je gevoelens ook allemaal weer omhoog.
pi_146216030
Is het nu je ex of nog je vriendin? En was dat al zo vanwege de tijdelijke break of nu helemaal?
dag
  zondag 2 november 2014 @ 15:28:23 #78
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_146216175
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:50 schreef Zoev het volgende:

[..]

Mannenschijn? :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_146216810
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Peter het volgende:
Is het nu je ex of nog je vriendin? En was dat al zo vanwege de tijdelijke break of nu helemaal?
Verlening van de break.
pi_146255714
Voor de mensen die het allemaal nog volgen..

Gister gesprek aangegaan met m'n ouders, zei willen wel gesprek met haar.
Alleen mijn vader stelde wel concept voor; ik en mijn vader en zij en een van haar ouders.
Mijn ouders kunnen haar nog steeds niet geloven, omdat er in de laatste brief zulke specifieke dingen staan, mijn ouders kunnen niet voorstellen dat een stalker is. Voorbeelden die in de laatste brief staan:
wat we aten op zaterdag, hoelaat we ergens waren, wat mijn moeder droeg op zondag, dat wij gezamenlijk hebben gegeten zondag en hoelaat we klaar waren...

Nog mensen die mij toevallig verder kunnen helpen met die code op de brief, 501/502/503?
  maandag 3 november 2014 @ 16:12:14 #81
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_146257104
Ik kan je niet helpen met die code, sorry.

Ik zou een valstrik opzetten, door tegen de verdachte personen in je leven een verhaal op te hangen met 1 klein stukje onzin er in (bijvoorbeeld een verzonnen naam van een hond) en dan tegen iedere persoon een andere hondennaam noemen. Als er dan in die brief aan gerefereerd wordt, dan weet jij wie het is.
Chaos is a ladder.
pi_146260142
Wonen jullie eigenlijk samen TS? Staan de brieven niet toevallig opgeslagen op haar pc? Ik ben normaal niet van het in andermans spullen snuffelen, maar ik vind dit een andere situatie. En anders zou je aan kunnen geven tegen je vriendin dat je eraan denkt aangifte te doen wegens stalking, omdat je eraan twijfelt wie erachter zit. Wellicht dat ze het dan toegeeft dat ze erachter zit, om dat te voorkomen.

Het lijkt me niet dat ze op een politieonderzoek zit te wachten.
pi_146260223
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef Nightquest777 het volgende:

Ik zou een valstrik opzetten, door tegen de verdachte personen in je leven een verhaal op te hangen met 1 klein stukje onzin er in (bijvoorbeeld een verzonnen naam van een hond) en dan tegen iedere persoon een andere hondennaam noemen. Als er dan in die brief aan gerefereerd wordt, dan weet jij wie het is.
Geniaal! :D
pi_146260382
Volgpost.
  maandag 3 november 2014 @ 18:09:35 #85
417060 Makarov
Goodbye, captain Price..
pi_146261906
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef Nightquest777 het volgende:

Dit is wel een heel goed plan overigens ^O^
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲
  maandag 3 november 2014 @ 18:23:39 #86
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_146262368
Jezus wat een freaky verhaal, ik zou mezelf serieus afvragen of het dit allemaal wel waard is. Normaal gezien zou ik aannemen dat je de insteek hebt tot je 80+ bij haar te blijven. En als het dan nu al zo'n drama is.

Een beetje knokken voor een relatie hoort erbij, maar dit lijkt wel de Gaza-strook.
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
  maandag 3 november 2014 @ 18:31:23 #87
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_146262612
Shiiiit, goed verhaal!
Wel kut voor je natuurlijk maar dit soort dingen lees je niet vaak :D

Die hondennamen is wel het beste plan ^O^
  maandag 3 november 2014 @ 18:42:17 #88
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146262971
Wat een aandachtshoer. Ik verdenk mapima!

Ontopic:
Het is iemand die
-weet waar jij woont
-weet waar zij woont
-het telefoonnummer van je vriendin kent (want: whatsapp)
-dicht bij je staat (vanwege de details)
-zeer waarschijnlijk in Rotterdam of omgeving woont
-een zwak heeft voor Wim-Lex (want daar likt ie zn achterste van)
-aandachtstekort heeft

Mijn idee: je vriendin. Kijk of je wat terug kan vinden in haar computer ofzo.
Of neuk dr voor de laatste keer en zeg dr gedag.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  maandag 3 november 2014 @ 21:36:02 #89
401888 Nightquest777
pi_146271413
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 17:24 schreef FANN het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Makarov het volgende:

[..]

Dit is wel een heel goed plan overigens ^O^
Dank u :)

TS, als je de brieven in kwestie (zonder enige wijziging of anonimisering) naar mij PM't, en ook een lang verslag wat je vriendin ooit voor school heeft getypt oid (hoe recenter hoe beter) daarbij voegt ben ik naar alle waarschijnlijkheid in staat om op basis van wat basale grafologische kennis/forensische schriftexpertise je vriendin uit te sluiten, of juist aan te tonen dat zij achter die brieven zit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nightquest777 op 03-11-2014 21:47:50 ]
Chaos is a ladder.
pi_146271743
Longshot waar ik aan dacht:

Je vriendin is vreemdgegaan, wil het niet direct aan jouw opbiechten en probeert uit soort van wanhoopskreet het op deze manier.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 3 november 2014 @ 22:13:14 #91
401888 Nightquest777
pi_146273640
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef raptorix het volgende:
Longshot waar ik aan dacht:

Je vriendin is vreemdgegaan, wil het niet direct aan jouw opbiechten en probeert uit soort van wanhoopskreet het op deze manier.
Niet erg waarschijnlijk, want dit zou ongeveer het slechtste scenario opleveren voor die vriendin. Als ik vreemd zou gaan zou echt het laatste wat ik wilde zijn dat een anoniem iemand mijn wederhelft tipte want dan kan rekenen op een world of pain. Het is zelfs waarschijnlijker dat TS het zelf heeft gedaan: door brieven aan jezelf te versturen geeft hij zichzelf een aantoonbare basis om de relatie te verbreken - met die brieven in de hand kan hij de hele familie bewijzen dat het niet aan hem ligt en zo iedereen te vriend houden, maar toch de relatie verbreken.

Niet dat dat waarschijnlijk gebeurd is (waarom al die moeite op al die fora), maar het is logischer dan jouw suggestie. Maar om dat beter te beoordelen zou ik graag mijn recherche kunsten op die brieven los laten zoals hierboven aangeboden.
Chaos is a ladder.
pi_146285207
prachtig dit...
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 5 november 2014 @ 18:29:04 #93
401888 Nightquest777
pi_146339050
TS is vermoord door de anonieme stalker.
Chaos is a ladder.
pi_146339564
Ik leef nog en
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef Nightquest777 het volgende:
TS is vermoord door de anonieme stalker.
Ik leef nog en ben het gelukkig niet zelf!
pi_146339685
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 17:24 schreef FANN het volgende:

[..]

Oké dat is misschien wel geniaal!
pi_146339875
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:21 schreef xSeara het volgende:
Wonen jullie eigenlijk samen TS? Staan de brieven niet toevallig opgeslagen op haar pc? Ik ben normaal niet van het in andermans spullen snuffelen, maar ik vind dit een andere situatie. En anders zou je aan kunnen geven tegen je vriendin dat je eraan denkt aangifte te doen wegens stalking, omdat je eraan twijfelt wie erachter zit. Wellicht dat ze het dan toegeeft dat ze erachter zit, om dat te voorkomen.

Het lijkt me niet dat ze op een politieonderzoek zit te wachten.
1. Wonen niet samen..
2. Kan niet meer in haar computer, want hebben een break dus zien elkaar niet.
3. Ex vriendin heeft al aangifte gedaan, wegens stalking. Ik heb wel contact gehad met oud politie agent, maar dit noemen ze plank-projecten. Doen ze vrij weinig aan, staan niet bedreigingen in en op deze komt geen recherche.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:57:01 #97
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146340175
En is die aangifte ook echt gedaan, of zegt ze dat alleen maar?
Ofwel: hoe zeker ben je van die aangifte van je vriendin?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_146340297
Status update:

Zondag overleg gehad met m'n ouders voor gesprek, na lang praten stonden ze wel voor open.
Ze gaven gesprek weinig kans, want ze wilde van mijn (ex) vriendin dan horen, hoe iemand anders aan die informatie is gekomen enzovoort. Ze stelde voor om gesprek zo te doen; 1 ouder van mij kant (mijn vader) / ik en een ouders van haar kant/zij

Ik heb hierna haar gebeld en was blij dat mijn ouders nog open stonden voor gesprek en zei ging het vervolgens de volgende dag overleggen met haar ouders.

Dat gesprek op maandag tussen mijn (ex) vriendin en haar ging niet perfect, want ouders van haar willen niet meewerken. Geven als reden aan; dat ze geen probleem hebben met mij, niet in een gespannen sfeer willen stappen, dat ze zelf aan mij heeft voorgesteld om gesprek aan te gaan.
In dat gesprek is de telefoonhoren erop gegooid, door een persoon. Mijn (ex) vriendin was boos, omdat haar ouders macht hadden en dus niet willen deelnemen in het gesprek.

Vervolgens belde haar ouders naar mijn ouders, lang gesprek gehad over de situatie en problemen voor de brief tussen mijn (ex) vriendin en ouders. Ze geven aan dat ze liegt en manipuleert, maarja..
Als zei dat zeggen: manipuleren ze ook mijn vader? Kortom; geen gesprek, een van de partijen manipuleert?

Mijn ouders geven wel aan dat ze mijn geluk niet in de weg willen zitten, dat ik wel door kan gaan met haar. Tijdelijk wel zonder mijn ouders, dat is voor mij heel lastig, want mijn ouders moet juist deel zijn van mij geluk. Ze geven dat ik vanaf 0 dan weer vertrouwen moet opbouwen met haar, ik weet niet zoveel energie kan/wil steken. Aangezien nieuwe studie, psychisch onbalans in dit verhaal. Daarnaast weten veel vrienden/familie leden van dit verhaal, die mij de afgelopen periode hebben gesteund, dus kan ook niet zomaar vrolijk bij hun aankomen.
pi_146340313
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
En is die aangifte ook echt gedaan, of zegt ze dat alleen maar?
Ofwel: hoe zeker ben je van die aangifte van je vriendin?
Ze heeft bewijs laten zien van de registratie van dit voorval.
Echt politie papier enzovoort..
  woensdag 5 november 2014 @ 19:04:51 #100
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146340497
Weet je.. ik vind het maar een vaag verhaal en geloof dr werkelijk geen zak van.

Als je vriendin zich registreert en bekend maakt, wint ze zo de 'Fok! s grootste aandachtshoer award!
pi_146340587
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:04 schreef BloedendeVagina het volgende:
Weet je.. ik vind het maar een vaag verhaal en geloof dr werkelijk geen zak van.

Als je vriendin zich registreert en bekend maakt, wint ze zo de 'Fok! s grootste aandachtshoer award!
Waar geloof je geen zak van?
  woensdag 5 november 2014 @ 19:07:40 #102
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146340637
Van het hele verhaal. Ouders van haar die mee moeten praten erover, en.. en..

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_146340688
Helaas dit verhaal toch echt waar..
22 / 19
pi_146341060
Interessant gebeuren, wel wat minpuntjes dat TS het zo onduidelijk verwoord telkens.

7-
  woensdag 5 november 2014 @ 19:18:02 #105
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_146341076
En dan je ouders nodig hebben om elkaar uit te horen. Wtf. :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 5 november 2014 @ 19:20:31 #106
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146341168
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:18 schreef LasTeR het volgende:
En dan je ouders nodig hebben om elkaar uit te horen. Wtf. :')
Ja. Niet geloofwaardig als je 19 resp. 22 bent.

Het zou me echt geen ene reet boeien dit als mij het zou overkomen.
pi_146341257
Ik denk dat ook verstandig is om te stoppen met forum, het was eigenlijk nooit me bedoeling om jullie zo mee te sleuren in dit verhaal. Excuses dat ik het misschien wat onduidelijk verwoord, zal combinatie zijn tussen emotie en dyslexie.
pi_146341364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:20 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Ja. Niet geloofwaardig als je 19 resp. 22 bent.

Het zou me echt geen ene reet boeien dit als mij het zou overkomen.
Nee het zou jou geen reet boeien, als jij brieven krijgt dat je vriendin vreemd gaat. Dat er precies schreven staat; waar je bent geweest, wat je hebt gegeten enzovoort.
  woensdag 5 november 2014 @ 19:30:51 #109
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146341659
Dat soort dingen zouden mij koud laten. Ik zou het wel aan mn vriendin vragen. En die vriendin is/wordt pas mn vriendin als ik dr 100% kan vertrouwen en dus niet aan haar hoef te twijfelen.

Het is allemaal heel raar, maar als je een verder normale jongen bent. Wie zou jou dan in godsnaam moeten stalken en waarom? En hoe zou die stalker moeten weten wat er gegeten is, hoe iemand eruit ziet, enz.

Naar mijn idee: dr zit iemand te stoken. Voor aandacht? Willen ze je relatie kapot? Kwestie van afstrepen wie het kan zijn.. en dan blijven er maar weinig mensen over.

Wie is de borderline patient met aandachtstekort?
pi_146341937
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
Dat soort dingen zouden mij koud laten. Ik zou het wel aan mn vriendin vragen. En die vriendin is/wordt pas mn vriendin als ik dr 100% kan vertrouwen en dus niet aan haar hoef te twijfelen.

Het is allemaal heel raar, maar als je een verder normale jongen bent. Wie zou jou dan in godsnaam moeten stalken en waarom? En hoe zou die stalker moeten weten wat er gegeten is, hoe iemand eruit ziet, enz.

Naar mijn idee: dr zit iemand te stoken. Voor aandacht? Willen ze je relatie kapot? Kwestie van afstrepen wie het kan zijn.. en dan blijven er maar weinig mensen over.

Wie is de borderline patient met aandachtstekort?
Ja het is wel duidelijk, dat ze relatie kapot willen hebben. Lijkt me wel lastig verhaal, hoe ze kunnen weten wat voor stukje vlees ik op m'n boord heb en dat m'n zus en moeder het samen hebben gekocht.
  woensdag 5 november 2014 @ 19:41:32 #111
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146342282
Sja.. die persoon was daar kennelijk aanwezig..

Vraag is dus: wil je verder met je vriendin? En laat je je daar evt door weerhouden van een paar mede-eters?

Anders gezegd: laat je iemand in je relatie stoken, of niet en negeer je dus die brieven gewoon?

Of twijfel je wel degelijk aan je vriendin? In dat geval.. wat is die relatie waard eigenlijk, als je je vriendin niet eens vertrouwen kan. Das zo'n beetje het belangrijkst in een relatie;dat je gewoon blind op de ander kan vertrouwen. En dat je er dan af en toe op mag kruipen is ook wel fijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')