Dat ik het ben? Dat kan ik beter stoppen met leven, haha!quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Peter het volgende:
[..]
het kan ook TS zijn alternatieve persoonlijkheid zijn natuurlijk..
kun je uit de schijfstijl niet afleiden wie het is?quote:Op zaterdag 1 november 2014 13:52 schreef Tos29 het volgende:
[..]
Ik citeer de laatste brief: '' Ik accepteer dat want ik hou oprecht van haar, maar ik geef toe dat het niet altijd leuk is altijd dat eeuwige gelieg van haar. Maar ja ik vergeef haar steeds weer, met deze brief wil ik je alleen bewijzen dat ik geen stalker of 1 of andere gek ben vandaag info. Ik weet ook dat wat ik je nu vertel niet aardig is tegen over ..... is maar punt 1: ik ben echt beu om als een leugenaar tw orden neergezet 2: ze komt toch altijd weer bij mij terug.''
Ja zitten wel dingen in die zei ook zo op app; maar dan ga je wel heel paranoïde kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
kun je uit de schijfstijl niet afleiden wie het is?
Ze kunnen helaas niet van af halen, dat ik percies om 14:00 in stad was met haar, dat wij zaterdag een bomstammetje hebben gegeten. Ze hebben wel foutje gemaakt ze schreven salade dat wij erbij aten, maar dat was broccoli... Misschien wel bewust gedaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:46 schreef MichaelScott het volgende:
Weet je zeker dat ze die info niet gewoon van de Facebook van je moeder/vriendin/zus hebben kunnen halen?
Het leven is niet altijd rozengeur en mannenschijn broeder. Helaasquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:22 schreef Tos29 het volgende:
ertel mij wat hahah! Denk je normale relatie te hebben, leuke baan als verpleegkundige en dan dit, top!
Helaas niet, komt wel goed! Alleen lastig, omdat je in dit verhaal niks 100% zeker weet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:50 schreef Zoev het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd rozengeur en mannenschijn broeder. Helaas
Je zit in een k*t situatie, dat is een feit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:51 schreef Tos29 het volgende:
Helaas niet, komt wel goed! Alleen lastig, omdat je in dit verhaal niks 100% zeker weet.
En stiekem nog veel haar houdt.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zou echt he-le-maal paranoia worden als mij zoiets overkwam, derhalve een ordinaire tvp! [ afbeelding ]
Gaat redelijk, was geen makkelijk gesprek. Brengt je misschien alleen maar weer in verwarring. Maar ze had wel (goede) redenen waarom; zei de brieven heeft geschreven of ''andere (sex) relatie''.quote:Op zondag 2 november 2014 13:08 schreef xSeara het volgende:
Tos, hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al wat wijzer? Hoe is het gesprek met je vriendin gegaan?
Mannenschijn?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:50 schreef Zoev het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd rozengeur en mannenschijn broeder. Helaas
Verlening van de break.quote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Peter het volgende:
Is het nu je ex of nog je vriendin? En was dat al zo vanwege de tijdelijke break of nu helemaal?
Geniaal!quote:Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik kan je niet helpen met die code, sorry.
Ik zou een valstrik opzetten, door tegen de verdachte personen in je leven een verhaal op te hangen met 1 klein stukje onzin er in (bijvoorbeeld een verzonnen naam van een hond) en dan tegen iedere persoon een andere hondennaam noemen. Als er dan in die brief aan gerefereerd wordt, dan weet jij wie het is.
Dit is wel een heel goed plan overigensquote:Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik kan je niet helpen met die code, sorry.
Ik zou een valstrik opzetten, door tegen de verdachte personen in je leven een verhaal op te hangen met 1 klein stukje onzin er in (bijvoorbeeld een verzonnen naam van een hond) en dan tegen iedere persoon een andere hondennaam noemen. Als er dan in die brief aan gerefereerd wordt, dan weet jij wie het is.
quote:
Dank uquote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Makarov het volgende:
[..]
Dit is wel een heel goed plan overigens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |