Gaat redelijk, was geen makkelijk gesprek. Brengt je misschien alleen maar weer in verwarring. Maar ze had wel (goede) redenen waarom; zei de brieven heeft geschreven of ''andere (sex) relatie''.quote:Op zondag 2 november 2014 13:08 schreef xSeara het volgende:
Tos, hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al wat wijzer? Hoe is het gesprek met je vriendin gegaan?
Mannenschijn?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:50 schreef Zoev het volgende:
[..]
Het leven is niet altijd rozengeur en mannenschijn broeder. Helaas
Verlening van de break.quote:Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Peter het volgende:
Is het nu je ex of nog je vriendin? En was dat al zo vanwege de tijdelijke break of nu helemaal?
Geniaal!quote:Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik kan je niet helpen met die code, sorry.
Ik zou een valstrik opzetten, door tegen de verdachte personen in je leven een verhaal op te hangen met 1 klein stukje onzin er in (bijvoorbeeld een verzonnen naam van een hond) en dan tegen iedere persoon een andere hondennaam noemen. Als er dan in die brief aan gerefereerd wordt, dan weet jij wie het is.
Dit is wel een heel goed plan overigensquote:Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik kan je niet helpen met die code, sorry.
Ik zou een valstrik opzetten, door tegen de verdachte personen in je leven een verhaal op te hangen met 1 klein stukje onzin er in (bijvoorbeeld een verzonnen naam van een hond) en dan tegen iedere persoon een andere hondennaam noemen. Als er dan in die brief aan gerefereerd wordt, dan weet jij wie het is.
quote:
Dank uquote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Makarov het volgende:
[..]
Dit is wel een heel goed plan overigens
Niet erg waarschijnlijk, want dit zou ongeveer het slechtste scenario opleveren voor die vriendin. Als ik vreemd zou gaan zou echt het laatste wat ik wilde zijn dat een anoniem iemand mijn wederhelft tipte want dan kan rekenen op een world of pain. Het is zelfs waarschijnlijker dat TS het zelf heeft gedaan: door brieven aan jezelf te versturen geeft hij zichzelf een aantoonbare basis om de relatie te verbreken - met die brieven in de hand kan hij de hele familie bewijzen dat het niet aan hem ligt en zo iedereen te vriend houden, maar toch de relatie verbreken.quote:Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef raptorix het volgende:
Longshot waar ik aan dacht:
Je vriendin is vreemdgegaan, wil het niet direct aan jouw opbiechten en probeert uit soort van wanhoopskreet het op deze manier.
Ik leef nog en ben het gelukkig niet zelf!quote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef Nightquest777 het volgende:
TS is vermoord door de anonieme stalker.
1. Wonen niet samen..quote:Op maandag 3 november 2014 17:21 schreef xSeara het volgende:
Wonen jullie eigenlijk samen TS? Staan de brieven niet toevallig opgeslagen op haar pc? Ik ben normaal niet van het in andermans spullen snuffelen, maar ik vind dit een andere situatie. En anders zou je aan kunnen geven tegen je vriendin dat je eraan denkt aangifte te doen wegens stalking, omdat je eraan twijfelt wie erachter zit. Wellicht dat ze het dan toegeeft dat ze erachter zit, om dat te voorkomen.
Het lijkt me niet dat ze op een politieonderzoek zit te wachten.
Ze heeft bewijs laten zien van de registratie van dit voorval.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
En is die aangifte ook echt gedaan, of zegt ze dat alleen maar?
Ofwel: hoe zeker ben je van die aangifte van je vriendin?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |