abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146215496
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 13:08 schreef xSeara het volgende:
Tos, hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al wat wijzer? Hoe is het gesprek met je vriendin gegaan?
Gaat redelijk, was geen makkelijk gesprek. Brengt je misschien alleen maar weer in verwarring. Maar ze had wel (goede) redenen waarom; zei de brieven heeft geschreven of ''andere (sex) relatie''.
Ik heb wel gezegd dat ik mijn ouders niet wil kwijt raken door dit, dat snapte ze wel. En stelde voor om gesprek aan te gaan met mijn ouders. Dus mogelijk dat gesprek komt tussen mijn (ex) vriendin, ouders en ik. Maar m'n ouders zijn wel beetje klaar mee, die zijn soort van overtuigd dat zij het is en ze wil niet dat ik nog keer zo geraakt wordt. Dus ben benieuwd of ze het gesprek willen...

Lastig allemaal! Want als je dat meisje dan weer ziet, komen je gevoelens ook allemaal weer omhoog.
pi_146216030
Is het nu je ex of nog je vriendin? En was dat al zo vanwege de tijdelijke break of nu helemaal?
dag
  zondag 2 november 2014 @ 15:28:23 #78
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_146216175
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 15:50 schreef Zoev het volgende:

[..]

Het leven is niet altijd rozengeur en mannenschijn broeder. Helaas
Mannenschijn? :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_146216810
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 15:24 schreef Peter het volgende:
Is het nu je ex of nog je vriendin? En was dat al zo vanwege de tijdelijke break of nu helemaal?
Verlening van de break.
pi_146255714
Voor de mensen die het allemaal nog volgen..

Gister gesprek aangegaan met m'n ouders, zei willen wel gesprek met haar.
Alleen mijn vader stelde wel concept voor; ik en mijn vader en zij en een van haar ouders.
Mijn ouders kunnen haar nog steeds niet geloven, omdat er in de laatste brief zulke specifieke dingen staan, mijn ouders kunnen niet voorstellen dat een stalker is. Voorbeelden die in de laatste brief staan:
wat we aten op zaterdag, hoelaat we ergens waren, wat mijn moeder droeg op zondag, dat wij gezamenlijk hebben gegeten zondag en hoelaat we klaar waren...

Nog mensen die mij toevallig verder kunnen helpen met die code op de brief, 501/502/503?
  maandag 3 november 2014 @ 16:12:14 #81
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_146257104
Ik kan je niet helpen met die code, sorry.

Ik zou een valstrik opzetten, door tegen de verdachte personen in je leven een verhaal op te hangen met 1 klein stukje onzin er in (bijvoorbeeld een verzonnen naam van een hond) en dan tegen iedere persoon een andere hondennaam noemen. Als er dan in die brief aan gerefereerd wordt, dan weet jij wie het is.
Chaos is a ladder.
pi_146260142
Wonen jullie eigenlijk samen TS? Staan de brieven niet toevallig opgeslagen op haar pc? Ik ben normaal niet van het in andermans spullen snuffelen, maar ik vind dit een andere situatie. En anders zou je aan kunnen geven tegen je vriendin dat je eraan denkt aangifte te doen wegens stalking, omdat je eraan twijfelt wie erachter zit. Wellicht dat ze het dan toegeeft dat ze erachter zit, om dat te voorkomen.

Het lijkt me niet dat ze op een politieonderzoek zit te wachten.
pi_146260223
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef Nightquest777 het volgende:

Ik zou een valstrik opzetten, door tegen de verdachte personen in je leven een verhaal op te hangen met 1 klein stukje onzin er in (bijvoorbeeld een verzonnen naam van een hond) en dan tegen iedere persoon een andere hondennaam noemen. Als er dan in die brief aan gerefereerd wordt, dan weet jij wie het is.
Geniaal! :D
pi_146260382
Volgpost.
  maandag 3 november 2014 @ 18:09:35 #85
417060 Makarov
Goodbye, captain Price..
pi_146261906
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef Nightquest777 het volgende:

Dit is wel een heel goed plan overigens ^O^
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲
  maandag 3 november 2014 @ 18:23:39 #86
399214 Knutsel-Smurf
Met een hamer past alles!!
pi_146262368
Jezus wat een freaky verhaal, ik zou mezelf serieus afvragen of het dit allemaal wel waard is. Normaal gezien zou ik aannemen dat je de insteek hebt tot je 80+ bij haar te blijven. En als het dan nu al zo'n drama is.

Een beetje knokken voor een relatie hoort erbij, maar dit lijkt wel de Gaza-strook.
Iff you can't fix it with a hammer, It's an electrical problem.
Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef koffielepel het volgende:
De beste leerschool is als je de poep uit de ventilator moet krabben.
  maandag 3 november 2014 @ 18:31:23 #87
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_146262612
Shiiiit, goed verhaal!
Wel kut voor je natuurlijk maar dit soort dingen lees je niet vaak :D

Die hondennamen is wel het beste plan ^O^
  maandag 3 november 2014 @ 18:42:17 #88
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146262971
Wat een aandachtshoer. Ik verdenk mapima!

Ontopic:
Het is iemand die
-weet waar jij woont
-weet waar zij woont
-het telefoonnummer van je vriendin kent (want: whatsapp)
-dicht bij je staat (vanwege de details)
-zeer waarschijnlijk in Rotterdam of omgeving woont
-een zwak heeft voor Wim-Lex (want daar likt ie zn achterste van)
-aandachtstekort heeft

Mijn idee: je vriendin. Kijk of je wat terug kan vinden in haar computer ofzo.
Of neuk dr voor de laatste keer en zeg dr gedag.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  maandag 3 november 2014 @ 21:36:02 #89
401888 Nightquest777
pi_146271413
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 17:24 schreef FANN het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Makarov het volgende:

[..]

Dit is wel een heel goed plan overigens ^O^
Dank u :)

TS, als je de brieven in kwestie (zonder enige wijziging of anonimisering) naar mij PM't, en ook een lang verslag wat je vriendin ooit voor school heeft getypt oid (hoe recenter hoe beter) daarbij voegt ben ik naar alle waarschijnlijkheid in staat om op basis van wat basale grafologische kennis/forensische schriftexpertise je vriendin uit te sluiten, of juist aan te tonen dat zij achter die brieven zit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nightquest777 op 03-11-2014 21:47:50 ]
Chaos is a ladder.
pi_146271743
Longshot waar ik aan dacht:

Je vriendin is vreemdgegaan, wil het niet direct aan jouw opbiechten en probeert uit soort van wanhoopskreet het op deze manier.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 3 november 2014 @ 22:13:14 #91
401888 Nightquest777
pi_146273640
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:41 schreef raptorix het volgende:
Longshot waar ik aan dacht:

Je vriendin is vreemdgegaan, wil het niet direct aan jouw opbiechten en probeert uit soort van wanhoopskreet het op deze manier.
Niet erg waarschijnlijk, want dit zou ongeveer het slechtste scenario opleveren voor die vriendin. Als ik vreemd zou gaan zou echt het laatste wat ik wilde zijn dat een anoniem iemand mijn wederhelft tipte want dan kan rekenen op een world of pain. Het is zelfs waarschijnlijker dat TS het zelf heeft gedaan: door brieven aan jezelf te versturen geeft hij zichzelf een aantoonbare basis om de relatie te verbreken - met die brieven in de hand kan hij de hele familie bewijzen dat het niet aan hem ligt en zo iedereen te vriend houden, maar toch de relatie verbreken.

Niet dat dat waarschijnlijk gebeurd is (waarom al die moeite op al die fora), maar het is logischer dan jouw suggestie. Maar om dat beter te beoordelen zou ik graag mijn recherche kunsten op die brieven los laten zoals hierboven aangeboden.
Chaos is a ladder.
pi_146285207
prachtig dit...
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 5 november 2014 @ 18:29:04 #93
401888 Nightquest777
pi_146339050
TS is vermoord door de anonieme stalker.
Chaos is a ladder.
pi_146339564
Ik leef nog en
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef Nightquest777 het volgende:
TS is vermoord door de anonieme stalker.
Ik leef nog en ben het gelukkig niet zelf!
pi_146339685
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 17:24 schreef FANN het volgende:

[..]

Oké dat is misschien wel geniaal!
pi_146339875
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:21 schreef xSeara het volgende:
Wonen jullie eigenlijk samen TS? Staan de brieven niet toevallig opgeslagen op haar pc? Ik ben normaal niet van het in andermans spullen snuffelen, maar ik vind dit een andere situatie. En anders zou je aan kunnen geven tegen je vriendin dat je eraan denkt aangifte te doen wegens stalking, omdat je eraan twijfelt wie erachter zit. Wellicht dat ze het dan toegeeft dat ze erachter zit, om dat te voorkomen.

Het lijkt me niet dat ze op een politieonderzoek zit te wachten.
1. Wonen niet samen..
2. Kan niet meer in haar computer, want hebben een break dus zien elkaar niet.
3. Ex vriendin heeft al aangifte gedaan, wegens stalking. Ik heb wel contact gehad met oud politie agent, maar dit noemen ze plank-projecten. Doen ze vrij weinig aan, staan niet bedreigingen in en op deze komt geen recherche.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:57:01 #97
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146340175
En is die aangifte ook echt gedaan, of zegt ze dat alleen maar?
Ofwel: hoe zeker ben je van die aangifte van je vriendin?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_146340297
Status update:

Zondag overleg gehad met m'n ouders voor gesprek, na lang praten stonden ze wel voor open.
Ze gaven gesprek weinig kans, want ze wilde van mijn (ex) vriendin dan horen, hoe iemand anders aan die informatie is gekomen enzovoort. Ze stelde voor om gesprek zo te doen; 1 ouder van mij kant (mijn vader) / ik en een ouders van haar kant/zij

Ik heb hierna haar gebeld en was blij dat mijn ouders nog open stonden voor gesprek en zei ging het vervolgens de volgende dag overleggen met haar ouders.

Dat gesprek op maandag tussen mijn (ex) vriendin en haar ging niet perfect, want ouders van haar willen niet meewerken. Geven als reden aan; dat ze geen probleem hebben met mij, niet in een gespannen sfeer willen stappen, dat ze zelf aan mij heeft voorgesteld om gesprek aan te gaan.
In dat gesprek is de telefoonhoren erop gegooid, door een persoon. Mijn (ex) vriendin was boos, omdat haar ouders macht hadden en dus niet willen deelnemen in het gesprek.

Vervolgens belde haar ouders naar mijn ouders, lang gesprek gehad over de situatie en problemen voor de brief tussen mijn (ex) vriendin en ouders. Ze geven aan dat ze liegt en manipuleert, maarja..
Als zei dat zeggen: manipuleren ze ook mijn vader? Kortom; geen gesprek, een van de partijen manipuleert?

Mijn ouders geven wel aan dat ze mijn geluk niet in de weg willen zitten, dat ik wel door kan gaan met haar. Tijdelijk wel zonder mijn ouders, dat is voor mij heel lastig, want mijn ouders moet juist deel zijn van mij geluk. Ze geven dat ik vanaf 0 dan weer vertrouwen moet opbouwen met haar, ik weet niet zoveel energie kan/wil steken. Aangezien nieuwe studie, psychisch onbalans in dit verhaal. Daarnaast weten veel vrienden/familie leden van dit verhaal, die mij de afgelopen periode hebben gesteund, dus kan ook niet zomaar vrolijk bij hun aankomen.
pi_146340313
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef BloedendeVagina het volgende:
En is die aangifte ook echt gedaan, of zegt ze dat alleen maar?
Ofwel: hoe zeker ben je van die aangifte van je vriendin?
Ze heeft bewijs laten zien van de registratie van dit voorval.
Echt politie papier enzovoort..
  woensdag 5 november 2014 @ 19:04:51 #100
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146340497
Weet je.. ik vind het maar een vaag verhaal en geloof dr werkelijk geen zak van.

Als je vriendin zich registreert en bekend maakt, wint ze zo de 'Fok! s grootste aandachtshoer award!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')