abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146340587
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:04 schreef BloedendeVagina het volgende:
Weet je.. ik vind het maar een vaag verhaal en geloof dr werkelijk geen zak van.

Als je vriendin zich registreert en bekend maakt, wint ze zo de 'Fok! s grootste aandachtshoer award!
Waar geloof je geen zak van?
  woensdag 5 november 2014 @ 19:07:40 #102
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146340637
Van het hele verhaal. Ouders van haar die mee moeten praten erover, en.. en..

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_146340688
Helaas dit verhaal toch echt waar..
22 / 19
pi_146341060
Interessant gebeuren, wel wat minpuntjes dat TS het zo onduidelijk verwoord telkens.

7-
  woensdag 5 november 2014 @ 19:18:02 #105
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_146341076
En dan je ouders nodig hebben om elkaar uit te horen. Wtf. :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 5 november 2014 @ 19:20:31 #106
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146341168
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:18 schreef LasTeR het volgende:
En dan je ouders nodig hebben om elkaar uit te horen. Wtf. :')
Ja. Niet geloofwaardig als je 19 resp. 22 bent.

Het zou me echt geen ene reet boeien dit als mij het zou overkomen.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_146341257
Ik denk dat ook verstandig is om te stoppen met forum, het was eigenlijk nooit me bedoeling om jullie zo mee te sleuren in dit verhaal. Excuses dat ik het misschien wat onduidelijk verwoord, zal combinatie zijn tussen emotie en dyslexie.
pi_146341364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:20 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Ja. Niet geloofwaardig als je 19 resp. 22 bent.

Het zou me echt geen ene reet boeien dit als mij het zou overkomen.
Nee het zou jou geen reet boeien, als jij brieven krijgt dat je vriendin vreemd gaat. Dat er precies schreven staat; waar je bent geweest, wat je hebt gegeten enzovoort.
  woensdag 5 november 2014 @ 19:30:51 #109
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146341659
Dat soort dingen zouden mij koud laten. Ik zou het wel aan mn vriendin vragen. En die vriendin is/wordt pas mn vriendin als ik dr 100% kan vertrouwen en dus niet aan haar hoef te twijfelen.

Het is allemaal heel raar, maar als je een verder normale jongen bent. Wie zou jou dan in godsnaam moeten stalken en waarom? En hoe zou die stalker moeten weten wat er gegeten is, hoe iemand eruit ziet, enz.

Naar mijn idee: dr zit iemand te stoken. Voor aandacht? Willen ze je relatie kapot? Kwestie van afstrepen wie het kan zijn.. en dan blijven er maar weinig mensen over.

Wie is de borderline patient met aandachtstekort?
pi_146341937
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
Dat soort dingen zouden mij koud laten. Ik zou het wel aan mn vriendin vragen. En die vriendin is/wordt pas mn vriendin als ik dr 100% kan vertrouwen en dus niet aan haar hoef te twijfelen.

Het is allemaal heel raar, maar als je een verder normale jongen bent. Wie zou jou dan in godsnaam moeten stalken en waarom? En hoe zou die stalker moeten weten wat er gegeten is, hoe iemand eruit ziet, enz.

Naar mijn idee: dr zit iemand te stoken. Voor aandacht? Willen ze je relatie kapot? Kwestie van afstrepen wie het kan zijn.. en dan blijven er maar weinig mensen over.

Wie is de borderline patient met aandachtstekort?
Ja het is wel duidelijk, dat ze relatie kapot willen hebben. Lijkt me wel lastig verhaal, hoe ze kunnen weten wat voor stukje vlees ik op m'n boord heb en dat m'n zus en moeder het samen hebben gekocht.
  woensdag 5 november 2014 @ 19:41:32 #111
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146342282
Sja.. die persoon was daar kennelijk aanwezig..

Vraag is dus: wil je verder met je vriendin? En laat je je daar evt door weerhouden van een paar mede-eters?

Anders gezegd: laat je iemand in je relatie stoken, of niet en negeer je dus die brieven gewoon?

Of twijfel je wel degelijk aan je vriendin? In dat geval.. wat is die relatie waard eigenlijk, als je je vriendin niet eens vertrouwen kan. Das zo'n beetje het belangrijkst in een relatie;dat je gewoon blind op de ander kan vertrouwen. En dat je er dan af en toe op mag kruipen is ook wel fijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')