Dat had ik eerder dit jaar met the bootleg series vol. 1quote:Op zaterdag 8 november 2014 07:13 schreef calexico27 het volgende:
De laatste dagen luister ik weinig anders dan the Complete Basement tapes van Bob Dylan & the Band. Wat is dat goed zeg...
Kijk aan. Eens zoeken. Wat vind jij van King Tuff trouwens? Past ook wel in dat genre. Zijn laatste plaat Black Moon Spell mag er wat mij betreft zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:17 schreef Grobbel het volgende:
Als iemand nog een geweldige nieuwe garagerockplaat wil horen: de nieuwe King Gizzard & The Lizard Wizard is weer fantastisch.![]()
Goede usernamequote:Op zaterdag 8 november 2014 07:13 schreef calexico27 het volgende:
De laatste dagen luister ik weinig anders dan the Complete Basement tapes van Bob Dylan & the Band. Wat is dat goed zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Moody op 08-11-2014 21:13:32 ]
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef Moody het volgende:
Nog 2 goede nummertjes!
Ik gooi al jaren af en toe lukraak nummers in dit topic en ben gewend dat er vrijwel nooit op gereageerd wordt. Boeit me weinig (*snik*) Maar anderzijds, mocht iemand er grote problemen mee hebben, dan kan diegene dat nu zeggen of voor altijd zwijgenOndanks alles blijf ik van je houden, schatje van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik dit nodig had.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ondanks alles blijf ik van je houden, schatje van me
Die eerste is beter in het origineel. Die 2e is idd erg lekkerquote:
Ook deze is erg fijn. Verdient iets meer aandacht.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef Beregd het volgende:
Birds that change colour vind ik wel leuk, een beetje hippie, maar best sterke songs. Belgisch bandje.
Poeh, daar vraag je me wat. Ten tijde van The Black Light was ik echt fanatiek verzamelaar van hun werk. Da's inmiddels ook alweer zo'n 15 jaar geleden. Minas de Cobre vond ik geweldig. Verder is the Ballad of Cable Hogue een favorietje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede usernameWat is je favoriete album en je favoriete nummer van Calexico?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef Moody het volgende:
Nog 2 goede nummertjes!
Ik gooi al jaren af en toe lukraak nummers in dit topic en ben gewend dat er vrijwel nooit op gereageerd wordt. Boeit me weinig (*snik*) Maar anderzijds, mocht iemand er grote problemen mee hebben, dan kan diegene dat nu zeggen of voor altijd zwijgenMoody, ik herinnerde me plots dat jij 10 jaar geleden al, toen er van spotify en youtube nog geen sprake was, allerlei nummers zat te pluggen samen met baba O'Reily, heb ik toen wel wat van opgestokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MUZ / Verzameltopic van Good-feeling-smooth-rock
Nooit geweten dat ie zo'n Jason Mraz fanboy isquote:Op zondag 9 november 2014 09:11 schreef Beregd het volgende:
[..]
Moody, ik herinnerde me plots dat jij 10 jaar geleden al, toen er van spotify en youtube nog geen sprake was, allerlei nummers zat te pluggen samen met baba O'Reily, heb ik toen wel wat van opgestoken
quote:Op zondag 9 november 2014 09:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ie zo'n Jason Mraz fanboy is was
De helft uit het lijstje in de openingspost luister ik nooit meer. Voor sommige heb ik zelf behoorlijke afschuw ontwikkeld (Dishwalla, Bush, Everclear etc.....dat aalgladde alt. rock hoekje). Wel mooi om terug te lezen idd. Mijn kennismaking met o.a. Jason Mraz, OK Go, DMB, Kula Shaker e.d.quote:Op zondag 9 november 2014 09:11 schreef Beregd het volgende:
[..]
Moody, ik herinnerde me plots dat jij 10 jaar geleden al, toen er van spotify en youtube nog geen sprake was, allerlei nummers zat te pluggen samen met baba O'Reily, heb ik toen wel wat van opgestoken
Dat doet iedereen toch wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:59 schreef Moody het volgende:
Ik gooi al jaren af en toe lukraak nummers in dit topic en ben gewend dat er vrijwel nooit op gereageerd wordt. Boeit me weinig (*snik*) Maar anderzijds, mocht iemand er grote problemen mee hebben, dan kan diegene dat nu zeggen of voor altijd zwijgen
Heb je toevallig al de nieuwe plaat van Henny Vrienten geluisterd? Erg mooi, beetje ingetogen (totaal niet zoals Doe Maar) en coole teksten. Een methodmich album zou ik bijna willen stellenquote:
Nog niet. Staat wel op het lijstje voor binnenkort.quote:Op zondag 9 november 2014 17:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je toevallig al de nieuwe plaat van Henny Vrienten geluisterd? Erg mooi, beetje ingetogen (totaal niet zoals Doe Maar) en coole teksten. Een methodmich album zou ik bijna willen stellen
Lijkt wel een Damien Rice nummer met die voorspelbare climaxquote:Op zondag 9 november 2014 20:40 schreef Vatta het volgende:
Ben Howard live is toch wel geniaal. Toch maar kijken of ik ergens nog kaarten kan krijgen.
Ok dan... meisje achter microfoon als previewplaatje spreekt op zich wel aanquote:Op zondag 9 november 2014 21:14 schreef Moody het volgende:
Ik ben niet boos als je mijn links van gisteren niet hebt bekeken, maar luister dan aub wel dit nummer
Nee, dit is het beste nummer. Vorige album stond vol bedenkelijke electro pop.quote:Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok dan... meisje achter microfoon als previewplaatje spreekt op zich wel aan
Klinkt wel aardig, weet niet of ik hier een heel album zou hoeven tenzij er dan meer variatie in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |